eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzprotawaUtrzymanie cmentarzy komunalnych w gminie Szprotawa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-17

Szprotawa: Utrzymanie cmentarzy komunalnych w gminie Szprotawa
Numer ogłoszenia: 87025 - 2011; data zamieszczenia: 17.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szprotawa , Rynek 45, 67-300 Szprotawa, woj. lubuskie, tel. 068 3760772, faks 68 3762220.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie cmentarzy komunalnych w gminie Szprotawa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem przetargu jest utrzymanie cmentarzy komunalnych w gminie Szprotawa tj: cmentarza komunalnego w Szprotawie, Lesznie Górnym, Długim, Dzikowicach, Borowinie, Witkowie, Siecieborzyce. 2. Zakres robót objętych umową: W zakresie zarządzania wchodzą czynności administrowania, obsługi i utrzymania cmentarzy komunalnych, wynikające z ustawy z dnia 31 stycznia 1959r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych (t.j. Dz.U. 2000, nr 23, poz 295 z późn. zm.) oraz przepisów wykonawczych do ustawy, w tym m.in: Prowadzenie dokumentacji cmentarnej, Udostępnienie miejsca pod groby oraz przedłużanie rezerwacji miejsca na dalsze lata, Nadzór nad korzystaniem z cmentarzy w tym nad pochówkami, ekshumacjami, zakładaniem grobów, krypt ściennych i ziemnych, grobowców stawianiem nagrobków itp., Ekshumacja zwłok i szczątków ludzkich, Utrzymanie ładu i porządki na cmentarzach, Obsługa kaplic. Do obowiązków zarządcy należy również: Prowadzenie racjonalnej gospodarki miejscami grzebalnymi oraz zarządzanie obiektami i kaplicami na cmentarzach komunalnych w Gminie Szprotawa, Wyznaczanie miejsca pod grób oraz miejsca przyszłych pochówków, Przygotowywanie sektorów, Pobierania opłat za korzystanie z cmentarzy zgodnie z obowiązującym prawem miejscowym, Pełnienie nadzoru nad podmiotami gospodarczymi oraz innymi osobami wykonującymi usługi pogrzebowe na terenie cmentarzy komunalnych, Przedstawianie zamawiającemu co kwartał sprawozdań z działalności w tym: O ilości wydzierżawionych miejsc grzebalnych, O ponoszonych kosztach utrzymania cmentarza, Utrzymania w należytym stanie technicznym i sanitarno porządkowym kaplic, Przygotowywanie cmentarzy do uroczystości, Całoroczna pielęgnacja trawników i krzewów, Systematyczny wywóz odpadów, Wykonywanie systematycznych konserwacji drobnych napraw obiektów, urządzeń, instalcji, ogrodzenia, Utrzymanie w sprawności źródeł wody oraz zabezpieczenie ich przed zamarzaniem w okresie zimowym, Odśnieżanie w okresie zimy i posypywanie piaskiem alejek i placów, Ponoszeniem wydatków związanych z bieżącym funkcjonowaniem cmentarzy, w tym opłat za energię elektryczną , wodę, ścieki i wywóz odpadów, Prowadzenie ksiąg cmentarnych , ewidencji zmarłych , ksiąg obiektów budowlanych Opieka nad opuszczonymi grobami, Prowadzenie biura na terenie miasta, Wyposażenie cmentarzy w niezbędną liczbę kontenerów na odpady, Usuwanie skutków wandalizmu, Wyposażenie kaplic, Wykonawca ma prawo świadczyć na zlecenie klientów usługi pogrzebowe w tym: - wykopanie grobu -doniesienie lub przewiezienie trumny lub urny z domu przedpogrzebowego do grobu - złożenie trumny lub urny w grobie - zasypywanie grobu i uformowanie mogiły, ułożenie wieńców i kwiatów - inne usługi na zlecenie.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.37.11.11 - Usługi utrzymania cmentarzy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 9.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie w myśl art. 22 ust. 1 i art. 44 prawa zamówień publicznych- druk zał. nr 4

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu spełnienia warunku z pkt. II ppkt 1b należy wykazać wykonaną w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, jedną pracę z zakresu obsługi cmentarza wraz z domem przedpogrzebowym prowadzoną przez okres minimum jednego roku , wykaz prac wg pkt II ppkt 2a- z podaniem wartości, przedmiotu oraz daty wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających (np. referencje,), że prace zostały wykonane należycie - wszystkie warunki muszą być spełnione razem aby przedmiotowy podpunkt był zaliczony, - należy wypełnić zał nr 3

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie w myśl art. 22 ust. 1 i art. 44 prawa zamówień publicznych- druk zał. nr 4

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie w myśl art. 22 ust. 1 i art. 44 prawa zamówień publicznych- druk zał. nr 4

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie w myśl art. 22 ust. 1 i art. 44 prawa zamówień publicznych- druk zał. nr 4

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: szprotawa.bip.pbox.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Szprotawie Rynek 45 67-300 Szprotawa pok nr 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Szprotawie Rynek 45 67-300 Szprotawa pok nr 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.