Ogłoszenie z dnia 2011-01-19
Lublin: sprzątania pomieszczeń biurowych
Numer ogłoszenia: 8712 - 2011; data zamieszczenia: 19.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 427138 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie, ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5349242, faks 081 5349239, 5324467.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzątania pomieszczeń biurowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi utrzymania czystości pomieszczeń biurowych w : - budynku administracyjnym w Lubartowie przy ul. Krańcowej 6 - budynkach administracyjno-warsztatowych w Obwodu Drogowego w Kocku - budynkach administracyjno-warsztatowych w Obwodu Drogowego w Zalesiu Część 1 Budynek administracyjny /parter, piętro/ w Lubartowie ul. Krańcowa 6 - pow. 447m2 - pomieszczenia biurowe /glazura/ o pow. 181m2 - pomieszczenia biurowe / wykładzina dywanowa/ o pow. 60 m2 - świetlica /panele/ o pow. 92m2 - klatka schodowa i korytarze /glazura/ o pow. 105m2 - pomieszczenia sanitarne /glazura/ o pow. 9m2 Sprzątanie codzienne !. Część 2 Budynek administracyjno-warsztatowy /parter/ na Obwodzie Drogowym w Kocku - pow. 184m2 - pomieszczenia biurowe /wykładzina PCV/ o pow. 82m2 - korytarze /lastryko/ o pow. 35m2 - pomieszczenia sanitarne /glazura/ o pow. 67m2 Sprzątanie 3x w tygodniu !. Część 3 Budynek administracyjno-warsztatowy /parter/ na Bazie Materiałowej w Zalesiu - pow. 144m2 - pomieszczenia biurowe /wykładzina PCV+terakota/ o pow. 70,0m2 - korytarze /terakota/ o pow. 36,0m2 - pomieszczenia sanitarne /terakota/ o pow. 38,0m2 Sprzątanie w m-c listopad - kwiecień 3x w tygodniu Sprzątanie w m-c maj - październik 1x w tygodniu Wymagania ogólne 1. W zakres usługi sprzątania pomieszczeń wchodzą: a/ sprzątanie powierzchni podłóg /odkurzanie powierzchni dywanowych, mycie powierzchni z lastryka, glazury i PCV odpowiednimi środkami/ - w dniach pracy urzędu po godz. 1500. b/czyszczenie oraz dezynfekcja umywalek, sedesów w sanitariatach odpowiednimi środkami - w dniach pracy urzędu po godz. 1500 oraz zakładanie w miarę potrzeby kostek WC. c/czyszczenie mebli biurowych odpowiednimi środkami- w dniach pracy urzędu po godz. 1500. d/ opróżnianie koszy na odpady oraz zakładanie worków - w dniach pracy urzędu po godz. 1500. e/ mycie okien - 2 razy /m-ce kwiecień, październik/w roku po godz. 1500, mycie parapetów raz na 2 tygodnie 2. W przypadku świetlicy w budynku administracyjnym pkt. a,c,e wg. potrzeb..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.75.00.00 - 74.75.00.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: sprzątanie pomieszczeń Budynek administracyjny parter, piętro w Lubartowie ul. Krańcowa 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CARZONI Izabela Seweryn, ul. Sierpiowa 2, 26-600 Radom, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44496,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 44280,00
Oferta z najniższą ceną: 44280,00 / Oferta z najwyższą ceną: 59379,48
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Sprzatanie pomieszczeń biurowych Budynek administracyjno-warsztatowy parter na Obwodzie Drogowym w Kocku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WALOR J-M Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe 20-316 Lublin ul. Majdan Tatarski 23/26, ul. Majdan Tatarski 23m26, 20-316 Lublin, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19872,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23911,20
Oferta z najniższą ceną: 20811,6 / Oferta z najwyższą ceną: 26568,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Sprzatanie pomieszczeń Budynek administracyjno-warsztatowy parter na Bazie Materiałowej w Zalesiu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WALOR J-M Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe, ul. Majdan Tatarski 23m26, 20-316 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15552,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19483,2
Oferta z najniższą ceną: 19483,2 / Oferta z najwyższą ceną: 28782,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Sukcesywna dostawa nabiałowych produktów porcjowanych w ramach realizacji programu pilotażowego "Dobry posiłek w Szpitalu"
- Dostawa środków czystości
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do oznaczania parametrów krytycznych do analizatorów będących własnością Zamawiającego-2 zadania
- Dostawa licencji do posiadanych urządzeń FortiGate - 1101E
- Dostawa urządzeń laboratoryjnych dla jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 22 części.
- Wykonanie oraz dostawa drukowanych materiałów promocyjnych dla Gminy Lublin - album i kalendarze - 2 części
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.