eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Wykonywanie usługi ochrony obiektu i mienia Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Słupsku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-17

Słupsk: Wykonywanie usługi ochrony obiektu i mienia Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Słupsku
Numer ogłoszenia: 86975 - 2011; data zamieszczenia: 17.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 361167 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Słupsku, ul. Piotra Skargi 8, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 843 12 91, faks 59 843 81 55.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Słupsku.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usługi ochrony obiektu i mienia Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Słupsku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje usługi ochrony obiektu i mienia Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej W Słupsku, polegającej na stałej, bezpośredniej fizycznej ochronie budynku i pomieszczeń oraz rzeczy znajdujących się w nim, zlokalizowanym przy ulicy Piotra Skargi 8, w tym: 1) Wykonawca zobowiązuje się do działania zapobiegającego przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałającego powstawaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz nie dopuszczającego do wstępu osób nieuprawnionych na teren PSSE poza godzinami pracy PSSE Słupsk, ul. Piotra Skargi 8, 2) Usługa ochrony obiektu i mienia będzie realizowana w PSSE Słupsk, ul. Piotra Skargi 8 w terminie od 01.01.2011 r. od godziny 00.01 do 31.12.2013 r. do godziny 24.00, w tym: a) od poniedziałku do piątku - od godziny 15.00 do 7.00 rano następnego dnia, b) w soboty, niedziele i święta całodobowo. 2. Wykonawca wykonując niniejszą umowę ponosi pełną odpowiedzialność materialną za szkody powstałe w czasie realizacji usług objętych umową. Pełna odpowiedzialność materialna odnosi się również do poszkodowanych osób trzecich. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za szkodę powstałą z przyczyn pozostających poza jego kontrolą jak np. klęski żywiołowe, pożar z przyczyn leżących w urządzeniach technicznych lub powstałych z przyczyn go nie obciążających tzn. niepokojów społecznych, strajków, demonstracji, działań wojennych lub obronnych. 3. W razie zagrożenia mienia w strzeżonym obiekcie Wykonawca zobowiązany jest podjąć czynności zmierzające do zapobieżenia powstania szkody, a w razie jej zaistnienia do ograniczenia jej rozmiarów oraz do natychmiastowego powiadomienia Zamawiającego, Policji, Straży Pożarnej lub innych uprawnionych służb i osób. 4. Wstępne dochodzenie oraz sporządzenie przez Zamawiającego protokołu szkód musi odbyć się natychmiast po zaistniałym włamaniu przy udziale przedstawiciela Wykonawcy. 5. Ostateczną wartość skradzionych lub uszkodzonych przedmiotów Zamawiający określi w terminie 14 dnia od daty sporządzenia protokołu. 6. Wykonawca zobowiązuje się pokryć straty w ciągu dwóch miesięcy od daty zakończenia policyjnego dochodzenia. Zapłacona przez Wykonawcę kwota odszkodowania podlega zwrotowi do wysokości wartości odzyskanych przez Zamawiającego skradziony lub uszkodzonych przedmiotów lub uzyskanego za nie odszkodowania. 7. Szacunkowe zapotrzebowanie ilości godzin pracy pracownika ochrony w okresie realizacji umowy wynosi - 20 232 godzin. 8. Ilość godzin pracy określona w pkt 3.7 jest ilością szacunkową i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości godzin faktycznie zleconych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JANTAR Sp. z o.o., ul. Zygmunta Augusta 71, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 155786,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 198678,24

  • Oferta z najniższą ceną: 141624,00 / Oferta z najwyższą ceną: 230847,12

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.