Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-20
Solec Kujawski: Usługi szkoleniowe polegające na przeprowadzeniu szkoleń i warsztatów w
w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Solcu Kujawskim w 2012 r.
ramach projektu systemowego Nasza przyszłość w naszych rękach
realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013,
Priorytet VII Promocja integracji społecznej,
Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji,
Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji
przez ośrodki pomocy społecznej
Numer ogłoszenia: 87130 - 2012; data zamieszczenia: 20.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Solec Kujawski , ul. 23 Stycznia 7, 86-050 Solec Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3871325, faks 52 3871253.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.soleckujawski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe polegające na przeprowadzeniu szkoleń i warsztatów w w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Solcu Kujawskim w 2012 r. ramach projektu systemowego Nasza przyszłość w naszych rękach realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ 1 DORADZTWO ZAWODOWE 1)Indywidualne doradztwo zawodowe - przeprowadzenie konsultacji indywidualnych dla 18 uczestników projektu, po 1 godzinie zegarowej dla każdego uczestnika; celem zajęć jest diagnoza indywidualnych predyspozycji zawodowych, opracowanie indywidualnego planu działania, w tym wyboru zawodu jakie muszą spełnić kandydaci do wykonywania pracy w danym zawodzie, dyżury doradcy zawodowego z zastrzeżeniem zapisu pkt 3 rozdz. 4 SIWZ, winny być zorganizowane w godzinach uzgodnionych z uczestnikami projektu; łączna ilość: 18 godzin zegarowych; termin realizacji: maj 2012 r. 2)Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy - przygotowanie i przeprowadzenie warszta-tów dla grupy 18 uczestników projektu; celem warsztatów jest pomoc w odnalezieniu się na rynku pracy, między innymi poprzez poznanie metod poszukiwania pracy, sporządzanie dokumentów aplikacyjnych. Zakres tematyczny zajęć: współczesny rynek pracy, autopre-zentacja, rozmowa kwalifikacyjna, rodzaje umów o pracę, korzyści wynikające ze stosunku pracy. ilość: 10 godzin zegarowych; termin realizacji: maj 2012 r. 3)Spotkania z doradcą zawodowym - przygotowanie i przeprowadzenie grupowych spo-tkań z doradcą zawodowym; zajęcia będą prowadzone w 2 grupach: - dla 4 uczestników projektu (matki dzieci niepełnosprawnych); ilość: 3 godziny zegarowe; termin realizacji: wrzesień 2012 r.; - dla 4 uczestników projektu (osoby z ustalonym stopniem niepełnosprawności); celem zajęć jest diagnoza indywidualnych predyspozycji zawodowych i zwiększenie poczucia bez-pieczeństwa w poruszaniu się na rynku pracy, opracowanie indywidualnego planu działania. Zakres tematyczny zajęć: współczesny rynek pracy, omówienie dokumentów aplikacyj-nych, oraz ulg i przywilejów przysługującym osobom niepełnosprawnym w stosunku pracy, plan działania w zakresie poszukiwania pracy. Ilość: 3 godziny zegarowe; termin realizacji: wrzesień 2012 r. Spotkania grupowe z wizażystą - przygotowanie i przeprowadzenie warsztatów z zakresu do-skonalenia umiejętności komunikowania się. Omówienie roli, istoty wizerunku, wyglądu zewnętrz-nego w trakcie poszukiwania pracy, omówienie typu sylwetki, kształtów twarzy i propozycji fryzur, makijaż, dobór odpowiedniego makijażu do typu urody, do okazji. Przekazanie uczestnikom materiałów szkoleniowych oraz kosmetyków w trakcie spotkania celem samodzielnego wykonania działań zmierzających do poprawy własnego wizerunku. Udokumentowanie obecności uczestni-ków na spotkaniu., przekazanie Zamawiającemu karty pracy z odbytego spotkania. Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach: - dla 13 uczestników projektu; ilość: 4 godziny zegarowe; termin realizacji: czerwiec 2012 r.; - dla 4 uczestników projektu (matki dzieci niepełnosprawnych); ilość: 4 godziny zegarowe; termin realizacji: czerwiec 2012 r. Kurs pierwszej pomocy - przygotowanie i przeprowadzenie kursu z zakresu udzielania przed-medycznej pierwszej pomocy w trakcie których należy przekazać wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu postępowania w miejscu udzielania pomocy w następstwie zatrzymania oddechu i krążenia- resuscytacja krążeniowo-oddechowa, zakrztuszeń, ran i ich zabezpieczeń, porażenia sło-necznego, złamań, wstrząsu, porażenia prądem. Wykonawca zobowiązany będzie do udokumen-towania obecności uczestników , przekazania Zamawiającemu karty pracy z odbytego kursu. Kurs prowadzony będzie w 2 grupach: - dla 13 uczestników projektu; ilość: 4 godziny zegarowe; termin realizacji: czerwiec 2012;- dla 4 uczestników projektu (matki dzieci niepełnosprawnych); ilość: 4 godziny zegarowe; termin realizacji: czerwiec 2012 r. Indywidualne konsultacje z psychologiem - przeprowadzenie konsultacji indywidual-nych dla 13 uczestników projektu, po 2 godziny zegarowe dla każdego uczestnika; w ra-mach indywidualnych konsultacji psycholog winien udzielić uczestnikom wsparcia psychologicznego w formie terapii indywidualnej, w rozwiązywaniu problemów psycholo-gicznych dotyczących przede wszystkim aktywności zawodowej uczestników projektu, w pokonywaniu stresu, przygotować indywidualny plan działania; dyżury psychologa z za-strzeżeniem zapisu pkt. 3 rozdz. 4 SIWZ, winny być zorganizowane w godzinach uzgodnionych z uczestnikami projektu; łączna ilość: 26 godzin zegarowych; termin re-alizacji: od maja do października 2012 r.; Warsztaty umiejętności wychowawczych - przygotowanie i przeprowadzenie warszta-tów dla grupy 13 uczestników projektu; ilość: 10 godzin zegarowych; termin realizacji: od maja do czerwca 2012 r.; Warsztaty umiejętności psychospołecznych - przygotowanie i przeprowadzenie warsztatów, których celem jest między innymi wzmacnianie pozytywnych postaw życio-wych i radzenie sobie z sytuacjami kryzysowymi; zajęcia prowadzone będą w 3 grupach: - dla 18 uczestników projektu; ilość: 10 godzin zegarowych; termin realizacji: od kwietnia do maja 2012 r.;- dla 4 uczestników projektu (matki dzieci niepełnosprawnych); ilość: 6 godzin ze-garowych; termin realizacji: od maja do czerwca 2012 r.;- dla 4 uczestników projektu (osoby z stopniem niepełnosprawności); ilość: 6 godzin zegarowych; termin realizacji: od maja do czerwca 2012 r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 80.53.30.00 - Usługi zapoznawania użytkownika z obsługa komputera i usługi szkoleniowe 80.56.20.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie pierwszej pomocy 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy Pzp, w oparciu o dokumenty wymienione w rozdz. VI SIWZ, dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, sytuacji ekonomicznej i finansowej.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wy-konania zamówienia, jeżeli wykaże, że dysponuje: dla części 1 zamówienia DORADZTWO ZAWODOWE: co najmniej 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe w zakresie specjalności doradca zawodowy bądź wykształcenie wyższe i studia podyplomowe w zakresie doradztwa zawodowego licencję doradcy zawodowego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.) oraz przygotowanie pedagogiczne lub trenerskie, doświadczenie w prowadzeniu kursów-warsztatów-szkoleń o takiej samej lub podobnej tematyce. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie wykazu osób uczestniczących w wyko-nywaniu zamówienia; na zasadzie spełnia-nie spełnia. Przez kursy- warsztaty-szkolenia o takiej samej lub podobnej tematyce rozumie się takie, których zakres obejmuje indywiduane doradztwo zawodowe, jak i spotkania grupowe z zakresu aktywnego poszukiwania pracy. dla części 2 zamówienia WIZAŻ - KREOWANIE WIZERUNKU: co najmniej 1 osoba posiadająca wykształcenie minimum średnie, posiadająca kwalifikacje zawodowe uprawniające do przeprowadzenia zajęć objętych przedmiotem zamówienia i doświadczenie w prowadzeniu kursów-warsztatów-szkoleń o takiej samej lub podobnej tematyce. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie wykazu osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia; na zasadzie spełnia-nie spełnia. Przez kursy- warsztaty-szkolenia o takiej samej lub podobnej tematyce rozumie się takie, których zakres obejmuje tematykę komunikowania się i kreowania wizerunku. dla części 3 zamówienia KURS PIERWSZEJ POMOCY: co najmniej 1 osobą posiadającą wykształcenie wyższe oraz stosowne uprawnienia do przeprowadzania szkoleń z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej , doświadczenie w prowadzeniu kursów/warsztatów/szkoleń o takiej samej tematyce. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie wykazu osób uczestniczących w wyko-nywaniu zamówienia; na zasadzie spełnia/nie spełnia. Przez kursy-warsztaty-szkolenia o takiej samej lub podobnej tematyce rozumie się takie, których zakres obejmuje udzielanie pierwszej pomocy przedmedycznej. dla części 4 zamówienia -PORADNICTWO PSYCHOLOGICZNE co najmniej 1 osoba posiada wykształcenie wyższe - dyplom magistra psychologii polskiej uczelni lub wykształcenie uzyskane za granicą uznane za równorzędne w RP oraz przygo-towanie pedagogiczne lub trenerskie, doświadczenie w prowadzeniu kursów-warsztatów-szkoleń o takiej samej lub podobnej tematyce. Ocena spełniania warunku będzie do-konana na podstawie wykazu osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia; na zasadzie spełnia-nie spełnia. Przez kursy-warsztaty-szkolenia o takiej samej lub podobnej tematyce rozumie się takie, których zakres obejmuje indywidualne i grupowe konsultacje psychologiczne.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz oferty, opis programów oferowanych szkoleń z uwzględniem zakresu przedmiotu zamówienia i wymagań Zamawiającego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących przypadkach:zmiany ilości uczestników projektu biorących udział w zajęciach (szkoleniach, warsztatach, indywidualnych konsultacjach), w przypadku przerwania lub zakończenia przez uczestnika udziału w projekcie. W takim przypadku pomniejsza się cenę za zakładaną/szacunkową ilość uczestników projektu o koszty za osobę/y, które przerwały lub zakończyły udział w projekcie. Zamawiający za-płaci za osoby, które ukończyły szkolenie; - zmiany terminów realizacji poszczególnych części zamówienia, z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy; zmiany harmonogramów; zmiany osób biorących udział w wykonaniu zamówienia, tj. przeprowadzających szkolenia, z tym, że inne osoby nie mogą posiadać niższych kwalifikacji od postawionych przez Zamawiającego w SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.soleckujawski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. 29 Listopada 12
86-050 Solec Kujawski.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2012 godzina 12:00, miejsce: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. 29 Listopada 12 86-050 Solec Kujawskisekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługi szkoleniowe polegające na przeprowadzeniu szkoleń i warsztatów w w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Solcu Kujawskim w 2012 r. ramach projektu systemowego Nasza przyszłość w naszych rękach realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkolenia pn.: "Prawo jazdy kat. C wraz z kwalifikacją wstępną przyspieszoną lub kwalifikacją wstępną uzupełniającą przyspieszoną w zakresie bloku programowego kat. C, C+E, C1, C1+E"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych i ustalenie oraz opłacenie egzaminów do uzyskania uprawnień w zakresie prawa jazdy (PUP.2500.6.2025)
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych i ustalenie oraz opłacenie egzaminów do uzyskania uprawnień w zakresie prawa jazdy (PUP.2500.6.2025)
- Dostawa i wdrożenie oprogramowania wspierającego ciągłość działania OZK sp. z o.o.
- Szkolenia dla nauczycieli w ramach projektu Młodzi Profesjonaliści
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli w ramach projektu "Kompetencje na + w Sercu Kaszub"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.