To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-04-13
Kraków: Sukcesywne świadczenie usługi cateringowej i gastronomicznej dla uczestników kursów organizowanych przez Medyczne Centrum Kształcenia Podyplomowego Uniwersytetu Jagiellońskiego, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków. Sprawa znak: 141.2711.19.2016
Numer ogłoszenia: 87356 - 2016; data zamieszczenia: 13.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 62426 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum, ul. Św. Anny 12, 31-008 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 433 27 29, faks 12 398 37 01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne świadczenie usługi cateringowej i gastronomicznej dla uczestników kursów organizowanych przez Medyczne Centrum Kształcenia Podyplomowego Uniwersytetu Jagiellońskiego, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków. Sprawa znak: 141.2711.19.2016.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usługi cateringowej i gastronomicznej dla uczestników kursów organizowanych przez Medyczne Centrum Kształcenia Podyplomowego Uniwersytetu Jagiellońskiego, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków. Przedmiot zamówienia obejmuje 2 części: Część 1) Usługa cateringowa w formie śniadania i serwisu kawowego Część 2) Usługa gastronomiczna w formie obiadu Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załącznikach nr 3a i 3b do SIWZ. Zamawiający informuje, iż na realizację zamówienia podstawowego zostały przeznaczone kwoty: Część 1) Usługa cateringowa w formie śniadania i serwisu kawowego: Kwota netto: 72 405,30 zł; kwota brutto: 81 400,00 zł Część 2) Usługa gastronomiczna w formie obiadu: Kwota netto: 67 155,00 zł; kwota brutto: 73 260,00 zł Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: na dowolną ilość części przedmiotu zamówienia (od jednej do dwóch). Usługa cateringowa i gastronomiczna będzie realizowana z uwzględnieniem specyfiki miejsca kursu, właściwej dla poniższych lokalizacji: 1) siedziba Medycznego Centrum Kształcenia Podyplomowego UJ (MCKP UJ) przy ul. Grzegórzeckiej 20, 31-531 Kraków; 2) inna lokalizacja w Krakowie wskazana przez Zamawiającego. Usługa cateringowa musi być realizowana: - dla kursów odbywających się w siedzibie MCKP UJ przy ul. Grzegórzeckiej 20: śniadania oraz całodzienny serwis kawowy będą serwowane w siedzibie MCKP UJ. - dla kursów odbywających się poza budynkiem MCKP UJ przy ul. Grzegórzeckiej 20: śniadania oraz całodzienny serwis kawowy będą serwowane w miejscu odbywania się kursów. Zamawiający wymaga odpowiedniego przygotowania miejsca, w którym będzie świadczona usługa cateringowa polegająca na serwowaniu śniadań oraz całodziennego serwisu kawowego, w zakresie niezbędnym do jej realizacji, w tym zapewnienia stołów. Usługa gastronomiczna musi być realizowana: - dla kursów odbywających się w siedzibie MCKP UJ przy ul. Grzegórzeckiej 20: obiad musi być serwowany w lokalu Wykonawcy (na terenie Krakowa) na siedząco przy stołach, w higienicznych warunkach, w odległości nie większej niż 3 km od siedziby MCKP UJ. (Odległość musi być nie większa niż 3 km od siedziby MCKP UJ. Odległość miejsca świadczenia usługi musi być mierzona w drodze dojścia w ciągach komunikacyjnych uwzględniając przepisy o ruchu drogowym. Celem sprawdzenia zadeklarowanej odległości, zostanie dokonany pomiar odległości przez Zamawiającego za pomocą narzędzia internetowego Google Maps.) W przypadku zmiany miejsca świadczenia usługi obiadowej przez Wykonawcę w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia nowego miejsca świadczenia usługi w odległości nie większej niż 3 km od siedziby MCKP UJ przy ul. Grzegórzeckiej 20. (Odległość musi być nie większa niż 3 km od siedziby MCKP UJ. Odległość miejsca świadczenia usługi musi być mierzona w drodze dojścia w ciągach komunikacyjnych uwzględniając przepisy o ruchu drogowym. Celem sprawdzenia zadeklarowanej odległości, zostanie dokonany pomiar odległości przez Zamawiającego za pomocą narzędzia internetowego Google Maps.) - dla kursów odbywających się poza budynkiem MCKP UJ przy ul. Grzegórzeckiej 20: dopuszcza się możliwość serwowania posiłków w miejscu odbywania się kursu, o czym Zamawiający poinformuje Wykonawcę w składanym zapotrzebowaniu, o którym mowa w § 2 ust. 2 wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 4b do SIWZ. Zamawiający wymaga odpowiedniego przygotowania miejsca, w którym będzie świadczona usługa gastronomiczna polegająca na serwowaniu posiłków obiadowych, w zakresie niezbędnym do jej realizacji, w tym zapewnienia stołów i krzeseł. Zamawiający zastrzega sobie prawo przed zawarciem umowy do dokonania sprawdzenia zadeklarowanego miejsca podawania posiłków obiadowych pod względem przydatności do świadczenia usługi gastronomicznej. W ramach około 36 kursów zaplanowano potrzebę świadczenia usługi cateringowej i gastronomicznej w ilości około 4 070 posiłków, co obliczono na podstawie założeń: - 36 kursów, limit osób: od 30 do 40 osób (w zależności od rodzaju kursu), co daje ok. 1 440 uczestników. - średni czas trwania kursu: od 1 do 8 dni. Zamawiający zastrzega, że liczba osobo/dni świadczenia usługi cateringowej i gastronomicznej, zleconej do wykonania przez Zamawiającego, uzależniona jest od liczby zakwalifikowanych uczestników kursu i może się zmniejszyć. Obliczenia dotyczą wartości szacunkowych, wyliczonych na podstawie zaplanowanych kursów w roku 2016r. Ostateczna liczba osobo/dni uzależniona jest od liczby zakwalifikowanych uczestników kursów i może się zmniejszyć. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu ograniczenia realizacji przedmiotu zamówienia. Podana liczba posiłków stanowi szacunkową liczbę przewidzianą do zrealizowania w roku 2016. Zamawiający informuje, iż ostateczna liczba posiłków uzależniona jest od liczby zakwalifikowanych uczestników na dany kurs i może ulec zmianie. W przypadku odwołania kursu z powodu zbyt małej liczby zgłoszonych chętnych, Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z całości usługi cateringowej i gastronomicznej przewidzianej dla danego kursu. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tego tytułu. Wykonawca najpóźniej na 1 dzień roboczy przed datą rozpoczęcia kursu otrzyma informację o terminie, godzinach i miejscu realizacji kursu oraz planowanej liczbie uczestników kursu dla których będzie świadczona usługa. Pisemne zapotrzebowanie będzie przesyłane drogą elektroniczną/ faxem lub przekazywane osobiście wraz z ramowym programem kursu. Rzeczywista liczba uczestników kursu może być mniejsza od planowanej liczby uczestników określonej w zapotrzebowaniu, a Zamawiający zapłaci jedynie za rzeczywistą liczbę osób, którzy potwierdzą własnoręcznym podpisem dostępność usługi na kursie. W przypadku kursów dłuższych niż jeden dzień, po zakończeniu pierwszego dnia kursu i w porozumieniu z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego, Wykonawca uprawniony jest do dostosowania zakresu świadczonej usługi cateringowej i gastronomicznej do rzeczywistej liczby uczestników, biorących udział w danym kursie. Powyższe ustalenia dotyczą zarówno części 1 (tj. usługi cateringowej) jak i części 2 (tj. usługi gastronomicznej). Możliwe jest przeprowadzenie kilku kursów w jednym terminie i w różnych lokalizacjach na terenie Krakowa. Kursy zazwyczaj będą realizowane w siedzibie Zamawiającego - ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków. Zamawiający dokonując wyboru najkorzystniejszej oferty będzie się kierował także aspektem społecznym. W zakresie kryteriów oceny ofert opisanych w pkt 12 SIWZ Zamawiający przewiduje przyznanie punktów w przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę osób przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę, w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę zatrudnienia określonej liczby osób na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy przez cały okres realizacji zamówienia. Realizacja zamówienia przez te osoby będzie miała na celu podniesienie jakości i terminowości wykonania zamówienia. Personel zatrudniony na podstawie stosunku pracy gwarantuje większą dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec zamawiającego i wykonawcy, większe doświadczenie personelu (wynikające ze stałości zatrudnienia u danego wykonawcy), lepszą kontrolę wykonania zamówienia z uwagi na kierownictwo pracodawcy wynikające ze stosunku pracy, większe zaangażowanie pracowników (wynikające z potrzeby należytego wywiązania się z obowiązków pracowniczych, co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia).Zatrudnienie przy realizacji zamówienia obejmować będzie cały okres wykonywania zamówienia, a w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez wskazanego w ofercie pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 15.89.42.00 - Posiłki gotowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Usługa cateringowa w formie śniadania i serwisu kawowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STANISŁAWA GUT MAGNIFIQUE CATERING
jakie przetargi wygrała firma
STANISŁAWA GUT MAGNIFIQUE CATERING
- Stanisława Gut Magnifique Catering, ul. Eljasza Walerego Radzikowskiego 66 lok 2, 31-315 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 72405,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 61050,00
Oferta z najniższą ceną: 61050,00 / Oferta z najwyższą ceną: 78754,50
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Usługa gastronomiczna w formie obiadu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.H.U. "DOCENT" S.C. MARIUSZ BIERNACKI, MAREK BYTOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
P.H.U. "DOCENT" S.C. MARIUSZ BIERNACKI, MAREK BYTOWSKI
- P. H. U Docent s. c. Mariusz Biernacki i Marek Bytowski, ul. Wrocławska 43A lok. 12, 30-011 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 67155,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 71214,83
Oferta z najniższą ceną: 69181,86 / Oferta z najwyższą ceną: 73137,90
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.62.2024 - kompleksową organizację i obsługę XII Ogólnopolskiego Dnia Informacyjnego Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności, odbywającego się w dniu 14.01.2025 roku w Warszawie.
- Usługę cateringu - przygotowanie i dostawę gotowych posiłków do Szkoły Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Krotoszynie w okresie od stycznia do grudnia 2025 roku.
- Usługa cateringu- przygotowanie i dowóz posiłków do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Bożkowie
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Cianowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Smardzowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Szczodrkowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
więcej: Posiłki gotowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.