Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-20
Łobez: ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY BUDYNKÓW I LOKALI BIUROWYCH, OŚWIETLENIA ULICZNEGO ORAZ URZĄDZEŃ KOMUNALNYCH POWIATU ŁOBESKIEGO WRAZ Z GMINAMI DOBRA, RADOWO MAŁE, RESKO I WĘGORZYNO
Numer ogłoszenia: 87032 - 2012; data zamieszczenia: 20.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Łobeskiego , ul. Konopnickiej 41, 73-150 Łobez, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3976099, faks 091 3975603.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatlobeski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY BUDYNKÓW I LOKALI BIUROWYCH, OŚWIETLENIA ULICZNEGO ORAZ URZĄDZEŃ KOMUNALNYCH POWIATU ŁOBESKIEGO WRAZ Z GMINAMI DOBRA, RADOWO MAŁE, RESKO I WĘGORZYNO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup energii elektrycznej dla potrzeb własnych i jednostek organizacyjnych Starostwa Łobeskiego oraz jednostek wchodzących w skład grupy zakupowej, dla której Zamawiający przyjął rolę lidera grupy zgodnie z możliwościami stwarzanymi przez art. 16 PZP. Zamówienie dotyczy 326 punktów poboru energii (w tym 42 w grupach taryfowych G) - budynków, lokali administracyjnych i urządzeń komunalnych rozmieszczonych w granicach administracyjnych Starostwa. Szczegółowe zestawienie punktów poboru wraz z danymi technicznymi zawiera zestaw załączników nr 1 do niniejszej specyfikacji oznaczonych literami a-e, przy czym każda z liter oznacza inną jednostkę wchodzącą w skład grupy zakupowej. Energia elektryczna powinna spełniać standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo Energetyczne, rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami. Szacunkowa ilość dostarczanej energii w okresie zamówienia (1 rok i 8 miesięcy) wynosi 4.722.000 kWh, w tym: Zadanie A : energia rozliczana całodobowo w grupie C11: 2.716.000 kWh energia w strefie szczytowej dla grupy C12a: 39.000 kWh energia w strefie pozaszczytowej C12a: 168.000 kWh energia w strefie dziennej dla grupy C12b: 140.000 kWh energia w strefie nocnej dla grupy C12b: 172.000 kWh energia rozliczana całodobowo w grupie C21: 497.000 kWh energia w strefie dziennej dla grupy C22a: 145.000 kWh energia w strefie nocnej C22a: 71.000 kWh energia rozliczana całodobowo w grupie B21: 52.000 kWh Razem 4.000.000 kWh Zadanie B : - energia rozliczana całodobowo w grupie G11, dla której sumaryczne zużycie, określone na podstawie zużycia rocznego, wyniesie w okresie zamówienia 515.000 kWh. W przypadku podmiotów posiadających zatwierdzoną stawkę dla grup taryfowych G powinny one dla ważności oferty złożyć ofertę w wysokości co najwyżej równą aktualnie zatwierdzonym własnym stawkom, z zachowaniem prawa do ich zmiany w przypadku zatwierdzenia nowych stawek o wielkość równą różnicy stawek przed i po zmianie. Moc zapotrzebowana łącznie dla wszystkich podmiotów objętych zamówieniem określonym jako zadanie A wynosi 3102 kW. Może się ona zmieniać w okresie realizacji zamówienia o nie więcej jak 10%, lecz nie powinno wpłynąć to na realizację umowy, będącej skutkiem niniejszego postępowania. Dla podmiotów ujętych w zadaniu B zidentyfikowane wielkości mocy umownej wynoszą łącznie 177 kW, przy czym znacząca część tych podmiotów nie posiada ustalonej wielkości mocy umownej (np. klatki schodowe). Dla wszystkich podmiotów wchodzących w skład grupy zakupowej jest to pierwsza zmiana dostawcy energii. Starostwo Powiatowe i pozostałe jednostki organizacyjne zawierać będą oddzielne umowy wynikające z niniejszego postępowania. Wykonawca na podstawie pełnomocnictwa dokona wszelkich czynności związanych z rozwiązaniem dotychczasowych umów kompleksowych oraz zawarciem osobnych umów na dostawę i przesył energii do obiektów Zamawiającego i jednostek organizacyjnych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- - w przypadku zwiększenia ilości punktów poboru energii, rozumianej jako przyłączenie dodatkowych obiektów Zamawiającego, - w przypadku, gdyby wyłoniony w drodze postępowania Wykonawca posiadał lub uzyskał możliwość świadczenia dostaw z wykorzystaniem sieci rozdzielczej Energetyki Kolejowej,
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.00.00.00 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca posiada koncesję na obrót energią elektryczną oraz obowiązującą umowę lub promesę umowy z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego działającym na terenie Powiatu Łobeskiego (Enea Operator sp. z o.o.)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
własny wzór umowy (nie wypełniony) określający szczegółowe warunki świadczenia usług wraz z potwierdzeniem (oświadczeniem), że nie jest on mniej korzystny dla zamawiającego, niż zostało to określone w załączniku nr 3 do SIWZ lub zamiennie akceptację załącznika nr 3 jako wzoru przyszłej umowy. Wyboru wariantu oferty dokonuje się poprzez wybór miejsca złożenia podpisu na końcu załącznika nr 3, stanowiącego element składanej oferty. W przypadku wyboru wariantu oferty z własnym wzorem warunki określone w tym wzorze zostaną porównane z Istotnymi Warunkami Umowy, stanowiącymi załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. W przypadku wystąpienia sprzeczności pomiędzy tymi dokumentami, skutkujących warunkami gorszymi dla Zamawiającego, oferta będzie podlegać odrzuceniu.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: htt://spow.lobez.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Łobzie ul. Konopnickiej 41
73-150 Łobez.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Łobzie ul. Konopnickiej 41 73-150 Łobez sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁOBZA
więcej: przetargi w Łobzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ
- "Odnawialne źródła energii w Klastrze Energii Powiatu Myszkowskiego" - 3 części
- Dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Gminy Lubiewo
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby eksploatacji budynków Powiatu Lublinieckiego.
- Dostawa energii elektrycznej wraz z usługą bilansowania handlowego energii dla Zespołu Lecznictwa Otwartego Sp. z o.o. w Jaworznie.
- Zakup paliw na potrzeby transportu Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy w 2025 i 2026 r.
więcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.