To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-24
Ogłoszenie nr 87340 - 2017 z dnia 2017-05-24 r.
Warszawa: Dostosowanie do warunków bezpieczeństwa pożarowego budynku Przedszkola Nr 282 przy ul. Na Uboczu 7 w Warszawie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 61740-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, krajowy numer identyfikacyjny
1525964000000, ul.
al. Komisji Edukacji Narodowej
61,
02777
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
22 443 71 01, faks
22 443 71 02, e-mail
zam_publ@ursynow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ursynow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostosowanie do warunków bezpieczeństwa pożarowego budynku Przedszkola Nr 282 przy ul. Na Uboczu 7 w Warszawie.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):KZP-XII-WZP.271.16.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest Dostosowanie do warunków bezpieczeństwa pożarowego budynku Przedszkola Nr 282 przy u. Na Uboczu 7 w Warszawie. 1. Informacje ogólne Projekt został podzielony na dwa etapy dostosowania do warunków bezpieczeństwa pożarowego: 1) Etap I - Roboty związane z usunięciem zagrożenia życia i zdrowia, 2) Etap II - Roboty związane z usunięciem pozostałych niezgodności z przepisami, a nie stwarzających bezpośredniego zagrożenia życia i zdrowia. Przedmiotowe zamówienie zakłada realizację etapu I oraz II. 2. Zakres robót: Zakres robót budowlanych: * zabezpieczenie elementów nie podlegających pracom budowlanym, * roboty rozbiórkowe, * demontaż elementów łatwo zapalnych, * wymiana okładzin podłogowych na elastyczną wykładzinę wielowarstwową z przezroczystą warstwą użytkową (z wykonaniem wklejanych wzorów), * wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, * montaż nowych parapetów i obudów grzejników (obudowy dekoracyjne wzór do uzgodnienia z Użytkownikiem) * montaż rolet okiennych trudno zapalnych (kolory rolet do uzgodnienia z dyrekcją placówki) * montaż akcesoriów łazienkowych * montaż samozamykaczy w wytypowanych drzwiach * wymiana fragmentów docieplenia elewacji budynku, * gruntowanie, tynkowanie fragmentów powierzchni ścian i sufitów, * malowanie powierzchni ścian i sufitów (dekoracyjne malowanie ścian, w 3 odcieniach w salach, w 2 odcieniach w holu na parterze i I piętrze), * wykonanie zabudowy szklanej REI60, * zabezpieczenie schodów drewnianych, * montaż systemu oddymiania klatki schodowej, * roboty towarzyszące, * prace porządkowe (w tym: mycie okien, podłóg). Roboty w zakresie instalacji sanitarnych: - przebudowa instalacji wodno-kanalizacyjnej, - przebudowa instalacji ciepłej i zimnej wody, - wymiana armatury sanitarnej, Roboty w zakresie instalacji elektrycznych: - instalacje wewnętrzne elektryczne w budynku: - instalacja oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego, - instalacja oświetlenia wskazującego kierunek ucieczki, - instalacja oddymiania i napowietrzania klatki schodowej, - modernizacja rozdzielnic piętrowych, - modernizacja rozdzielnicy głównej. 3. Wymagania związane z realizacją zamówienia: 1. Wymagana jest praca w systemie dwuzmianowym. 2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę. 3. Realizacja inwestycji winna być prowadzona bez zbędnego naruszania przewidzianych do zachowania elementów budowlanych, istniejące wyposażenie należy zabezpieczyć a w przypadku uszkodzenia odtworzyć. 4. Prace budowlane należy prowadzić ze szczególnym uwzględnieniem konieczności zabezpieczenia istniejącego wyposażenia placówki. 5. Szczegółowy zakres Przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Klauzule społeczne: 1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 ze zm.) 2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę. 3. Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób wykonujących roboty budowlane w zakresie konstrukcji, roboty instalacyjne hydrauliczne i roboty instalacyjne elektryczne. Sposób dokumentowania zatrudnienia osoby, o której mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa również ww. treść stanowiąca załącznik nr 1 do wzoru umowy oraz: ? wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ ? Dokumentacja projektowa - załącznik nr 8a do SIWZ ? Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 8b do SIWZ stanowiący równocześnie załącznik nr 2 do wzoru umowy; ? Przedmiar robót - załącznik nr 8c do SIWZ;
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45210000-2,
45111300-1,
45421000-4,
45430000-0,
45421152-4,
45410000-4,
45440000-3,
45450000-6,
45320000-6,
45262500-6,
45330000-9,
45310000-3,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT511499.64 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 538887.50 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa artykułów spożywczych, nabiału i przetworów mlecznych oraz warzyw i owoców do jednostek obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3 w Warszawie na rok 2025.
- Roboty remontowo-budowlane, konserwacyjne w obiektach ZDM
- 964/2024 Świadczenie usług w zakresie opróżniania wskazanych koszy ulicznych i usuwania padliny z ulic i poboczy na terenie dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wsparcie techniczne dla oprogramowania IBM SPSS - PS IMAGO PRO
- Dostawa i montaż verticali
- Świadczenie usług monitoringu wizyjnego wraz z serwisem w budynku internatowym w Pruszczu Gdańskim.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.