eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonywanie usługi ochrony terenu, obiektów i mienia CNTK w Warszawie przy ul. J. Chłopickiego 50. Nr sprawy:CNTK.PZ-380-6/PN/08.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-25

Warszawa: Wykonywanie usługi ochrony terenu, obiektów i mienia CNTK w Warszawie przy ul. J. Chłopickiego 50. Nr sprawy:CNTK.PZ-380-6/PN/08.
Numer ogłoszenia: 86893 - 2008; data zamieszczenia: 25.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Naukowo-Techniczne Kolejnictwa JBR, ul. J. Chłopickiego 50, 04-275 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4731300, fax 022 6107597.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cntk.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: http://www.cntk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Badawczo-Rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usługi ochrony terenu, obiektów i mienia CNTK w Warszawie przy ul. J. Chłopickiego 50. Nr sprawy:CNTK.PZ-380-6/PN/08..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi ochrony terenu, obiektów i mienia CNTK przez umundurowaną formację. Wymagania jakie muszą spełniać Wykonawcy zostały podane w SIWZ opublikowanym na stronie internetowej CNTK ( http://www.cntk.pl ).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Pożądane jest, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji usługi. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 2.1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.2. Posiadają koncesję wydaną przez MSWiA, potwierdzającą, że Wykonawca posiada stosowne uprawnienia do przyjęcia i wykonywania usługi w zakresie ochrony osób i mienia. 2.3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat kalendarzowych (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał co najmniej trzy trwające co najmniej 12 miesięcy w ramach jednego kontraktu usługi ochrony terenu, obiektów i mienia, obejmujące zakres porównywalny z przedmiotową usługą. Konieczne jest dołączenie do oferty referencji. 2.4. Dysponują odpowiednim potencjałem kadrowym tj. osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które muszą spełniać następujące warunki: 2.4.1. posiadanie stosownych uprawnień lub zaświadczeń o przeszkoleniu, 2.4.2. nie karalność (posiadać aktualne zaświadczenia o niekaralności), 2.4.3. wiek powyżej 21 lat i poniżej 50 lat, 2.4.4. dobra sprawność fizyczna i odporność psychiczna, 2.4.5. zatrudnienie w Agencji Ochrony na podstawie umowy o pracę, 2.4.6. pracownicy Agencji Ochrony muszą być kompletnie umundurowani i wyposażeni w sprzęt techniczny i łączności niezbędny do realizacji zamówienia. 2.5. Dysponują potencjałem technicznym, w tym: 2.5.1. dysponują odpowiednim sprzętem oraz środkami potrzebnymi do wykonania przedmiotowej usługi, 2.5.2. posiadają własne centrum monitorowania, 2.5.3. posiadają minimum 2 patrole interwencyjne w Warszawie na terenie dzielnicy Praga Południe, o czasie dojazdu do CNTK: w dzień (5 ÷ 10) minut, w nocy nie dłuższym niż 5 minut. Wymagania dotyczące patrolu wraz z zadaniami zostały przedstawione w załączniku nr 1 do SIWZ, 2.5.4. posiadają pozwolenia na używanie łączności radiowej, jeżeli są one wymagane odrębnymi przepisami obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej. 2.6. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.6.1. Wykonawca musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę minimum 3 (trzy) miliony złotych na jedno i wszystkie zdarzenia. A w przypadku gdy ubezpieczenie wygasa w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia deklaracji przedłużenia ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż wymagana i na czas nie krótszy niż potrzebny na realizację niniejszego zamówienia w całości, 2.6.2. Wykonawca musi załączyć do oferty aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwol¬nienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.7. Pożądane jest aby Wykonawca posiadał odpowiednie zaświadczenia (certyfikaty) lub inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości, wystawione przez niezależny podmiot, uprawniony do kontroli jakości, zajmujący się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z europejskimi normami jakościowymi w zakresie ochrony osób i mienia, takie jak np. certyfikaty potwierdzające spełnianie wymagań: normy PN-EN ISO 9001:2000, AQAP 2110:2003 itp. Posiadanie ww. dokumentów stanowi jedno z kryterium oceny ofert. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych oświadczeń i dokumentów, wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy złożyć: 1.1. oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy Pzp - na formularzu zgodnym z zał. nr 1 do oferty, 1.2. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 ÷ 3 Ustawy Pzp, 1.3. informacje o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy, zgodnie z zapisami zawartymi w punkcie 5.2.3. SIWZ, 1.4. informacje o potencjale kadrowym Wykonawcy, zgodnie z zapisami zawartymi w punkcie 5.2.4. SIWZ, 1.5. informację o potencjale technicznym Wykonawcy, zgodnie z zapisami zawartymi w punktach 5.2.5.1 ÷ 5.2.5.3 SIWZ, 1.6. kopie pozwoleń na używanie łączności radiowej, jeżeli są one wymagane odrębnymi przepisami obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej, 1.7. kopie koncesji wydanych przez MSWiA, wraz ze wszystkimi dokumentami z nimi związanymi, stwierdzające, że Wykonawca posiada stosowne uprawnienia do przyjęcia i wykonywania usługi w zakresie ochrony osób i mienia, 1.8. kopie zaświadczeń (certyfikatów) lub innych dokumentów - jeżeli posiada - potwierdzających odpowiednio stosowanie przez Wykonawców równoważnych środków zapewnienia jakości, wystawionych przez niezależny podmiot, uprawniony do kontroli jakości, zajmujący się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z europejskimi normami jakościowymi w zakresie ochrony osób i mienia, 1.9. aktualne odpisy z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.10. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwol¬nienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.11. kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia (w przypadku braku polisy) potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę minimum 3 (trzy) miliony złotych na jedno i wszystkie zdarzenia, 1.12. informację ubezpieczyciela o wolnej sumie gwarancyjnej, 1.13. kopie wszystkich dokumentów potwierdzających dokonanie wpłat składek ubezpieczeniowych, wymaganych przez ubezpieczyciela w okresie obowiązywania ubezpieczenia, wystawionych do terminu składania ofert, 1.14. w przypadku gdy ubezpieczenie wygasa w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, zawierającego deklarację przedłużenia ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż wymagana oraz na czas nie krótszy niż potrzebny na realizację niniejszego zamówienia w całości. 1.15. pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 1.15. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1.15. oraz pkt. 2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 4.1. podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 4.2. wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w punktach 1.1. ÷ 1.3. oraz 1.6. ÷ 1.10 SIWZ muszą być złożone niezależnie przez każdy podmiot, 4.3. wymagane dokumenty wskazane w punktach 1.4. i 1.5. oraz 1.6. ÷ 1.10 SIWZ muszą być złożone niezależnie przez każdy podmiot, 4.4. wymagane dokumenty wskazane w punktach 1.11. ÷ 1.14. muszą zostać złożone przez minimum jeden podmiot występujący wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Posiadanie certyfikatów lub innych równoważnych dokumentów jakościowych - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.cntk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Naukowo-Techniczne Kolejnictwa JBR ; ul. J. Chłopickiego 50 ; 04-275 Warszawa ; w pokoju nr 61 - budynek główny CNTK - w godz. 8:00 ÷ 14:00..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Centrum Naukowo-Techniczne Kolejnictwa JBR ; ul. J. Chłopickiego 50 ; 04-275 Warszawa ; Kancelaria Główna ; budynek główny; pokój nr 164..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego przy ul. J. Chłopickiego 50, w Warszawie, w sali nr 17 ( budynek socjalny CNTK ), w dniu 7 maja 2008 r., o godzinie 11.30. Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: Andrzej TĘSNY - tel. (0-22) 473-15-42; e-mail: atesny@cntk.pl oraz Andrzej ŻMIJEWSKI - tel. (0-22) 473-13-60; e-mail: azmijewski@cntk.pl (w sprawach merytorycznych).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.