Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-15
Sucha Beskidzka: Przedmiotem postępowania jest zorganizowanie akcji profilaktycznej zwanej Białą sobotą
w ramach projektu : Profilaktyka chorób nowotworowych układu pokarmowego w celu zmniejszenia zachorowalności
i śmiertelności na terenie powiatu suskiego oraz ościennych dofinansowanego ze środków mechanizmu Finansowego EOG 2009-2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014
Numer ogłoszenia: 87239 - 2016; data zamieszczenia: 15.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 22, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. (033) 872 31 11, faks (033) 872 31 11.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsuchabeskidzka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem postępowania jest zorganizowanie akcji profilaktycznej zwanej Białą sobotą w ramach projektu : Profilaktyka chorób nowotworowych układu pokarmowego w celu zmniejszenia zachorowalności i śmiertelności na terenie powiatu suskiego oraz ościennych dofinansowanego ze środków mechanizmu Finansowego EOG 2009-2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest zorganizowanie akcji profilaktycznej zwanej dalej Białą Sobotą W ramach Białej Soboty , Wykonawca zobowiązany jest do: a) prowadzenia edukacji prozdrowotnej, realizowanej przez: -1 lekarza edukatora - o specjalizacji onkolog lub gastroenterolog lub internista lub chirurg onkolog mający doświadczenie w prowadzeniu szkoleń lub uczestniczący w akcjach promujących zdrowie, do zadań którego należy w szczególności: - prowadzenie edukacji zdrowotnej, - udzielanie porad i wykonywanie badań lekarskich, - kwalifikowanie do badań USG jamy brzusznej, badań endoskopowych i laboratoryjnych. - prowadzenie dokumentacji medycznej, sprawozdawczości oraz archiwizowania dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami i wymaganiami Zamawiającego. -2 pielęgniarki posiadające doświadczenie w prowadzeniu szkoleń lub uczestniczących w akcjach promujących zdrowie, do zadań, których należy w szczególności: - prowadzenie edukacji profilaktycznej w zdrowiu i chorobie w zakresie zdrowego stylu życia, - wykonywanie pomiarów ciśnienia krwi oraz tętna - wykonywania pomiaru poziomu cukru we krwi za pomocą glukometru - prowadzenie dokumentacji medycznej oraz sprawozdawczości zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. -1 dietetyk mający doświadczenie w prowadzeniu szkoleń lub uczestniczący w akcjach promujących zdrowie, do zadań którego należą w szczególności: - prowadzenie edukacji z zakresu żywienia zmniejszającego ryzyko zachorowania na nowotwory przewodu pokarmowego i utrzymania zdrowia, - obliczanie wskaźników BMI, WHR - rozdawanie gadżetów, ulotek, - prowadzenie dokumentacji medycznej oraz sprawozdawczości zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. -1 psycholog mający doświadczenie w prowadzeniu szkoleń lub uczestniczący w akcjach promujących zdrowie, do zadań którego należą w szczególności: - prowadzenie edukacji z zakresu umiejętność radzenia sobie ze stresem w zdrowiu i chorobie, - prowadzenie psychoedukacji w zakresie pokonywania barier stresowych przed badaniem diagnostycznym, - prowadzenie dokumentacji medycznej oraz sprawozdawczości zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, -1 rejestratorka do zadań, której należy: - rejestracja telefoniczna osób zgłaszających się do udziału w akcji na 7 dni przed rozpoczęciem akcji, - codziennie przez 5 godzin oraz rejestracja w trakcie trwania Białej Soboty na bieżąco. - wydawanie kartek z numerami porządkowymi do zespołu terapeutycznego w ramach prowadzonej akcji, - prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości zgodnie z wymaganiami . b) przygotowanie miejsca realizacji strefy gier i zabaw dla dzieci. Wykonawca zaaranżuje PLAC ZABAW DLA DZIECI, w ramach którego zapewni przeprowadzenie konkursów i zabaw sportowych ogólnorozwojowych. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zachowania wszelkich aspektów bezpieczeństwa psychicznego, emocjonalnego oraz zdrowotnego każdego dziecka, które weźmie udział w zabawie. Do zabaw będą przystępować dzieci za zgodą rodziców lub opiekuna. Plac zabaw usytuowany będzie na terenie przed szpitalem (górna cześć parkingu) w ramach którego mają być postawione: - dmuchana zjeżdżalnia, euro-bange 4 stanowiskowe, dmuchany domek z kulkami dla dzieci, skakanki, piłki, worki do skakania, hula - hop, bańki mydlane, gumy do skakania, farbki do malowania twarzy, farby, kredki, kolorowanki, plastelina, modelina - chcemy aby dzieci poprzez zabawę były zachęcone do prowadzenia zdrowego trybu życia. Ideą przewodnią dla przedsięwzięcia, szczególnie kierowaną do jego uczestników, jest promowanie zdrowego stylu życia oraz przypominanie o roli badań profilaktycznych, co mocno ma być akcentowane w przekazach i działaniach przez kadrę medyczną. U najmłodszych chcemy zaszczepić zdrowe nawyki, a sposobem na wywołanie właściwej reakcji u dzieci jest zaproponowanie atrakcyjnych zabaw ruchowych, animacji i konkursów. Swobodna atmosfera, której towarzyszą żywiołowe zabawy najmłodszych, ułatwia również dotarcie do nastoletniego odbiorcy z treściami prozdrowotnymi oraz działaniami oświatowymi. W ramach organizacji placu zabaw Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia: 2 animatorów do organizacji zajęć sportowo - rekreacyjnych dla dzieci, do których obowiązków będzie należała: - organizacja gier i zabaw dla dzieci - sprawowanie opieki na dziećmi c) zapewnienie osób koordynujących akcją: -Koordynator Białej Soboty, do którego zadań należy: - ustalenie zadań , miejsca, pomieszczeń, topografii rozmieszczenia akcji z przedstawicielami Zamawiającego, - opracowanie zadań osób zatrudnionych do wykonywania zadań w ramach akcji, - opracowanie dokumentacji do dokumentowania zadań w ramach akcji, - pozyskanie osób do realizacji zadań, - opracowanie harmonogramu pracy osób zatrudnionych, - współpraca z Zamawiającym oraz osobami realizującymi zadania - przygotowanie materiałów edukacyjnych, wykonanie kserokopii dokumentacji - odpowiedzialność materialna za powierzony sprzętu, - wykonanie sprawozdawczości. -Koordynator działań marketingowych, do którego zadań należy: - ustalenie z przedstawicielami Zamawiającego integracyjnej treści banerów, ulotek informacyjnych, - opracowanie symulacji zgłaszalności pacjentów oraz czuwanie nad ich zgłaszalnością , - organizacja i nadzór nad rozprowadzeniem umieszczaniem plakatów oraz banerów, ulotek, - współpraca z mediami, - odpowiedzialność za zorganizowanie konferansjera oraz nagłośnienia, - odpowiedzialność za promocję Białej Soboty oraz oznakowanie pomieszczeń, - opracowanie treści ulotek i banerów, - kolportaż ulotek informacyjnych..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.32.00.00 - Usługi edukacji medycznej 85.12.00.00 - Usługi medyczne i podobne 79.95.20.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.07.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 ustawy Pzp, że spełnia warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 ustawy Pzp, że spełnia warunki dotyczące: a) posiadania wiedzy i doświadczenia,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 ustawy Pzp, że spełnia warunki dotyczące: a) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 ustawy Pzp, że spełnia warunki dotyczące: a) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 ustawy Pzp, że spełnia warunki dotyczące: a) sytuacji ekonomicznej i finansowej
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- projekt umowy, - Do oferty należy dołączyć wykaz zrealizowanych akcji lub programów profilaktycznych zawierający: nazwę programu profilaktycznego, termin realizacji i krótką charakterystykę, - oświadczenie o posiadaniu wykwalifikowanego personelu do realizacji zadania
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Doświadczenie wykonawcy - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony w formie pisemnej w drodze aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem nieważności. 2. Zmiany postanowień niniejszej umowy, są dopuszczalne wyłącznie w przypadku, gdy nastąpiła : a) zmiana stawki podatku VAT - związanej z przedmiotem umowy - w tym przypadku zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie niezmienna, b) w przypadku zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę, c) zmiana kwalifikacji personelu obsługującego akcje.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsuchabeskidzka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej ul. Szpitalna 22, 34-200 Sucha Beskidzka, Blok B, IV piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej ul. Szpitalna 22, 34-200 Sucha Beskidzka, Blok C, I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Profilaktyka chorób nowotworowych układu pokarmowego w celu zmniejszenia zachorowalności i śmiertelności na terenie powiatu suskiego oraz ościennych dofinansowanego ze środków mechanizmu Finansowego EOG 2009-2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI SUCHA BESKIDZKA
- Rozbudowa i przebudowa siedziby Nadleśnictwa Sucha przy ulicy Zamkowej 7 w Suchej Beskidzkiej wraz z niezbędnym zakresem zagospodarowania terenu i infrastrukturą techniczną
- Prace związane z unieszkodliwianiem i transportem wyrobów zawierających azbest z nieruchomości osób fizycznych z terenu powiatu suskiego w 2025r.
- Zorganizowanie wycieczki w Bieszczady dla pracowników Zespołu Opieki Zdrowotnej z dofinansowaniem z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni ruchu drogowego do Zespołu Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej niezbędnych do przeprowadzenia kursu prawa jazdy kat. T
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - uzupełnienie III
- Remont pracowni badania i montażu maszyn i urządzeń elektrycznych oraz remont pracowni ruchu drogowego w Zespole Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej-2
więcej: przetargi SUCHA BESKIDZKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi hotelowe obejmujące zakwaterowanie, udostępnienie przestrzeni konferencyjnych oraz usł. gastr. podczas międzynarodowej konferencji PISM Strategic Ark, która odbędzie się w 2025 roku w Warszawie
- Organizacja stoiska MJWPU, obsługa strefy funduszy europejskich podczas wyjazdów na wydarzenia o charakterze plenerowym odbywających się na terenie województwa mazowieckiego w 2025 r.
- Organizacja konferencji w Brukseli w ramach tworzenia Strategii umiędzynarodowienia polskiego szkolnictwa wyższego i nauki
- Świadczenie usługi w zakresie kompleksowej organizacji i obsługi seminarium naukowego "Las w obliczu zmian. Reakcja nauki na praktyczne wyzwania w hodowli i ochronie lasu" dla ID PAN
- Świadczenie usługi kompleksowej organizacji dwudniowego wydarzenia rocznego Programu Interreg Południowy Bałtyk 2021-2027.
- Kompleksowa obsługa spotkania piknikowego pracowników organizowanego przez Instytut Techniki Budowlanej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.