eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznańdostawa materiałów papierniczych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-25

Poznań: dostawa materiałów papierniczych
Numer ogłoszenia: 87097 - 2008; data zamieszczenia: 25.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, ul. Młyńska 1a, 61-729 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6473625, fax 061 6473628.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan-nowemiasto.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów papierniczych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Nazwa przedmiotu zamówienia - dostawa materiałów papierniczych 2. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem niniejszego zmówienia jest sukcesywna dostawa materiałów papierniczych do kserokopiarek i drukarek do Sądu Rejonowego Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu. Wspólny Słownik Zamówień: kod CPV CPV - 21125692-2 papier kserograficzny CPV - 21125400-9 papier do drukowania 3. Dokładny wykaz materiałów papierniczych będących przedmiotem zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Określone w załączniku nr 2 ilości materiałów papierniczych zostały podane szacunkowo. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianego towaru z zachowaniem cen jednostkowych i z tego powodu Wykonawcy nie przysługuje żadne dodatkowe roszczenie w stosunku do Zamawiającego. 5. Dostawca przekaże całą partię materiałów papierniczych zgodnie z wykazem rodzajowym i w jakości odpowiadającej zobowiązaniom określonym w ofercie. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia dokumentu potwierdzającego, iż zaoferowane materiały papiernicze odpowiadają wymogom jakościowym określonym w Formularzu Cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 6. Ceny jednostkowe zaoferowane przez Wykonawcę nie ulegną zmianie w trakcie realizacji przedmiotu umowy. 7. Zamówienie na dostawę, zawierające wyszczególnienie asortymentu i ilości będzie przesyłane do Wykonawcy za pośrednictwem faxu w godzinach pracy Sądu tj. pomiędzy 800 - 1530. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia w ciągu 5 dni od momentu złożenia zamówienia. 8. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia własnymi siłami tj. dostarczyć kompletną partię dostawy środkiem transportu i rozładować ją w siedzibie Zamawiającego na własny koszt (magazyn sądowy - pomieszczenie piwniczne).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.12.56.92 - Papier kserograficzny Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.44 - Papier kserograficzny Oryginalny kod CPV: 21.12.54.00 - Papier do drukowania Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.30 - Papier do drukowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. - Ustala się wadium w wysokości: 2.500,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - udokumentowane należyte wykonanie trzech dostaw w okresie ostatnich trzech lat o wartości minimum 100.000 zł brutto każda. 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.1 Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, 1.2 Wypełniony i podpisany formularz cenowy stanowiący wykaz materiałów papierniczych - załącznik nr 2, 1.3 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3, 1.4 Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4. 1.5 Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 1.6 Dokumenty o których mowa w pkt. 2 i 3 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 2.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 3.1 Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - załącznik nr 5. Wykonawca zobowiązany jest do załączenia dokumentów (listów referencyjnych) potwierdzających, że dane dostawy zostały wykonane należycie. Z dokumentu musi wynikać: data wykonania dostawy, przedmiot dostawy, wartość wykonanej dostawy, potwierdzenie że dostawa została wykonana należycie. Wymaga się od Wykonawcy wykonania w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej trzech dostaw o zakresie, charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem i wartością nie mniejszą niż 100.000 zł każda. Jedna dostawa oznacza dostawę wykonywaną na podstawie jednej umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan-nowemiasto.sr.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu ul. Młyńska 1a 61-729 Poznań I Piętro pok. 118.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu ul. Młyńska 1a 61-729 Poznań I Piętro pok. 118.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.