To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-23
Ogłoszenie nr 86940 - 2017 z dnia 2017-05-23 r.
Brwinów: Budowa budynku przedszkola przy Zespole Szkół przy ulicy Piaseckiego na dz. nr ew. 477/4 i 477/8 w Otrębusach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 53901-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brwinów, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. Grodziska
12,
05840
Brwinów, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
7382567, faks
7295940, e-mail
h.bak@brwinow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.przetargi.brwinow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa budynku przedszkola przy Zespole Szkół przy ulicy Piaseckiego na dz. nr ew. 477/4 i 477/8 w Otrębusach
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.13.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: budowa budynku przedszkola przy Zespole Szkół przy ulicy Piaseckiego na dz. nr ew. 477/4 i 477/8 w Otrębusach. 2. Ogólna charakterystyka budynku przedszkola: 1) Parametry techniczne budynku. Powierzchnia zabudowy 1743,82m2 Powierzchnia użytkowa 1497,84m2 Ilość kondygnacji 1 Podpiwniczenie brak Wysokość 7,36 m Kubatura 7638,98 m3 2) Układ funkcjonalny - podstawowe pomieszczenia a) 4 sale zajęciowe wyposażone w oddzielne łazienki oraz magazynki podręczne, b) 1 sala rytmiczno- ruchowa, c) cześć biurowa - pokój nauczycielski, pokój medyczny, sekretariat, gabinet dyrektora, archiwa, serwerownia, sanitariaty, d) część techniczna - kotłownia, pomieszczenia gospodarcze magazynowe, pokój konserwatora, łazienki ogólnodostępne, e) część gastronomiczna posiadająca oddzielne wejście z zewnątrz - zmywalnia, pomieszczenia mycia GN, kuchnia, obieralnia, magazyny, pomieszczenia socjalne, łazienki oraz pomieszczenia porządkowe, f) 2 place zabaw - na dziedzińcu i na zewnątrz budynku (plac na zewnątrz budynku nie jest objęty zamówieniem). 3) Forma architektoniczna. Budynek parterowy z poddaszem nieużytkowym, bez podpiwniczenia. Budynek składa się z 4 połączonych ze sobą prostokątów, które stykając się tworzą zamknięty dziedziniec. Szerokość elewacji frontowej 52,55 m, długość elewacji 46,55 m. Geometria dachu: dach wielospadowy z blachodachówki, o kącie nachylenia połaci dachowej 22 st., z okapem 65 cm. a) Przedmiot zamówienia opisuje projekt budowlany objęty decyzją pozwolenia na budowę 24/B/11 z dnia 21.01.2011r. z zakresu którego wykonano 27 miejsc postojowych i częściowo układ chodnikowy oraz wybudowano sieć hydrantową oraz oświetlenie terenu, a także projekt zamienny zatwierdzony decyzją nr 1928/2016 z dnia 16.12.2016r. b) Projekt zamienny zatwierdzony decyzją nr 1928/2016 z dnia 16.12.2016r. jest nadrzędny w stosunku do projektu podstawowego, objętego decyzją nr 24/B/11 z dnia 21.01.2011 r. Projekt zamienny uwzględnia m.in. zakres zrealizowany w trakcie budowy gimnazjum oraz dostosowuje projekt do aktualnych przepisów w zakresie wymagań energetycznych. Zmiany obejmują również technologię kuchni, wentylację mechaniczną oraz sposób wykończenia podłóg w salach dla dzieci. 3. UWAGI : 1) Stolarka okienna. Współczynnik przenikania ciepła podany na rys A12 zestawienie stolarki (U=1,1 W/m2K) dotyczy całego zestawu. W specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych ST 8 omyłkowo podano U=1,3 W/m2K dla całego okna. 2) Rolety okienne. Zgodnie z projektem - "Zestawienie stolarki okiennej zewnętrznej" - wszystkie okna zewnętrzne, oprócz pomieszczeń mokrych, należy wyposażyć w rolety wewnętrzne materiałowe na podbiciu gumowym, nieprzepuszczającym światła. 3) Stolarka drzwiowa. Drzwi wewnętrzne drewniane (uzupełnienie informacji podanej w ST 8 pkt. 2.2) - skrzydła płytowe oparte na konstrukcji ramowej z drewna lub MDF, wypełnione płytą wiórową pełna i obustronnie obłożone fornirem naturalny dąb, wyposażone w okucia 3 zawiasowe, szkło bezpieczne. Drzwi muszą posiadać certyfikat Instytutu Techniki Budowlanej - Aprobata Techniczna ITB, Atest Higieniczny, Krajową Deklarację Zgodności. 4) Wykładzina z tworzyw sztucznych. W sali rytmiczno-ruchowej przewidziano homogeniczną wykładzinę linoleum o gr 3,2 mm do zastosowania w obiektach sportowych o parametrach podanych w ST 12 pkt.2.8. W dokumentacji projektowej omyłkowo zapisano wykładzina heterogeniczna. 5) Brodziki prysznicowe. Brodziki należy wykonać zgodnie z rysunkami wnętrz łazienek tj.: rys. W3-W8. 6) Tynkowanie. Ściany i stropy powyżej sufitów podwieszanych należy otynkować i pomalować. 7) Kurtyny powietrzne. Zamówienie nie obejmuje dostawy i montażu kurtyn powietrznych - w związku z zamknięciem strefy wejściowej wiatrołapu drzwiami, odstąpiono od montażu kurtyn. 8) Kotłownia. Właściwe parametry na wymienniku: strona pierwotna (woda) 70/50st. C, strona wtórna (glikol) 65/45st.C. 9) Szafki na rozdzielacze. Szafki na rozdzielacze należy wykonać w lekkiej obudowie g-k na profilach CD. 10) Przyłącze gazowe. Budowa przyłącza gazowego jest po stronie PSG. W zakresie Wykonawcy znajduje się dostawa i montaż punktu redukcyjno- pomiarowego wraz z zaworem odcinającym MAG -3 DN 40. 11) Parapety zewnętrzne. Parapety zewnętrzne należy wykonać jako stalowe w kolorze jasno szarym RAL 7032 - zgodnie z rysunkiem elewacji. 12) Rynny i rury spustowe. Rynny i rury spustowe należy wykonać jako stalowe w kolorze RAL 8017 - zgodnie z rysunkiem elewacji. 13) Kominy wentylacyjne. W wycenie należy uwzględnić montaż kratek wentylacyjnych na kominach murowanych. 14) Kolorystyka. Kolory właściwe tynków na elewacji będą dobierane na placu budowy na podstawie wzornika producenta wskazanego przez GW. 15) Blachodachówka. Pokrycie dachu: blachodachówka z posypką kwarcową panelowa w kolorze ceglastym. Blachodachówka jako lekkie pokrycie dachowe z posypką kamionkową. Podstawę pokrycia tworzy wysokiej jakości blacha stalowa ze specjalnym wykończeniem powierzchni - metalizowaną termicznie warstwą - stopem aluminium, cynku oraz krzemu. Dachówka przymocowana do łat polakierowanymi gwoździami nierdzewnymi lub wkrętami samogwintującymi z podkładką gumową. Waga min. 6,5 kg/1m2. 16) Wyposażenie. Zamówienia nie obejmuje dostawy wyposażenia meblowego, technologii kuchni, a także dostawy i montażu rzutników oraz ekranów w sali rytmiczno-ruchowej (obejmuje okablowanie do rzutników i ekranów). 17) Instalacja komputerowa. W zakresie Wykonawcy jest połączenie instalacji komputerowej przedszkola z instalacją w istniejącym budynku gimnazjum. 18) Geolog. Zgodnie z dokumentacją projektową, po wykonaniu wykopu pod fundamenty nastąpi odbiór podłoża przez uprawnionego geologa, jak również kontrola zagęszczenia zasypki w rejonie występowania gruntów nasypowych. Na tej podstawie zostanie podjęta decyzja dotycząca wymiany gruntu. Geolog będzie działał na zlecenie i koszt Zamawiającego. 19. Drzewa. Wycinka drzew nie wchodzi w zakres zamówienia. 20) Instalacja wentylacji mechanicznej. Kanały w pomieszczeniu kuchni należy obudować zabudową lekka g-k na profilach CD. Po zakończeniu prac budowlanych, Wykonawca wykona pomiary wydajności wentylacji zgodnie z normą PN-EN 12599:2013 oraz sporządzi protokół skuteczności działania wentylacji. Pomiary należy przeprowadzić w obecności przedstawiciela Zamawiającego, po wcześniejszym ustaleniu terminu przeprowadzenia badań. 4. Urządzenia zabawowe i materiały do budowy placu zabaw. Zamówienie obejmuje wykonanie placu zabaw na dziedzińcu przedszkola. W wycenie piaskownicy należy uwzględnić nakładkę elastyczną na piaskownicę (detal A10). Wymiary 300x1000x500mm) L=2,8m. UWAGA: Zapisy poniżej mają pierwszeństwo w zakresie wymiarów urządzeń i wymagań przed zapisami z dokumentacji projektowej. 1) Tablica regulaminowa - stalowa zabezpieczona antykorozyjnie lub ze stali nierdzewnej. Wydruk na folii odpornej na UV, Wysokość całkowita min. 200cm. 2) Huśtawka 2 osobowa - wymiary min. 40 cm x 320 cm, wysokość całkowita min.110cm, max. 120 cm. Konstrukcja ze stali zabezpieczona przed korozją przez cynkowanie i malowanie proszkowe farbami poliestrowymi, odpornymi na UV lub ze stali nierdzewnej, elementy złączane ze stali nierdzewnej. Siedzisko o konstrukcji aluminiowej, pokryte miękką gumą EPDM. Odboje gumowe z miękkiej trwałej gumy EPDM. Przedział wiekowy 3-12 lat. 3) Karuzela Twister - wymiar (średnica) min. 120 cm, wysokość min. 60cm , max. 75 cm. Podest - blacha aluminiowa ryflowana o gr. 2mm. Konstrukcja ze stali zabezpieczonej antykorozyjnie i malowana farbami poliestrowymi, odpornymi na UV lub ze stali nierdzewnej. Grupa wiekowa 3-12. 4) Huśtawka Integracyjna - wymiary min. 230x680 cm , wysokość całkowita min. 220 cm, max 250 cm. Lina fi.140 mm zawieszona na linach fi.16 mm. Liny fi 16 mm - polipropylenowe typu pp-multisplit z rdzeniem stalowym. Mocowania nierdzewne. Konstrukcja ze stali zabezpieczona przed korozją przez cynkowanie i malowanie proszkowe farbami poliestrowymi, odpornymi na UV lub ze stali nierdzewnej. Atestowane nierdzewne łańcuchy 6 mm. Przedział wiekowy: 3-12. 5) Podwójna zjeżdżalnia z pojedynczym wejściem - wymiary min. 270cm x 760 cm, wysokość całkowita min. 360 cm, max. 400 cm. Wysokość podestów: 30,120, 180 cm, w tym dwa podesty z zaakcentowanym daszkiem. Urządzenie wyposażone w dwie zjeżdżalnie, ślizg ze stali nierdzewnej - blacha o grubości 2 mm, min. jedne schodki, przejście miedzy podestami, min. dwa bulaje w kształcie polowy kuli o śr. min. 0,40 m wykonane z poliwęglanu, min. jedna ścianka pod średnim podestem z otworem, min. jedna ścianka boczna z półeczką, min. dwie ścianki boczne wyposażone w gry zręcznościowe, grę kółko krzyżyk oraz grę typu "liczydło" z kolorowymi koralikami. Słupy nośne z galwanizowanej stali, ocynkowane malowane proszkowo farbami poliestrowymi, odpornymi na UV lub ze stali nierdzewnej, połączenia elementów klamrami ze stopów aluminiowych, elementy ścianek bocznych i daszki z płyty HDPE o grubości 15 mm odporne na warunki atmosferyczne. Kamienie wspinaczkowe na mostku między podestami wykonane z mieszanki kruszyw i kolorowych żywic poliestrowych. Płyta podestowa antypoślizgowa HDPD o gr 18 mm lub HPL o gr. 10 mm. Grupa wiekowa 3-12 lat. Wszystkie urządzenia powinny być nowe, wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów oraz spełniać wymogi Polskich Norm i warunków bezpieczeństwa, tj. posiadać stosowne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty i dopuszczenia do stosowania w kontakcie z dziećmi wg norm PN-EN-1177: 2009, PN-EN 1176-1:2009, PN-EN 1176-2:2009, PN-EN 1176-3:2009, PN-EN 1176-5:2009, PN-EN 1176-6:2009, PN-EN 1176-11:2009. Wszystkie zaślepki śrub - wandaloodporne wykonane z poliamidu formowanego metodą wtryskową. Kolorystyka zbliżona do zdjęć umieszczonych w dokumentacji projektowej. 6) Nawierzchnia bezpieczna syntetyczna - płyty poliuretanowo-gumowe, łączone klejem poliuretanowym, zgodne z normami PN-EN 1176 i 1177, układane na podbudowie z kruszywa łamanego i na podbudowie z betonu z dylatacja B15 na geowłókninie filtracyjno-separacyjnej, spadek 1-2 %, w kolorze niebieskim i pomarańczowym, obrzeża betonowe. UWAGA: Wykonawca przedłoży po wykonaniu nawierzchni bezpiecznej wyniki badań ustalających czy krytyczna wysokość upadku została dostosowana do wysokości swobodnego upadku wg normy PN-EN 1177:2009. 5. Zagospodarowanie terenu. Z zakresu zagospodarowanie terenu, zamówieniem objęte jest wykonanie dziedzińca przedszkola (utwardzenie, trawnik, plac zabaw). Pozostałe elementy zagospodarowania terenu (utwardzenie dojazdu i dojść pieszych, ogrodzenie, ławki, plac zabaw zewnętrzny, donice ozdobne) zostały wyłączone z zamówienia 6. Wszystkie dostarczone urządzenia i materiały winny być fabrycznie nowe i spełniać wymagania określone w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 7. Dopuszczenie złożenia oferty zawierającej materiały lub urządzenia równoważne. 1) Jeżeli w dokumentacji projektowej lub STWiOR pojawiają się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wszelkie materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów, stanowią jedynie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych. 2) Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 Prawa zamówień publicznych dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej i STWiOR pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z uzyskanym pozwoleniem na budowę, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej i STWOiR. Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o fakcie złożenia oferty równoważnej poprzez złożenie oświadczenia w formularzu oferty. 3) Dokumenty potwierdzające, że zaoferowane materiały i urządzenia spełniają wymogi równoważności tj.: wykaz innych niż w SIWZ materiałów i urządzeń oraz ich parametrów technicznych, karty katalogowe lub temu podobne dokumenty, Wykonawca złoży Zamawiającemu na wezwanie, o którym mowa w rozdz. VIII ust. 3 SIWZ. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art.30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych). 4) Poniżej podano KRYTERIA RÓWNOWAŻNOŚCI dla lamp zaprojektowanych w budynku przedszkola A OPRAWA LED 2600LM - Oprawa wpuszczana w sufit podwieszany. Wymiary - 596x596mm. Korpus - blacha stalowa, o grubości min 0,5mm, malowany farbą proszkową standard, UV odporną. Układ optyczny - MICRO-PRM. Przesłona - PMMA o grubości 3mm o współczynniku załamania wg ISO489 - 1,491 i całkowitej transmisji światła wg ISO13468-1 - 88%.Typ źródła - LED. Trwałość min 60 tyś. godzin przy współczynniku L70/B50.Skuteczność źródła - 160lm/W. Moc oprawy - 18W. Skuteczność świetlna oprawy - 117,45lm/W. IP20. IK20. Zasilanie przelotowe - dostępne. B OPRAWA LED 5200LM - Oprawa wpuszczana w sufit podwieszany. Wymiary - 594x594mm. Korpus - profil aluminiowy, o grubości 1,5mm, malowany farbą proszkową standard, UV odporną. Układ optyczny - PLX. Przesłona - PMMA o grubości 2mm o współczynniku załamania wg ISO489 - 1,492 i całkowitej transmisji światła wg ISO13468-1 - 51%.Typ źródła - LED. Trwałość min 60 tyś. godzin przy współczynniku L70/B50. Moc oprawy - 36W. Skuteczność świetlna oprawy - 113lm/W. IP20. IK04. C OPRAWA LED 3800LM IP44 - Oprawa wpuszczana w sufit podwieszany. Wymiary - 600x600mm. Korpus - profil aluminiowy, o grubości 1,5mm, malowany farbą proszkową standard, UV odporną. Układ optyczny - PLX. Przesłona - PMMA o grubości mm o współczynniku załamania wg ISO489 - 0 i całkowitej transmisji światła wg ISO13468-1 - 0%.Typ źródła - LED. Trwałość min 60 tyś. godzin przy współczynniku L70/B50. Moc oprawy - 43W. Skuteczność świetlna oprawy - 81,76lm/W. IP44. IK20. D OPRAWA LED 1600LM - Oprawa wpuszczana w sufit podwieszany. Wymiary - O130mm. Korpus - odlew aluminiowy/PMMA. Układ optyczny - Przesłona - PC o grubości 3mm o współczynniku załamania wg ISO489 - 1,589 i całkowitej transmisji światła wg ISO13468-1 - 68%.Typ źródła - LED. Trwałość min 30 tyś. godzin przy współczynniku L80/B50. Ilość źródeł - 1. Moc oprawy - 14W. Skuteczność świetlna oprawy - 93,67lm/W. IP20/44. IK02. E OPRAWA LED 1300LM - Oprawa do montażu nastropowego na ścianie. Wymiary - 574x50mm. Korpus - profil aluminiowy, o grubości 1,5mm, malowany farbą proszkową standard, UV odporną. Układ optyczny - PLX. Przesłona - PC o grubości 2mm o współczynniku załamania wg ISO489 - 1,492 i całkowitej transmisji światła wg ISO13468-1 - 63%.Typ źródła - LED. Trwałość min 60 tyś. godzin przy współczynniku L70/B50. Skuteczność źródła - 160lm/W. Moc oprawy - 11W. Skuteczność świetlna oprawy - 91,96lm/W. IP44. IK06. F OPRAWA LED 3600LM L-1200 ZASILANIE PRZELOTOWE 16A - Oprawa do montażu nastropowego na suficie. Wymiary - 1180x86mm. Korpus - PC. Układ optyczny - PC OPAL. Przesłona PC OPAL - PC o współczynniku załamania wg ISO489 - 1,589 i całkowitej transmisji światła wg ISO13468-1 - 53%. W Moc oprawy - 36W. IP65. IK10. G OPRAWA LED 4400LM - Oprawa wpuszczana w sufit podwieszany. Wymiary - 596x596mm. Korpus - blacha stalowa, o grubości 0,5mm, malowany farbą proszkową standard, UV odporną. Układ optyczny - MICRO-PRM. Przesłona - PMMA o grubości 3mm o współczynniku załamania wg ISO489 - 1,491 i całkowitej transmisji światła wg ISO13468-1 - 88%.Typ źródła - LED. Trwałość min 60 tyś. godzin przy współczynniku L70/B50. Moc oprawy - 32W. Skuteczność świetlna oprawy - 111,82lm/W. IP20. IK20. H OPRAWA LED 5200LM - Oprawa do montażu nastropowego. Wymiary - 620x620mm. Korpus - blacha stalowa, o grubości 0,5mm, malowany farbą proszkową standard, UV odporną. Układ optyczny - PLX. Przesłona - PMMA o grubości 3mm o współczynniku załamania wg ISO489 - 1,492 i całkowitej transmisji światła wg ISO13468-1 - 85%.Typ źródła - LED. Trwałość min 60 tyś. godzin przy współczynniku L70/B50. Moc oprawy - 36W. Skuteczność świetlna oprawy - 116,37lm/W. IP54. IK04. Zasilanie przelotowe - dostępne. Certyfikaty i dopuszczenia - CE. Z1 Korpus oprawy z blachy stalowej malowanej proszkowo. Możliwość montażu do ściany pionowej i sufitu. Oprawa rekomendowana do oświetlania wejść budynków, ciągów komunikacyjnych, tuneli, wejść do metra itp. nastropowego. Oprawa o mocy 23W. Źródło światła - diody LED o średniej trwałości 50 000 h - L70B50 ( podczas której strumień świetlny jest większy lub równy 70% dla 50% procent populacji), moduły o mocy 21W. Przesłona ze zmatowionego szkła hartowanego, o przepuszczalności światła większej niż 80%. Możliwość praca w systemach o dużej częstotliwości włączeń/wyłączeń np. z czujnikami ruchu, współczynnik mocy l>0,95,trwałość (do 10% uszkodzonych stateczników) 50 000 godzin. Oprzedwodowanie zgodne z normami (DIN VDE 0281-7:2001,PN-HD 21.7 S2 :2004) i dyrektywami (UE 2006/95/EC - LVD,UE 2002/95/EC - RoHS), przewody z certyfikatem bezpieczeństwa VDE. Korpus oprawy szczelny z każdej strony. Oprawa o ochronie przed wnikaniem ciał stałych, pyłu i wilgoci - IP65. Z1Aw Korpus oprawy wykonany z blachy stalowej malowanej proszkowo. Oprawa z modułem awaryjnym. W oprawie zastosowano izolowaną baterię wyposażoną w termostat umożliwiający pracę w ujemnych temperaturach do -20°C. Istnieje możliwość montażu do ściany pionowej bądź tez sufitów. Oprawa rekomendowana jest do oświetlania wejść budynków, ciągów komunikacyjnych, tuneli, wejść do metra itp. nastropowego. Oprawa o mocy 23W. Źródłem światła w oprawie są diody LED o średniej trwałości 50 000 h - L70B50 ( podczas której strumień świetlny jest większy lub równy 70% dla 50% procent populacji), moduły o mocy 21W. Przesłona wykonana z zmatowionego szkła hartowanego, o przepuszczalności światła większej niż 80%. Możliwa praca w systemach o dużej częstotliwości włączeń/wyłączeń np. z czujnikami ruchu, współczynnik mocy l>0,95,trwałość (do 10% uszkodzonych stateczników) 50 000 godzin. Oprzewodowanie zgodnie z normami (DIN VDE 0281-7:2001,PN-HD 21.7 S2 :2004) i dyrektywami (UE 2006/95/EC - LVD,UE 2002/95/EC - RoHS), przewody z certyfikatem bezpieczeństwa VDE. Oprawa o ochronie przed wnikaniem ciał stałych, pyłu i wilgoci - IP65. Oprawa z wbudowaną czujką ruchu. Z2 Oprawa przystosowana do montażu na elewacji. Wymiary: min 220x260mm. Oprawa wyposażona w uchwyt regulowany umożliwiający ustawienie dowolnego kąta wychylenia przystosowany do montażu na elewacji. Korpus wykonany z aluminium, w kolorze czarnym. Przesłona wykonana z przezroczystej szyby hartowanej. Zasilanie 230 V. Temperatura barwowa 4000 K. Strumień świetlny 6500lm. Moc 50W. Z3 Oprawa do montażu na wysięgniku o średnicy 60mm. Wymiary - min 550x250x120mm. Korpus - odlew aluminiowy, o grubości 1,5mm, malowany farbą proszkową polisestrowa fasadowa, UV odporną. Układ optyczny - SH STREET M. Przesłona SH - szkło hartowane o grubości 2mm o współczynniku załamania wg ISO489 - 1,52 i całkowitej transmisji światła wg ISO13468-1 - 92%.. Soczewka STREET M - PMMA o współczynniku załamania wg ISO489 - 1,492 i całkowitej transmisji światła wg ISO13468-1 - 92%.Typ źródła - LED. Współczynnik oddawania barw [CRI] Ra = 70. Temperatura barwowa - 5000K. .Trwałość min 60 tyś. godzin przy współczynniku L70/B10. Moc oprawy - 42W. Sprawność oprawy - 94,29%. Skuteczność świetlna oprawy - 87,56lm/W. IP65. IK09. Certyfikaty i dopuszczenia - CE. Aw1 * Obudowa z białego lub opcjonalnie szarego poliwęglanu * Klasa izolacji II * Stopień ochrony IP20 * Dioda power LED 3W * Temperatura otoczenia 0^0C do +40^0C * Czas pracy w trybie awaryjnym 1,2 lub 3 godziny * Montaż: podtynkowo na suficie * Wymiary: kwadratowa 95x95x47,7 [mm] * Oprawa z soczewką do przestrzeni otwartej * Strumień świetlny oprawy: 360 lm (tryb SE) Aw2 * Obudowa z białego lub opcjonalnie szarego poliwęglanu * Klasa izolacji II * Stopień ochrony IP20 * Dioda power LED 3W * Temperatura otoczenia 0^0C do +40^0C * Czas pracy w trybie awaryjnym 1,2 lub 3 godziny * Montaż: podtynkowo na suficie * Wymiary: kwadratowa 95x95x47,7 [mm] * Oprawa z soczewką do korytarzy wąską * Strumień świetlny oprawy: 350 lm (tryb SE) Aw3 * Obudowa z białego poliwęglanu * Klasa izolacji II * Stopień ochrony IP65/20 * Dioda power LED 1W * Temperatura otoczenia 0^0C do +40^0C * Czas pracy w trybie awaryjnym 1,2 lub 3h * Montaż: podtynkowo na suficie * Wymiary: okrągła 100x37 [mm] * Oprawa z soczewką do przestrzeni otwartej * Strumień świetlny oprawy: 145 lm (tryb SE) Aw4 * Obudowa z białego poliwęglanu * Klasa izolacji II * Stopień ochrony IP65 * Dioda power LED 3W * Temperatura otoczenia 0^0C do +40^0C * Czas pracy w trybie awaryjnym 1,2 lub 3h * Montaż: natynkowo na suficie * Wymiary: okrągła 202x58 [mm] * Oprawa z soczewką do przestrzeni otwartej * Strumień świetlny oprawy: 350 lm (tryb SE) Ew1 * Obudowa z białego poliwęglanu * Klasa izolacji II * Stopień ochrony IP44 * Pasek LED 1,2 W * Temperatura otoczenia 0^0C do +40^0C * Czas pracy w trybie awaryjnym 1,2 lub 3 godziny * Montaż: bezpośrednio na ścianie lub suficie * Wymiary: 310x250x20 [mm] * Rozpoznawalność znaku 30m Ew2 * Obudowa z białego poliwęglanu * Klasa izolacji II * Stopień ochrony IP44 * Pasek LED 1,2 W * Temperatura otoczenia 0^0C do +40^0C * Czas pracy w trybie awaryjnym 1,2 lub 3 godziny * Montaż: bezpośrednio na ścianie lub suficie * Wymiary: 310x250x20 [mm] * Rozpoznawalność znaku 30m 8.1. Na podstawie art. 29 ust.3a ustawy Pzp Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia - prace murarskie obejmujące: - murowanie fundamentów, ścian nośnych, osłonowych i działowych (z elementów drobno- i średniowymiarowych), - wykonywanie stropów murarskich (z elementów drobnowymiarowych). 8.2. Wykonawca, przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu umowy i nie później niż 5 dni od zawarcia umowy, obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu: a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego, b) poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopie umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony), lub inne dokumenty. 8.3. Dokumenty stanowiące dowody zatrudnienia na umowę o pracę ww. osób mogą być przedstawione w formie anonimizowanych kopii, w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL, itp). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 8.4. W trakcie realizacji zamówienia na każde żądanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumenty, stanowiące dowody zatrudnienia ww. osób na umowę o pracę: a) o których mowa w ust. 8.2, b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, c) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. 8.5. W sytuacji gdy ww. osoby w okresie realizacji zamówienia rozwiążą umowę lub gdy uczyni to Wykonawca, zobowiązany jest on do zatrudnienia w miejsce tej osoby lub osób, inną osobę. 8.6. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących prace murarskie i tynkarskie skierowanych do realizacji przedmiotu umowy, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia tych osób oraz jako niewypełnienie wymagań umowy. 8.7. Z tytułu nie wywiązywania się z realizacji postanowień zawartych w ust. 8.1-8.6 Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 100,00 zł za każdą osobę i za każdy dzień wykonywania usług niezgodnie z umową. 8.8. W umowie z Podwykonawcą powinny znaleźć się odpowiednie zapisy dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 8.9. Składając ofertę Wykonawca złoży jedynie oświadczenie w zakresie zatrudnienia osób wykonujących prace murarskie przy realizacji niniejszego zamówienia, zawarte w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), natomiast dokumentację potwierdzającą spełnianie tych wymogów obowiązany będzie przedstawić zgodnie z postanowieniami ust. 8.1-8.6, a na etapie realizacji zamówienia, na żądanie Zamawiającego. 9. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania tak harmonogramu realizacji inwestycji, aby wykonywane prace nie zakłócały pracy szkoły. W czasie prowadzenia robót teren budowy oraz drogę dojazdową do budowy na terenie szkoły należy wygrodzić ogrodzeniem pełnym. 10. Wykonawca robót zapewni pobyt Kierownika Budowy w dniach prowadzenia robót w godzinach przynajmniej od 8.00 do 16.00 oraz kierowników robót poszczególnych branż w czasie realizowania odpowiednich rodzajów robót. 11. W trakcie roku szkolnego, dostawy materiałów budowlanych na teren budowy mogą odbywać się do godziny 7.00 oraz po godz. 16.00. Powyższe ograniczenie nie dotyczy dni wolnych od nauki. 12. Jeżeli w trakcie budowy dojdzie do uszkodzenia drogi, chodników lub miejsc parkingowych, Wykonawca zobowiązany jest do ich naprawy oraz przywrócenia do stanu pierwotnego. 13. Wykonawca robót winien zapewnić we własnym zakresie uprawnioną obsługę geodezyjną do wytyczeń, wykonania szkiców, map inwentaryzacyjnych, bieżących rozwiązań w zakresie obsługi geodezyjnej w wypadku wystąpienia kolizji oraz niezgodności w terenie, współpracy z Powiatowym Oddziałem Geodezji oraz innych prac niezbędnych do wykonania robót budowlanych przedmiotowego zakresu. Koszt takiej obsługi całkowicie obciąża Wykonawcę. 14. Wykona Instrukcję Bezpieczeństwa Pożarowego wraz ze scenariuszem powykonawczym i wyposaży obiekt we wszystkie elementy (gaśnice, tabliczki, itp.) zgodnie z wykonaną Instrukcją. 15. Po ukończeniu robót budowlanych, Wykonawca robót zorganizuje dwa jednodniowe szkolenia, w odstępie od 5 do 7 dni kalendarzowych, dla zarządcy budynku w zakresie eksploatacji obiektu. Szkolenia należy przeprowadzić w oparciu o przygotowane przez Wykonawcę Instrukcje obsługi i eksploatacji: obiektu, instalacji i urządzeń związanych z obiektem. W trakcie szkolenia należy omówić także zagadnienia dotyczące zakresu niezbędnych prac związanych z bieżącą obsługą techniczną oraz okresowymi przeglądami technicznymi z uwzględnieniem wymagań producentów urządzeń i systemów zamontowanych w budynku. Program szkolenia należy przedstawić Zamawiającemu do akceptacji. 16. Zamówienie nie obejmuje dostawy wyposażenia meblowego, technologii kuchni, a także dostawy rzutników oraz ekranów w sali rytmiczno-ruchowej. 17. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego usunięcia wad fizycznych lub usterek w okresie gwarancji z zachowaniem następujących czasów reakcji oznaczających maksymalny okres czasu który może upłynąć od zgłoszenia: - do przyjazdu i/lub zdiagnozowania wady - 24 godzin - do usunięcia wady bez konieczności wymiany elementów/ urządzeń - 24 godziny - do usunięcia wady z wymianą elementów/urządzeń dostępnych /od ręki/- 48 godzin. W przypadku niedotrzymania podanych wyżej terminów nałożone zostaną sankcje na Wykonawcę robót w wysokości 500 zł/ za każdą rozpoczętą dobę zwłoki. 18. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli co najmniej 36-miesięcznej rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45214000-0
Dodatkowe kody CPV:
45232410-9,
45111200-0,
45231000-5,
45332200-5,
45333000-0,
45442000-7,
45320000-6,
45321000-3,
45331100-7,
45331110-0,
45331210-1,
45331200-8,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Budowa budynku przedszkola przy Zespole Szkół przy ulicy Piaseckiego na dz. nr ew. 477/4 i 477/8 w Otrębusach | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4662661.25 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 6281064.30 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BRWINOWA
- Usługa kompleksowego zorganizowania grupowego wyjazdu studyjnego do Portugalii
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie przy ul. Żwirowej 16 05-840 Brwinów
- Dowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Brwinów do szkół i placówek oświatowych oraz powrót do domu.
- Usługi hotelarskie obejmujące usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne i dotyczące podawania posiłków oraz zapewnienie sal konferencyjnych na potrzeby organizacji szkoleń i seminariów przez KCER
- Część 1. Świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych z terenu gminy Brwinów. Część 2. Świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych z terenu gminy Brwinów wraz z usługami opiekuńczymi.
więcej: przetargi w Brwinowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.