Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-15
Pruszków: Dostawa materiałów szewnych dla Szpitala Powiatowego
w Pruszkowie
Numer ogłoszenia: 87223 - 2015; data zamieszczenia: 15.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Armii Krajowej 2/4, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7588002, faks 022 7287138.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalnawrzesinie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów szewnych dla Szpitala Powiatowego w Pruszkowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych w następujących rodzajach i ilościach składających się odpowiednio na pakiety nr 1 - 10 dla potrzeb SPZZOZ w Pruszkowie ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
/ Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: a) W zakresie warunku wskazanego w punkcie III1.b wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie dostawy materiałów szewnych do Działu Farmacji. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie V.1.1.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku wskazanego w punkcie III 1.c Zamawiający wymaga dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie V.1.2
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunków wskazanych w punkcie III 1.a i III.1.d Zamawiający wymaga posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności polegających na dostawie materiałów szewnych do SPZZOZ oraz znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie V 1.3.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
) Oryginalny katalog zawierający charakterystykę i numery katalogowe wszystkich oferowanych produktów . Pożądane jest aby katalog ,lub inny dokument zawierał zdjęcie lub rysunek oferowanego produktu.( Uwaga Zamawiający nie będzie honorował kserokopii tylko oryginalne katalogi ) 1.5)Dokumenty dopuszczające oferowane wyroby medyczne do obrotu i używania - zgodnie w wymogami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych tj. Potwierdzenie wpisu do Rejestru w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych 1.6) Deklarację zgodności z z wymaganiami zasadniczymi dla wyrobu medycznego oznakowanego znakiem CE. 1.7)Aktualne zaświadczenia atesty ( lub inne dokumenty) świadczące o wymaganym dopuszczeniu do obrotu w Polsce przedmiotu oferty zgodnie z art.5.1 Ustawy o wyrobach medycznych z 18 marca 2011r.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalnawrzesinie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pruszkowie
05-800 Pruszków ul. Armii Krajowej 2/4
- pok. Administracji.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pruszkowie 05-800 Pruszków ul. Armii Krajowej 2/4 Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów szewnych dla Szpitala Powiatowego w Pruszkowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. grubość rozmiar rodzaj igły długość ilość nici igły mm. nici saszetek cm szt. 1 0 - podwiązki 150 72 2 2/0 - podwiązki 150 72 3 3/0 - podwiązki 150 72 4 0 26-27 okrągła 1/2 kola pogrubiona 75 72 5 1 32 okrągła typu J 75 12 6 3/0 23 okrągła typu narta 18 36 7 2/0 pętla podwiązkowa z aplikatorem 52 6 8 0 pętla podwiązkowa z aplikatorem 52 6.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. ocena techniczna - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa materiałów szewnych dla potrzeb Szpitala Powiatowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 2 Plecionka syntetyczna, wchłanialna, powlekana Czas podtrzymywania tkankowego 28-35 dni Zdolność podtrzymywania tkankowego po 2 tygodniach powyżej 70% pierwotnej siły, a po 3 tygodniach 30% - 50% Czas całkowitego wchłaniania 56-70 dni Lp. grubość rozmiar rodzaj igły długość ilość Nazwa Kod wg Cena jedn Wartość VAT % Wartość nici igły mm. nici saszetek handlowa katalogu netto netto brutto cm szt. producenta 1 0 40 okrągła 1/2 kola 75 1404 2 1 40 okrągła 1/2 koła 90 4284 3 1 48-50 okrągła 1/2 koła 90 720 4 2 48-50 okrągła 1/2 koła 90 1260 5 2/0 25-26 okrągła 1/2 koła 75 1152 6 3/0 19 kosmetyczna odwrotnie tnąca 45 288 7 3/0 48-50 okrągła 1/2 koła 75 1908 8 1 27 okrągła 5/8 koła 75 288.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. ocena techniczna - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa materiałów szewnych dla porezb Szpitala Powiatowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 3 Syntetyczna plecionka nylonowa powlekana grubość rozmiar rodzaj igły długość ilość Nazwa Kod wg nici igły mm. nici saszetek handlowa katalogu cm szt. producenta 1 30 okrągła 1/2 koła 75 864 1 36-37 okrągła 1/2 koła 75 72.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. ocena techniczna - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa materiałów szewnych dla potrzeb Szpitala Powiatowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Syntetyczna plecionka poliestrowa powlekana, każde włókno powlekane osobno. Lp. grubość rozmiar rodzaj igły długość ilość nici igły mm. nici saszetek cm szt. 1 0 podwiązki na rolce 180-250 48 2 1 podwiązki na rolce 180-250 36 3 2 podwiązki na rolce 180-250 36 4 2/0 podwiązki na rolce 180-250 72 5 2 40 okrągła masywna 1/2 koła 75 72 6 5 57 odwrotnie tnąca masywna 1/2 kola 75 216 7 2/0 pętla podwiązkowa z aplikatorem 52 12 8 0 pętla podwiązkowa z aplikatorem 52 12.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. ocena techniczna - 30
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa materiałów szewnych dla potrzeb Szpitala Powiatowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 5 Jedwab naturalny pleciony powlekany Lp. grubość rozmiar rodzaj igły długość ilość Nazwa nici igły mm. nici saszetek handlowa cm szt. 1 1 35-37 okrągła 1/2 koła 75 72 2 0 30 okrągła 1/2 koła 75 288 3 2/0 30 okrągła 1/2 koła 75 360 4 4/0 12-13 odwrotnie tnąca 3/8 koła 45 324.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. ocena techniczna - 30
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa materiałów szewnych dla potrzeb szpitala Powiatowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 6 Plecione szwy chirurgiczne wchłanialne syntetyczne. Okres podtrzymywania tkankowego 7-10 dni, zdolność podtrzymywania tkankowego po 5 dniach min 45-55% pierwotnej Wytrzymałości. Czas całkowitego wchłaniania 40-50 dni. Lp. grubość rozmiar rodzaj igły długość ilość Nazwa Kod wg Cena jedn Wartość VAT % Wartość nici igły mm. nici saszetek handlowa katalogu netto netto brutto cm szt. producenta 1 0 48 okrągła o trzech krawędziach ostrych 1/2 koła 90 1440 2 2/0 35-37 okrągła o trzech krawędziach ostrych 1/2 koła 90 396 3 2/0 26-31 okrągła 1/2 kola 75 72 4 3/0 22 okrągła 1/2 kola 75 36 5 1 40 okrągła o trzech krawędziach ostrych 1/2 koła 90 252.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. ocena techniczna - 30
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa materiałów szewnych dla potrzeb Szpitala Powiatowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 7 Monofilament wchłanialny syntetyczny Pozycja 1, 2, 3 - czas podtrzymywania tkankowego 42 dni, czas całkowitego wchłaniania 180-210 dni podtrzymywanie tkankowe po 2 tyg. 75%, po 3 tyg. 65%, po 4 tyg. 50% Pozycja 4 - czas podtrzymywania tkankowego 10 dni, czas całkowitego wchłaniania 56 dni podtrzymywanie tkankowe po 5 dniach 50-60%, po 10 dniach 20-30% Pozycja 5,6,7,8 - czas podtrzymywania tkankowego 21-28 dni, czas całkowitego wchłaniania 90-110 dni podtrzymywanie tkankowe po 2 tyg. 75%, po 3 tyg. 40% Lp. grubość rozmiar rodzaj igły długość ilość nici igły mm. nici saszetek cm szt. 1 1 40 okrągła 1/2 koła 90 108 2 1 48 okrągła 1/2 koła 150 pętla 36 3 3/0 2x20 okrągła 1/2 koła 90 36 4 3/0 24 kosmetyczna odwrotnie tnąca 3/8 koła 75 24 5 3/0 2x20 okrągła 1/2 koła 90 36 6 3/0 17 okrągła 1/2 koła 75 36 7 0 40 okrągła 1/2 koła 90 36 8 0 48 okrągła 1/2 koła 90 36.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. ocena techniczna - 30
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa materiałów szewnych dla potrzeb szpitala Powiatowego w Pruszkowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 8 Monofilament syntetyczny niewchłanialny Lp. grubość rozmiar rodzaj igły długość ilość Nazwa nici igły mm. nici saszetek handlowa cm szt. 1 2/0 39-40 odwrotnie tnąca 3/8 koła 75 3600 2 3/0 24-26 odwrotnie tnąca 3/8 koła 45 5500 3 1 90 Odwrotnie tnąca 3/8 koła 100 144.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. ocena techniczna - 30
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa materiałów szewnych dla potrzeb SPZZOZ w Pruszkowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 9 Monofilament syntetyczny niewchłanialny grubość rozmiar rodzaj igły długość ilość nici igły mm. nici saszetek cm szt. 5/0 2x13 okrągła przyostrzona 3/8 koła 75 72 5/0 2x17 okrągła przyostrzona 1/2 koła 90 504 0 27 okrągła wzmocniona 1/2 koła 75 72 2/0 30 okrągła 1/2 koła 75 72.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. ocena techniczna - 30
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa materiałów szewnych dla potrzeb Szpitala Powiatowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 10 Wosk kostny, mieszanina wosku pszczelego, parafiny i środka zmiękczającego- palmitynianu izopropylowego. Opis Ilość Nazwa Kod wg materiału saszetek handlowa katalogu producenta Wosk kostny 2,5 g 24.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. ocena techniczna - 30
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Dostawa art. biurowych, dostawa środków czystości i artykułów do utrzymania czystości dostawa rękawic ochronnych oraz ubrań roboczych z podziałem na zadania.
- Usługa całodobowej ochrony osób i mienia na terenie Centrum Kultury i Sportu Sp. z o.o. w Pruszkowie.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 2 im. Kubusia Puchatka w Pruszkowie z podziałem na 7 części.
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych
- Sukcesywne dostawy środków pielęgnacyjnych, sterylizacyjnych oraz dezynfekcyjnych
- Produkty lecznicze.
- Dostawy jednorazowego sprzetu medycznego
- dostawa urządzeń medycznych i laboratoryjnych w tym m. in: cyklotron, tomograf PET-CT, laboratorium produkcji radiofarnaceutyków, laboratorium kontroli jakości produckji radiofarmaceutyków, gamma- kamera SPECT -CT, mikroskopy, komora laminarana.
- Dostawy wyrobów medycznych.
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.