eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MogilnoPRZETARG NIEOGRANICZONY Na dostawę flokulantu do odwadniania osadów ściekowych dla MPGK sp. z o.o. w Mogilnie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-04

Mogilno: PRZETARG NIEOGRANICZONY Na dostawę flokulantu do odwadniania osadów ściekowych dla MPGK sp. z o.o. w Mogilnie
Numer ogłoszenia: 87209 - 2009; data zamieszczenia: 04.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Mogileńskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. , ul. Witosa 6, 88-300 Mogilno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 315 22 35, faks 052 315 12 33.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.mogilno.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.mpgk.mogilno.pl, http://bip.mpgk.mogilno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiębiorstwo komunalne.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY Na dostawę flokulantu do odwadniania osadów ściekowych dla MPGK sp. z o.o. w Mogilnie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa flokulantu do odwadniania osadów ściekowych na potrzeby Oczyszczalni Ścieków w Mogilnie. 1.Sukcesywna dostawa flokulantu o łącznej ilość 3.000 kg, służącego do odwadniania osadu na prasie taśmowej w oczyszczalni ścieków w Mogilnie. 2.Flokulant w formie emulsji. 3.Czas przechowywania produktu w temp. 5-30oC - ok 12 miesięcy. 4.Wydajność flokulantu minimum 5 kg/Mg suchej masy odpadów ściekowych. 5.Flokulant powinien gwarantować łatwe odklejanie się od taśmy odwodnionych osadów i nie powodować zaklejania się porów płótna filtracyjnego. 6.Przedstawiony w ofercie flokulant musi być wcześniej przetestowany i przystosowany do własności osadu i urządzeń Zamawiającego. 7.Wykonawca powinien dokonać doboru flokulantu biorąc pod uwagę przyjęte rozwiązania technologiczne na oczyszczalni ścieków w Mogilnie. 8.Flokulant powinien posiadać wymagane przepisami certyfikaty świadczące o jakości i kartę charakterystyki. 9.Opakowania dostarczanego środka powinny posiadać opis w języku polskim. 10.Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do przeprowadzenia testów i prób laboratoryjnych celem doboru flokulantu do własności osadów. 11.W celu przeprowadzenia prób laboratoryjnych flokulantu, Zamawiający udostępni odpowiednią ilość osadu. 12.Zamawiający ustalił termin przeprowadzania prób od 08.06.2009 do 19.06.2009r. 13.Wykonawca, w obecności przedstawiciela Zamawiającego przeprowadzi próby ruchowe na urządzeniach oczyszczalni ścieków w Mogilnie w terminie ustalonym przez Zamawiającego pkt III ust. 8, po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym do 7 dni od dnia ogłoszenia przetargu. 14.Do oferty należy dołączyć protokół z przeprowadzonych testów osadu na formularzu stanowiącym załącznik nr 3, podpisany przez Wykonawcę i przedstawiciela Zamawiającego. 15.Wykonawca przeprowadzi przedmiotowe testy we własnym zakresie i na własny koszt. 16.W cenie oferty należy uwzględnić dodatkowe koszty, takie jak: transport, doradztwo w zakresie optymalnego wykorzystania flokulantu, pomoc techniczną..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.54.20.00 - Polimery akrylowe w formach podstawowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej a także wykonawcy ci występujący wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2.W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - prowadzą działalność obejmującą przedmiot zamówienia, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art 24 ust 1 i 2 ustawy. 3.Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informację zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VI. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu . 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien dołączyć do formularza oferty następujące dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c)oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone wart. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ, d)wypełniony formularz ofertowy stanowiący załączniki nr 1, e)Protokół z przeprowadzonych prób odwodnienia osadu na prasie Zamawiającego załącznik nr 3, f)kartę charakterystyki flokulantu, g)zaparafowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 4. 2. Wszystkie kserokopie i odpisy dokumentów wymaganych wymienionych w SIWZ muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy przedstawiona przez Oferenta kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawidłowości. 3. W przypadku składania oferty przez Spółkę Cywilną i nie podpisania jej przez wszystkich wspólników spółki, oprócz dokumentów wymienionych w pkt. 1 do oferty należy dołączyć kserokopię umowy Spółki Cywilnej oraz pełnomocnictwo do podpisania oferty. 1.W przypadku składania oferty wspólnej przez konsorcjum oprócz dokumentów wymienionych w pkt. 1 do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgk.mogilno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Mogileńskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. ul. Witosa 6, 88-300 Mogilno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Mogileńskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. ul. Witosa 6, 88-300 Mogilno Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.