Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-26
Toruń: Dostawa preparatów dezynfekcyjnych i antyseptycznych
Numer ogłoszenia: 87350 - 2010; data zamieszczenia: 26.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera , ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6101510, faks 056 6596128.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bielany.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa preparatów dezynfekcyjnych i antyseptycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1: Dezynfekcja narzędzi i endoskopów.
1.1 Środek dezynfekcyjny nie zawierający: aldehydów, pochodnych fenolowych, związków chloru, QAV i substancji nadtlenowych (16.000 litrów)
- spektrum działania - B, F, V, Tbc
- max czas 1 h
1.2: Środek do dezynfekcji narzędzi i osprzętu endoskopowego na bazie aktywnego tlenu bez nadboranu sodu (78.000 litrów)
- spektrum działania - B, F, V (Polio, Adeno), Tbc (M.Tuberculosis), S (Cl. Dificille)
- max czas 0,5 h
- trwałość roztworu 24 godz. kontrolowana przy pomocy pasków
- przygotowanie roztworu w wodzie o temp. pokojowej
1.3: Środek do dezynfekcji endoskopów na bazie kwasu nadoctowego i nadtlenku wodoru, nie zawierający aldehydów i QAV (1.500 litrów)
- spektrum działania- B, F, V, Tbc, S
- max czas 15 min.
- paski do kontroli aktywności roztworu roboczego
- ph neutralne
- przygotowanie roztworu w wodzie o temp. pokojowej
1.4 Enzymatyczny preparat do mycia wstępnego endoskopów (9.600 litrów)
Zadanie Nr 2: Preparaty do dezynfekcji maszynowej
endoskopów:
2.1
- detergentowy preparat myjący do myjni endoskopowej mini ETD 2PAA (96 litrów
koncentratu)
- skład niejonowe środki powierzchniowo - czynne, glikol
- przeznaczenie - mycie maszynowe w myjniach OLYMPUS
ETD
- dozowanie - 5 ml/l
- opakowanie zawierające 4 litry koncentratu
2.2.
- preparaty dezynfekcyjne do myjni endoskopowej mini ETD 2 PAA (134,4 litry
koncentratu)
- skład - kwas octowy, kwas nadoctowy, nadtlenek wodoru
-spektrum działania - B, F, V, Tbc
- przeznaczenie - dezynfekcja chemiczno - termiczna w
myjniach OLYMPUS ETD
- dozowania - 10 ml/l
- opakowanie zawierające 2,8 litra koncentratu
2.3
- aktywator do preparatów dezynfekcyjnych(132 litry
koncentratu)
- dozowanie - 10 ml/L
- opakowanie zawierające 4 litry koncentratu
Pakiet jest nierozłączny, preparaty muszą być kompatybilne ze sobą.
Zadanie Nr 3: Dezynfekcja dużych powierzchni zmywalnych:
3.1 Preparat myjąco-dezynfekujący na bazie substancji nielotnej bez aldehydów, pochodnych fenolowych, związków chloru, QAV i kwasu nadoctowego (90.000 litrów)
- spektrum działania - B, F, V(HIV, HBV, Vakcinia, Rota), Tbc
- max czas 15 min.
3.2 Preparat dezynfekcyjny (292.500 litrów)
(substancja aktywna - NaDCC - lub podchlorynu sodu w postaci tabletek)
- spektrum działania - B, V (Polio, Adeno), F, Tbc (M.Tuberculosis)
- max czas 15 min
- max stężenie aktywnego chloru - 2.000ppm w roztworze
- pH roztworu 7
- skuteczny wobec S (Cl. Dificille) w wyższych stężeniach
3.3 Preparat na bazie nadtlenku wodoru, bez zawartości chloru, fenolu i aldehydów(33.000 litrów)
- spektrum działania B (MRSA), F, V(HIV, HBV, Rota)
- max czas działania - 15 min, Tbc do 30 min
Zadanie Nr 4: Dezynfekcja małych powierzchni trudnodostępnych na bazie alkoholi bez aldehydów i chlorhexydyny (2.050 litrów)
- spektrum działania - B (MRSA), F, V (HIV, HBV, HCV, Vaccinia, Adeno), Tbc (M. Tuberculosis)
- czas działania 5 min
Zadanie Nr 5: Dezynfekcja inkubatorów (6.000 litrów)
- spektrum działania - B, F, V (Polio, Adeno), Tbc (M.Tuberculosis)
- na bazie aktywnego tlenu
- max czas 0,5 h
Zadanie nr 6: Preparaty do mycia i dezynfekcji aparatów do hemodializ,
6.1 preparat do dezynfekcji powierzchni aparatów HD na bazie QAV, preparat o dobrych właściwościach czyszczących, nie zawierający aldehydu i fenoli. (2.400 litrów)
- spektrum działania :- B, V (HBV, HCV, HIV, ),F, Tbc
- czas dezynfekcji 15 min
6.2 Preparat do chemiczno-termicznej dezynfekcji i dekalcyfikacji aparatów do hemodializ na bazie kwasu cytrynowego uwodnionego, kwasu jabłkowego i kwasu mlekowego. (600 litrów
koncentratu) Spektrum działania: B, Tbc, F, V w czasie do 15 minut.
6.3 środek czyszczący przeznaczony do odtłuszczania i usuwania biofilmu w aparatach do HD oraz w systemach dystrybucji wody (50 litrów
koncentratu)
- zawierający w składzie podchloryn sodu, wodorotlenek potasu oraz inhibitory korozji
6.4 preparat o działaniu czyszczącym i dezynfekcyjnym na bazie kwasu nadoctowego nie zawierający aldehydu. (300 litrów koncentratu) Spektrum działania B, F, V, Tbc
Zadanie Nr 7: Dezynfekcja drobnego sprzętu medycznego w tym głowic USG
7.1 chusteczki z włókniny wiskozowej nasączone alkoholem do dezynfekcji drobnego sprzętu np. słuchawki lekarskie itp. (26 400 szt. chusteczek
)
- minimalne wymiary 13 x17cm
spektrum działania - B, F, V, Tbc
- max czas 5 min
7.2 bezalkoholowe chusteczki z włókniny wiskozowej nasączone płynem dezynfekcyjnym na bazie QAV do dezynfekcji głowic USG (9600
chusteczek )
- minimalne wymiary 14 x 20cm
spektrum działania - B, F, V(HBV, HCV, HIV, Rota).
- max czas 10 min
Zadanie Nr 8: Preparat w postaci pianki do dezynfekcji sprzętu USG i aparatury medycznej (144 op.)
- preparat bez aldehydów, chloru i pochodnych fenolowych,
- do dezynfekcji powierzchni wrażliwych na działanie alkoholi,
- spektrum działania - B, F, V, Tbc
- min. czas 10 min
Butelka ze spryskiwaczem o poj. 750 ml.
Zadanie Nr 9: Dezynfekcja skóry:
9.1 Dezynfekcja skóry przed iniekcjami.
Środek bezbarwny, na bazie alkoholi i nadtlenku wodoru, nie zawierający jodu. - spektrum działania - B, F, V (HIV, HBV, Rota, Adeno, Herpes), Tbc
9.1.1 (200 litrów)
Środek w pojemnikach z atomizerem (o poj. maks. 350 ml)
9.1.2. (1.000 litrów)
Środek w pojemnikach (o poj. maks. 1 l)
9.2 Dezynfekcja skóry przed zabiegami operacyjnymi. (730 litrów)
Środek barwiony, na bazie alkoholi i nadtlenku wodoru, nie zawierający jodu.
- spektrum działania - B, F, V(HIV, HBV, Rota, Adeno, Herpes), Tbc
Środek w pojemnikach (o poj. maks. 1 litra)
Zadanie Nr 10: Mycie, dezynfekcja i pielęgnacja rąk:
10.1 Dezynfekcja rąk
- preparat na bazie co najmniej trzech substancji czynnych z różnych grup chemicznych, bez chlorheksydyny i pochodnych fenolowych.
- spektrum działania - B, F, V(HIV, HBV, HSV, Rota), Tbc
- ph 5-5,5
10.1.1 Preparat w pojemnikach o pojemności do 500 ml (600 litrów)
10.1.2 Preparat w pojemnikach do 6 litrów (2400 litrów)
10.2 Płyn do mycia chirurgicznego i higienicznego rąk nie zawierający mydła,
- ph 5- 5,5 (1.080 litrów)
10.3 Emulsja do pielęgnacji rąk (240 litrów)
Preparaty kompatybilne (od jednego producenta)
Zamawiający dopuszcza preparaty spełniające normę EN 1500 w zakresie higienicznej dezynfekcji rąk oraz spełniające normę EN 12791 tj. chirurgicznej dezynfekcji rąk zgodnie z prawem farmaceutycznym kwalifikowalne jako produkty biobójcze.
Zadanie Nr 11: Dezynfekcja ran i błon śluzowych (1.050 litrów):
(bez zawartości jodu i chlorheksydyny)
- na bazie octenidyny
- spektrum działania - B, F, V
Zadanie Nr 12: Dezynfekcja i mycie rąk
12.1 Preparat do chirurgicznej i higienicznej dezynfekcji rąk (378 litrów)
- opakowania dostosowane do systemu Sterisol
12.2 Preparat do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk (220 litrów)
-opakowania dostosowane do systemu Sterisol
Zadanie Nr 13: Dezynfekcja maszynowa basenów i kaczek
13.1 Preparat do maszynowego mycia i płukania basenów szpitalnych i kaczek (400 litrów koncentratu) zawierający w składzie niejonowe związki powierzchniowo czynne, inhibitory korozji i kwasy organiczne. Preparat o właściwościach odkamieniających (ph1).
Dozowanie 0,5ml/l na każde 5 stopni twardości wody.
13.2 Enzymatyczny preparat do mycia basenów i kaczek (120 litrów koncentratu)
- ph 5,5 -7
Zadanie nr 14: preparat do regeneracji zmiękczacza wody
tabletki solne o składzie NaCl min 99,9% w suchej masie H2 0 maks 0,1 %, potas 0,014 mg /1 kg - (6000 kilogramów).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. koncesja hurtowni farmaceutycznej na obrót produktami leczniczymi - dotyczy zadania Nr 9; 10.1.1; 10.1.2; 11; 12.1 .
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Wykaz wykonanych min. 3 dostaw środków dezynfekcyjnych o wartości minimalnej dla poszczególnych zadań: - dla zadania Nr 1 - 74.700,00 zł - dla zadania Nr 2 - 9.300,00 zł - dla zadania Nr 3 - 51.200,00 zł - dla zadania Nr 4 - 7.770,00 zł - dla zadania Nr 5 - 2.100,00 zł - dla zadania Nr 6 - 8.520,00 zł - dla zadania Nr 7 - 2.700,00 zł - dla zadania Nr 8 - 1.050,00 zł - dla zadania Nr 9 - 9.000,00 zł - dla zadania Nr 10 - 24.000,00 zł - dla zadania Nr 11 - 15.170,00 zł - dla zadania Nr 12 - 4.500,00 zł - dla zadania Nr 13 - 4.500,00 zł - dla zadania Nr 14 - 1.080,00 zł brutto każda dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia min. 3 dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie; 2). Wykonawca składający ofertę na kilka zadań musi wykazać się zrealizowanymi 3 dostawami o wymaganej wartości łącznej równej sumie poszczególnych zadań, których dotyczy oferta. 2.1). Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie tego warunku polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w ofercie w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów stwierdzających, że do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie i według formuły: spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymogi spełnienia określonych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do min. kwoty dla poszczególnych zadań: - dla zadania Nr 1 - 41.500,00 zł - dla zadania Nr 2 - 5.160,00 zł - dla zadania Nr 3 - 28.440,00 zł - dla zadania Nr 4 - 4.320,00 zł - dla zadania Nr 5 - 1.170,00 zł - dla zadania Nr 6 - 4.730,00 zł - dla zadania Nr 7 - 1.500,00 zł - dla zadania Nr 8 - 580,00 zł - dla zadania Nr 9 - 5.000,00 zł - dla zadania Nr 10 - 13.330,00 zł - dla zadania Nr 11 - 8.430,00 zł - dla zadania Nr 12 - 2.500,00 zł - dla zadania Nr 13 - 2.500,00 zł - dla zadania Nr 14 - 600,00 zł wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; /Informacja banku mówiąca tylko o obrotach na rachunku Wykonawcy nie spełni warunku udziału/. 2)Wykonawca składający ofertę na kilka zadań musi załączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej o wymaganej wartości łącznej równej sumie poszczególnych zadań, których dotyczy oferta. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2 b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2.1. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie i według formuły: spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymogi spełnienia określonych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca winien dostarczyć: a) wpis do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub deklaracje zgodności CE. b) aktualnie obowiązujące karty charakterystyki preparatu niebezpiecznego dla oferowanego preparatu, zgodne z Rozporządzeniem REACH 1907/2006/WE - nie dotyczy zadań Nr 9; 10.1.1; 10.1.2; 11; 12.1. c) celem potwierdzenia skuteczności działania bójczego preparatów dezynfekcyjnych należy załączyć: dokumenty potwierdzające, iż przedmiot zamówienia został przebadany i odpowiada Normom Europejskim lub/i Normom Polskim (normy, co najmniej fazy II, dot. obszaru medycznego). W razie braku stosownych dokumentów potwierdzających, iż przedmiot zamówienia spełnia Normy Europejskie lub/i Normy Polskie, dopuszcza się alternatywnie badania zaakceptowane przez Państwowy Zakład Higieny lub wyniki badań wykonane przez akredytowane (notyfikacja, certyfikat jakości ISO) laboratoria z krajów UE - dotyczy zadań od Nr 1 do Nr 8 oraz zadania Nr 15 (preparaty do dezynfekcji narzędzi i powierzchni). d) charakterystykę produktu leczniczego - dotyczy zadań Nr 9; 10.1.1; 10.1.2; 11; 12.1 e)aktualne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktem leczniczym wydane przez Ministra Zdrowia - dotyczy zadania Nr 9; 10.1.1; 10.1.2; 11; 12.1. f) próbki oferowanych preparatów - po 1 op. z każdego asortymentu Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia próbek oferowanego przedmiotu zamówienia najpóźniej w dniu składania ofert. Próbki muszą być w oryginalnych opakowaniach handlowych producenta. g) materiały prezentujące oferowane preparaty dezynfekcyjne (prospekty, opisy), zawierające między innymi obszar zastosowań i sposób użycia preparatu. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie i według formuły: spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymogi spełnienia określonych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Pozostałe wymagane dokumenty stanowiące integralną część oferty: a) opis sposobu organizacji odbioru pustych opakowań po środkach dezynfekcyjnych bardzo toksycznych, toksycznych, mutagennych, niebezpiecznych dla środowiska zgodnie z ustawą z dnia 11.05.2001 roku o odpadach i odpadach opakowaniowych Dz.U.2001 r. nr 6 poz.638. b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału - załącznik Nr 6 do SIWZ 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie i według formuły: spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymogi spełnienia określonych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość aneksowania terminu obowiązywania umowy w przypadku niezrealizowania jej pod względem ilościowym w obowiązującym terminie umownym oraz aneksowania ceny brutto w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-bielany.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych - pokój nr 2
Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera
ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2010 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca na żądanie Zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1, i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 Dezynfekcja narzędzi i endoskopów..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1: Dezynfekcja narzędzi i endoskopów.
1.1 Środek dezynfekcyjny nie zawierający: aldehydów, pochodnych fenolowych, związków chloru, QAV i substancji nadtlenowych (16.000 litrów)
- spektrum działania - B, F, V, Tbc
- max czas 1 h
1.2: Środek do dezynfekcji narzędzi i osprzętu endoskopowego na bazie aktywnego tlenu bez nadboranu sodu (78.000 litrów)
- spektrum działania - B, F, V (Polio, Adeno), Tbc (M.Tuberculosis), S (Cl. Dificille)
- max czas 0,5 h
- trwałość roztworu 24 godz. kontrolowana przy pomocy pasków
- przygotowanie roztworu w wodzie o temp. pokojowej
1.3: Środek do dezynfekcji endoskopów na bazie kwasu nadoctowego i nadtlenku wodoru, nie zawierający aldehydów i QAV (1.500 litrów)
- spektrum działania- B, F, V, Tbc, S
- max czas 15 min.
- paski do kontroli aktywności roztworu roboczego
- ph neutralne
- przygotowanie roztworu w wodzie o temp. pokojowej
1.4 Enzymatyczny preparat do mycia wstępnego endoskopów (9.600 litrów)
.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 - Preparaty do dezynfekcji maszynowej
endoskopów:
.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 2: Preparaty do dezynfekcji maszynowej endoskopów:
2.1 - detergentowy preparat myjący do myjni endoskopowej mini ETD 2PAA (96 litrów koncentratu)
- skład niejonowe środki powierzchniowo - czynne, glikol
- przeznaczenie - mycie maszynowe w myjniach OLYMPUS
ETD
- dozowanie - 5 ml/l
- opakowanie zawierające 4 litry koncentratu
2.2. - preparaty dezynfekcyjne do myjni endoskopowej mini ETD 2 PAA (134,4 litry koncentratu)
- skład - kwas octowy, kwas nadoctowy, nadtlenek wodoru
-spektrum działania - B, F, V, Tbc
- przeznaczenie - dezynfekcja chemiczno - termiczna w myjniach OLYMPUS ETD
- dozowania - 10 ml/l
- opakowanie zawierające 2,8 litra koncentratu
2.3
- aktywator do preparatów dezynfekcyjnych(132 litry koncentratu)
- dozowanie - 10 ml/L
- opakowanie zawierające 4 litry koncentratu
Pakiet jest nierozłączny, preparaty muszą być kompatybilne ze sobą.
.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3: Dezynfekcja dużych powierzchni zmywalnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 3: Dezynfekcja dużych powierzchni zmywalnych:
3.1 Preparat myjąco-dezynfekujący na bazie substancji nielotnej bez aldehydów, pochodnych fenolowych, związków chloru, QAV i kwasu nadoctowego (90.000 litrów)
- spektrum działania - B, F, V(HIV, HBV, Vakcinia, Rota), Tbc
- max czas 15 min.
3.2 Preparat dezynfekcyjny (292.500 litrów)
(substancja aktywna - NaDCC - lub podchlorynu sodu w postaci tabletek)
- spektrum działania - B, V (Polio, Adeno), F, Tbc (M.Tuberculosis)
- max czas 15 min
- max stężenie aktywnego chloru - 2.000ppm w roztworze
- pH roztworu 7
- skuteczny wobec S (Cl. Dificille) w wyższych stężeniach
3.3 Preparat na bazie nadtlenku wodoru, bez zawartości chloru, fenolu i aldehydów(33.000 litrów)
- spektrum działania B (MRSA), F, V(HIV, HBV, Rota)
- max czas działania - 15 min, Tbc do 30 min
.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4: Dezynfekcja małych powierzchni trudnodostępnych na bazie alkoholi bez aldehydów i chlorhexydyny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 4: Dezynfekcja małych powierzchni trudnodostępnych na bazie alkoholi bez aldehydów i chlorhexydyny (2.050 litrów)
- spektrum działania - B (MRSA), F, V (HIV, HBV, HCV, Vaccinia, Adeno), Tbc (M. Tuberculosis)
- czas działania 5 min
.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr 5: Dezynfekcja inkubatorów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 5: Dezynfekcja inkubatorów (6.000 litrów)
- spektrum działania - B, F, V (Polio, Adeno), Tbc (M.Tuberculosis)
- na bazie aktywnego tlenu
- max czas 0,5 h
.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6: Preparaty do mycia i dezynfekcji aparatów do hemodializ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6: Preparaty do mycia i dezynfekcji aparatów do hemodializ,
6.1 preparat do dezynfekcji powierzchni aparatów HD na bazie QAV, preparat o dobrych właściwościach czyszczących, nie zawierający aldehydu i fenoli. (2.400 litrów)
- spektrum działania :- B, V (HBV, HCV, HIV, ),F, Tbc
- czas dezynfekcji 15 min
6.2 Preparat do chemiczno-termicznej dezynfekcji i dekalcyfikacji aparatów do hemodializ na bazie kwasu cytrynowego uwodnionego, kwasu jabłkowego i kwasu mlekowego. (600 litrów koncentratu) Spektrum działania: B, Tbc, F, V w czasie do 15 minut.
6.3 środek czyszczący przeznaczony do odtłuszczania i usuwania biofilmu w aparatach do HD oraz w systemach dystrybucji wody (50 litrów koncentratu)
- zawierający w składzie podchloryn sodu, wodorotlenek potasu oraz inhibitory korozji
6.4 preparat o działaniu czyszczącym i dezynfekcyjnym na bazie kwasu nadoctowego nie zawierający aldehydu. (300 litrów koncentratu) Spektrum działania B, F, V, Tbc
.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie Nr 7: Dezynfekcja drobnego sprzętu medycznego w tym głowic USG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 7: Dezynfekcja drobnego sprzętu medycznego w tym głowic USG
7.1 chusteczki z włókniny wiskozowej nasączone alkoholem do dezynfekcji drobnego sprzętu np. słuchawki lekarskie itp. (26 400 szt. chusteczek )
- minimalne wymiary 13 x17cm
spektrum działania - B, F, V, Tbc
- max czas 5 min
7.2 bezalkoholowe chusteczki z włókniny wiskozowej nasączone płynem dezynfekcyjnym na bazie QAV do dezynfekcji głowic USG (9600 chusteczek )
- minimalne wymiary 14 x 20cm
spektrum działania - B, F, V(HBV, HCV, HIV, Rota).
- max czas 10 min
.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie Nr 8: Preparat w postaci pianki do dezynfekcji sprzętu USG i aparatury medycznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 8: Preparat w postaci pianki do dezynfekcji sprzętu USG i aparatury medycznej (144 op.)
- preparat bez aldehydów, chloru i pochodnych fenolowych,
- do dezynfekcji powierzchni wrażliwych na działanie alkoholi,
- spektrum działania - B, F, V, Tbc
- min. czas 10 min
Butelka ze spryskiwaczem o poj. 750 ml.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie Nr 9: Dezynfekcja skóry.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 9: Dezynfekcja skóry:
9.1 Dezynfekcja skóry przed iniekcjami.
Środek bezbarwny, na bazie alkoholi i nadtlenku wodoru, nie zawierający jodu. - spektrum działania - B, F, V (HIV, HBV, Rota, Adeno, Herpes), Tbc
9.1.1 (200 litrów) Środek w pojemnikach z atomizerem (o poj. maks. 350 ml)
9.1.2. (1.000 litrów) Środek w pojemnikach (o poj. maks. 1 l)
9.2 Dezynfekcja skóry przed zabiegami operacyjnymi. (730 litrów)
Środek barwiony, na bazie alkoholi i nadtlenku wodoru, nie zawierający jodu. - spektrum działania - B, F, V(HIV, HBV, Rota, Adeno, Herpes), Tbc
Środek w pojemnikach (o poj. maks. 1 litra).2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie Nr 10: Mycie, dezynfekcja i pielęgnacja rąk.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 10: Mycie, dezynfekcja i pielęgnacja rąk:
10.1 Dezynfekcja rąk
- preparat na bazie co najmniej trzech substancji czynnych z różnych grup chemicznych, bez chlorheksydyny i pochodnych fenolowych.
- spektrum działania - B, F, V(HIV, HBV, HSV, Rota), Tbc
- ph 5-5,5
10.1.1 Preparat w pojemnikach o pojemności do 500 ml (600 litrów)
10.1.2 Preparat w pojemnikach do 6 litrów (2400 litrów)
10.2 Płyn do mycia chirurgicznego i higienicznego rąk nie zawierający mydła, - ph 5- 5,5 (1.080 litrów)
10.3 Emulsja do pielęgnacji rąk (240 litrów)
Preparaty kompatybilne (od jednego producenta)
Zamawiający dopuszcza preparaty spełniające normę EN 1500 w zakresie higienicznej dezynfekcji rąk oraz spełniające normę EN 12791 tj. chirurgicznej dezynfekcji rąk zgodnie z prawem farmaceutycznym kwalifikowalne jako produkty biobójcze.
.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie Nr 11: Dezynfekcja ran i błon śluzowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 11: Dezynfekcja ran i błon śluzowych (1.050 litrów):
(bez zawartości jodu i chlorheksydyny) - na bazie octenidyny
- spektrum działania - B, F, V
.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie Nr 12: Dezynfekcja i mycie rąk.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 12: Dezynfekcja i mycie rąk
12.1 Preparat do chirurgicznej i higienicznej dezynfekcji rąk (378 litrów)
- opakowania dostosowane do systemu Sterisol
12.2 Preparat do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk (220 litrów)
-opakowania dostosowane do systemu Sterisol
.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie Nr 13: Dezynfekcja maszynowa basenów i kaczek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 13: Dezynfekcja maszynowa basenów i kaczek
13.1 Preparat do maszynowego mycia i płukania basenów szpitalnych i kaczek (400 litrów koncentratu) zawierający w składzie niejonowe związki powierzchniowo czynne, inhibitory korozji i kwasy organiczne. Preparat o właściwościach odkamieniających (ph1). Dozowanie 0,5ml/l na każde 5 stopni twardości wody.
13.2 Enzymatyczny preparat do mycia basenów i kaczek (120 litrów koncentratu)
- ph 5,5 -7.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie nr 14: preparat do regeneracji zmiękczacza wody.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 14: preparat do regeneracji zmiękczacza wody tabletki solne o składzie NaCl min 99,9% w suchej masie H2 0 maks 0,1 %, potas 0,014 mg /1 kg - (6000 kilogramów).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa papieru i włókniny do sterylizacji (Zadanie Nr 1), materiałów eksploatacyjnych do obróbki technologicznej, plomb (Zadanie Nr 2) oraz czyścików jałowych (Zadanie Nr 3).
- Catering dla pacjentów WOTUiW w Toruniu
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- REMONT BALKONÓW PRZY UL. SOLANKOWEJ 42-42a W TORUNIU
- Świadczenie usług telefonii komórkowej wraz z dostawą telefonów komórkowych.
- "UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW POWIATU BIALSKIEGO WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI I INSTYTUCJAMI KULTURY"
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH DLA SP ZOZ w KRAŚNIKU
- Dostawa preparatów dezynfekcyjnych, myjących oraz pielęgnacyjnych
- Dostawa artykułów sanitarnych dla Mokotowskiej Fundacji Warszawianka - Wodny Park w 2025 roku.
- Dostawy środków do dezynfekcji narzędzi
- Dostawa worków do moczu, zestawów do lewatyw, rękawic ochronnych, mydła i płynu dezynfekujacego do myjni chirurgicznych
- Dostawa środków do dezynfekcji 2
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.