eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrosnoWykonanie remontu elewacji budynku Sądu Okręgowego w Krośnie ul. Sienkiewicza 12

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-03-26

Krosno: Wykonanie remontu elewacji budynku Sądu Okręgowego w Krośnie ul. Sienkiewicza 12
Numer ogłoszenia: 87442 - 2010; data zamieszczenia: 26.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 20489 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Krośnie, ul. Sienkiewicza 12, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4373661, faks 013 4373661.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu elewacji budynku Sądu Okręgowego w Krośnie ul. Sienkiewicza 12.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu elewacji budynku Sądu Okręgowego w Krośnie, ul. Sienkiewicza 12, na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej, uzgodnionej z Podkarpackim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków, oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Zakres zamówienia: 1) Etap I będzie obejmował wykonanie: a) remontu elewacji od strony zachodniej (bez ściany blendowej) i północnej polegającego na rozbiórce okładzin kamiennych, oczyszczeniu podłoża i zagruntowaniu preparatem hydrofobowym, wykonaniu tynku cementowo-wapiennego kat. II, dociepleniu metodą lekką z wykończeniem powierzchni wyprawą akrylową - pow. ok. 711 m2, b) remontu ściany blendowej na elewacji od strony zachodniej polegającego na rozbiórce okładzin kamiennych i montażu okładzin kamiennych metodą na sucho - pow. ok. 132 m2, c) zadaszenia o konstrukcji stalowej z pokryciem poliwęglanem - pow. ok. 24 m2, d) demontażu szyb i docieplenia z wełny mineralnej na ruszcie stalowym oraz przykrycia blachą trapezową daszku od strony zachodniej - pow. ok. 20 m2, e) remontu schodów zewnętrznych polegającego na rozebraniu okładzin z płytek gresowych, przygotowaniu podłoża i powtórnym obłożeniu schodów i spoczników płytkami gresowymi - pow. ok. 20 m2, f) wykopu w gruncie kat. IV i wybetonowanie murku ogrodzeniowego żelbetowego, zgodnie z rysunkiem w dokumentacji projektowej. 2) Etap II będzie obejmował wykonanie: a) remontu elewacji od strony południowej polegającego na rozbiórce okładzin kamiennych, oczyszczeniu i zagruntowaniu podłoża preparatem hydrofobowym, wykonaniu tynku cementowo-wapiennego kat. II, montażu okładzin kamiennych metodą na sucho - pow. ok. 381 m2. 3) Uszczegółowienie dotyczące robót rozbiórkowych związanych z demontażem okładzin kamiennych. 1. Pod pojęciem rozbiórki okładzin kamiennych należy rozumieć: 1) demontaż płyt; 2) oczyszczenie zdemontowanych płyt nadających się do składowania z resztek zaprawy; 3) płyty z demontażu nadające się do dalszego wykorzystania Wykonawca złoży w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, z odniesieniem na odległość do 30 m i do 50m, ułożenie w 3 warstwach na wysokość nie wyższą niż 1,8 m; 4) składowanie płyt na przekładkach drewnianych, które dostarczy Wykonawca; 5) o zakwalifikowaniu płyt do składowania czy na wywóz na bieżąco będzie decydował inspektor nadzoru; 6) pozostały gruz Wykonawca winien wywozić z terenu prowadzonych robót na bieżąco, na swój koszt (bez względu na odległość) i na miejsce ustalone we własnym zakresie. 2. Demontaż płyt Wykonawca winien wykonać w taki sposób, aby płyty nie uległy dalszym uszkodzeniom związanym z czynnościami rozbiórki okładzin kamiennych ponad uszkodzenia, którym Wykonawca nie mógł zapobiec..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Usługowe JETIKA Sp. z o.o., ul. Wojska Polskiego 22, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 902611,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 581129,10

  • Oferta z najniższą ceną: 517432,36 / Oferta z najwyższą ceną: 703207,65

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.