Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-16
Poznań: Przedmiotem zamówienia jest dostawa umundurowania służbowego, specjalnego i polowego dla funkcjonariuszy celnych
Numer ogłoszenia: 87197 - 2010; data zamieszczenia: 16.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Poznaniu , ul. Krańcowa 28, 61-037 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6583500, 6583527,28, faks 061 6583518.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa umundurowania służbowego, specjalnego i polowego dla funkcjonariuszy celnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa umundurowania służbowego, specjalnego i polowego dla funkcjonariuszy celnych 2.Zamówienie podzielono na 6 pakietów: Pakiet I - umundurowanie specjalne Pakiet II - umundurowanie polowe Pakiet III - umundurowanie służbowe wg nowego wzoru Pakiet IV - obuwie Pakiet V - komplet całoroczny w umundurowaniu specjalnym Pakiet VI - nasuwki i patki.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-9, 98.39.30.00-4, 18.88.00.00-7, 39.56.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wymagane w celu potwierdzenia, że osoba podpisująca ofertę jest uprawniona do reprezentowania wykonawcy. 2. Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno być podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału bądź odpisu poświadczonego za zgodność z oryginałem przez notariusza. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przesunięć ilościowych w poszczególnych pozycjach asortymentu w danym pakiecie, w przypadku zmian liczby funkcjonariuszy dla których przewidziano szycie umundurowania, spowodowanych fluktuacją kadry. Po dokonaniu przesunięć wartość umowy nie ulegnie zwiększeniu, może ulec zmniejszeniu ale nie więcej niż o 2% wartości umowy na dany pakiet
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.ic.gov.pl/bip/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna w Poznaniu, ul. Krańcowa 28, 61-037 Poznań.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2010 godzina 09:00, miejsce: Izba Celna w Poznaniu, ul. Krańcowa 28, Poznań, pokój 305.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dootyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Umundurowanie specjalne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa umundurowania specjalnego, zgodnego z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 23.11.2009 r. w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych (Dz.U. z 2009 r. nr 197 poz. 1521) dla 43 funkcjonariuszy Izby Celnej w Poznaniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-9, 98.39.30.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Umundurowanie polowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przediotem zamówienia jest dostawa umundurowania polowego, zgodnego z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 23.11.2009 r. w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych (Dz.U. z 2009 r. nr 197 poz. 1521) dla 51 funkcjonariuszy Izby Celnej w Poznaniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-9, 98.39.30.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Umundurowanie służbowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa umundurowania służbowego zgodnego z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 23.11.2009 r. w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych (Dz.U. z 2009 r. nr 197 poz. 1521) dla 308 funkcjonariuszy Izby Celnej w Poznaniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-9, 98.39.30.00-4, 39.56.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Obuwie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 48 par obuwia do umundurowania specjalnego i polowego dla funkcjonariuszy Izby Celnej w Poznaniu, zgodnego z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 23.11.2009 r. w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych (Dz.U. z 2009 r. nr 197 poz. 1521).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.80.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Komplet całoroczny w umundurowaniu specjalnym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 4 kompletów całorocznych w umundurowaniu specjalnym dla funkcjonariuszy Izby Celnej w Poznaniu, zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 23.11.2009 r. w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych (Dz.U. z 2009 r. nr 197 poz. 1521).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-9, 98.39.30.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Nasuwki i patki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2316 par patek i nasuwek do umundurowania służbowego dla funkcjonariuszy Izby Celnej w Poznaniu, zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 23.11.2009 r. w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych (Dz.U. z 2009 r. nr 197 poz. 1521) oraz wzorem załączonym do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.56.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup niespecjalistycznego sprzętu medycznego, w tym jednorazowego - 12 zadań
- Zakup i dostawa wyrobów z fliseliny- czepki i maseczki
- Dostawa zastawek aortalnych śródpierścieniowych wszczepialnych przezskórnie dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego Im. J. Strusia w Poznaniu
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją i grysami
- Budowa placu zabaw w ramach projektu PBO25 Spektakularny i nowoczesny plac zabaw - rozbudowa
- Sukcesywna dostawa pieczywa
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa umundurowania leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Brzózka w roku 2025
- Dostawa odzieży BHP oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Głogów w 2025 roku
- Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Marcule w 2025 roku
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży BHP i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Dynów w roku 2025
- Kompleksowa usługa prania, wybielania oraz maglu i usług krawieckich bielizny hotelowej na Hostelu Guido, pranie oraz usługi krawieckie ubrań sztygarskich oraz różnych akcesoriów materiałowych.
- Wynajem, pranie i serwis odzieży roboczej i ochronnej dzierżawionej i będącej własnością Zamawiającego wraz z wynajmem szaf ubraniowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.