Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-15
Koszalin: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 87219 - 2015; data zamieszczenia: 15.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika , ul. T. Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 34 88 147, faks 94 34 88 103.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.swk.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - strzykawki i przyrządy do przetoczeń - 9160 op; 344 000 szt; Zadanie nr 2 - igły jednorazowego użytku - 6 520 op. Zadanie nr 3 - igły do nakłuć lędźwiowych - 3070 szt Zadanie nr 4 - dreny do odsysania, łączniki, końcówki - 23 650 szt; Zadanie nr 5 - sprzęt medyczny różny - 341 918 szt; 10 kpl. Zadanie nr 6 - noże do mikrotomu - 34 kpl. Zadanie nr 7 - opatrunki do mocowania kaniul dla dzieci - 28 000 szt; Zadanie nr 8 - kaniula do żył obwodowych bezpieczna - 30 000 szt; Zadanie nr 9 - kraniki trójdrożne - 9 400 szt..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 15.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłową realizację zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)oświadczenie dotyczące danych wykonawcy; 2)opis przedmiotu zamówienia; 3)formularz ofertowy; 4)próbki dostawy zgodne ze złożoną ofertą w celu porównania ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia: a)Zadanie nr 1: poz.1 - 1 sztuka z formularza ofertowego; poz. 2 - 1 sztuka z formularza ofertowego; poz. 3 - 1 sztuka z formularza ofertowego; poz. 4 - poz. 7 - 1 sztuka z dowolnego rozmiaru z formularza ofertowego; poz. 8 - poz.10 - 1 sztuka z dowolnego rozmiaru z formularza ofertowego; poz. 11 - 1 sztuka z formularza ofertowego; poz. 12 - 1 sztuka z formularza ofertowego; poz. 13 - 1 sztuka z formularza ofertowego; poz. 14 - 1 sztuka z formularza ofertowego; poz. 15 - 1 sztuka z formularza ofertowego; b)Zadanie nr 2: poz. 1 - poz.8 - 1 sztuka z dowolnego rozmiaru z formularza ofertowego; c)Zadanie nr 3: poz. 1 - poz. 3 - 1 sztuka z dowolnego rozmiaru z formularza ofertowego; poz. 1 - poz. 10 - 1 sztuka z dowolnego rozmiaru z formularza ofertowego; poz. 11 - 1 sztuka z formularza ofertowego; d)Zadanie nr 4: poz. 1 - 1 sztuka z formularza ofertowego; poz. 2 - 1 sztuka z formularza ofertowego; e)Zadanie nr 6: poz. 1- 2 sztuki z formularza ofertowego; poz. 2 - 2 sztuki z formularza ofertowego; poz. 3 - 2 sztuki z formularza ofertowego; poz. 4 - 2 sztuki z formularza ofertowego; f)Zadanie nr 7: poz. 1 - 2 sztuki z formularza ofertowego; poz. 2 - 2 sztuki z formularza ofertowego; g)Zadanie nr 8: 2 sztuki z formularza ofertowego; h)Zadanie nr 9: poz. 1 - poz.3 - po 1 sztuce z formularza ofertowego; 5)oświadczenie Wykonawcy o klasie wyrobu medycznego (klasa I, II a, II b, lub III); 6)deklaracja zgodności wraz z załącznikami; 7)potwierdzenie jednostki notyfikowanej - nie dotyczy wyrobów medycznych należących do klasy I niesterylne;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Czas dostawy - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu realizacji umowy, w przypadku niezrealizowania przedmiotu umowy w umownym terminie z powodu zmniejszenia potrzeb własnych. 2.Dopuszcza się możliwość zmiany przedmiotu zamówienia wynikającego z oferty na podstawie, której zawarta została umowa, przy niższej lub niezwiększonej cenie, w przypadku, gdy: 1)Wykonawca zaproponuje nowszy technologicznie produkt spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 2)Wykonawca wstrzyma wprowadzanie przedmiotu umowy do obrotu handlowego i zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 3)wystąpi incydent medyczny związany z przedmiotem umowy i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 4)producent przedmiotu umowy wstrzyma produkcję i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 5)producent zmieni sposób konfekcjonowania przedmiotu umowy. 3.Dopuszcza się możliwość zmiany numeru katalogowego, kodu produktu i nazwy własnej przedmiotu umowy, w przypadku, gdy wykonawca zaproponuje taką zmianę. 4.Dopuszcza się możliwość obniżenia wielkości ceny, w przypadku, gdy Wykonawca w okresie realizacji umowy zaproponuje ten sam produkt w niższej cenie. 5.Dopuszcza się możliwość zmiany stawki podatku VAT na towary sprzedawane w ramach rozstrzygniętego postępowania. Zmiana ceny następuje nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swk.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika
ul. Chałubińskiego 7
75-581 Koszalin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika ul. Chałubińskiego 7 75-581 Koszalin Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: strzykawki i przyrządy do przetoczeń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: strzykawki i przyrządy do przetoczeń - 9160 op; 344 000 szt;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: igły jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: igły jednorazowego użytku - 6 520 op..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: igły do nakłuć lędźwiowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: igły do nakłuć lędźwiowych - 3070 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dreny do odsysania, łączniki, końcówki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dreny do odsysania, łączniki, końcówki - 23 650 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: sprzęt medyczny różny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt medyczny różny - 341 918 szt 10 kpl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: noże do mikrotomu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: noże do mikrotomu - 34 kpl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: opatrunki do mocowania kaniul dla dzieci.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opatrunki do mocowania kaniul dla dzieci - 28 000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: kaniula do żył obwodowych bezpieczna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kaniula do żył obwodowych bezpieczna - 30 000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: kraniki trójdrożne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kraniki trójdrożne - 9 400 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy - 5
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- "Dostawa mięsa i wędlin oraz ryb i przetworów rybnych"
- Przebudowa DW 125 odc. Cedynia - Radostów
- Dostawy napojów bezalkoholowych, dla 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie w 2025 roku.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 05 99 w 2024 roku w ilości do 2 000,00 Mg z Regionalnego Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie przy ul. Łubuszan 80
- UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI POWIATU KOSZALIŃSKIEGO
- Wykonywanie usług konserwacyjnych w branży instalacji elektrycznych w budynkach i lokalach gminnych w 2025 roku.
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/21/24 Sukcesywne dostawy materiałów jednorazowych dla Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o. w Warszawie (nr ref. sprawy: ZP/21/24).
- Dostawy sukcesywne sprzętu jednorazowego użytku ogólnego na okres 12 miesięcy
- 183-P-24 Różne wyroby medyczne
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego do endoskopowej cholangiopankreatografii wstecznej (ECPW) dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku - Zdroju
- Dzierżawa dwóch monitorów do pomiarów hemodynamicznych wraz z dostawą czujników
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę wszczepialnych rejestratorów zdarzeń ILR oraz akcesoriów do implantacji stymulatorów serca.
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.