To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-03-04
Tomaszów Mazowiecki: Zakup i dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Miasta i Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Tomaszowie Mazowieckim
Numer ogłoszenia: 87142 - 2013; data zamieszczenia: 04.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 20139 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Tomaszów Mazowiecki, ul. POW 10/16, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 44 724 23 11, faks 44 724 43 59.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Miasta i Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Tomaszowie Mazowieckim.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Cienkopis czarny, końcówka oprawiona w metal, gr. do 0,5 mm typu IDEST,RYSTOR 60szt. 2. Cienkopis, zestaw 4 kol.,końcówka metalowa o gr. 0,4mm 40 kmp. 3. Długopisy, automatyczny,wykon.z tworzywa sztucznego, metalowy klips, szer pisania 0,5-0,7 mm obrączka oraz okuwka, typu ZENITH 7 lub 10, różne kolory 180szt. 4. Dziurkacz metalowy, ogranicznik formatu, min.25 kart., typu LACO,ESSELTE,LEITZ, 30szt. 5. Flamastry-pisaki czarne 62szt. 6. Foliopis do płyt CD, czarny,dwustronny 10 szt. 7. Gumka do usuwania ołówka z papieru typu MYSZKA 50 szt. 8. Gumki recepturki, min.60-100 mm, op.1 kg 5 op/5kg 9. Kaseta wymienna do korektora PRITT SYSTEM, 4,2mm 30 szt. 10. Klej w sztyfcie 15g, bezwonny, niebrudzący, zmywalny, atest PZH, do papieru, tektury i zdjęć typu AMOS 50 szt. 11. Klipsy do papieru duże-51 mm,op.12 szt 20 op 12. Klipsy do papieru małe-19 mm, op. 12 szt 20 op 13. Klipsy do papieru średnie-32 mm,op.12 szt 20 op 14. Korektor w pisaku np. typu ZL-103 PENTEL, cienka metalowa końcówka, poj. 4,2 ml 30 szt. 15. Korektor w płynie w formie akrylowej korygującej gąbki ,poj.20 ml np. typu Tipp-Ex, szybkoschnący 50 szt. 16. Korektor w taśmie /kaseta wymienna, szer.4,2mm, PRITT SYSTEM -PELIKAN-PENTEL ZTFR5/ 30 szt. 17. Magnesy do tablic, op.10 szt, śr.20 mm 10 op/ 100szt 18. Marker czarny, okr. końcówka, szer. pis. 1-5 mm 55 szt. 19. Marker czerwony, okr. końcówka, szer. pis. 1-5 mm 30 szt. 20. Marker niebieski, okr.końcówka, szer. pis 1-5 mm 30 szt. 21. Nożyczki 20-21 cm 20 szt. 22. Ołówek z gumką HB 200 szt. 23. Pinezki kolorowe-koleczki /beczułki/ do tablic korkowych, op.30 szt 10 op 24. Rozszywacz 20 szt. 25. Spinacze biurowe 28 mm,op.10x100 szt 50 op 26. Spinacze biurowe 50 mm,op. 10x100 szt 20 op 27. Spinacze biurowe-krzyżaki 41 mm, op.10x50 szt 20 op 28. Taśma klejąca /24x10, op.6 szt/ 20 op/120szt 29. Tusz typu np. NORIS czerwony, do pieczątek samotuszujących, but. poj. 25 ml, typu NORIS 30 szt. 30. Wkład czarny typu HANDY GEL 40 szt. 31. Wkład typu ZENITH niebieski, wielkopojemny, metalowy 100 szt. 32. Wkład zwykły, niebieski, skrzydełka, cienki, popularny z grubą końcówką 100 szt. 33. Zakreślacz -kmp 4 kol. 50 kmp. 34. Zszywacz metalowy min.30 kart., na zszywki 24/6 20 szt. 35. Zszywki 24/6,op.10x1000 szt. 50 op.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.92.30 - Koperty 22.85.21.00 - Okładki na akta 22.85.10.00 - Skoroszyty 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA JARKPOL JAROSŁAW KORZYCKI
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA JARKPOL JAROSŁAW KORZYCKI
- Firma Handlowo Usługowa JARKPOL Jarosław Korzycki, ul. Warszawska 150/152, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3415,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2926,67
Oferta z najniższą ceną: 2926,67 / Oferta z najwyższą ceną: 6870,47
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Dostawa paliw płynnych w ciągu roku 2025
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Klucze do zawodowej przyszłości" - z podziałem na II części.
- Usługi pocztowe związane z wysyłką korespondencji w okresie od dnia 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r. na potrzeby Starostwa Powiatowego w Tomaszowie Mazowieckim
- Ochrona obiektów znajdujących się na terenie byłego Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego "Borki" w Swolszewicach Małych w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup samochodu dla Zarządu Dróg Powiatowych
- Zakup samochodu osobowego dla potrzeb Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Tomaszowie Mazowieckim Sp. z o.o.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa papieru kserograficznego na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Lublinie oraz podległych jej Prokuratur Rejonowych
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
- Zakup i sukcesywna dostawa jednorazowych materiałów higienicznych dla SP ZOZ MSWiA w Koszalinie
- "Dostawa środków higienicznych do NoOSG"
- Usługa kompleksowego utrzymania w stałej czystości obiektów SIS Sp. z o. o. zlokalizowanych w Jadwisinie i w Serocku.
- Zakup i dostawy artykułów gospodarczych, biurowych i czystościowych
więcej: Skoroszyty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.