eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Solec KujawskiUsługi szkoleniowe polegające na przeprowadzeniu szkoleń i warsztatów w w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Solcu Kujawskim w 2012 r. ramach projektu systemowego Nasza przyszłość w naszych rękach realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-20

Solec Kujawski: Usługi szkoleniowe polegające na przeprowadzeniu szkoleń i warsztatów w w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Solcu Kujawskim w 2012 r. ramach projektu systemowego Nasza przyszłość w naszych rękach realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
Numer ogłoszenia: 87130 - 2012; data zamieszczenia: 20.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Solec Kujawski , ul. 23 Stycznia 7, 86-050 Solec Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3871325, faks 52 3871253.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.soleckujawski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe polegające na przeprowadzeniu szkoleń i warsztatów w w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Solcu Kujawskim w 2012 r. ramach projektu systemowego Nasza przyszłość w naszych rękach realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ 1 DORADZTWO ZAWODOWE 1)Indywidualne doradztwo zawodowe - przeprowadzenie konsultacji indywidualnych dla 18 uczestników projektu, po 1 godzinie zegarowej dla każdego uczestnika; celem zajęć jest diagnoza indywidualnych predyspozycji zawodowych, opracowanie indywidualnego planu działania, w tym wyboru zawodu jakie muszą spełnić kandydaci do wykonywania pracy w danym zawodzie, dyżury doradcy zawodowego z zastrzeżeniem zapisu pkt 3 rozdz. 4 SIWZ, winny być zorganizowane w godzinach uzgodnionych z uczestnikami projektu; łączna ilość: 18 godzin zegarowych; termin realizacji: maj 2012 r. 2)Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy - przygotowanie i przeprowadzenie warszta-tów dla grupy 18 uczestników projektu; celem warsztatów jest pomoc w odnalezieniu się na rynku pracy, między innymi poprzez poznanie metod poszukiwania pracy, sporządzanie dokumentów aplikacyjnych. Zakres tematyczny zajęć: współczesny rynek pracy, autopre-zentacja, rozmowa kwalifikacyjna, rodzaje umów o pracę, korzyści wynikające ze stosunku pracy. ilość: 10 godzin zegarowych; termin realizacji: maj 2012 r. 3)Spotkania z doradcą zawodowym - przygotowanie i przeprowadzenie grupowych spo-tkań z doradcą zawodowym; zajęcia będą prowadzone w 2 grupach: - dla 4 uczestników projektu (matki dzieci niepełnosprawnych); ilość: 3 godziny zegarowe; termin realizacji: wrzesień 2012 r.; - dla 4 uczestników projektu (osoby z ustalonym stopniem niepełnosprawności); celem zajęć jest diagnoza indywidualnych predyspozycji zawodowych i zwiększenie poczucia bez-pieczeństwa w poruszaniu się na rynku pracy, opracowanie indywidualnego planu działania. Zakres tematyczny zajęć: współczesny rynek pracy, omówienie dokumentów aplikacyj-nych, oraz ulg i przywilejów przysługującym osobom niepełnosprawnym w stosunku pracy, plan działania w zakresie poszukiwania pracy. Ilość: 3 godziny zegarowe; termin realizacji: wrzesień 2012 r. Spotkania grupowe z wizażystą - przygotowanie i przeprowadzenie warsztatów z zakresu do-skonalenia umiejętności komunikowania się. Omówienie roli, istoty wizerunku, wyglądu zewnętrz-nego w trakcie poszukiwania pracy, omówienie typu sylwetki, kształtów twarzy i propozycji fryzur, makijaż, dobór odpowiedniego makijażu do typu urody, do okazji. Przekazanie uczestnikom materiałów szkoleniowych oraz kosmetyków w trakcie spotkania celem samodzielnego wykonania działań zmierzających do poprawy własnego wizerunku. Udokumentowanie obecności uczestni-ków na spotkaniu., przekazanie Zamawiającemu karty pracy z odbytego spotkania. Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach: - dla 13 uczestników projektu; ilość: 4 godziny zegarowe; termin realizacji: czerwiec 2012 r.; - dla 4 uczestników projektu (matki dzieci niepełnosprawnych); ilość: 4 godziny zegarowe; termin realizacji: czerwiec 2012 r. Kurs pierwszej pomocy - przygotowanie i przeprowadzenie kursu z zakresu udzielania przed-medycznej pierwszej pomocy w trakcie których należy przekazać wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu postępowania w miejscu udzielania pomocy w następstwie zatrzymania oddechu i krążenia- resuscytacja krążeniowo-oddechowa, zakrztuszeń, ran i ich zabezpieczeń, porażenia sło-necznego, złamań, wstrząsu, porażenia prądem. Wykonawca zobowiązany będzie do udokumen-towania obecności uczestników , przekazania Zamawiającemu karty pracy z odbytego kursu. Kurs prowadzony będzie w 2 grupach: - dla 13 uczestników projektu; ilość: 4 godziny zegarowe; termin realizacji: czerwiec 2012;- dla 4 uczestników projektu (matki dzieci niepełnosprawnych); ilość: 4 godziny zegarowe; termin realizacji: czerwiec 2012 r. Indywidualne konsultacje z psychologiem - przeprowadzenie konsultacji indywidual-nych dla 13 uczestników projektu, po 2 godziny zegarowe dla każdego uczestnika; w ra-mach indywidualnych konsultacji psycholog winien udzielić uczestnikom wsparcia psychologicznego w formie terapii indywidualnej, w rozwiązywaniu problemów psycholo-gicznych dotyczących przede wszystkim aktywności zawodowej uczestników projektu, w pokonywaniu stresu, przygotować indywidualny plan działania; dyżury psychologa z za-strzeżeniem zapisu pkt. 3 rozdz. 4 SIWZ, winny być zorganizowane w godzinach uzgodnionych z uczestnikami projektu; łączna ilość: 26 godzin zegarowych; termin re-alizacji: od maja do października 2012 r.; Warsztaty umiejętności wychowawczych - przygotowanie i przeprowadzenie warszta-tów dla grupy 13 uczestników projektu; ilość: 10 godzin zegarowych; termin realizacji: od maja do czerwca 2012 r.; Warsztaty umiejętności psychospołecznych - przygotowanie i przeprowadzenie warsztatów, których celem jest między innymi wzmacnianie pozytywnych postaw życio-wych i radzenie sobie z sytuacjami kryzysowymi; zajęcia prowadzone będą w 3 grupach: - dla 18 uczestników projektu; ilość: 10 godzin zegarowych; termin realizacji: od kwietnia do maja 2012 r.;- dla 4 uczestników projektu (matki dzieci niepełnosprawnych); ilość: 6 godzin ze-garowych; termin realizacji: od maja do czerwca 2012 r.;- dla 4 uczestników projektu (osoby z stopniem niepełnosprawności); ilość: 6 godzin zegarowych; termin realizacji: od maja do czerwca 2012 r..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 80.53.30.00 - Usługi zapoznawania użytkownika z obsługa komputera i usługi szkoleniowe 80.56.20.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie pierwszej pomocy 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy Pzp, w oparciu o dokumenty wymienione w rozdz. VI SIWZ, dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, sytuacji ekonomicznej i finansowej.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wy-konania zamówienia, jeżeli wykaże, że dysponuje: dla części 1 zamówienia DORADZTWO ZAWODOWE: co najmniej 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe w zakresie specjalności doradca zawodowy bądź wykształcenie wyższe i studia podyplomowe w zakresie doradztwa zawodowego licencję doradcy zawodowego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.) oraz przygotowanie pedagogiczne lub trenerskie, doświadczenie w prowadzeniu kursów-warsztatów-szkoleń o takiej samej lub podobnej tematyce. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie wykazu osób uczestniczących w wyko-nywaniu zamówienia; na zasadzie spełnia-nie spełnia. Przez kursy- warsztaty-szkolenia o takiej samej lub podobnej tematyce rozumie się takie, których zakres obejmuje indywiduane doradztwo zawodowe, jak i spotkania grupowe z zakresu aktywnego poszukiwania pracy. dla części 2 zamówienia WIZAŻ - KREOWANIE WIZERUNKU: co najmniej 1 osoba posiadająca wykształcenie minimum średnie, posiadająca kwalifikacje zawodowe uprawniające do przeprowadzenia zajęć objętych przedmiotem zamówienia i doświadczenie w prowadzeniu kursów-warsztatów-szkoleń o takiej samej lub podobnej tematyce. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie wykazu osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia; na zasadzie spełnia-nie spełnia. Przez kursy- warsztaty-szkolenia o takiej samej lub podobnej tematyce rozumie się takie, których zakres obejmuje tematykę komunikowania się i kreowania wizerunku. dla części 3 zamówienia KURS PIERWSZEJ POMOCY: co najmniej 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe oraz stosowne uprawnienia do przeprowadzania szkoleń z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej , doświadczenie w prowadzeniu kursów/warsztatów/szkoleń o takiej samej tematyce. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie wykazu osób uczestniczących w wyko-nywaniu zamówienia; na zasadzie spełnia/nie spełnia. Przez kursy-warsztaty-szkolenia o takiej samej lub podobnej tematyce rozumie się takie, których zakres obejmuje udzielanie pierwszej pomocy przedmedycznej. dla części 4 zamówienia -PORADNICTWO PSYCHOLOGICZNE co najmniej 1 osoba posiada wykształcenie wyższe - dyplom magistra psychologii polskiej uczelni lub wykształcenie uzyskane za granicą uznane za równorzędne w RP oraz przygo-towanie pedagogiczne lub trenerskie, doświadczenie w prowadzeniu kursów-warsztatów-szkoleń o takiej samej lub podobnej tematyce. Ocena spełniania warunku będzie do-konana na podstawie wykazu osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia; na zasadzie spełnia-nie spełnia. Przez kursy-warsztaty-szkolenia o takiej samej lub podobnej tematyce rozumie się takie, których zakres obejmuje indywidualne i grupowe konsultacje psychologiczne.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz oferty, opis programów oferowanych szkoleń z uwzględniem zakresu przedmiotu zamówienia i wymagań Zamawiającego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących przypadkach:zmiany ilości uczestników projektu biorących udział w zajęciach (szkoleniach, warsztatach, indywidualnych konsultacjach), w przypadku przerwania lub zakończenia przez uczestnika udziału w projekcie. W takim przypadku pomniejsza się cenę za zakładaną/szacunkową ilość uczestników projektu o koszty za osobę/y, które przerwały lub zakończyły udział w projekcie. Zamawiający za-płaci za osoby, które ukończyły szkolenie; - zmiany terminów realizacji poszczególnych części zamówienia, z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy; zmiany harmonogramów; zmiany osób biorących udział w wykonaniu zamówienia, tj. przeprowadzających szkolenia, z tym, że inne osoby nie mogą posiadać niższych kwalifikacji od postawionych przez Zamawiającego w SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.soleckujawski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. 29 Listopada 12 86-050 Solec Kujawski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2012 godzina 12:00, miejsce: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. 29 Listopada 12 86-050 Solec Kujawskisekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługi szkoleniowe polegające na przeprowadzeniu szkoleń i warsztatów w w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Solcu Kujawskim w 2012 r. ramach projektu systemowego Nasza przyszłość w naszych rękach realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.