eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzeworskDostawa windy osobowej i platformy schodowej wraz z instalacją realizowanego w ramach projektu Rozbudowa i przebudowa z przystosowaniem dla niepełnosprawnych Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku dla nowoczesnego kształcenia młodzieży i dorosłych w zawodach technicznych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-21

Przeworsk: Dostawa windy osobowej i platformy schodowej wraz z instalacją realizowanego w ramach projektu Rozbudowa i przebudowa z przystosowaniem dla niepełnosprawnych Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku dla nowoczesnego kształcenia młodzieży i dorosłych w zawodach technicznych
Numer ogłoszenia: 87198 - 2011; data zamieszczenia: 21.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 68555 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Zawodowych im. Króla Jana III Sobieskiego, ul. Krasickiego 9, 37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie, tel. 0-16 6487574, faks 0-16 6487406.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa windy osobowej i platformy schodowej wraz z instalacją realizowanego w ramach projektu Rozbudowa i przebudowa z przystosowaniem dla niepełnosprawnych Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku dla nowoczesnego kształcenia młodzieży i dorosłych w zawodach technicznych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa windy osobowej i platformy schodowej wraz z instalacją. 1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, instalację, konserwację oraz próbny rozruch fabrycznie nowej windy hydraulicznej w nowo wybudowanym skrzydle dydaktycznymi oraz fabrycznie nowej platformy schodowej w łączniku łączącym budynek główny z halą sportową w Zespole Szkół Zawodowych w Przeworsku. 1.2. Zakres rzeczowy zamówienia podzielony jest na dwa zadania: Zadanie I - dostawa, instalacja, uruchomienie, odbiór techniczny oraz konserwacja windy hydraulicznej osobowej, dostosowanej dla niepełnosprawnych, czteroprzystankowej z kabiną przelotową. Zamówienie obejmuje dostawę, instalację oraz próbny rozruch windy osobowej (dźwigu) przystosowanej dla osób niepełnosprawnych o napędzie hydraulicznym, w istniejącym szybie w budynku budowanego skrzydła dydaktycznego. Wykonawca zabezpieczy miejsce pracy w sposób nie kolidujący z pracą szkoły i zapewniający całkowite bezpieczeństwo uczniom. Wykonawca w ramach zamówienia oraz podanej ceny ofertowej przyjmuje do wykonania: 1. Uzupełnienie dokumentacji projektowo instalacyjnej - w przypadku braków. 2. Wykonawca na swój koszt przeprowadzi wizję lokalną, celem sprawdzenia miejsca instalacji windy, sprawdzenia wymiarów szybu oraz zapoznania się z warunkami wykonywania prac instalacyjnych. 3. Dostawę windy wraz z oprzyrządowaniem na miejsce instalacji. 4. Instalacja windy - maszynownia w piwnicy obok szybu windy. 5. Podłączenie do istniejącej instalacji elektrycznej. 6. Sporządzenie dokumentacji do rejestracji w Urzędzie Dozoru Technicznego i jej zatwierdzenie. 7. Dopuszczenie windy do eksploatacji, 8. Wykonanie prób, odbioru i próbnego rozruchu urządzenia dźwigowego z udziałem wymaganych instytucji, w tym Urzędu Dozoru Technicznego i Zamawiającego. 9. Rejestrację windy w Urzędzie Dozoru Technicznego. 10. Dostarczenie dokumentacji technicznej dźwigu (DTR ) z instrukcją obsługi i eksploatacji. 11. Przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji dźwigu. 12. Dokumentacja oraz wszystkie instrukcje muszą być napisane w języku polskim. 13. Koszty związane z odbiorem, rejestracją oraz dopuszczeniem dźwigu do eksploatacji przez Urząd Dozoru Technicznego ponosi Wykonawca. 14. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia oceny zgodności urządzenia przy udziale właściwego Urzędu Dozoru Technicznego, przekazania Zamawiającemu certyfikatu CE, deklaracji zgodności. 15. Wykonawca zobowiązany jest do konserwacji na swój koszt dostarczonego urządzenia przez okres 36 miesięcy od daty dopuszczenia urządzenia do eksploatacji przez Urząd Dozoru Technicznego. Dane techniczne dostarczanej windy z napędem hydraulicznym przystosowanej dla osób niepełnosprawnych: 1) Wymiary szybu - 1600 x 1950 mm. 2) Typ dźwigu - osobowy z napędem hydraulicznym przystosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. 3) Udźwig min. 400 kg i min.4 osoby. 4) Napęd hydrauliczny, zapewniający łagodne starty i zatrzymania oraz łagodną jazdę kabiny. 5) Kabina przelotowa, wykonana ze stali nierdzewnej, musi zapewniać wygodną obsługę osobom niepełnosprawnym. Podłoga kabiny pokryta wykładziną antypoślizgową, panel dyspozycji z przyciskami w wykonaniu antywandalowym. 6) Kasety z przyciskami na przystankach w wykonaniu antywandalowym. 7) Kabina oświetlona światłem jarzeniowym lub innym energooszczędnym. 8) kolorystykę wybiera zamawiający. 9) W kabinie umieszczony wyświetlacz wskazujący aktualne położenie windy w szybie. 10) Nad drzwiami każdego przystanku umieszczony wyświetlacz wskazujący aktualne położenie windy w szybie. 11) Drzwi kabinowe automatyczne teleskopowe ze stali nierdzewnej o szerokości 1000 mm i wysokości co najmniej 2 m. 12) Drzwi szybowe automatyczne teleskopowe ze stali nierdzewnej o szerokości 1000 mm i wysokości co najmniej 2 m. 13) Drzwi szybowe zabezpieczone zamkiem z kluczem, aby uniemożliwić korzystanie z windy osobom nieupoważnionym. 14) Ilość przystanków - 4. 15) Ilość dojść - 4. 16) Wysokości podnoszenia: a) - piwnica około - (- 2,84 m), b) - półpiętro wejście z zewnątrz budynku około - (- 1,45 m), c) - parter 0,00 m, d) - I piętro około 3,56 m Uwaga: szczegółowe wymiary szybu windy, jego usytuowanie w budynku skrzydła oraz inne dane konstrukcyjne zamieszczono w Załączniku 1 do SIWZ. Zadanie II - dostawa, instalacja, uruchomienie, odbiór techniczny oraz konserwacja platformy schodowej na torze prostoliniowym, Budynek w którym ma być zainstalowana platforma jest łącznikiem łączącym budynek główny Zespołu Szkół Zawodowych z halą sportową. W celu dopasowania poziomów I piętra budynku głównego z I piętrem budynku hali sportowej w łączniku wykonano 8 schodów prostych. Platforma schodowa ze sterowaniem zewnętrznym i wewnętrznym powinna być wyposażona w platformę dla wózków inwalidzkich. Sterowanie wewnętrzne powinno znajdować się bezpośrednio przy platformie, sterowanie zewnętrzne na przystankach ma służyć do przywołania lub odesłania dźwigu nieużywanego w stanie złożonym. Urządzenie winno być skonstruowane zgodnie z przepisami dotyczącymi osób niepełnosprawnych, wyprodukowane nie wcześniej jak w 2010 r. i dopuszczone na polski rynek przez Urząd Dozoru Technicznego. Wykonawca w ramach zamówienia oraz podanej ceny ofertowej przyjmuje do wykonania: 1. Wykonawca zobowiązany jest do konserwacji na swój koszt dostarczonego urządzenia przez okres 36 miesięcy od daty dopuszczenia urządzenia do eksploatacji przez Urząd Dozoru Technicznego. 2. Wykonawca na swój koszt przeprowadzi wizję lokalną, celem sprawdzenia miejsca instalacji platformy schodowej oraz zapoznania się z warunkami wykonywania prac instalacyjnych i sprawdzeniu wymiarów konstrukcyjnych. 3. Wykona podłączenie platformy do istniejącej instalacji elektrycznej. 4. Sporządzenie dokumentacji do rejestracji w Urzędzie Dozoru Technicznego i jej zatwierdzenie. 5. Dopuszczenie platformy schodowej do eksploatacji, 6. Przeprowadzenia oceny zgodności urządzenia przy udziale właściwego Urzędu Dozoru Technicznego i przekazania Zamawiającemu certyfikatu CE, deklaracji zgodności. 7. Wykonanie prób, odbioru i próbnego rozruchu platformy schodowej z udziałem wymaganych instytucji, w tym Urzędu Dozoru Technicznego i Zamawiającego. 8. Rejestrację platformy schodowej w Urzędzie Dozoru Technicznego. 9. Dostarczenie dokumentacji technicznej platformy schodowej z instrukcją obsługi i eksploatacji. 10. Przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji platformy schodowej. 11. Dokumentacja oraz wszystkie instrukcje muszą być napisane w języku polskim. 12. Koszty związane z odbiorem, rejestracją oraz dopuszczeniem platformy schodowej do eksploatacji przez Urząd Dozoru Technicznego ponosi Wykonawca. Wymagane parametry techniczne platformy schodowej: a - wyłącznik eliminujący korzystanie przez osoby niepowołane, b - zamykane i ryglowane barierki po zajęciu miejsca na platformie przez cały okres jazdy, c - wyłącznik bezpieczeństwa przy klapie najazdowej i w podłodze platformy, który zatrzymuje urządzenie w przypadku napotkania przeszkody podczas jazdy, d - sterowanie ręczne w przypadku zaniku napięcia, e - prosta w obsłudze, f - długość toru jazdy: około 4,5 m g - wykonanie: wewnętrzne, h - najazdy na platformę - górny na wprost, dolny z boku, i - sposób mocowania toru jezdnego - do ściany, wzdłuż schodów, j - wymiar platformy: minimum 1050 mm x 800 mm automatycznie składana, k - liczba przystanków: 2 l - udźwig: 225 kg, ł - prędkość eksploatacyjna: min. 0,10 m/s m - zasilanie i sterowanie: prąd jednofazowy przemienny 230 V, 10 A (sterowanie mikroprocesorowe) n - sterowanie pilotem nie złączonym na stałe z platformą - 2 piloty (do przywołania i odesłania platformy) zabezpieczone przed kradzieżą, osadzone na stałe w ścianie lub elementach mocowania platformy. o - tor jezdny ma służyć jednocześnie jako poręcz i bariera, Uwaga: szczegółowe wymiary platformy schodowej, jej usytuowanie w budynku łącznika oraz inne dane konstrukcyjne zamieszczono w Załączniku 1 do SIWZ. 1.3. Składana oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy i ilościowy przedmiotu zamówienia na ww. zadania. 1.4. Wykonawca zagwarantuje najwyższą jakość dostarczonych urządzeń i instalacji wymienionych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (pkt 1.2.) i załączniku nr 1 do SIWZ. 1.5. Dostarczone urządzenia objęte przedmiotem umowy muszą posiadać atesty, certyfikaty Unii Europejskiej CE zezwalające na ich używanie w Polsce, metki fabryczne, etykiety itp. 1.6. Zamawiający wymaga aby dostarczone urządzenia wykonane były z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. 1) W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy Wykonawca uwzględnia następujące dokumenty w kolejności: A) - europejskie aprobaty techniczne; B) - wspólne specyfikacje techniczne; C) - normy międzynarodowe; D) - inne techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne. 2) W Przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy oraz aprobat, specyfikacji, norm i systemów, o których mowa w pkt. 1.6 ppkt. 1) uwzględnia akty normatywne w następującej kolejności: A) - Polskie Normy; B) - polskie aprobaty techniczne; C) - polskie specyfikacje techniczne. 1.7. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu świadectwa lub oświadczenie potwierdzające zużycie do produkcji dostarczanych urządzeń bezpiecznych materiałów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.61.00 - Windy 45.31.31.00 - Instalowanie wind 50.75.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji wind 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 33.19.62.00 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych 34.95.00.00 - Urządzenia balastowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi priorytetowej 5 Infrastruktura publiczna, działanie 5.1 Infrastruktura edukacyjna, schemat B, Infrastruktura systemu oświaty Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LIFT Rzeszów Windy i Schody Ruchome Jan Kruczek i Wspólnicy Sp. J., ul. Reja 10, 35-211 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 122000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 138990,00

  • Oferta z najniższą ceną: 138744,00 / Oferta z najwyższą ceną: 179580,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.