Ogłoszenie z dnia 2010-03-26
Zamość: Zapewnienie usług żywieniowych i noclegowych uczestnikom projektu
-Zamość - letni salon sztuki Lubelszczyzny- współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013
Numer ogłoszenia: 86900 - 2010; data zamieszczenia: 26.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zamość , Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6392084, faks 084 6393054.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamosc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapewnienie usług żywieniowych i noclegowych uczestnikom projektu -Zamość - letni salon sztuki Lubelszczyzny- współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu nieograniczonego jest zapewnienie usług żywieniowych i noclegowych uczestnikom projektu -Zamość - letni salon sztuki Lubelszczyzny- współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013 według poniżej specyfikacji usług. Usługi żywieniowo - noclegowe realizowane będą w następujących terminach: I Termin 27 - 30 maja 2010 r. 1. Usługa noclegowa dla 20 osób w następujących pokojach: - jednoosobowe z łazienkami x 2, - dwuosobowe x 9. Pokoje w zwykłym standardzie. 2. Usługa żywieniowa dla 20 osób obejmuje całodzienne wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja) x 2 dni oraz śniadanie i obiadokolacja x 2 dni. II Termin 4 - 6 czerwca 2010 r. 1. Usługa noclegowa dla około 33 osób w następujących pokojach: - jednoosobowe x 3 w podwyższonym standardzie, - dwuosobowe x 15 w zwykłym standardzie. Zakwaterowanie musi zostać zabezpieczone w bezpośrednim sąsiedztwie zamojskiego zespołu staromiejskiego lub w jego obrębie. 2. Usługa żywieniowa obejmująca całodzienne wyżywienie dla około 33 osób, rozpoczynając od kolacji w dniu 4 czerwca 2010 r., a kończąc na kolacji w dniu 6 czerwca 2010 r. III Termin 7 - 15 czerwca 2010 r. 1. Usługa noclegowa dla 30 osób w następujących pokojach: - dwuosobowe x 15 szt. w zwykłym standardzie. Zakwaterowanie tylko w obrębie zamojskiego zespołu staromiejskiego. IV Termin 10 - 15 czerwca 2010 r. 1. Usługa noclegowa dla 24 osób w następujących pokojach: - jednoosobowe o podwyższonym standardzie x 18, - apartament x 2, - dwuosobowe x 2. Zakwaterowanie tylko w obrębie zamojskiego zespołu staromiejskiego. 2. Usługa żywieniowa obejmująca: - całodzienne wyżywienie w postaci trzech posiłków: śniadanie, obiad, kolacja dla 10 osób, - zapewnienie cateringu w trakcie koncertu galowego w dniu 13 czerwca 2010 r.: napoje zimne i gorące, gorące i zimne przekąski w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym. V Termin 10 - 14 czerwca 2010 r. 1. Usługa noclegowa dla 11 osób w następujących pokojach: - apartament x 1, - jednoosobowe x 6, - dwuosobowe x 2. Pokoje o podwyższonym standardzie tylko w obrębie zamojskiego zespołu staromiejskiego. 2. Usługa żywieniowa obejmująca zapewnienie cateringu w czasie koncertu galowego w dniu 12 czerwca 2010 r. napoje zimne i gorące, przekąski zimne i gorące w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym. 3. Przygotowanie i przeprowadzenie degustacji potraw włoskich dla uczestników projektu w przestrzeni zamojskiego zespołu staromiejskiego w dniu 13 czerwca 2010 r. w godzinach ustalonych z Zamawiającym. VI Termin 10 - 12 czerwca 2010 r. 1. Usługa noclegowa dla 3 osób w następujących pokojach: - jednoosobowe x 2 ze śniadaniem w zwykłym standardzie w terminie 10 - 12 czerwca 2010 r., - jednoosobowe x 1 w zwykłym standardzie w terminie 11 - 12 czerwca 2010 r. 2. Usługa żywieniowa w terminie 11 czerwca 2010 r. obejmująca: - przerwę kawową dla 100 osób (napoje gorące, zimne, ciasta), - obiad dla 100 osób (dania gorące, przystawki, ciasto, napoje). Usługa zostanie zrealizowana w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. VII Termin 11 - 13 czerwca 2010 r. 1. Usługa noclegowa dla 20 osób w następujących pokojach: - jednoosobowe x 4, - dwuosobowe x 5, - trzyosobowe x 2. Pokoje z łazienkami, zakwaterowanie ze śniadaniem, w obrębie zamojskiego zespołu staromiejskiego lub w jego sąsiedztwie. 2. Usługa żywieniowa dla 20 osób w terminie 11 i 12 czerwca 2010 r. obejmująca obiad i kolację. VIII Termin 22/23 czerwca 2010 r. 1. Usługa noclegowa dla 10 osób w następujących pokojach: - jednoosobowe o podwyższonym standardzie ze śniadaniem. 2. Usługa żywieniowa obejmująca obiad dla 10 osób oraz bankiet wieczorny dla 20 osób w dniu 22 czerwca 2010 r. IX Termin 20 - 22 czerwca 2010 r. 1. Usługa noclegowa dla 80 osób w następujących pokojach: - jednoosobowe z łazienkami x 4, - dwuosobowe z łazienkami x 9, - trzyosobowe x 10, - czteroosobowe x 7. 2. Usługa żywieniowa dla 80 osób obejmująca jeden posiłek obiadowy x 3 dni w terminie 20, 21, 22 czerwca 2010 r. X Termin 1 - 4 lipca 2010 r. 1. Usługa noclegowa dla 30 osób w następujących pokojach: - jednoosobowe z łazienkami x 7, - dwuosobowe z łazienkami x 4, - trzyosobowe x 5. 2. Usługa żywieniowa dla 30 osób obejmująca jeden posiłek obiadowy w dniach 1,2,3 lipca 2010 r. XI Termin 27 czerwca - 1 lipca 2010 r. 1. Usługa noclegowa dla 25 osób w następujących pokojach: - jednoosobowe z łazienkami x 2, - dwuosobowe x 4, - trzyosobowe x 5. 2. Usługa żywieniowa dla 25 osób x całodzienne wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja) w dniach 27, 28, 29, 30 czerwca 2010 r. XII Termin 6 - 12 września 2010 r. Usługa noclegowa dla 3 osób w pokojach jednoosobowych o podwyższonym standardzie tylko w obrębie zamojskiego zespołu staromiejskiego. XIII Termin 10 - 12 września 2010 r. Usługa noclegowa dla 12 osób w pokojach dwuosobowych o podwyższonym standardzie tylko w obrębie zamojskiego zespołu staromiejskiego. XIV Termin 10 - 13 września 2010 r. Usługa noclegowa dla 2 osób w pokojach jednoosobowych o zwykłym standardzie tylko w obrębie zamojskiego zespołu staromiejskiego. XV Termin 11/12 września 2010 r. Usługa noclegowa dla 30 osób w pokojach: - apartament x 2, - jednoosobowe x 12, - dwuosobowe x 8 tylko w obrębie zamojskiego zespołu staromiejskiego. XVI Termin 6 - 14 września 2010 r. Usługa noclegowa dla 30 osób w pokojach dwuosobowych tylko w obrębie zamojskiego zespołu staromiejskiego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Treść pełnomocnictwa musi rozstrzygać, czy ustanowiony pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, czy również do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna także identyfikować wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, jak również wskazywać ustanowionego pełnomocnika - w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 2) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba nie uprawniona do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) - w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy może nastąpić w sytuacji, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i może dotyczyć m.in. wykorzystania pokoi, ilości osób, oraz liczby posiłków w przypadku niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy zmiany ilości osób, wobec których usługi będę świadczone.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zamosc.um.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ (materiały przetargowe) można także uzyskać nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta Zamość ul. Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, pokój nr 4..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Zamość, Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość w pokoju nr 12 (Ratusz)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1) Projekt pn.Zamość-letni salon sztuki Lubelszczyzny jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013. 2) 11.3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16 kwietnia 2010r. o godz. 10.30 w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miasta Zamość, Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość w pokoju nr 12 (Ratusz). 3) Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami są: Marta Trych, Małgorzata Strzępek fax (84) 639-30-54, e-mail: zamowienia@zamosc.um.gov.pl.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Świadczenie usług pralniczych wraz z transportem
- Usługi przeglądów, konserwacji pogotowia technicznego oraz napraw awaryjnych i eksploatacyjnych w zakresie urządzeń klimatyzacyjnych w rejonie działania 32 WOG Zamość - w zakresie 5 (pięciu) części.
- Budowa drogi gminnej nr 110449L w m. Lipsko - etap II.
- Wymiana stolarki drzwiowej w oddziale I i II Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego w Zamościu
- "KOMPLEKSOWA PRZEBUDOWA ULICY GRABOWEJ I JODŁOWEJ, ETAP II "
- Wykonanie altany przy świetlicy wiejskiej w m. Zawada.
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług kompleksowej organizacji wydarzeń związanych z kursem przygotowującym do pracy na stanowisku inspektora Inspekcji Ochrony Środowiska
- Świadczenie usługi hotelarskiej i gastronomicznej wraz z wynajmem sali konferencyjnej dla uczestników konferencji Wydziału Zarządzania Politechniki Warszawskiej
- Kompleksowa usługa przeprowadzenia trzech dwudniowych szkoleń pod tytułem "Wykorzystanie sztucznej inteligencji w funkcjonowaniu publicznych służb zatrudnienia i OHP"
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnego szkolenia pn. Analiza danych statystycznych i analiza lokalnych rynków pracy
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.