Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-01
Opole: Wykonywanie przeglądów technicznych i pełnego zakresu napraw bieżących oraz okresowych badań technicznych pojazdów samochodowych Opolskiego Centrum Ratownictwa Medycznego w Opolu
Numer ogłoszenia: 87304 - 2009; data zamieszczenia: 01.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Opolskie Centrum Ratownictwa Medycznego , ul. Mickiewicza 2-4, 45-369 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4413639, faks 077 4413645.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie przeglądów technicznych i pełnego zakresu napraw bieżących oraz okresowych badań technicznych pojazdów samochodowych Opolskiego Centrum Ratownictwa Medycznego w Opolu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie pogwarancyjnych okresowych-kontrolnych przeglądów technicznych - OT, pełnego zakresu napraw bieżących pojazdów w zakresie mechaniki pojazdowej oraz wykonywanie okresowych badań technicznych pojazdów samochodowych Opolskiego Centrum Ratownictwa Medycznego w Opolu w następującym zakresie: 1. Wykonywanie napraw głównych i bieżących: silników, skrzyń biegów, tylnych mostów, zawieszenia przedniego i tylnego, układu kierowniczego, układu hamulcowego, oraz innych podzespołów w pojeździe. 2. Przeprowadzanie okresowych-kontrolnych przeglądów technicznych-OT (pogwarancyjnych, co 10.000 - 15.000 km przebiegu pojazdu) zawierających następujące czynności: a Kontrola układu hamulcowego pod względem: szczelności, stanu okładzin hamulcowych, tarcz, bębnów przewodów hamulcowych, wspomagania układu hamulcowego, sprawności układu ABS, układu hamulca awaryjnego-postojowego. b Kontrola zawieszenia przedniego i tylnego, stanu amortyzatorów. c Kontrola układu kierowniczego. d Kontrola układu napędowego, stanu przegubów i osłon. e Kontrola układu wydechowego. f Kontrola stanu pasków napędu i osprzętu. g Kontrola instalacji elektrycznej, styków, przełączników. h Kontrola sprzęgła - wysokości pedału sprzęgła. i Wymiana: oleju w silniku, płynu chłodniczego, filtra olejowego, filtra powietrza, filtra kabiny (jeżeli występuje). 3. Wykonywanie napraw niesprawności, uszkodzeń stwierdzonych podczas kontrolnego przeglądu OT, wymiany klocków hamulcowych, sworzni, końcówek itp. 4. Wykonywanie napraw wyposażenia dodatkowego, sygnałów świetlnych , akustycznych itp. 5. Przeprowadzanie pierwszych, okresowych badań technicznych pojazdów samochodowych, dodatkowych -dotyczące pojazdu, który ma być używany jako uprzywilejowany, pojazdów przystosowanych do zasilania gazem na uprawnionej stacji kontroli pojazdów. 6. Wykonywanie naprawy i przeglądów instalacji gazowych. 7. Wykonywanie naprawy ogrzewań typu Webasto i Eberespacher. 8. Wykonywanie innych napraw w pojazdach niż w-w według zlecenia Zamawiającego. 9. Okres gwarancji na: a) wykonane naprawy - 12 miesięcy; b) na użyte do wykonania naprawy części - zgodnie z gwarancją udzielaną przez producenta części. Wady mają być nieodpłatnie usunięte w terminie 7 dni od dnia otrzymania pisemnego zgłoszenia wystąpienia wady. 10. Wykonanie naprawy zleconego pojazdu przy dostępności części zamiennych na rynku wewnętrznym w terminie do 5 dni, przeglądy okresowe techniczne-OT max. do 2 dni od dnia przekazania samochodu wykonawcy przez osobę upoważnioną z ramienia Zamawiającego na podstawie zlecenia wykonania naprawy. Od momentu Podpisania zlecenia przez osobę upoważnioną z ramienia wykonawcy wykonawca przejmuje odpowiedzialność za przekazany mu samochód oraz jego wyposażenie. 11. Wykonawca do wykonywania przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie używać nowych i oryginalnych części zamiennych - produkowanych lub/i zalecanych przez producenta samochodu. 12. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot zamówienia, z należytą starannością, przy przestrzeganiu obowiązujących przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów przeciwpożarowych oraz zaleceń producenta samochodów. 13. Miejsce wykonywania napraw, badań technicznych - Wykonawca winien dysponować warsztatem samochodowym i stacją kontroli pojazdów, które są położone na terenie miasta Opola w odległości nie dalej niż 5 km od siedziby Zamawiającego (jazda samochodem -wg licznika), tj. od ul. Mickiewicza 2-4 w Opolu. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa umowa stanowiąca załącznik nr 6 do siwz..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Wykonawcy, spełniający warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień : ich działalność umożliwia wykonywanie czynności określonych w opisie przedmiotu zamówienia jest zarejestrowana we właściwym rejestrze lub wpisana do ewidencji działalności gospodarczej, 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, kontraktu i deliktu na kwotę nie mniejszą niż 100000.00 zł, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie, Zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełniania i udokumentowania warunków o których mowa w ust. 1 pkt 1 - 3. 5. W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie, warunki, o których mowa w ust. 1 pkt 4 każdy z Wykonawców musi spełnić i udokumentować samodzielnie. 6/ Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne zostanie dokonana przez Komisję przetargową poprzez analizę złożonych dokumentów lub oświadczeń oraz pełnomocnictw przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia. 2) Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub z ich treści nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w pkt 1, to po nieskutecznym wezwaniu do uzupełnienia zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy, Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej przedmiotem zamówienia działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp Wykonawca składa następujące dokumenty, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie (zawierającej treść) za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny, potwierdzające, że zakres działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia. b) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy -w załączeniu druk do ewentualnego wykorzystania (załącznik nr 2 do SIWZ). Oryginał oświadczenia podpisany przez osobę/osoby uprawniona/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: a) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności kontraktu i deliktu na kwotę nie mniejszą niż 100000.00 zł ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pogotowie.opole.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Opolskie Centrum Ratownictwa Medycznego 45-369 Opole, ul.Mickiewicza 2-4, sekretariat, odpłatności podlega siwz pobierana przez wykonawców w wersji papierowej opłata 25 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego w sekretariacie Dyrekcji pok.320.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Dostawa akumulatorów do pojazdów oraz sprzętu wojskowego.
- Cz. 3. Wykonanie działań z zakresu ochrony czynnej w wybranych rezerwatach przyrody i obszarach Natura 2000: ograniczenie ekspansji niepożądanych gatunków w rezerwacie przyrody Ligota Dolna-II termin.
- Organizacja usług edukacyjnych
- "Bieżące utrzymanie terenów zielonych w Obwodzie Drogowym Chrząstowice"
- Dostawa produktów spożywczych
- Zakup i dostawa klinicznego cyfrowego ultrasonografu dla SP ZOZ OCO w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług serwisowych i napraw pojazdów użytkowanych przez MSZ
- Świadczenie usług naprawy samochodów służbowych będących w dyspozycji Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie
- Serwis samochodów osobowych i dostawczych o DMC poniżej 3,5 tony dla ZZ Elbląg
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie serwisu i napraw samochodów służbowych GDDKiA Oddział w Opolu w okresie 24 miesięcy
- Obsługa techniczna samochodów służbowych Kancelarii Sejmu.
- remonty pojazdów i innego sprzętu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.