Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-04
Krosno Odrzańskie: Dostawa środków czystości dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Szczawnie.
Numer ogłoszenia: 86837 - 2009; data zamieszczenia: 04.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , Szczawno, ul. Parkowa 2, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 0509 413169.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip-dpsszczawno.alte.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Szczawnie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku Nr 2 do SIWZ, dostępnym na stronie Zamawiającego:www.bip-dpsszczawno.alte.pl.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.10.00 - Rękawice robocze 17.21.42.00 - 17.21.42.00 21.22.11.00 - 21.22.11.00 21.22.13.00 - 21.22.13.00 24.51.11.00 - 24.51.11.00 24.51.14.00 - 24.51.14.00 24.51.30.00 - 24.51.30.00 24.51.31.00 - 24.51.31.00 24.51.32.00 - 24.51.32.00 24.51.32.90 - 24.51.32.90 24.51.32.94 - 24.51.32.94 24.51.32.95 - 24.51.32.95 25.22.21.00 - 25.22.21.00 25.22.31.00 - 25.22.31.00 25.24.91.00 - 25.24.91.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych zakresem przedmiotu zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych przedmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie następujących dokumentów, które mają dostarczyć Wykonawcy: a. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy; b. Oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; c. Załączą odpis z właściwego rejestru KRS albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie przedmiotu zamówienia wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem składania ofert. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły /spełnia - nie spełnia/..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia wymaganych przez Zamawiającego warunków, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty: a. Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ. b. wypełniony formularz cenowy ( załącznik nr 2 do SIWZ), c. oświadczenie o spełnianiu warunków art.. 22 ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ) d. oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania art. 24 (załącznik nr 4 do SIWZ), e. zaakceptowany wzór umowy (załącznik nr 5 do SIWZ), f. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie przedmiotu zamówienia wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 2. Niedostarczenie przez Wykonawcę w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego do składania ofert, wyżej wymienionych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty. O odrzuceniu oferty Zamawiający niezwłocznie poinformuje Wykonawcę, którego oferta została odrzucona podając uzasadnienie faktyczne i prawne..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip-dpsszczawno.alte.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Szczawnie
ul. Parkowa 2
66-600 Krosno Odrzańskie
SEKRETARIAT - tel.509413168.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Szczawnie ul. Parkowa 2 66-600 Krosno Odrzańskie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KROSNA ODRZAŃSKIEGO
- Remont drogi powiatowej nr 2603F - ulica Cmentarna w Gubinie
- Dostawa produktów leczniczych do Zachodniego Centrum Medycznego Sp. z o.o. w Krośnie Odrzańskim
- Remont elewacji budynku nr 14 w m. Krosno Odrzańskie
więcej: przetargi w Krośnie Odrzańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odzieży, obuwia ochronnego i roboczego oraz akcesoriów ochronnych - część 2 - rękawice ochronne"
- Dostawy rękawic
- (16) Sukcesywne dostawy odzieży, obuwia roboczego i ochronnego, rękawic roboczych i ochronnych, ochron indywidualnych
- Dostawa sortów bhp i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Baligród w 2025 roku
- Materiały wybuchowe i środki strzałowe.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.