eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDOSTAWA RADIOFARMACEUTYKÓW I ODCZYNNIKÓW DLA ZAKŁADU MEDYCYNY NUKLEARNEJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-04

Kraków: DOSTAWA RADIOFARMACEUTYKÓW I ODCZYNNIKÓW DLA ZAKŁADU MEDYCYNY NUKLEARNEJ
Numer ogłoszenia: 87170 - 2013; data zamieszczenia: 04.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ , ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 63 08 099, faks 12 63 08 099.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.5wszk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA RADIOFARMACEUTYKÓW I ODCZYNNIKÓW DLA ZAKŁADU MEDYCYNY NUKLEARNEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET nr 1 1) Generator Mo/Tc o minimalnej aktywności na poniedziałek 15 GBq, generator i fiolki do elucji oznakowane zgodnie z Prawem Farmaceutycznym. 24496400-1 szt. 28 2) Jod 131 -kapsułki diagnostyczne o aktywności 4MBq 24496400-1 szt. 80 3) Jod 131 -kapsułki terapeutyczne o aktywności od 110-150 MBq na wtorek 24496400-1 szt. 10 4) Jod 131 -kapsułki terapeutyczne o aktywności od 150-400 MBq na wtorek 24496400-1 szt. 40 5) Jod 131 -kapsułki terapeutyczne o aktywności od 400-600 MBq) na wtorek 24496400-1 szt. 20 6) ITR -90 do radiosynowiertezy stawów kolanowych o aktywności 185 MBq 24496400-1 porcja 20 7) Testy do oznaczania zawartości glinu w eluacie x 10 testów 24496400-1 op. 2 PAKIET nr 2 Zestaw do scyntygrafii perfuzyjnej serca 24496400-1 fiolki 120 PAKIET nr 3 Zestaw do scyntygrafii kości( metylenodifosfonian) 24496400-1 fiolki 120 PAKIET nr 4 Zestaw do scyntygrafii wentylacyjnej płuc 24496400-1 fiolka 78 PAKIET nr 5 Zestaw do znakowania receptorów somatostatynowych 24496400-1 zestaw 10 PAKIET nr 6 Zestaw do scyntygrafii perfuzyjnej płuc 24496400-1 fiolki 35 PAKIET nr 7 Zestaw do znakowania erytrocytów 24496400-1 fiolki 12 PAKIET nr 8 Zestaw do scyntygrafii perfuzyjnej mózgu-typu Brainspect lub równoważne 24496400-1 fiolka 15 PAKIET nr 9 Zestaw do scyntygrafii dróg żółciowych 24496400-1 fiolki 6 PAKIET nr 10 Zestaw do scyntygrafii statycznej nerek 24496400-1 fiolki 12 PAKIET nr 11 Zestaw do scyntygrafii wątroby i śledziony 24496400-1 fiolka 12 PAKIET nr 12 Zestaw do limfoscyntygrafii (np.nanoalbumon lub równoważne) 24496400-1 fiolka 12 PAKIET nr 13 Zestaw do znakowania in vitro leukocytów(np. Neuroscan lub równoważne) 24496400-1 fiolka 50 PAKIET nr 14 Zestaw do znakowania in vivo leukocytów (np. Antygranulocyty lub równoważne) x 4 fiolki 24496400-1 zestaw 6.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.64.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY - według ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ. 2. Wypełniony we wskazanych miejscach - FORMULARZ CENOWY - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - według ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo umocowujące przynajmniej w zakresie podpisania oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów, załączonych przez Wykonawcę. 4. Oświadczenie Wykonawcy, w trybie art. 44 ustawy, dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy, ściśle według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ, a także ZAŁĄCZNIK NR 3A i co za tym idzie pisemne celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (o ile dotyczy). 5. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące niepodlegania wykluczeniu ściśle według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIKIEM NR 4 do SIWZ. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Karty producenta dopuszczające oferowane produkty do obrotu dla pozycji, które tego wymagają. 8. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - w zakresie dat wystawienia dokumentów, przepisy punktu 8 stosuje się odpowiednio.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Kupujący przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Sprzedający, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Kupującego, a także dotyczą: zmiany świadczenia Sprzedającego na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości towaru; wydłużenia terminu wykonania umowy z powodu okoliczności niezależnych od Sprzedającego; zmiany danych Sprzedającego ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy); działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności; wystąpienia warunków atmosferycznych całkowicie uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia w wyznaczonych terminach; zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe; zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia; omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych; mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami; jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego; innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia; w zakresie przewidzianym w § 3 ust. 8, 10 niniejszej umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.5wszk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamówienia Publiczne (budynek komendy), ul. Wrocławska 1 - 3, 30 - 901 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2013 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Szpitala (budynek komendy), ul. Wrocławska 1 - 3, 30 - 901 Kraków.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p NAZWA MATERIAŁU Kod CPV j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1) Generator Mo/Tc o minimalnej aktywności na poniedziałek 15 GBq, generator i fiolki do elucji oznakowane zgodnie z Prawem Farmaceutycznym. 24496400-1 szt 28 2) Jod 131 -kapsułki diagnostyczne o aktywności 4MBq 24496400-1 szt 80 3) Jod 131 -kapsułki terapeutyczne o aktywności od 110-150 MBq na wtorek 24496400-1 szt 10 4) Jod 131 -kapsułki terapeutyczne o aktywności od 150-400 MBq na wtorek 24496400-1 szt 40 5) Jod 131 -kapsułki terapeutyczne o aktywności od 400-600 MBq) na wtorek 24496400-1 szt 20 6) ITR -90 do radiosynowiertezy stawów kolanowych o aktywności 185 MBq 24496400-1 porcja 20 7) Testy do oznaczania zawartości glinu w eluacie x 10 testów 24496400-1 op. 2 Razem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.64.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p NAZWA MATERIAŁU Kod CPV j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1 Zestaw do scyntygrafii perfuzyjnej serca 24496400-1 fiolki 120 Razem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.64.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p NAZWA MATERIAŁU Kod CPV j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1 Zestaw do scyntygrafii kości (metylenodifosfonian) 24496400-1 fiolki 120 Razem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.64.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p NAZWA MATERIAŁU Kod CPV j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1 Zestaw do scyntygrafii wentylacyjnej płuc 24496400-1 fiolka 78 Razem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.64.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p NAZWA MATERIAŁU Kod CPV j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1 Zestaw do znakowania receptorów somatostatynowych 24496400-1 zestaw 10 Razem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.64.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p NAZWA MATERIAŁU Kod CPV j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1 Zestaw do scyntygrafii perfuzyjnej płuc 24496400-1 fiolki 35 Razem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.64.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p NAZWA MATERIAŁU Kod CPV j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1 Zestaw do znakowania erytrocytów 24496400-1 fiolki 12 Razem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.64.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p NAZWA MATERIAŁU Kod CPV j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1 Zestaw do scyntygrafii perfuzyjnej mózgu-typu Brainspect lub równoważne 24496400-1 fiolka 15 Razem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.64.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p NAZWA MATERIAŁU Kod CPV j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1 Zestaw do scyntygrafii dróg żółciowych 24496400-1 fiolki 6 Razem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.64.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET nr 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p NAZWA MATERIAŁU Kod CPV j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1 Zestaw do scyntygrafii statycznej nerek 24496400-1 fiolki 12 Razem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.64.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PAKIET nr 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p NAZWA MATERIAŁU Kod CPV j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1 Zestaw do scyntygrafii wątroby i śledziony 24496400-1 fiolka 12 Razem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.64.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: PAKIET nr 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p NAZWA MATERIAŁU Kod CPV j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1 Zestaw do limfoscyntygrafii (np.nanoalbumon lub równoważne) 24496400-1 fiolka 12 Razem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.64.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: PAKIET nr 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p NAZWA MATERIAŁU Kod CPV j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1 Zestaw do znakowania in vitro leukocytów(np. Neuroscan lub równoważne) 24496400-1 fiolka 50 Razem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.64.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: PAKIET nr 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p NAZWA MATERIAŁU Kod CPV j.m Ilość Cena jednostkowa netto Wart. Netto Stawka VAT Wart. brutto Nazwa handlowa/ nr katalogowy 1 Zestaw do znakowania in vivo leukocytów (np. Antygranulocyty lub równoważne) x 4 fiolki 24496400-1 zestaw 6 Razem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.64.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.