Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-20
Staroźreby: Pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji Przebudowa dróg gminnych relacji Goszczyno Górne-Brudzyno-Rostkowo Orszymowice oraz Płonna-Żochowo Nowe-Karwowo-Góra Nowa na terenie gminy Staroźreby
Numer ogłoszenia: 86814 - 2012; data zamieszczenia: 20.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Staroźreby , ul. Płocka 18, 09-440 Staroźreby, woj. mazowieckie, tel. 0-24 2617051, 2617065, faks 0-24 2617002.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.starozreby.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji Przebudowa dróg gminnych relacji Goszczyno Górne-Brudzyno-Rostkowo Orszymowice oraz Płonna-Żochowo Nowe-Karwowo-Góra Nowa na terenie gminy Staroźreby.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji Przebudowa dróg gminnych relacji Goszczyno Górne - Brudzyno - Rostkowo Orszymowice oraz Płonna - Żochowo Nowe - Karwowo - Góra Nowa na terenie gminy Staroźreby. 2.1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) prowadzenie korespondencji i występowanie, w imieniu Zamawiającego, z organami architektoniczno-budowlanymi i nadzorem budowlanym, przekazywanie dokumentów do pozwolenia na użytkowanie, b) zorganizowanie procesu przekazania placu budowy - przygotowanie niezbędnych dokumentów do przekazania placu budowy i przekazania go Wykonawcy przy udziale Zamawiającego, c) sprawdzenie i przekazanie Wykonawcy robót budowlanych dokumentacji projektowej, d) kontrola rozpoczęcia i prowadzenia budowy oraz zapisów w dzienniku budowy i oświadczeń uprawnionych osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne, e) kontrola zgodności realizacji z dokumentacją techniczną, warunkami technicznymi wykonania robót, obowiązującymi przepisami, aktualną wiedzą techniczną, prawem budowlanym oraz umową o realizację przedsięwzięcia inwestycyjnego, f) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów, kontrola i archiwizacja dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z prawem budowlanym, g) sprawdzanie i dokonywanie odbiorów robót zanikających i (lub) ulegających zakryciu, h) sprawdzanie protokołów elementów robót i akceptowanie ich w zakresie rzeczowym i rachunkowym, i) kontrolowanie zgodności realizacji robót z zapisami umowy, j) kwalifikowanie zasadności wykonania ewentualnych robót dodatkowych w uzgodnieniu z Zamawiającym, k) prowadzenie narad koordynujących na budowie w terminach uzgodnionych z Zamawiającym i Wykonawcami robót, l) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także tych wymagających odkrycia robót lub elementów, m) wstrzymanie robót budowlanych w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, n) potwierdzenie faktycznie wykonanych robót bądź ich elementów podlegających odbiorowi częściowemu, przygotowanie dokumentów do odbioru końcowego, o) dokonanie oceny wykonanych robót i sporządzenie sprawozdania końcowego, udział w komisjach odbiorowych i przekazanie inwestycji do eksploatacji, p) egzekwowanie usunięcia przez projektanta i Wykonawcę robót usterek stwierdzonych w trakcie odbiorów częściowych i odbioru końcowego, r) zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń Wykonawcy robót do dokumentacji i wyegzekwowanie od projektanta stosownych poprawek, w uzasadnionych przypadkach, s) kontrola rozliczeń finansowych, w tym: - kontrola prawidłowości wystawiania faktur, zakresów prac i kwot w zakresie zgodności z umową zawartą z Wykonawcą, - sprawdzanie faktur przejściowych i końcowych przedkładanych przez Wykonawcę, kwalifikowanie ich do zapłaty i przekazywanie ich Zamawiającemu, - sprawdzanie kalkulacji kosztorysów na roboty dodatkowe, - przygotowanie materiałów związanych z naliczaniem kar umownych oraz odszkodowań za nienależyte lub nieterminowe wykonanie przez Wykonawcę zobowiązań umownych, - rozliczenie końcowe inwestycji, t) sprawowanie nadzoru nad ewentualnym usuwaniem usterek przez Wykonawcę robót budowlanych w okresie gwarancji i rękojmi, za oddzielnym wzajemnie uzgodnionym wynagrodzeniem wynikającym wyłącznie z faktycznie poniesionych kosztów, u) Zamawiający ma prawo zgłaszać w każdym czasie uwagi i zastrzeżenia dotyczące procesu inwestycyjnego, które winny być niezwłocznie przeanalizowane i uwzględnione przez Inspektora, który ma obowiązek zawiadomić Zamawiającego o podjętych działaniach. 2.2. Zakres inwestycji obejmuje: Przebudowę drogi gminnej relacji Płonna - Żochowo Nowe - Karwowo - Góra Nowa polegać będzie na wykonaniu nowej nawierzchni wraz z poboczami i zjazdami oraz oczyszczeniem istniejących rowów. Zakres robót obejmuje w szczególności: 1.Płonna - Góra Nowa od km 0+00 do km 4+020: zmienna szerokość jezdni asfaltowej 4,0 - 4,5m oraz zmienna szerokość poboczy od 0,5 - 0,75m - wykonanie dolnej warstwy podbudowy ze żwiru grubości 10cm (na istn. drogę żwirową śr. gr. 20cm) - wykonanie górnej warstwy podbudowy z mieszanki kamiennej grubości 8cm - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego kr. 1 o grubości 4 cm - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego kr. 1 o grubości 3 cm - wykonanie obustronnie poboczy żwirowych o szerokości 0,75m - wycinka drzew - oczyszczenie z namułu istniejącego rowu o łącznej długości ok. 40m 2.Płonna - Góra Nowa od km 4+020 do km 4+470,00 - szerokość jezdni 4,0m oraz zmienna szerokość poboczy 0,5 - 0,8m - korytowanie wraz z wykonaniem warstwy odsączającej z piasku grubości 20cm - wykonanie warstwy podbudowy z mieszanki kamiennej grubości 15cm - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego kr. 1 o grubości 4 cm - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego kr. 1 o grubości 3 cm - wykonanie obustronnie poboczy żwirowych o szerokości 0,5 - 0,8 m 3.Płonna dz. nr 29/1 od km 0+00 do km 0+431,07 - szerokość jezdni 4,5m - wykonanie dolnej warstwy podbudowy ze żwiru grubości 10cm (na istn. drogę żwirową śr. gr. 20cm) - wykonanie górnej warstwy podbudowy z mieszanki kamiennej grubości 8cm - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego kr. 1 o grubości 4 cm - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego kr. 1 o grubości 3 cm - wykonanie obustronnie poboczy żwirowych o szerokości 0,75m - oczyszczenie z namułu istniejącego rowu o łącznej długości ok. 740m 4.Płonna Pańska dz. nr 50 od km 0+00 do km 0+111,08 - szerokość jezdni 4,0m - korytowanie wraz z wykonaniem warstwy odsączającej z piasku grubości 20cm - wykonanie warstwy podbudowy z mieszanki kamiennej grubości 15cm - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego kr. 1 o grubości 4 cm - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego kr. 1 o grubości 3 cm - wykonanie obustronnie poboczy żwirowych o szerokości 1,00m - wycinka drzew 5.Karwowo Podgórne dz. nr 16 od km 0+00 do km 0+427,00 - szerokość jezdni 4,0m - korytowanie wraz z wykonaniem warstwy odsączającej z piasku grubości 20cm - wykonanie warstwy podbudowy z mieszanki kamiennej grubości 15cm - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego kr. 1 o grubości 4 cm - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego kr. 1 o grubości 3 cm - wykonanie obustronnie poboczy żwirowych o szerokości 1,00m 6. Wykonanie stałego oznakowania zgodnie z projektem 7. Wykonanie zjazdów żwirowych grubości 20 cm na łącznej powierzchni ok. 270m2. Przebudowa drogi gminnej relacji Goszczyno Górne - Brudzyno - Rostkowo Orszymowice na odcinku od km 0+00 do km 3+820,21 (etap I) polegać będzie na wykonaniu nowej nawierzchni wraz z poboczami i zjazdami oraz oczyszczeniem istniejących rowów. Zakres robót obejmuje w szczególności: 1.Od km 0+00 do km 2+00 - szerokość jezdni 4,5m - wykonanie dolnej warstwy podbudowy ze żwiru grubości 7cm - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 8cm - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o grubości 4 cm - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości 3 cm - wykonanie obustronnie poboczy żwirowych o szerokości 0,75m - wycinka drzew 2.Od km 2+00 do km 3+820,21 - zmienna szerokość jezdni asfaltowej 4,0 - 4,5 m oraz zmienna szerokość poboczy od 0,5 - 1,0m - wyrównanie i wyprofilowanie istniejącej nawierzchni żwirem o średniej grubości warstwy 2 cm do zadanych rzędnych projektowych - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 8cm - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o grubości 4 cm - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości 3 cm - wykonanie obustronnie poboczy żwirowych - oczyszczenie z namułu istniejących rowów o łącznej długości 337 m 3.Wykonanie stałego oznakowania zgodnie z projektem 4.Wykonanie zjazdów żwirowych grubości 10 cm o łącznej powierzchni ok. 1168 m2.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum jedną usługę polegającą na pełnieniu obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizowaną inwestycją obejmującą swoim zakresem budowę, przebudowę, rozbudowę lub remont drogi o wartości minimum 1.200.000,00 zł brutto z podaniem rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy dokument potwierdzający, że usługa została wykonana należycie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowiska, które zostaną jej powierzone, tj.: Inspektor nadzoru - z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Oświadczenie wykonawcy, jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom, (jeśli wykonawca przewiduje wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców) - Załącznik nr 6 do SIWZ, 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa została wybrana, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych podmiotów.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian: 1) osób określonych w § 5 ust. 1 wzoru umowy, 2) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT, 3) uzasadnionej zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia w sytuacji: a) działania siły wyższej, b) wykonania robót dodatkowych - o czas prowadzenia tych robót, c) zawieszenia robót przez Zamawiającego, d) zaistnienia konieczności dostosowania terminu realizacji zamówienia objętego niniejszym postępowaniem do terminu realizacji umów na roboty budowlane wchodzące w zakres projektu, co nastąpi na wniosek Wykonawcy, a zmiana terminu, o ile będzie uzasadniona, obejmować będzie okres niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy. 4) siedziby, adresu Zamawiającego oraz Wykonawcy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starozreby.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Staroźrebach, ul. Płocka 18, 09-440 Staroźeby.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.03.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Staroźrebach, ul. Płocka 18, 09-440 Staroźreby, pokój nr 1 (Sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający informuje, że projekt jest wspólfinansowany ze środków Europejskiego Fundusze Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013, Priorytet III. - Regionalny system transportowy, Działanie 3.1. - Infrastruktura drogowa (drogi gminne).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI STAROŹREBY
- Budowa chodników przy ulicy Wiatracznej, budowa ulicy XXX-lecia i parkingu przy ulicy Sportowej wraz z odwodnieniem.
- "Budowa mieszkań komunalnych na terenie Gminy Staroźreby"
- "Budowa Kompleksu Kulturalno-Oświatowego z przedszkolem, żłobkiem wraz z Gminną Biblioteką Publiczną w miejscowości Staroźreby"
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Staroźreby
więcej: przetargi STAROŹREBY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski nad zadaniami: "Uporządkowanie gospodarki wodami deszczowymi na terenie m. Busko-Zdrój" oraz "Rozwój zielono-niebieskiej infrastruktury w Nowym Parku Zdrojowym w Busku-Zdroju"
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: ,,Zagospodarowanie terenu za przepompownią w Brzękowicach Dolnych na cele sportowo-rekreacyjne".
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zadania "Przebudowa ul. Sportowej oraz rozbudowa ul. Do Lasku w formule zaprojektuj-wybuduj"
- Roboty budowlane wraz z dostawą wyposażenia medycznego i niemedycznego w formule "wybuduj i wyposaż" oraz pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego
- Pełnienie usług nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji pn. "Budowa lub modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej członków Słupskiego Związku Powiatowo-Gminnego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.