To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-06-15
Klimontów: Pełnienie roli Operatora Wykonawczego do projektu pn. Dostęp do Internetu szansą na rozwój Gminy Klimontów
Numer ogłoszenia: 87141 - 2015; data zamieszczenia: 15.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 74954 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Klimontów, ul. Zysmana 1, 27-640 Klimontów, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8661006, faks 015 8661847.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie roli Operatora Wykonawczego do projektu pn. Dostęp do Internetu szansą na rozwój Gminy Klimontów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres realizacji przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Realizacja obowiązków operatora wykonawczego w tym: 1) Wsparcie powołanego przez Gminę Zespołu do realizacji projektu w zarządzaniu i administrowaniu projektem, w tym pomoc przy: a) prowadzeniu sprawozdawczości projektowej, b) bieżącym monitorowaniu wskaźników projektu zgodnie ze źródłami danych do prezentacji wskaźników zawartych we wniosku aplikacyjnym, c) przygotowywaniu wniosków o płatność wynikających z harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji prac, d) sprawowanie bieżącej kontroli poniesionych kosztów, e) rozliczeniu końcowego projektu, f) dokonywaniu analizy wykorzystania środków finansowych, g) ochronie, przetwarzaniu powierzonych danych osobowych beneficjentów projektu zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 roku z późniejszymi zmianami o ochronie danych osobowych. 2) Bieżące informowanie Zamawiającego o ewentualnych zagrożeniach w realizacji projektu w stosunku do harmonogramu. 3) Obsługa zgłoszeń awarii wysłanych przez uczestników projektu za pośrednictwem formularza na stronie internetowej lub wysłanego pod wskazany przez Wykonawcę adres e-mail z zastrzeżeniem, że wszystkie zgłoszone awarie przez beneficjentów (droga elektroniczna oraz telefoniczną) zostaną udostępnione do wglądu Zamawiającemu za pośrednictwem posiadanego przez Wykonawcę systemu obsługi zgłoszeń awarii umożliwiający generowanie i śledzenie statusu zgłoszenia serwisowego. Zamawiający wymaga, aby opisany system zgłoszeń i śledzenia awarii zapewniał uwierzytelniany dostęp do strony WWW na której znajdują się informacje na temat zgłoszonych otwartych awarii (nie zrealizowanych lub w trakcie realizacji) oraz zgłoszonych zamkniętych/usuniętych awarii. W ofercie Wykonawca musi zamieścić dostęp do portalu demo poprzez wskazanie linku do strony www wraz z hasłem i nazwa użytkownika. 4) Opracowywanie i przekazywanie (raportowanie) Zamawiającemu sprawozdań miesięcznych z wykonanego zakresu rzeczowo-finansowego zadań w ramach przedmiotu zamówienia. 5) Wykonanie, utrzymanie i zarzadzanie strony www(portalu) dla projektu: Wykonawca musi zaprojektować i stworzyć stronę www(portal) dla projektu zgodnie z zaleceniami zawartymi w Przewodniku w zakresie promocji projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013 dla beneficjentów i instytucji zaangażowanych we wdrażanie Programu. Portal ma być utworzony przy wykorzystaniu systemu zarzadzania treścią (CMS-Content Management System) oraz utrzymywany i zarządzany przez Wykonawcę Utworzona strona musi zawierać co najmniej następujące informacje: - Informacje ogólne dotyczące projektu i aktualności. - dane kontaktowe w sprawach technicznych i organizacyjnych - formatka zgłoszeń, - instrukcje konfiguracyjne urządzeń użytkowników, - harmonogram szkoleń i materiału szkoleniowe, - regulamin dla uczestników projektu, -informacje na temat wizyt serwisowych, - link do strony www Gminy Klimontów. 6) Kontrolę wydanych zestawów komputerowych, drukarek i serwera w zakresie sprzętu, oprogramowania dostarczonego wraz ze sprzętem, oplombowania lub innego zabezpieczenia sprzętu, 7) Podejmowanie działań zmierzających do odzyskania sprzętu w razie nieprawidłowego użytkowania przez odbiorców końcowych 8) Udzielenie wsparcia technicznego użytkownikom w sprawach związanych ze sprzętem oraz oprogramowaniem dostarczonym wraz z komputerami (HelpDesk). 9) Podpisanie z użytkownikami indywidualnymi umów cywilno-prawnych na użytkowanie sprzętu (w imieniu Zamawiającego). 10) Zapewnienie łącza dostępu do Internetu, w tym w lokalizacjach, gdzie jest to ekonomicznie lub technologicznie konieczne i uzasadnione satelitarnego dostępu do szerokopasmowego Internetu VSAT lub GSM/CDMA/LTE - pod warunkiem zapewnienia obydwu kanałów (odbieranie i wysyłanie) lub innej technologii oraz dostarczenie Internetu (z wykorzystaniem sieci istniejących operatorów) i podłączenie go do komputerów w 120 uprawnionych gospodarstwach domowych (na terenie Gminy Klimontów) oraz 3 jednostkach podległych Gminie w lokalizacji - wg listy adresów poniżej: 1. Gimnazjum im. Papieża Jana Pawła II, ul. Zysmana 9, 27-640 Klimontów - 31 sztuk komputerów. 2. Publiczna Szkoła Podstawowa im. Jerzego Ossolińskiego, ul. Szkolna 1, 27-640 Klimontów - 31 sztuk komputerów. 3. Gminny Ośrodek Kultury w Klimontowie, ul. Krakowska 6, 27-640 Klimontów - 11 sztuk komputerów. Liczba osób w podziale na miejscowości znajduje się w załączniku nr 8. Dokładne dane lokalizacji beneficjentów prywatnych oraz ilości komputerów (w przypadku zmiany) dla poszczególnych Jednostek zostaną wskazane przez Zamawiającego w załączniku do umowy. Lista lokalizacji beneficjentów znajduje się u Zamawiającego. Na pisemną prośbę Zamawiający udostępni adresy zainteresowanym Wykonawcom przy zapewnieniu przez Wykonawcę spełnienia warunków dotyczących przetwarzania Danych Osobowych. Charakterystyka usługi: W jednostkach podległych Gminie, Zamawiający oczekuje podłączenia jednego łącza internetowego dla całego obiektu, które zapewni dostęp do Internetu dla wszystkich dostarczonych do danej jednostki zestawów komputerowych. Uruchomienie usługi stałego dostępu do Internetu w danej wskazanej przez Zamawiającego lokalizacji nie następuje, o ile w lokalizacji tej istnieją bariery uniemożliwiające połączenie z siecią Internet (w szczególności: niekorzystne ukształtowanie terenu lub struktura materiału budowlanego lokalu pochłaniającego lub odbijającego fale radiowe lub brak zgody właściciela lokalu na instalacje infrastruktury telekomunikacyjnej). O braku możliwości podłączenia Internetu, wynikających z przyczyn o których mowa w zdaniu poprzednim, Wykonawca zawiadomi Zamawiającego, który wskaże nowa (kolejna) lokalizacje. Parametry techniczne: a) stały dostęp do sieci Internet, co oznacza, zapewnienie korzystania z Internetu, a nie tylko możliwości technicznych jego podłączenia, b) W przypadku podłączenia gospodarstw domowych: transfer do komputera użytkownika (download) minimum 1024 kbit/s, transfer od komputera użytkownika (upload) minimum 256 kbit/s, c) W przypadku jednostek podległych Gminie: transfer do jednostki podległej (download) minimum 8096 kbit/s, transfer od jednostki podległej (upload) minimum 1024 kbit/s, d) nielimitowana ilość przesyłanych informacji oraz stała przepustowość niezależnie od ilości przesyłanych przez łącze danych, e) w przypadku technologii VSAT wielkość limitu transferu danych jaką należy zapewnić to minimalne 10 GB miesięcznie, f) dostęp do Internetu z punktu widzenia Zamawiającego musi działać bezobsługowo, co oznacza, że nie jest wymagane podawanie loginów, haseł czy nr PIN aby mieć możliwość korzystania z Internetu. Inne: g) Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania łącza tak, aby była możliwość samodzielnego podłączenia komputerów do Internetu. h) Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeniesienia usługi dostępu do Internetu pod inny adres w czasie trwania umowy, pozostający w granicach administracyjnych Gminy Klimontów. Zmiana lokalizacji dotyczyć będzie nie więcej niż 10% użytkowników w trakcie realizacji projektu. Wykonawca dokona przeniesienia sprzętu, instalacji i uruchomienia stałego dostępu do Internetu w przypadku zmiany miejsca pobytu uczestnika projektu lub zmiany uczestnika projektu. Uwaga: Uruchomienie usługi stałego dostępu do Internetu dla zestawów komputerowych w gospodarstwach domowych i jednostkach podległych Zamawiającemu nie może nastąpić później niż 2 miesiące od daty podpisania umowy i usługa. Wykonawca musi uwzględnić w cenie ofertowej zapewnienie dostępu do Internetu w okresie realizacji projektu. 11) Nadzór nad obsługa administrowania i serwisowania sieci szerokopasmowej (istniejących operatorów), której infrastruktura jest wykorzystywana w projekcie, w tym: a) Kontrola ewentualnych nadużyć; b) Informowanie o dostępnych usługach i ich możliwościach; c) Zdalne konfigurowanie interfejsów sieciowych komputerów; d) Kontrola poprawności działania sieci poprzez monitoring zakłóceń i nieprawidłowości oraz wykrywanie awarii; e) Monitoring i diagnoza pracy urządzeń wspomagających; f) Bieżące usuwanie awarii elementów i urządzeń sieci, zainstalowanych u beneficjentów końcowych i w jednostkach podległych, g) Uruchamianie telefoniczne centrum serwisowe dla uczestników projektu, działające w godzinach co najmniej od 9.00 - do 17.00 w dni robocze, h) Przestrzeganie zasad ochrony haseł; i) Reagowanie w przypadku stwierdzenia nieprawidłowego korzystania z sieci przez jej użytkowników; j) Wskazywanie konieczności zainstalowania odpowiednich mechanizmów ochrony i wykrywania zagrożeń sieciowych; k) Zarzadzanie adresacja sieci; l) Zmiana w konfiguracji urządzeń i systemów sieciowych oraz ich dokumentowanie na bieżąco; m) Archiwizowanie konfiguracji urządzeń i prowadzenie elektronicznej ewidencji zgłoszeń serwisowych. 12) Nadzór nad prawidłowym korzystaniem z sygnału internetowego (przeciwdziałanie nieuprawnionemu korzystaniu z sygnału); 13) W przypadku wystąpienia awarii dostępu do Internetu, Operator Wykonawczy zobowiązany jest do jej usunięcia w terminie nie dłuższym niż 1 dzień roboczy. 2. Organizacja i przeprowadzenie 5 szkoleń - w sumie 40 godzin szkoleniowych dla grupy docelowej beneficjentów końcowych uczestniczących w szkoleniu: 1) Zakres szkoleń: obsługa komputera, obsługa Internetu i poczty elektronicznej, dostęp do portali informacyjnych, e-aplikacje, obsługa pakietu biurowego, zasady bezpieczeństwa w sieci - w oparciu o dostarczony system operacyjny i pakiet oprogramowania biurowego z zestawem komputerowym typ A, 2) W ramach prowadzonych szkoleń zakup i dostarczenie każdemu uczestnikowi podręczników dostosowanych do zakresu i tematyki szkoleń oraz dyplomów w ilości 120 sztuk; 3) Szkolenie skierowane dla dzieci, młodzieży oraz osób dorosłych (w tym seniorów - 50+) - odrębne wiekowe grupy szkoleniowe; 4) Wymagana liczba przeszkolonych beneficjentów końcowych: 120 osób - po jednej osobie z każdego gospodarstwa, w tym: a) Wymagana liczba osób niepełnosprawnych biorących udział w szkoleniu - 10, b) Wymagana liczba dzieci i młodzieży biorących udział w szkoleniu - 90. W celu realizacji szkoleń Wykonawca zobowiązany będzie: 1. Zapewnić wykwalifikowana kadrę dydaktyczną do przeprowadzenia szkoleń (posiadająca uprawnienia na poziomie trenera/egzaminatora ECDL na poziomie równoważnym, tj. w obszarze zastosowań komputerów i technologii informatycznych). 2.Przeprowadzenie szkoleń na terenie Gminy Klimontów, w miejscu dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych ( w tym toalety, podjazdy lub/i windy) 3. Zapewnić sale szkoleniowe przystosowane do prowadzenia zajęć dydaktycznych wyposażone w niezbędne pomoce dydaktyczne, w co najmniej projektor multimedialny, ekran, tablice oraz sprzęt komputerowy wraz z niezbędnym oprogramowaniem - co najmniej 15 stanowisk. Zamawiający dopuszcza możliwość szkolenia dwóch uczestników kursu przy jednym stanowisku komputerowym. 4. Zapewnić podczas kursu stałe łącza komputerów z Internetem. 5. Zapewnić catering dla każdego z 120 uczestników i trenera(ów) w czasie trwania szkoleń obejmujący (na jednego uczestnika) co najmniej:- napoje: herbata, kawa, sok, woda mineralna; - suchy prowiant: ciastka, paluszki; - owoce: jabłka, pomarańcze, banany, kiwi, mandarynki do wyboru; - dodatki: cukier, śmietanka do kawy.6. Miejsce realizacji szkoleń Wykonawca winien oznakować zgodnie z Wytycznymi w zakresie oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013 (POIG), Oś priorytetowa 8.Społeczeństwo Informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki, działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu e-Inclusion. 7. Zakupić podręczniki w ilości 120 sztuk (po jednym dla każdego uczestnika szkoleń), dostosowane do zakresu i tematyki szkoleń, zawierające opis różnych systemów operacyjnych i programów użytkowych, uwzględniając przy tym różne grupy odbiorców ( młodzież, osoby niepełnosprawne, osoby starsze). 8. Wykonać szkolenia w nieprzekraczalnym terminie 10 dni od momentu rozpoczęcia pierwszego dnia szkoleń. 9. Przed rozpoczęciem szkoleń wykonawca przedstawi zamawiającemu do akceptacji opracowany szczegółowy harmonogram (program) szkoleń - 5 dni szkoleniowych - uwzględniający dzienny czas trwania zajęć nie dłuższy niż 8 godzin (dla 2 grup szkoleniowych/ wiekowych łącznie), rozpoczynających się nie wcześniej niż o godzinie 8:00 i kończących się nie później niż o godzinie 18:00. Do czasu zajęć wlicza się czas trwania przerw - do 5 minut po każdej godzinie szkolenia (max. 20 minut). 10.Wydać każdemu uczestnikowi szkolenia, po jego zakończeniu dyplom pamiątkowy ukończenia szkolenia współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013 (POIG), Oś priorytetowa 8. Społeczeństwo Informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki, działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu e-Inclusion. 11. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu na zakończenie szkolenia oryginały lub kserokopie potwierdzone za zgodność , protokołu na który składają się następujące dokumenty: - imienne listy obecności potwierdzające ukończenie szkolenia wraz z tematami przedmiotowych zajęć szkoleniowych, zawierające informacje o miejscu, dacie i godzinach w jakich odbyło się szkolenie oraz podpisy uczestników i trenera. - Listę z potwierdzeniem odbioru podręczników i dyplomów oraz odbiór cateringu przez uczestników szkolenia. - Zdjęcia wykonane podczas szkoleń - dokumentacja fotograficzna na płycie CD/DVD zawierająca co najmniej po 6 sztuk zdjęć łącznie z każdego dnia szkoleń, w każdej z grup szkoleniowych, przedstawiające uczestników podczas wykładu, pracy własnej przy komputerze oraz odbioru posiłków w przerwie kawowej. 12. Wszystkie przygotowane dokumenty powinny być oznakowane zgodnie z Wytycznymi w zakresie oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013 (POIG), Oś priorytetowa 8. Społeczeństwo Informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki, działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu e-Inclusion. 3. Realizacja promocji projektu, w szczególności, realizacja zadań promocyjnych zgodnie z zaleceniami zawartymi w Przewodniku w zakresie promocji projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013 dla beneficjentów i instytucji zaangażowanych we wdrażanie Programu obejmujących: 1). Informacje wraz z logotypem UE oraz POIG na stronach internetowych beneficjenta na temat projektu; źródła finansowania i wysokości dotacji. 2). Opracowanie i wykonanie tablicy pamiątkowej z logo UE i POIG. 3). Opracowanie i druk materiałów promocyjnych (plakaty i ulotki) w ilości: 5 sztuk - plakaty w rozmiarze min. 70x90 cm, 995 sztuk - ulotki w formacie A5, wykonanie wydruku w pełnej gamie kolorystycznej, wykonawca opracuje wraz z Zamawiającym zawartość merytoryczną ulotki i plakatu. 4). Opracowanie i druk naklejek z logo UE, POIG oraz herbem Gminy Klimontów, w ilości: 550 sztuk oraz umieszczenie ich na sprzęcie. 5). Konferencja inauguracyjna dla beneficjentów projektu oraz dla pracowników Gminy. 6). Ogłoszenie w prasie na cała stronę gazety: zamieszczenie artykułu na temat projektu w prasie o zasięgu regionalnym www.poig.gov.pl - (link Zasady Promocji i Programu). 4. Ubezpieczenie majątkowe sprzętu komputerowego i drukarek. Wykonawca po otrzymaniu świadczenia ubezpieczeniowego uzupełni utracony lub uszkodzony sprzęt. Zakres i przedmiot ubezpieczenia. Ochrona ubezpieczeniowa obejmuje szkody powstałe wskutek każdego nagłego, niespodziewanego i niezależnego od woli Ubezpieczającego lub Ubezpieczonego zdarzenia losowego, które nie zostało wyłączone w ogólnych warunkach ubezpieczenia lub jakichkolwiek postanowieniach dodatkowych. W szczególności ochrona ubezpieczeniowa obejmuje odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku: - działania (w szczególności niewłaściwe używanie, nieostrożność, zaniedbanie, błąd w obsłudze), - działania ognia ( w tym również dymu i sadzy), eksplozji, implozji, upadku statku powietrznego, wypadku komunikacyjnego, - działania wody, w szczególności burzy, powodzi, sztormu, wylewu wód podziemnych, deszczu nawalnego, wilgoci, pary wodnej, cieczy w innej postaci, zalania woda z urządzeń wodno-kanalizacyjnych, - wiatru, lawiny, mrozu, gradu, śniegu, osunięcia się ziemi, - kradzieży z włamaniem, rabunku, - celowego uszkodzenia lub zniszczenia przez osoby trzecie, - wad produkcyjnych, błędów konstrukcyjnych, wad materiałowych, które ujawniły się po okresie gwarancji (rękojmi), - zwarcia, spięcia, przepięcia, uszkodzenia izolacji, w tym wskutek niewłaściwych parametrów prądu zasilania (np. zbyt wysokiego lub zbyt niskiego napięcia w sieci), - bezpośredniego i pośredniego oddziaływania wyładowań atmosferycznych i zjawisk pochodnych jak indukcja, działanie pola elektromagnetycznego, itp. - akcji ratowniczej prowadzonej w związku z jakimikolwiek zdarzeniami objętymi umowa ubezpieczenia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.22.00.00 - Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne 72.42.00.00 - Usługi w zakresie rozwijania internetu 48.20.00.00 - Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu 72.41.30.00 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW 79.97.00.00 - Usługi publikacji 71.31.60.00 - Telekomunikacyjne usługi doradcze 72.40.00.00 - Usługi internetowe 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 66.51.52.00 - Usługi ubezpieczenia własności .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie jest współfinansowane w ramach Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka; 8. Oś. Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- E-Gminy Sp. z o.o., ul. Cieszyńska 365, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 625410,57 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 760000,00
Oferta z najniższą ceną: 760000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 760000,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Usługa publikacji ogłoszeń, reklam, nekrologów dla Uniwersytetu Łódzkiego w prasie lokalnej (łódzkiej) w 2025 r.
- Pełnienie funkcji Pracownika Merytorycznego ds. wsparcia dla uczniów w ramach realizacji projektu FEPM.05.08-IZ.00-0087/23 "Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Człuchowskiego"
- Cyberbezpieczny samorząd - dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Zębowice
- Usługi szkoleniowe dla uczniów i nauczycieli z podziałem na 9 części w ramach projektu pn. "Podniesienie zdolności do przyszłego zatrudnienia uczniów szkół zawodowych z terenu powiatu puckiego".
- Podniesienie stopnia bezpieczeństwa IT w urzędzie gminy Golub-Dobrzyń w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
więcej: Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.