eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławUsługa administrowania siecią informatyczną wraz z serwisowaniem sprzętu i sieci komputerowej w Muzeum Narodowym we Wrocławiu i jego oddziałach w okresie 36 m-cy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-14

Wrocław: Usługa administrowania siecią informatyczną wraz z serwisowaniem sprzętu i sieci komputerowej w Muzeum Narodowym we Wrocławiu i jego oddziałach w okresie 36 m-cy
Numer ogłoszenia: 86962 - 2014; data zamieszczenia: 14.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Narodowe we Wrocławiu , Pl. Powstańców Warszawy 5, 50-153 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3435643, 3433308, faks 071 3725159.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnwr.art.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa administrowania siecią informatyczną wraz z serwisowaniem sprzętu i sieci komputerowej w Muzeum Narodowym we Wrocławiu i jego oddziałach w okresie 36 m-cy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa informatyczna w Muzeum Narodowym we Wrocławiu i oddziałach: Panoramie Racławickiej, Muzeum Etnograficznym, Składnicy Muzealnej, polegająca na administrowaniu siecią informatyczną wraz z serwisowaniem sprzętu i sieci komputerowej. Muzeum Narodowe posiada 5 serwerów włączonych w strukturę sieci komputerowej, zlokalizowanych w 3 miejscach we Wrocławiu: Muzeum Narodowe /3 serwery: Windows 2008, 2x Linux/CentOS//, Muzeum Etnograficzne /1 serwer: Linux /Fedora// i Panorama Racławicka /1 serwer: Linux/CentOS//. W Muzeum Narodowym we Wrocławiu i oddziałach jest zainstalowanych łącznie ok. 100 stanowisk komputerowych Komputery mają systemy operacyjne: Windows XP, Windows 7. Serwisowaniu podlega następujący sprzęt komputerowy: 1) serwery, komputery, notebooki; 2) drukarki igłowe, atramentowe i laserowe, urządzenia wielofunkcyjne /prace serwisowe dotyczą wyłącznie ustawienia drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych i ich instalacji w systemie operacyjnym komputerów, zgłoszenia i prowadzenia napraw gwarancyjnych oraz zgłoszenia i przekazania w razie naprawy pogwarancyjnej do punktu serwisowego, zgodnie z opisem w załączniku nr 2/; 3) monitory /prace serwisowe dotyczące wyłącznie ustawienia monitorów i ich instalacji w systemie operacyjnym komputerów, zgłoszenia i prowadzenia napraw gwarancyjnych oraz zgłoszenia i przekazania w razie naprawy pogwarancyjnej do punktu serwisowego, zgodnie z opisem w załączniku nr 2/; 2. Opis przedmiotu zamówienia. Szczegółowy zakres prac jest opisany w załączniku nr 1 niniejszej umowy pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Usługa informatyczna wykonywana będzie stosownie do zasad wymienionych w załączniku nr 2 niniejszej umowy pn. Zasady sprawowania usługi administrowania siecią informatyczną i zasady serwisowania sprzętu i sieci komputerowej w Muzeum Narodowym we Wrocławiu i jego oddziałach. 3. W celu prawidłowego sporządzenia oferty, wykonawca powinien zapoznać się z oczekiwaniami i wymogami Zamawiającego oraz uzyskać wszystkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. 4. Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Nie wskazanie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom będzie rozumiane, że zamówienie zostanie wykonane siłami własnymi wykonawcy, bez udziału podwykonawców. 5. Pozostałe warunki podano we wzorze umowy załączonym do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia jako załącznik nr 10 SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.6 Ustawy Pzp.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.22.00.00 - Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne 72.31.50.00 - Usługi zarządzania siecią danych oraz usługi wspierające 72.70.00.00 - Usługi w zakresie sieci komputerowej 72.71.00.00 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej 72.54.00.00 - Usługi modernizowania komputerów 72.54.10.00 - Usługi rozbudowy sprzętu komputerowego 72.59.00.00 - Profesjonalne usługi komputerowe 72.60.00.00 - Usługi doradcze i dodatkowe w zakresie sprzętu komputerowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp według wzoru Załącznika nr 7 do SIWZ. Ocena /weryfikacja/ spełnienia przez Wykonawcę przedstawionego powyżej warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia wg formuły: spełnia-nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jedną /1/ usługę outsourcingu IT tj. kompleksowej obsługi informatycznej na rzecz jednego podmiotu, polegającej na administrowaniu serwerami i sieciami lokalnymi, opartymi na platformach: Windows 2008 Serwer, Linux/CentOS/ oraz obejmującej konserwację i instalację stanowisk komputerowych i urządzeń peryferyjnych oraz codzienną obsługę i administrowanie programami informatycznymi świadczonej na podstawie minimum rocznej umowy o wartości co najmniej 50 000 złotych brutto. Zamawiający, w przypadku, gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe i ciągłe dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane /tj. zakończone/, ale również wykonywane. W takim przypadku część zamówienia już faktycznie wykonana musi spełniać wymogi określone przez Zamawiającego w warunku określonym powyżej w pkt. 3.2). Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, opisanych w Dziale VI SIWZ tj. - wykazu głównych usług /załącznik nr 8 do SIWZ/ oraz dowodów wskazujących, że zamówienia wskazane zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wg formuły: spełnia-nie spełnia. UWAGA: dla ww. wartości wykazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp według wzoru Załącznika nr 7 do SIWZ. Ocena /weryfikacja/ spełnienia przez Wykonawcę przedstawionego powyżej warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia wg formuły: spełnia-nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia tj. Wykonawca winien wykazać, że dysponuje /lub będzie dysponował/ co najmniej dwoma osobami pełniącymi funkcję informatyka, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia: a) 1 /jednym/ informatykiem, posiadającym łącznie: wykształcenie wyższe informatyczne oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe na rynku usług informatycznych w zakresie administracji sieciami komputerowymi (minimum 50 stanowisk komputerowych w jednej sieci LAN) i administracji serwerami opartymi na systemach operacyjnych Linux oraz Windows Server oraz serwisowania sprzętu komputerowego oraz znajomość zagadnień związanych z administrowaniem siecią informatyczną LAN i tunelami VPN. b) 1 /jednym/ informatykiem posiadającym łącznie: wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne oraz co najmniej 2- letnie doświadczenie przy kompleksowej obsłudze informatycznej firm w zakresie funkcjonowania sprzętu komputerowego (przede wszystkim stacji roboczych i serwerów) i podstawowych urządzeń peryferyjnych oraz sposobów ich serwisowania na poziomie administratora oraz znajomość systemów serwerowych Microsoft oraz Linux. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, opisanych w Dziale VI SIWZ tj. - wykazu osób /załącznik nr 9 do SIWZ/ wg formuły: spełnia-nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp według wzoru Załącznika nr 7 do SIWZ. Ocena /weryfikacja/ spełnienia przez Wykonawcę przedstawionego powyżej warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia wg formuły: spełnia-nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawca może polegać na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp tj. na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (w formie oryginału) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, z którego wynikać będzie jednoznacznie: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2. Stosowne pełnomocnictwa

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą być dokonywane w granicach określonych w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Zmiany umowy możliwe są pod warunkiem wystąpienia następujących okoliczności i w niżej wskazanym zakresie: 1) zmiany ceny w zakresie wysokości stawki podatku VAT, jeżeli zostanie ogłoszona ustawowa jej zmiana /waloryzacja wynagrodzenia Wykonawcy/; przy czym zmianie ulega kwota podatku VAT i kwota brutto, kwota netto pozostaje bez zmian; 2) uzasadnione zmiany osób wskazanych w ofercie do realizacji zamówienia; w przypadku uzasadnionej zmiany osoby wskazanej w ofercie Wykonawcy jako osoby pozostającej w dyspozycji Wykonawcy do realizacji umowy, Wykonawca ma obowiązek zastąpić tę osobę osobą posiadającą nie mniejsze kwalifikacje i doświadczenie. Taka zmiana będzie wcześniej uzgodniona i zaakceptowana, na piśmie, przez Zamawiającego. 3) zmiany umowy w związku z przekształceniem firmy lub wynikające z następstwa prawnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami; 4) zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy /np. zmiana nr rachunku bankowego, adresu, siedziby, nr tel. itp./ pod warunkiem, że nie prowadzą do zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy; 5) zaistnienia przeszkód spowodowanych siłą wyższą tj. zdarzeniem zewnętrznym, niemożliwym do przewidzenia, /co obejmuje również nikłe prawdopodobieństwo jego zajścia w danej sytuacji/ i niemożliwym do zapobieżenia. Strony za okoliczności siły wyższej uznają min: powódź, huragan lub trąba powietrzna, trzęsienie ziemi, upadek statku powietrznego, pożar, działania wojenne lub ogłoszenie stanu wojennego, strajk ogólnokrajowy lub ogłoszony stan klęski żywiołowej; 6) gdy zachodzi konieczność zmiany w zakresie podwykonawstwa, za uprzednią zgodą zamawiającego, możliwe jest powierzenie podwykonawcom innego zakresu części zamówienia niż wskazany w ofercie Wykonawcy, a także możliwa jest zmiana podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia, o ile nie jest to sprzeczne z postanowieniami SIWZ /zapis dot. wykonawców, którzy wykonają zamówienie przy pomocy podwykonawcy./ 3. Wszystkie powyższe postanowienia opisane w ust. 2 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Warunkiem dokonania zmian postanowień zawartej umowy w formie aneksu do umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie, pod rygorem nieważności zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mnwr.art.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Narodowe we Wrocławiu, pl. Powstańców Warszawy 5, 50-153 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Narodowe we Wrocławiu, pl. Powstańców Warszawy 5, 50-153 Wrocław Sekretariat /pokój nr 12/.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.