eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienica Polskamonitoring ruchu drogowego oraz obsługa techniczna urządzeń do rejestracji wykroczeń polegających na przekraczaniu przez kierowców pojazdów silnikowych dozwolonej prędkości na drogach publicznych na terenie gminy Kamienica Polska

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2007-01-15

POZYCJA 8694

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Kamienica Polska: monitoring ruchu drogowego oraz obsługa techniczna urządzeń do rejestracji wykroczeń polegających na przekraczaniu przez kierowców pojazdów silnikowych dozwolonej prędkości na drogach publicznych na terenie gminy Kamienica Polska Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Komendant Straży Gminnej w Kamienicy Polskiej, do kontaktów: Arkadiusz Bielas - Komendant Straży Gminnej w Kamiennicy Polskiej, ul. Konopnickiej 197 B, 42-260 Kamienica Polska, woj. śląskie, tel. 034 3273718, fax 034 3273718. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Straż Gminna; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: monitoring ruchu drogowego oraz obsługa techniczna urządzeń do rejestracji wykroczeń polegających na przekraczaniu przez kierowców pojazdów silnikowych dozwolonej prędkości na drogach publicznych na terenie gminy Kamienica Polska. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr Główne miejsce świadczenia usług: gmina Kamienica Polska. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Monitoring ruchu drogowego oraz obsługa techniczna urządzeń do rejestracji wykroczeń polegających na przekraczaniu przez kierowców pojazdów silnikowych dozwolonej prędkości na drogach publicznych na terenie gminy Kamienica Polska. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.92.20.00 - Usługi instalowania urządzeń kontrolnych Kod CPV wg słownika 2008: 51.22.00.00 - Usługi instalowania urządzeń kontrolnych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 19.02.2009

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 10 000,00 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zomówienia publiczne na podstawie art. 24 ustawy. 2. Spełniają wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonych przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oraz aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego i właściwego oddziału ZUS lub KRUS. b) Posiadają wiedzę i doświadczenie związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Wykonawca winien przedstawić w wykazie minimum 1 (Jedną) wykonaną lub wykonywaną usługę związaną z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł. Wykonawca winien również bezpośrednio po otwarciu ofert dokonać prezentację restestracji wykroczeń popełnianych przez kierowców oraz obróbkę i przedstawienie 10 testowych dokumentacji. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług oraz dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie, a także prezentacji dokonanej w dniu otwarcia ofert zakończonej wydrukiem 10 testowych dokumentacji stwierdzających popełnienie wykroczenia przez kierujących pojazdem. c) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania przedmiotu zamówienia. Ocena spełniania warunku zamówienia na podstawie wykresu sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia. d) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - kadra osobowa skierowana do realizacji umówienia posiada wymagane przepisami prawa uprawnienia. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz dokumentów stwierdzających, że osoby wskazane do wykonywania zamówienia posiadają wymagane uprawnienia e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie polisy stwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Minimalna kwota wymaganego ubezpieczenia winna wynosić minimum 10.000.00 zł Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy o zamówieniach publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej stwierdzające uprawnienie do występowania w obrocie prawnym, wystawione nie wcześniej nit 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okeślonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 lub art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłotenie na raty zaległych płatności, lub wwtrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji. 8. Wykaz zakresu rzeczowego przewidzianego do wykonania przez podwykonawców wg wzoru stanowiącego załącznlk nr 3 do specyfikacji. 9. Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia (poświadczanie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych, poziom - zastrzeżone). 10. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji. Wykonawca winien przedstawić w wykazie minimum 1 (jedną) wykonaną lub wykonywaną usługę związaną z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł. Do niniejszego załącznika Wykonawca jest zobowiązany dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 11. Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do specyfikacji. W wykazie naIeży ująć sprzęt komputerowy oraz fotoradary. W przypadku fotoradarów do wykazu należy dołączyć dokumenty określające typ i brak szkodliwego działania na środowisko. 12. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Minimalna kwota wymaganego ubezpieczenia winna wynosić 10.000,00 zł. 13. Kserokopia wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sg.kamienicapolska.bip-gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.02.2007, godzina 10:10, Straż Gminna w Kamienicy Polskiej, ul. Konopnickiej 197 B, 42-260 Kamienica Polska.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09.01.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.