To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-01-26
Gorzów Wielkopolski: Zakup i dostawa wyposażenia kwaterunkowego dla jednostek terenowych Policji woj. lubuskiego
Numer ogłoszenia: 8740 - 2009; data zamieszczenia: 26.01.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 262112 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Kwiatowa 10, Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7211420, faks 095 7211455.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa wyposażenia kwaterunkowego dla jednostek terenowych Policji woj. lubuskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA : a) zakup wraz z dostawą fabrycznie nowych mebli, pochodzących z bieżącej produkcji wraz z montażem i ustawieniem we wskazanym przez Zamawiającego miejscu dostawy. b) przedmiot zamówienia dotyczy m.in.: szaf, szafek, regałów, biurek, kontenerów, aneksów kuchennych, siedzisk. Rodzaj zamawianych mebli, ilość oraz szczegółowy opis techniczny zawarte są w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ dostępnych na stronie www.lubuska.policja.gov.pl Meble muszą spełniać wymagania BPH oraz ergonomii, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 01 grudnia 1998r. (Dz.U. Nr 148, poz.973) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe. Oferowane siedziska muszą spełniać Europejskie Normy: EN ISO 12947/2 - odporność na ścieranie 40.000 cykli Martindale, EN ISO 12945/1 - odporność tapicerki na piling 5, EN 1021/1-2 Trudnozapalność tapicerki - odporność tkaniny na tlący się papieros i płomień zapałki. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia min. 36 m-cy gwarancji od dnia ustawienia mebli, przy czym udzielona gwarancja nie może być krótsza i mniej korzystna dla Zamawiającego niż gwarancja jakości producenta. Rękojmia za wady fizyczne i prawne w przedmiocie zamówienia na okres 12 miesięcy. Termin płatności - 30 dni od dnia dostarczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego. Opis przedmiotu zamówienia - wymagania techniczne jakie musi spełniać zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia zostały opisane w SIWZ i jej załącznikach (SIWZ dostępna na stronie www.lubuska.policja.gov.pl - od momentu publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.) Szczegółowy sposób realizacji zamówienia zostanie uzgodniony przez Zamawiającego po zawarciu umowy z wybranym Wykonawcą. Szczegóły dotyczące płatności, gwarancji, reklamacji itp. Zawiera Projekt Umowy - zał. nr 6 do SIWZ dostępny na stronie www.lubuska.policja.gov.pl Zamawiający przewiduje wykorzystanie prawa opcji zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy P.z.p.; do maksymalnego wykorzystania środków finansowych lub ilości; Okres realizacji zamówienia: dostawa-14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, montaż po uzgodnieniu z Zamawiającym. Miejsce dostaw: Wykonawca dostarczy przedmiot umowy na własny koszt i ryzyko do : - Komendy Wojewódzkiej Policji w Gorzowie Wlkp..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 343555.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zakup i dostawa wyposażenia kwaterunkowego dla jednostek terenowych Policji woj. lubuskiego.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.01.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy MAJSTER s.c. Stanisław Zych, Joanna Zych, ul. Głębinowa 3a, 77-400 Złotów, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 112550.00
- Oferta z najniższą ceną: 101045.00 oferta z najwyższą ceną: 190735.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: zakup i dostawa wyposazenia kwaterunkowego dla jednostek terenowych Policji woj. lubuskiego.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.01.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy MAJSTER s.c. Stanisław Zych, Joanna Zych, ul. Głębinowa 3a, 77-400 Złotów, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 105255.00
- Oferta z najniższą ceną: 105255.00 oferta z najwyższą ceną: 233227.30
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zakup i dostawa wyposazenia kwaterunkowego dla jednostek terenowych Policji woj. lubuskiego.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.01.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Salon Meblowy STYL Arkadiusz Basiński, Renata Gawroniak Sp.j., ul. Dąbrowskiego 21, 66-400 Gorzów Wlkp., kraj/woj. lubuskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 125750.00
- Oferta z najniższą ceną: 125750.00 oferta z najwyższą ceną: 125750.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Rozbiórka budynków mieszkalnych i niemieszkalnych znajdujących się na terenie m. Gorzów Wlkp. i będących w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Gorzowie Wlkp.
- Zakup i dostawa samochodu chłodnia
- Dostawy różnych produktów spożywczych (nasiona strączkowe i artykuły zbożowe ) dla jednostek penitencjarnych podległych Okręgowemu Inspektoratowi Służby Więziennej w Koszalinie
- Budowa placu zabaw na ul. Miodowej
- Zakup i dostawa samochodu chłodnia
- Dostawa sprzętu do przezskórnej implantacji zastawki aortalnej (TAVI).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy"
- Prace adaptacyjne i remontowe związane z dostosowaniem budynku i pomieszczeń do funkcji Klubu Samopomocy w Tarnawce
- Zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia budynku karczmy dla Muzeum Wsi Słowińskiej w Klukach Oddziału MPŚ w Słupsku
- Wymiana krzeseł na sektorze VIP na Stadionie Piłkarskim przy ul. Ściegiennego 8 w Kielcach.
- Dostawa mebli do Urzędu Gminy Czernica z podziałem na III części
- Dostawa mebli w ramach inwestycji pod nazwą "Rozbudowa bazy dydaktycznej Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego" Akademii Bialskiej w Międzyrzecu Podlaskim
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.