Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-26
Karsin: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru przy realizacji zadania: Budowa Centrum Informacji Turystycznej w Wielu gm. Karsin w ramach zadania Zintegrowany System Informacji Turystycznej: Budowa Centrów Informacji Turystycznej-Bramy Kaszubskiego Pierścienia wraz z kampanią promocyjną
Numer ogłoszenia: 87252 - 2010; data zamieszczenia: 26.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Karsinie , ul. Długa 222, 83-440 Karsin, woj. pomorskie, tel. 058 6873322, faks 058 6873120.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.karsin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru przy realizacji zadania: Budowa Centrum Informacji Turystycznej w Wielu gm. Karsin w ramach zadania Zintegrowany System Informacji Turystycznej: Budowa Centrów Informacji Turystycznej-Bramy Kaszubskiego Pierścienia wraz z kampanią promocyjną.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru przy realizacji zadania - Budowa Centrum Informacji Turystycznej w Wielu gm. Karsin w ramach zadania Zintegrowany System Informacji Turystycznej: Budowa Centrów Informacji Turystycznej-Bramy Kaszubskiego Pierścienia wraz z kampanią promocyjną tj. wykonanie usługi polegającej na koordynacji i nadzorze inwestorskim nad realizacją umowy o roboty budowlane, dotyczącej budowy budynku usługowego w miejscowości Wiele na działce nr 500/2 wykorzystywanego do użytkowania całorocznego. Projektowany budynek przeznaczony jest na cele związane z obsługą ruchu turystycznego w zakresie lokalnej i regionalnej informacji turystycznej. Zaprojektowano budynek wolnostojący, niepodpiwniczony, o jednej kondygnacji nadziemnej (parter), z poddaszem użytkowym. Architektura projektowanego budynku inspirowana jest tradycyjnym budownictwem regionalnym występującym na terenie Kaszub. Ogólny zakres obowiązków polegać będzie na: 1) monitorowanie postępu prac i ich zgodności z harmonogramem; 2) sprawowanie nadzoru budowlanego wszystkich prac zgodnie z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz.1118- tekst jednolity z późn. zm.); 3) realizacja zadań leżących po stronie Inspektora Nadzoru wynikających ze stosownych warunków umowy; 4) współpraca z Projektantami, wyjaśnianie wątpliwości, ustalanie wprowadzanych zmian w uzgodnieniu z Zamawiającym; 5) rozliczenie Wykonawcy Robót z realizacji robót, sprawdzenie przerobu, ustalenie zaawansowania robót; 6) sprawdzanie i zatwierdzanie faktur; 7) zatwierdzanie materiałów budowlanych do wbudowania pod względem zgodności z SIWZ dla zadania: Budowa Centrum Informacji Turystycznej w Wielu gm. Karsin w ramach zadania Zintegrowany System Informacji Turystycznej: Budowa Centrów Informacji Turystycznej-Bramy Kaszubskiego Pierścienia wraz z kampanią promocyjną; 8) nadzór nad naniesieniem w dokumentacji projektowej zatwierdzonych zmian do dokumentacji; 9) sprawdzenie dokumentacji powykonawczej; 10) sprawdzenie kompletności dokumentów do zgłoszenia użytkowania obiektów; 11) udział w odbiorach częściowych i końcowych; 12) prowadzenie dokumentacji budowy; 13) w przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych niezwłoczne opiniowanie ich i sprawdzenie kosztorysów; 14) dopuszczenie do robót zamiennych lub dodatkowych po zatwierdzeniu ich przez Zamawiającego; 15) w razie zmian realizacji robót w stosunku do umowy i harmonogramu - egzekwowanie od Wykonawców warunków zawartych w aneksach, zmian harmonogramów lub naliczanie kar w zależności od sytuacji, w uzgodnieniu z Zamawiającym; 16) rozliczenie Wykonawcy robót po upływie okresu gwarancji jakości lub rękojmi za wady; 17) kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy; 18) uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych; 19) ocena wad i usterek zgłaszanych przez Zamawiającego w okresie gwarancji i rękojmi; 20) prowadzenie działań mających na celu realizację przez Wykonawcę robót gwarancji i rękojmi oraz bezpośredni nadzór nad tymi robotami..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca w zał. nr 3 od oferty, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 usługi polegające na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji o wartości nie mniejszej niż 500 tyś zł.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca załączy opłacona polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN - zał. nr 4 do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień umowy dotyczących warunków płatności, terminu wykonania zamówienia, zakresu robót w przypadku zaistnienia okoliczności, których Zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć lub gdy wykonanie robót jest niezbędne i konieczne na warunkach zaakceptowanych przez obie strony.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://karsin.ires.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Karsinie, ul. Długa 222, 83 - 440 Karsin...
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2010 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Karsinie, ul. Długa 222, 83 - 440 Karsin...
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Osi Priorytetowej 6. Turystyka i dziedzictwo kulturowe, Działanie 6.2. Promocja i informacja turystyczna, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego...
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI KARSIN
więcej: przetargi KARSIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn. "Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w miejscowości Chełmce gm. Strawczyn"
- Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1674K Nowy Targ (Al. Tysiąclecia) - Harklowa
- Pełnienie funkcji koordynatora zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi pn.: "Imago Mundi - przebudowa i remont zabytkowego budynku Muzeum Narodowego w Szczecinie".
- TP 31/25-Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowlanymi dla zadania pod nazwą: "Modernizacja Oddz. Wewn. Nr IX na 2 piętrze w budynku A, w WSS im. J. Gromkowskiego we Wrocławiu."
- Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn.: "Rozbudowa wraz z modernizacją Oddziału Geriatrycznego" w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie nadzorowania, kontroli i rozliczania wykonywania robót budowlanych (III)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.