To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-24
Ogłoszenie nr 87249 - 2017 z dnia 2017-05-24 r.
Żagań: BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE MIASTA ŻAGAŃ W ROKU 2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 72153-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żagań o Statusie Miejskim, krajowy numer identyfikacyjny
52679400000, ul.
Plac Słowiański
17,
68100
Żagań, państwo
Polska, woj.
lubuskie, tel.
684 771 040, faks
684 771 017, e-mail
jchlostowska@um.zagan.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.um.zagan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE MIASTA ŻAGAŃ W ROKU 2017
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WZP.271.13.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.2. Zakres prac przewidzianych do wykonania obejmować będzie w szczególności : 1) remonty cząstkowy asfaltowej nawierzchni jezdni (uzupełnienie uszkodzeń nawierzchni bitumicznej o nienaruszonej warstwie podbudowy) wraz z załadunkiem odwiezieniem i utylizacją destruktu, 2) remonty/konserwację asfaltowej nawierzchni jezdni (likwidacja drobnych ubytków, wyłuszczeń, spękań siatkowych, podłużnych i poprzecznych), 3) remonty nawierzchni asfaltowej ulic przez wypełnienie ubytków emulsją asfaltową szybkorozpadową, 4) remonty cząstkowy nawierzchni chodnika/jezdni wraz z niezbędnym remontem podbudowy (wraz z rozbiórką, załadunkiem, odwiezieniem i utylizacją), 5) przełożenie nawierzchni chodnika/jezdni wraz z niezbędną naprawą podbudowy, 6) rozebranie (załadunek i odwiezienie z utylizacją) obrzeży/krawężników ław betonowych, 7) ustawienie nowego obrzeży/krawężników, 8) przestawienie obrzeży/krawężników, 9) rozebranie nawierzchni chodników/placów, 10) roboty naprawczo - konserwacyjne, 11) wykonanie innych niezbędnych robót towarzyszących wynikających z zakresu robót, 12) niezwłoczne (w trybie natychmiastowym) usuwanie uszkodzeń na drogach i chodnikach powodujących zagrożenie dla ludzi, ruchu drogowego i mienia. 3.3. Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo: 1) organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy, 2) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu, 3) organizację ruchu i oznakowanie miejsca wykonywania robót, 4) próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika, 5) wywóz materiałów rozbiórkowych nie nadających się do odzysku na Składowisko Odpadów lub za zgodą Zamawiającego na inne miejsce składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami, 6) składowanie przez Wykonawcę zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku (ponownego wbudowania) lub sprzedaży po uprzedniej akceptacji inwestora, 7) przerzut sprzętu z bazy na miejsce prowadzenia prac, 8) przywrócenie terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego, 9) zajęcie pasa drogowego, 3.4. Do zakresu obowiązków Wykonawcy należą również bieżące objazdy ulic gminnych objętych przedmiotem zamówienia. 3.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki jego realizacji zawarte są w Specyfikacji Technicznej , stanowiącej załącznik do SIWZ. 3.6. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na pełen etat we własnym przedsiębiorstwie ( w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy ( Dz.U. z 2016 r., poz. 1666) osoby mające realizować zamówienie w całym okresie jego realizacji. Warunek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę jest jednym z kryteriów oceny ofert zatem będzie punktowany : za każdą osobę zatrudnioną przy realizacji przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy ( Dz.U. z 2016 r. , poz. 1666) na pełen etat Wykonawca otrzyma 1 punkt. Maksymalna ilość osób zatrudnionych na podstawie umowy o prace, która będzie brana pod uwagę przy ocenie oferty to 10 osób. Szczegółowe informacje w zakresie kryteriów oceny ofert znajdują się w rozdziale XIV niniejszej Specyfikacji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
45233141-9,
45233142-6,
45233262-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT372378 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 387975,69 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŻAGANIA
- Zakup samochodu pożarniczego typu pickup o napędzie 4x4 o DMC do 3,5t dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Żaganiu
- Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń w budynkach Sądu Rejonowego w Żaganiu
więcej: przetargi w Żaganiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.