To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-23
Ogłoszenie nr 86903 - 2017 z dnia 2017-05-23 r.
Chełm: Dostawa pojemników z podziałem na zadania
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 60888 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 60923 - 2017 ; 64021 - 2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
11005287100000, ul.
ul. Wołyńska
57,
22100
Chełm, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
082 5631461 do 63, faks
825 630 450, e-mail
tomasz.szajkowski@mpgk.chelm.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mpgk.chelm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Przedsiębiorstwo komunalne
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pojemników z podziałem na zadania
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP_05
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:IV OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WRAZ Z INFORMACJĄ O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH: 1. Przedmiotem zamówienia jest: - Zadanie nr 1 - Dostawa pojemników SM 1100 L. a) Pojemnik plastikowy nowy SM 1100 L w kolorze żółtym, 4 - kołowy, oznaczony napisem "METALE I TWORZYWA SZTUCZNE" - 60 szt. b) Pojemnik plastikowy nowy SM 1100 L w kolorze niebieskim, 4 - kołowy, oznaczony napisem "PAPIER" - 20 szt. c) Pojemnik plastikowy nowy SM 1100 L w kolorze wybranym przez Wykonawcę , 4 - kołowy, bez napisu - 20 szt. d) Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1a do SIWZ. e) Załącznik nr 1aa - poglądowy przykład pojemnika "METALE I TWORZYWA SZTUCZNE" i "PAPIER". - Zadanie nr 2 - Dostawa pojemników SM o pojemnościach 240 L i 120 L. a) Pojemnik plastikowy nowy SM 240 L, 2 - kołowy, kolor podany przez Wykonawcę1 - 10 szt. b) Pojemnik plastikowy nowy SM 120 L, 2 - kołowy, kolor podany przez Wykonawcę1 - 10 szt. c) Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1b do SIWZ. - Zadanie nr 3 - Dostawa pojemników ocynkowanych o pojemnościach 110 L. a) Pojemnik nowy metalowy ocynkowany 110 L, 2 - kołowy - 10 szt. b) Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1c do SIWZ. - Zadanie nr 4 - Dostawa pojemników POK 2,2 m3. a) Pojemnik nowy POK 2,2 m3 do selektywnej zbiórki w kolorze niebieskim, oznaczony opisem "PAPIER" - 250 szt. b) Pojemnik nowy POK 2,2 m3 na odpady komunalne w kolorze czerwonym - 40 szt. c) Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 1d do SIWZ. d) Załącznik nr 1dd - poglądowy przykład pojemnika "ODPADY KOMUNALNE" i "PAPIER". e) Załącznik nr 1ddd - parametry techniczne pojemnika 2,2. 1.1. Kalkulację oferty zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia przedmiotu co do zgodności z opisem poprzez metodę inwazyjną, przy braku otworów spustowych, przez wywiercenie otworów w spodzie pojemnika. W przypadku niezgodności pojemników z opisem, pojemnik sprawdzany wraz z całą dostarczoną partią zostanie zwrócony wykonawcy. Sankcje z tytułu powyższego zostały opisane we wzorze umowy (załącznik nr 5 i 5a do SIWZ). 2. Wykonawca jest zobowiązany, w dniu zawarcia umowy, przedstawić zamawiającemu harmonogram comiesięcznych dostaw pojemników (Zadanie nr 4), z terminem ostatniej dostawy do dn. 15.12.2017 r. 2.1. Zamawiający wymaga aby: a) pierwsza dostawa została ujęta w harmonogramie (pierwsza dostawa ma zawierać nie mniej niż 20 szt. pojemników); b) sukcesywne dostawy pojemników na papier zawierały ilości po około 30 - 40 szt. miesięcznie; c) ostatnim dniem miesiąca był dzień 30 każdego miesiąca; d) ostatnia dostawa nie przekroczyła 10% całej ilości pojemników. 3. Oferta powinna uwzględniać wycenę wszystkich usług towarzyszących, związanych pośrednio z wykonywanymi dostawami, np.: - transport do magazynu zamawiającego, 22-100 Chełm ul. Bieławin 5 w godzinach od 7:00 do 14:30 w dni robocze, - rozładunek w miejscu wskazanym przez przedstawicieli zamawiającego, - zaangażowanie sprzętu, itd. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z podziałem na zadania wg pkt 1.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
34928480-6
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Zadnie nr 1 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT47100.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 57810.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Zadanie nr 2 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1880.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2091.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Zadanie nr 3 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 93 ust. pkt 1 unieważnia postępowanie. Podstawa faktyczna unieważnienia: Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1100.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Zadnie nr 4 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT580000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 456576.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Sukcesywna dostawa mleka i przetworów mlecznych do siedziby Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej
- Sukcesywna dostawa ryb i mrożonek do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej
- Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych
- Rewitalizacja Parku Międzyosiedlowego na Os. XXX-lecia w Chełmie w ramach przedsięwzięcia "Chełm dla Klimatu - Rewitalizacja Parku Międzyosiedlowego na Os. XXX-lecia w Chełmie"
- Wykonanie zagospodarowania poscaleniowego w ramach zadania pn. "Scalanie gruntów obrębu Terenin, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie".
- Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG W Białej Podlaskiej
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.