To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-03-04
Zabrze: Dostawa chirurgicznego sprzętu jednorazowego i nici dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu. Nr sprawy DZP/01PN/2013
Numer ogłoszenia: 87280 - 2013; data zamieszczenia: 04.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 15184 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny w Zabrzu, ul. M. C. Skłodowskiej 10, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 3732308, 3732346, faks 032 3732308, 3732346.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa chirurgicznego sprzętu jednorazowego i nici dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu. Nr sprawy DZP/01PN/2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa chirurgicznego sprzętu jednorazowego i nici dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu, na który składa się 18 Pakietów: - Pakiet nr 1 - Ładunki, staplery, tokary, ligasure, - Pakiet nr 2 - Ładunki, staplery, endostaplery, - Pakiet nr 3 - Protezy naczyniowe, - Pakiet nr 4 - Protezy przełykowe, - Pakiet nr 5 - Siatki przepuklinowe, - Pakiet nr 6 - Klipsy naczyniowe, - Pakiet nr 7 - Opaski żołądkowe, - Pakiet nr 8 - Balony żołądkowe, - Pakiet nr 9 - Cewniki do usuwania balonów, - Pakiet nr 10 - Zestawy do drenażu, dreny, cewniki, - Pakiet nr 11 - Nici, szwy, - Pakiet nr 12 - Nici, szwy, - Pakiet nr 13 - Nici, szwy, - Pakiet nr 14 - Nici, szwy, - Pakiet nr 15 - Nici, szwy, - Pakiet nr 16 - Nici, szwy, - Pakiet nr 17 - Nici, szwy, - Pakiet nr 18 - Nici, szwy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ -Formularz asortymentowo-cenowy. 2. Warunki przedmiotowe wymagane od Wykonawców - Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu oświadczają, że: 1) zapewnią transport produktu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego; 2) zaoferują produkty zgodne z opisem przedmiotu zamówienia uszczegółowionym w załączniku do SIWZ; 3) zaoferują produkty z datą ważności co najmniej 75% całkowitej daty ważności od daty dostawy; 4) zaoferują produkty bezpieczne w użyciu spełniające wymagania ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., 107, poz. 679) i zawierające niezbędne certyfikaty wymagane w Unii Europejskiej; 5) dostarczą na każde żądanie dokumenty potwierdzające posiadanie przez sprzęt świadectw dopuszczenia do stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, spełniające wymagania ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., 107, poz. 679) obowiązujących w Polsce jak i w Unii Europejskiej, a więc posiadające wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do obrotu, atesty i świadectwa ich stosowania np. Deklarację zgodności CE; 6) w przypadku podmiotów wprowadzających na teren Rzeczypospolitej Polskiej wyroby medyczne, przeznaczone do używania na tym terytorium, wymaga się dołączenia do oferty dokumentu powiadomienia Prezesa Urzędu o tym fakcie (zgodnie z art. 58 ust. 3 ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2012r. (Dz. U. z 2010 r., 107, poz. 679); 7) dostarczą na każde żądanie Zamawiającego karty techniczne potwierdzające zgodność parametrów technicznych oferowanego gotowego wyrobu medycznego (GOTOWEGO produktu PO STERYLIZACJI) oraz inne dokumenty np. katalogi, foldery, karty charakterystyk zgodne z wymaganiami SIWZ, w tym dla wszystkich elementów wszczepiennych dokument potwierdzający możliwość późniejszych badań pacjenta techniką rezonansu magnetycznego. W razie braku dokumentów w języku polskim Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentów wraz z tłumaczeniem na język polski; 8) w przypadku wątpliwości co do jakości zaoferowanego sprzętu w stosunku do opisu lub instrukcji (dla Pakietów nr 1-10), wymaga się dostarczenia próbek na każde żądanie Zamawiającego; 9) Zamawiający dla Pakietów nr 11 - 18 tzw. nici, szwy - wymaga dostarczenia próbek po 1 sztuce dla każdej pozycji w pakiecie w ramach złożonej oferty celem określenia jakości i punktacji w tym zakresie oferowanego produktu. Zamawiający wymaga, aby próbki zostały dostarczone w osobnym opakowaniu, oznaczonym nazwą postępowania, wskazaniem nazwy Wykonawcy, wraz z zestawieniem zawierającym nr pakietu i numeru pozycji w pakiecie, a także opisem na opakowaniu próbki numeru Pakietu i pozycji w tym pakiecie; 10) Zamawiający dla Pakietów nr 11 - 18 tzw. nici, szwy dopuszcza wprowadzenie przez Wykonawcę innej wielkości opakowania (J.M.) (kolumna O) niż proponowana przez Zamawiającego z przeliczeniem na prawidłową ilość opakowań (kolumna R) z ilości saszetek w przetargu (kolumna N) podając cenę J.M. opakowania; 11) zaoferują termin płatności do 30 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury; 12) podpiszą umowę, której wzór stanowi załącznik do SIWZ; 13) zaoferują maksymalny czas realizacji zamówień cito: 24 godziny, a w normalnym trybie do 72 godzin od złożenia zamówienia, bez względu na wartość złożonego zamówienia; 14) dostawy dla zamówień cito jeżeli wypadają w dniu wolnym od pracy lub poza godzinami pracy w miejscu, do którego mają odbywać się dostawy, nastąpią do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w umówionym czasie realizacji, (maksymalnie 24 godzin od złożenia zamówienia), a w innych przypadkach w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego; 15) Wykonawca jest zobowiązany podać w ofercie nazwę producenta, nazwę handlową i nr katalogowy produktu jaki będzie podany na fakturach; 16) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy na każdym etapie wykonywania umowy w sprawie zamówienia publicznego do dostarczenia próbek dla zamawianego asortymentu oraz opisów w języku polskim. Jeżeli opisy sporządzone zostały w języku obcym, Zamawiający wymagać będzie przedłożenia tożsamego tłumaczenia na język polski; 17) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie liczone w jednostkach miary podanych w załączniku asortymentowo-cenowym bez względu na oferowane przez siebie wielkości opakowań.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych 33.14.11.20 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne 33.14.11.22 - Klamry chirurgiczne 33.14.11.25 - Tworzywa do szwów chirurgicznych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Covidien Polska Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 290772,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 311006,30
Oferta z najniższą ceną: 311006,30 / Oferta z najwyższą ceną: 311006,30
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Johnson&Johnson Poland Sp. z o. o., Ul. Iłżecka 24, 02-135 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 204580,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 214995,60
Oferta z najniższą ceną: 214995,60 / Oferta z najwyższą ceną: 214995,60
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"HAMMERMED SP. Z O.O." SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"HAMMERMED SP. Z O.O." SPÓŁKA JAWNA
- HAMMERMED Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowo-akcyjna, Ul. Kopcińskiego 73/75, 90-033 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17280,00
Oferta z najniższą ceną: 17280,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17280,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Pakiet nr 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BERYL MED LTD, 1ST FLOOR 26 FOUBERST PLACE,, LONDON ENGLAND W1F7PP UK, kraj/woj. Zjednoczone Królestwo.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10627,20
Oferta z najniższą ceną: 10627,20 / Oferta z najwyższą ceną: 10627,20
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Pakiet nr 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CoviMed Sp. z o. o., Ul. Przelot 10, 04-622 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 41385,60
Oferta z najniższą ceną: 41385,60 / Oferta z najwyższą ceną: 41904,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Pakiet nr 8
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"HAMMERMED SP. Z O.O." SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"HAMMERMED SP. Z O.O." SPÓŁKA JAWNA
- HAMMERMED Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowo-akcyjna, Ul. Kopcińskiego 73/75, 90-033 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30840,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 33307,20
Oferta z najniższą ceną: 33307,20 / Oferta z najwyższą ceną: 33307,20
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Pakiet nr 10
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Górnośląska Centrala Zaopatrzenia Medycznego ZARYS Sp. z o.o., Ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2430,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2624,40
Oferta z najniższą ceną: 2624,40 / Oferta z najwyższą ceną: 2624,40
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: Pakiet nr 11
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AESCULAP CHIFA Sp. z o.o., Ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5999,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7183,89
Oferta z najniższą ceną: 7183,89 / Oferta z najwyższą ceną: 8801,52
Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa: Pakiet nr 12
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Johnson&Johnson Poland Sp. z o. o., Ul. Iłżecka 24, 02-135 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11060,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13504,32
Oferta z najniższą ceną: 13504,32 / Oferta z najwyższą ceną: 13504,32
Waluta: PLN.
Część NR: 13
Nazwa: Pakiet nr 13
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Górnośląska Centrala Zaopatrzenia Medycznego ZARYS Sp. z o.o., Ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1804,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1718,06
Oferta z najniższą ceną: 1718,06 / Oferta z najwyższą ceną: 3440,77
Waluta: PLN.
Część NR: 15
Nazwa: Pakiet nr 15
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Johnson&Johnson Poland Sp. z o. o., Ul. Iłżecka 24, 02-135 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38570,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 41251,68
Oferta z najniższą ceną: 41251,68 / Oferta z najwyższą ceną: 41251,68
Waluta: PLN.
Część NR: 16
Nazwa: Pakiet nr 16
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AESCULAP CHIFA Sp. z o.o., Ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9444,72 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12113,85
Oferta z najniższą ceną: 9331,59 / Oferta z najwyższą ceną: 22067,25
Waluta: PLN.
Część NR: 17
Nazwa: Pakiet nr 17
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AESCULAP CHIFA Sp. z o.o., Ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16502,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17870,87
Oferta z najniższą ceną: 17870,87 / Oferta z najwyższą ceną: 17870,87
Waluta: PLN.
Część NR: 18
Nazwa: Pakiet nr 18
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo YAVO Sp. z o.o., Ul. Bawełniana 17, 97-400 Bełchatów, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2472,96 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2472,90
Oferta z najniższą ceną: 2472,90 / Oferta z najwyższą ceną: 7516,8
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Zabrzu, ul. Matejki 62.
- Dostawę zastawek aortalnych samorozprężalnych do zabiegów TAVI
- Rozbudowa systemu AMMS o moduły e-rejestracja w raz z wsparciem serwisowym w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o. Nr sprawy DZP/33 TP/2024
- DOSTAWA MATERIAŁÓW INSTALACYJNYCH
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Zabrzu.
- Obsługa i rozliczenie płatności bezgotówkowych dokonywanych przy użyciu kart płatniczych oraz dzierżawa terminali płatniczych w latach 2025-2027
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- RZP-49/KS/2024 - "Sprzęt jałowy, jednorazowy używany w anestezjologii i neurochirurgii"
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych i innych materiałów do Działu Farmacji SPZZOZ w Przysusze
- Dzierżawa robota chirurgicznego wraz z dostawą dedykowanych chirurgicznych narzędzi robotycznych
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, środków ochrony indywidualnej i materiałów medycznych różnych
- dostawa endostaplerów do zabiegów endoskopowych
- dostawa materiałów szewnych o jednorazowych staplerów i zszywek
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.