Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-25
Warszawa: Dostawa polegająca na składzie i łamaniu, druku oraz dystrybucji 13 broszur nt. dyrektyw nowego i globalnego podejścia oraz usługa polegająca na przygotowaniu i emisji spotów (reklam radiowych) promujących rezultaty szkoleń dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw, w ramach projektu Transition Facility 2005/017-488.02.02 - Wsparcie małych i średnich przedsiębiorstw we wdrażaniu dyrektyw nowego i globalnego podejścia.
Numer ogłoszenia: 87047 - 2008; data zamieszczenia: 25.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja FUNDUSZ WSPÓŁPRACY Jednostka Finansująco-Kontraktująca, ul. Górnośląska 4A, 00-444 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4509900, fax 022 4509905, 4509803.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cofund.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa polegająca na składzie i łamaniu, druku oraz dystrybucji 13 broszur nt. dyrektyw nowego i globalnego podejścia oraz usługa polegająca na przygotowaniu i emisji spotów (reklam radiowych) promujących rezultaty szkoleń dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw, w ramach projektu Transition Facility 2005/017-488.02.02 - Wsparcie małych i średnich przedsiębiorstw we wdrażaniu dyrektyw nowego i globalnego podejścia..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dwie części: Przedmiotem zamówienia w ramach Części 1 zamówienia jest dostawa polegająca na składzie i łamaniu, druku oraz dystrybucji 13 broszur nt. dyrektyw nowego i globalnego podejścia, w ramach projektu Transition Facility 2005/017-488.02.02 - Wsparcie małych i średnich przedsiębiorstw we wdrażaniu dyrektyw nowego i globalnego podejścia. Przedmiotem zamówienia w ramach Części 2 zamówienia jest usługa polegająca na przygotowaniu i emisji spotów (reklam radiowych) promujących rezultaty szkoleń dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw, w ramach projektu Transition Facility 2005/017-488.02.02 - Wsparcie małych i średnich przedsiębiorstw we wdrażaniu dyrektyw nowego i globalnego podejścia. Wartość szacunkowa Części 1 zamówienia: 35.955,15 EUR ; Wartość szacunkowa Części 2 zamówienia: 12.534,67 EUR
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 22.10.00.00 - Drukowane książki, broszury i ulotki Kod CPV wg słownika 2008: 22.10.00.00 - Drukowane książki, broszury i ulotki Oryginalny kod CPV: 78.22.00.00 - Usługi składu Kod CPV wg słownika 2008: 79.82.20.00 - Usługi składu Oryginalny kod CPV: 92.21.00.00 - Usługi radiowe7 Kod CPV wg słownika 2008: 92.21.00.00 - (2) Usługi radiowe Oryginalny kod CPV: 92.21.10.00 - Usługi nadawania audycji radiowych7 Kod CPV wg słownika 2008: 92.21.10.00 - (2) Usługi produkcji radiowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 1) Część nr 1: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych); 2) Część nr 2: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych);.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, tj.: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ( w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych uwzględniane są również nadal wykonywane), wykonał: Część 1: a) co najmniej 3 zamówienia polegające na wydrukowaniu broszur informacyjnych lub wydawnictw lub opracowań, łącznie z: - przeprowadzeniem ostatecznej korekty językowej i stylistycznej tekstu - opracowaniem graficznym i technicznym. Część 2: a) co najmniej 3 zamówienia polegające na przygotowaniu spotów (reklam radiowych). 3) Dysponują potencjałem technicznym. 4) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobami, które posiadają następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie oraz wykształcenie: Część 1: a) Ekspert nr 1 - minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania w dziedzinie poligrafii; b) Ekspert nr 2 - minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania w dziedzinie grafiki komputerowej, c) Ekspert nr 3 - minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania w dziedzinie technicznego opracowywania materiałów drukowanych, UWAGA dot. Ekspertów wskazanych powyżej w ppkt. 4) lit. a), b), c) : Zamawiający nie dopuszcza, aby jedna osoba pełniła funkcję więcej niż jednego eksperta. Część 2: a) Ekspert nr 1 ds. produkcji radiowej - wykształcenie wyższe; - minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w przygotowywaniu i realizacji spotów (reklam radiowych) emitowanych w stacji/stacjach radiowych o zasięgu ogólnopolskim. 5) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania w okolicznościach wskazanych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wg formuły : spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu składa wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: 1) oryginał oświadczenia potwierdzającego spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy; 2) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawca nie może być wystawcą dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia; 3) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; UWAGA! W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przedstawi dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski. Do przeliczenia zostanie zastosowany wyliczony i ogłoszony przez Narodowy Bank Polski bieżący kurs średni wymiany na dzień: - zakończenia realizacji zamówienia potwierdzającego posiadanie stosownego doświadczenia, 2. Wykonawcy zagraniczni 2.1. Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) zamiast dokumentów wskazanych w pkt 1. ppkt 4) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt 2.1. Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów. 3. Wykonawcy, ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, składają oświadczenia i dokumenty w sposób następujący: a) wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane powyżej w pkt 1 ppkt 1) oraz ppkt 4) składa osobno każdy z Wykonawców, b) pozostałe oświadczenia i dokumenty wskazane powyżej w pkt 1 składa przynajmniej jeden Wykonawca, który spełnia warunki lub wykonawcy wspólnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cofund.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Maciej Ostrowski - tel. 022 4509885 Recepcja Pionu Przetargów, JFK, Fundacja Fundusz Współpracy; ul. Górnośląska 4a 00-444 Warszawa ; Cena za SIWZ: 9,00 PLN (koszty wysyłki ponosi Wykonawca).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Fundacja Fundusz Współpracy; Jednostka Finansująco-Kontraktująca ul. Górnośląska 4a 00-444 Warszawa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Transition Facility 2005/017-488.02.02 - Wsparcie małych i średnich przedsiębiorstw we wdrażaniu dyrektyw nowego i globalnego podejścia.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa polegająca na składzie i łamaniu, druku oraz dystrybucji 13 broszur nt. dyrektyw nowego i globalnego podejścia..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w ramach Części 1 zamówienia jest dostawa polegająca na składzie i łamaniu, druku oraz dystrybucji 13 broszur nt. dyrektyw nowego i globalnego podejścia, w ramach projektu Transition Facility 2005/017-488.02.02 - Wsparcie małych i średnich przedsiębiorstw we wdrażaniu dyrektyw nowego i globalnego podejścia. Wartość szacunkowa Części 1 zamówienia: 35.955,15 EUR.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.10.00.00-1, 78.22.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa polegająca na przygotowaniu i emisji spotów (reklam radiowych) promujących rezultaty szkoleń dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w ramach Części 2 zamówienia jest usługa polegająca na przygotowaniu i emisji spotów (reklam radiowych) promujących rezultaty szkoleń dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw, w ramach projektu Transition Facility 2005/017-488.02.02 - Wsparcie małych i średnich przedsiębiorstw we wdrażaniu dyrektyw nowego i globalnego podejścia. Wartość szacunkowa Części 2 zamówienia: 12.534,67 EUR.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.21.00.00-6, 92.21.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zakładach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzęt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pałacu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej -Curie PIB w Warszawie
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w okresie latach 2025-2026 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa drukowanych książek - część 4
- Druk, oprawę oraz dostawę publikacji z serii Sztuka Czytania: Jacek Łukasiewicz, Krok i rytm. Wybór szkiców w ilości 800 egzemplarzy dla Wydawnictwa Ossolineum Zakładu Narodowego im. Ossolińskich.
- Wykonanie usługi polegającej na naświetleniu, druku, bigowaniu, oprawie introligatorskiej oraz dostawie do siedziby Muzeum Narodowego w Poznaniu wydawnictwa
- 2181913,43 EUR.
- .
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.