To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-04-22
Wałbrzych: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczanie posiłków dla docelowo 50 mieszkańców Domu Seniora-Rusinowa w Wałbrzychu, os. Górnicze 19 A, 58-308 Wałbrzych
Numer ogłoszenia: 87033 - 2014; data zamieszczenia: 22.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 65039 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Seniora - Rusinowa, Os. Górnicze 19A, 58-308 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 661447590, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczanie posiłków dla docelowo 50 mieszkańców Domu Seniora-Rusinowa w Wałbrzychu, os. Górnicze 19 A, 58-308 Wałbrzych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1)Wykonawca zobowiązuje się wytworzyć przedmiot zamówienia w oparciu o surowce i materiały zakupione we własnym zakresie i na własny koszt. 2)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie właściwego poziomu sanitarnego posiłków dostarczanych oraz za jakość oferowanych posiłków: tj. odpowiednią gramaturę ,wartość odżywczą i właściwe walory smakowe i estetyczne, czystość dostarczanych potraw, dobór właściwych surowców oraz procesów technologicznych. 3)Dostarczane posiłki muszą być świeże, z bieżącej produkcji dziennej bez dodatkowej obróbki technologicznej przed dystrybucją w kuchenkach. Posiłki muszą być przygotowywane ze świeżych produktów zgodnie z zaleceniami Instytutu Żywienia i Żywności. 4)Posiłki muszą być wysokiej jakości, urozmaicone, bez stosowania dodatkowych preparatów zastępczych oraz środków konserwujących w szczególności: - bez używania produktów typu instant oraz gotowych produktów np. pierogi mrożone, pyzy, klopsy, gołąbki itp. - używania masła a nie produktów masłopodobnych, 5)Posiłki powinny być urozmaicone, a ich skład nie powinien się powtarzać w ciągu 10 dni. 6)Wykonawca zobowiązany jest zapewnić 3 posiłki dziennie dla mieszkańców z dietą podstawową i 5 posiłków dziennie dla mieszkańców z określoną jednostką chorobową wymagających odpowiedniej diety zgodnie ze złożonym zamówieniem. 7)Obiad powinien składać się z dwóch dań. 8)W ramach całodziennego wyżywienia Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia napojów oraz podstawowych produktów żywnościowych między posiłkami zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 23 sierpnia 2012 r. w sprawie domów pomocy społecznej (Dz.U. z 2012 r., poz.964), wg tygodniowego zapotrzebowania kuchenek podręcznych. 9)W ramach wykonywanej umowy Wykonawca zapewni w okresie świątecznym posiłki mające charakter świąteczny z uwzględnieniem tradycyjnych potraw i ciast oraz na uroczystości okolicznościowe (Dzień Babci, Dzień Dziadka, Światowy Dzień Chorego) 10)Zamawiający wymaga podawania do obiadu co najmniej 3 x w tygodniu szt. mięsa (niemielonego) o gramaturze nie niższej niż 80 gram, 2 x forma mielona, 1 x ryba, 1 x danie jarskie (placki ziemniaczane, naleśniki, pierogi, ryż z musem itp.). Podawania co najmniej 1 x w tygodniu porcji ciasta, bułki słodkiej lub zamiennie ciastek Surówki podawane do obiadu winny być dostosowane do pory roku i diety, częstotliwość podania tej samej surówki nie może przekraczać 7 dni. Podawania zup mlecznych w porze śniadania od poniedziałku do soboty, niedziela kawa mleczna lub kakao. Zachowania gramatury poniższych produktów na jeden posiłek w granicach: -Pieczywo nie mniej niż 150 g -Wędlina (różna) nie mniej niż 50g -Sałatki (różne) nie mniej niż 100g -Twarogi (różne) nie mniej niż 100g -Ser żółty nie mniej niż 100g -Produkty podawane w zestawie np. ser-wędlina gramatura dostosowana -Jajko nie mniej niż 1 szt. -Pasty (różne) nie mniej niż 100g -Zupy podawane do obiadu nie mniej niż 0,5 litra Podawania produktów typu jogurt, kefir, mus, galaretka, kisiel itp. Nie rzadziej niż co 7 dni, Wędliny, ser żółty, pieczywo będą przez Wykonawcę krojone w kuchni Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza podawanie gorących posiłków w porze kolacji. 11) Posiłki muszą być dostarczane 3 razy dziennie do kuchenki Zamawiającego - śniadanie i II śniadanie - w godz. 7.00-7.30 - obiad, podwieczorek - w godz.13.00 - kolacja - w godz. 17.00 12) Koszt transportu posiłków do siedziby Zmawiającego obciąża Wykonawcę. 13)Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania 10-dniowych jadłospisów (dwa zestawy do wyboru) uwzględniających racje pokarmowe, wartość odżywczą i kaloryczną zgodnie z zaleceniami Instytutu Żywienia i Żywności, zgodnie z ustalonymi przez lekarza Zamawiającego dietami. Jadłospis winien być przedstawiony do akceptacji wyznaczonej przez Zamawiającego osobie z 14-dniowym wyprzedzeniem. Zamawiający może wnieść w ciągu 7 dni w formie pisemnej zastrzeżenia co do przedłożonego jadłospisu. W razie wniesienia uwag do przedłożonego jadłospisu Wykonawca ma obowiązek je uwzględnić bez wnoszenia zastrzeżeń Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania zestawień wartości odżywczej (kaloryczności) każdego jadłospisu dekadowego. 14) O ewentualnych zmianach w jadłospisie należy niezwłocznie powiadomić zamawiającego 15)Wykonawca i Zamawiający są zobowiązani do prowadzenia ewidencji dostarczanych posiłków: śniadania, obiady, kolacje, drugie śniadanie, podwieczorek oraz do każdorazowego imiennego potwierdzenia odbioru posiłków przez osoby upoważnione przez Zamawiającego do odbioru ilości i jakości posiłków. 16)Zamawiający zobowiązuje się do przekazywania informacji i dokumentacji dotyczącej zapotrzebowania na posiłki i wykazem diet (karty zapotrzebowania dziennego przekazane faksem lub e-mailem) do godziny 10:00 dnia poprzedniego. 17)Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamawianych posiłków w stosunku do liczby przebywających mieszkańców. 18) Zamawiający dokonuje korekty zamawianych poszczególnych posiłków w związku z ruchem mieszkańców (urlopy, pobyty w szpitalu i zgony) na podstawie telefonicznego lub e-mailowego zgłoszenia co najmniej z jednodniowym wyprzedzeniem. Informacje uzupełniające 1)Przygotowanie posiłków odbywać się będzie z uwzględnieniem dziennych racji pokarmowych, wartości kalorycznej, zawartości składników odżywczych określonych przez Instytut Żywności i Żywienia w Warszawie z uwzględnieniem wprowadzonych zmian w okresie trwania umowy. 2)Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli stosowanych surowców oraz przestrzegania przez Wykonawcę dziennych racji pokarmowych w obecności przedstawiciela Wykonawcy z możliwością sprawdzenia gramatury posiłków. W przypadku stwierdzenia uchybień Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecić badanie pokarmu odpowiednim instytucjom, na koszt Wykonawcy. 3)Zamawiający zobowiązany jest do natychmiastowego zbadania dostarczanych posiłków. W razie stwierdzenia wad lub braków, złoży natychmiastowo do Wykonawcy pisemną reklamację. 4)W przypadku stwierdzenia wad lub braków Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia w ciągu jednej godziny właściwych posiłków. 5)Zamawiający zastrzega sobie prawo dostępu do kopii protokołów pokontrolnych oraz wszystkich atestów na surowce i sprzęt wykorzystany w procesie produkcji posiłków. 6) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zatrudnienie zgodnie z obowiązującymi przepisami, właściwie przeszkolonego personelu, spełniającego wymagania zdrowotne oraz higieniczne niezbędne do pracy z żywnością. 7)Wykonawca udostępni na żądanie Zamawiającemu listę osób i kwalifikacje z aktualnymi wpisami badań lekarskich mających kontakt z produkcją i dostawą posiłków na rzecz Zamawiającego, z podziałem na zakres świadczonych usług: przygotowanie posiłków - kuchnia, transport. 8)Wykonawca zapewnia na własny koszt i we własnym zakresie ciągłość żywienia w przypadku awarii urządzeń bądź wystąpienia innych okoliczności uniemożliwiających kontynuację procesu. 9)Wykonawca zobowiązany jest wyznaczyć osobę odpowiedzialną za stałe kontaktowanie się z Zamawiającym w zakresie przedmiotu zamówienia. Wymagania sanitarne 1)Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania standardów sanitarno-epidemiologicznych, a także przepisów w zakresie organizacji żywienia zbiorowego (wymóg dotyczy pełnego okresu trwania umowy) zgodnie z Ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. (Dz.U. z 2010 r. Nr 136, poz.914 z późn.zm.) oraz zapewnienia właściwej jakości określonej w specyfikacji oferowanych posiłków. 2)Posiłki produkowane w kuchni Wykonawcy muszą być dowożone do placówki Zamawiającego samochodami przystosowanymi do transportu żywności w sposób zapewniający wymagany standard sanitarno - epidemiologiczny zgodny z Ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. (Dz.U. z 2010r. Nr 136, poz.914 z późn.zm.) i załącznikiem II do rozporządzenia (WE) Parlamentu Europejskiego i Rady nr 852/2004 w sprawie higieny środków spożywczych. 3)Transport posiłków musi odbywać się w hermetycznych pojemnikach niezależnie od rodzaju posiłku, gwarantujących utrzymanie właściwej temperatury, zgodnie z wymaganiami sanitarnymi. 4)Temperatura dostarczonych do kuchenek posiłków będzie monitorowana przy pomocy termometrów Wykonawcy. 5)Wykonawca zobowiązany jest do odbioru naczyń transportowych po dystrybucji posiłków w kuchence przy dowozie kolejnego posiłku. 6)Wykonawca zobowiązany jest do mycia i dezynfekcji naczyń transportowych, nie dopuszcza się zmywania naczyń transportowych w kuchence Domu Seniora...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.32.12.00 - 55.32.12.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Catermed S.A., ul. Siemaszki 15 A, 31-201 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 185555,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 175017,50
Oferta z najniższą ceną: 175017,50 / Oferta z najwyższą ceną: 233600,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- "Świadczenie usługi fizycznej ochrony mienia Powiatowego Urzędu Pracy w Wałbrzychu przy ul. Ogrodowej 5B "
- Sporządzenie programu prac konserwatorskich i wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich stropu drewnianego w salonie włoskim w Zamku Książ w Wałbrzychu
- Sporządzenie programu prac konserwatorskich i wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich żyrandoli w Sali Maksymiliana Zamku Książ
- Dostawa ręczników papierowych, dozowników do ręczników w roli, mydła w piance
- Sukcesywna dostawa jaj kurzych do Restauracji Wałbrzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do cytometrii przepływowej dla Laboratorium oraz materiałów medycznych dla oddziałów Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego ...
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługę cateringu - przygotowanie i dostawę gotowych posiłków do Szkoły Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Krotoszynie w okresie od stycznia do grudnia 2025 roku.
- Usługa cateringu- przygotowanie i dowóz posiłków do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Bożkowie
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Cianowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Smardzowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Szczodrkowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddz. przedszkolnych i uczniów klas I - VIII S P im. Stulecia Odzyskania Niepodległości Polski w Minodze na zasadach cateringowych w 2025r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.