Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-20
Twardogóra: Nadzór inwestorski nad przebudową Miejskiej Oczyszczalni Ścieków przy
ul. Lipowej w Twardogórze
Numer ogłoszenia: 87026 - 2012; data zamieszczenia: 20.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , ul. Wrocławska 15, 56-416 Twardogóra, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 315-80-60, 315-80-69, faks 0-71 315-80-60.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.twardogora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad przebudową Miejskiej Oczyszczalni Ścieków przy ul. Lipowej w Twardogórze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje nadzór inwestorski nad przebudową Miejskiej Oczyszczalni Ścieków przy ul. Lipowej w Twardogórze podzielony na: nadzór inwestorski w branży: Zakres 1: branża konstrukcyjno- budowlana, Zakres 2: branża instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, w tym technologii procesów oczyszczania ścieków, Zakres 3: branża instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, w tym automatyki i monitoringu. poprzez: reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy o realizację inwestycji, dokonywanie sprawdzenia dokumentacji technicznej, a w razie potrzeby wnioskowania do Zamawiającego o dokonanie w niej zmian lub uzupełnień, nadzorowanie prac budowlanych, sanitarnych, elektrycznych i innych, których wykonanie określa dokumentacja projektowo-wykonawcza, sprawdzanie poprawności kalkulacji sporządzanych przez Wykonawców robót w zakresie obmiarów robót, nakładów rzeczowych, cen i narzutów oraz faktur w terminach wynikających z umów zawartych między Wykonawcą, a Zamawiającym, współpracę z nadzorem autorskim w okresie realizacji robót, kontrolowanie jakości wykonanych robót, wbudowanych materiałów i ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami i specyfikacją techniczną i dokumentacją projektową, kontrolowanie zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową, umową i obowiązującym w trakcie realizacji harmonogramem robót, rozstrzyganie - w uzgodnieniu z Zamawiającym spraw technicznych powstałych w toku wykonywania robót, sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonywania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadnienie potrzeby wykonywania tych prac, kontrolowanie jakości oraz określania wartości materiałów uzyskanych z rozbiórki, sprawdzanie wykonania robót zanikowych, uczestniczenie w odbiorach i próbach technicznych instalacji i urządzeń, kompletowanie dokumentacji związanych z odbiorem końcowym, potwierdzanie gotowości do odbioru robót lub obiektu, uczestniczenie w czynnościach odbioru obiektu lub robót i przekazania ich do użytku, uczestniczenie w przeglądach w okresie gwarancji i rękojmi oraz kontrolowanie usuwania ujawnionych wad, dokonanie rozliczenia końcowego inwestycji, dojazd i pobyt na placu budowy minimum jeden raz tygodniowo, a jeśli zajdzie taka konieczność, to na wezwanie Zamawiającego, a w okresie rękojmi minimum jeden raz w ciągu sześciu miesięcy, informowanie Zamawiającego na bieżąco o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót wynikających z zatwierdzonego przez Zamawiającego harmonogramu robót, informowanie Zamawiającego o terminach odbioru robót, których obowiązek odbioru spoczywa na zleceniobiorcy (ulegających zanikowi, częściowych, prób urządzeń i instalacji, itp.) niezwłocznie po dokonaniu zgłoszenia odbioru przez Wykonawcę robót. Zamawiający dopuszcza możliwość składanie ofert częściowych, przy czym częścią zamówienia może być jeden z 3 zakresów wymieniony poniżej: Zakres 1: branża konstrukcyjno- budowlana, Zakres 2: branża instalacyjna w zakresie sieci, instalacji, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, w tym technologii procesów oczyszczania ścieków, Zakres 3: branża instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, w tym automatyki i monitoringu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przetargu mogą wziąć udział oferenci niewykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. 10.113.759), spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2. posiadania wiedzy i doświadczenia, przez co należy rozumieć wykonanie z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego obiektu podobnego do przedmiotu zamówienia tj. przy czym dla branży sanitarnej dodatkowo wymagane jest posiadanie doświadczenia zawodowego minimum 5 lat z uwzględnieniem posiadanego doświadczenia w nadzorze inwestorskim minimum jednego obiektu podobnego do przedmiotu zamówienia, t.j. budowa, przebudowa (modernizacja), rozbudowa oczyszczalni ścieków o średniej przepustowości nie mniejszej niż 1000m3/dobę, budowa (modernizacja) stacji uzdatniania wody o przepustowości minimum 200m3/godz.. 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, przez co należy rozumieć, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (lub będzie dysponować takowymi osobami i wówczas przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia), w szczególności posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. 2003, Nr 207, poz.2016 z póź. zm), w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności: w branży konstrukcyjno - budowlanej, w branży sanitarnej, w branży elektrycznej oraz posiadającymi aktualne zaświadczenia o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkim.twardogora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Wrocławska 15
56-416 Twardogórze w kasie zakładu w godz. 7-14..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Wrocławska 15 56-416 Twardogórze - SEKRETARIAT.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi dnia 11 kwietnia 2012 roku o godz. 10.30 w siedzibie zamawiającego,.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI TWARDOGÓRA
- Budowa energooszczędnego przedszkola z oddziałem żłobkowym wraz z zagospodarowaniem terenu - ETAP II
- Usługi transportu odpadów
- Remont instalacji elektrycznej oraz wymiana stolarki budowlanej w budynku Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Jarosława Iwaszkiewicza w Twardogórze
więcej: przetargi TWARDOGÓRA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace adaptacyjne SOR w ramach zadania "Modernizacja i doposażenie SOR oraz Pracowni RTG, doposażenie pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR w SPZOZ Lubaczów"
- sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad przebudową, nadbudową i rozbudową centralnej części budynku S-1 na terenie AGH - DE-dzp.272-240/24
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zagospodarowania terenów na rzeką Wartą w Sieradzu
- Zakup i montaż garażu dla pojazdu ratowniczo gaśniczego OSP w Sosnówce realizowany w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn: Budowa ścieżki rowerowej relacji Nowa Sól - Bytom Odrzański.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy ulicy Koszary z przyległymi ulicami na terenie osiedla Koszary w Zamościu
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.