eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczUsługi geodezyjne wykonywane na nieruchomościach, będących w zasobie ANR OT Bydgoszcz, z uwzględnieniem podziału na części -11 zadań

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-04

Bydgoszcz: Usługi geodezyjne wykonywane na nieruchomościach, będących w zasobie ANR OT Bydgoszcz, z uwzględnieniem podziału na części -11 zadań
Numer ogłoszenia: 87458 - 2013; data zamieszczenia: 04.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Bydgoszczy , ul. Hetmańska 38, 85-039 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3493773, faks 052 3493797.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi geodezyjne wykonywane na nieruchomościach, będących w zasobie ANR OT Bydgoszcz, z uwzględnieniem podziału na części -11 zadań.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje usługi geodezyjne wykonywane na nieruchomościach, będących w zasobie ANR OT Bydgoszcz, z uwzględnieniem podziału na części - 11 zadań 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 3.Każde zadanie stanowi osobną część, której wykonanie będzie stanowić ofertę częściową. 4.Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na wycenę obejmującą od 1 do 3 zadań. Złożenie oferty na więcej niż 3 zadania - części zamówienia skutkować będzie jej odrzuceniem (art. 89 ust. 1 p. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych). 5.W przypadku powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcy Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie, która części zamówienia będzie wykonywana przez podwykonawcę..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22.1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22.1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22.1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że minimum jedna osoba przewidziana do realizacji zamówienia posiada świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie geodezji i kartografii, wydane na podstawie odpowiednich przepisów ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. nr 240 poz. 2027 z 2005 r ze zmianami) Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz na podstawie załączonego do oferty wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jak również na podstawie oświadczenia o posiadanych przez minimum jedną osobę, wskazaną w wykazie, uprawnieniach geodezyjnych - wg formuły spełnia/nie spełnia. W przypadku, gdy Wykonawca, wykazując spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, polega na zasobach innych podmiotów, Zamawiający zastrzega, że zgodnie z art. 26.2b ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22.1 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    I. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga załączenia do oferty niżej wymienionych dokumentów: 1. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 3 do SIWZ, 2. wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (w wykazie należy zaznaczyć, które osoby posiadają wymagane przez zamawiającego uprawnienia geodezyjne) - zał nr 5 do SIWZ. Wykaz ten winien potwierdzać dysponowanie min. jedną osobą posiadającą stosowne uprawnienia, 3. oświadczenie o posiadaniu, przez minimum jedną osobę wymienioną w wykazie osób, uprawnień geodezyjnych- zał. nr 6 do SIWZ, Zamawiający zastrzega, że w przypadku gdy, Wykonawca wykazując spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia polega na zasobach innych podmiotów na zasadach, określonych w art. 26.ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest dodatkowo udowodnić Zamawiającemu, iż będzie on dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (załączniki nr 7 SIWZ stanowiący integralną część załącznika nr 5) II. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył do oferty: 1. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 4. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia każdy z nich składa oświadczenie osobno. W przypadku składania przez Wykonawców oferty wspólnej w ofercie musi być zamieszczone pełnomocnictwo z określeniem zakresu umocowania do reprezentowania wykonawców, ubiegających się wspólnie o zamówienie lub umowa, jeżeli takie pełnomocnictwo wynika z umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, będzie polegał na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający będzie żądał od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w pkt. II.2.1. Powyższe dokumenty i oświadczenia należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, zgodnie z § 7. 1. Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty.

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Zamawiający przewiduje możliwość ewentualnych zmian w umowie w zakresie przedłużenia terminu wykonania zamówienia, tylko i wyłącznie w przypadku: - wystąpienia okoliczności siły wyższej np. zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne typu pożar, zalanie, powódź, warunki atmosferyczne itp., uniemożliwiających terminową realizację przedmiotowych zadań, - z powodu działań osób trzecich, uniemożliwiających terminowe wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron np. przedłużające się procedury administracyjne. O wystąpieniu powyższych okoliczności Wykonawca powinien bezzwłocznie poinformować, w formie pisemnej, Zamawiającego i udokumentować fakt, ich wystąpienia.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Bydgoszczy ul. Hetmańska 38; 85-039 Bydgoszcz pokój 110.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.03.2013 godzina 12:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Bydgoszczy ul. Hetmańska 38; 85-039 Bydgoszcz - kancelaria pokój 114.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rozgraniczenie, podział, pomiar działki, wydzielenie budynku mieszkalnego wraz z niezbędnym gruntem. Wykonanie wyciągu z wykazu zmian gruntowych, dokumentów przewłaszczeniowych, wypisów i wyrysów nowopowstałych działek - dotyczy dz. 252/4 o pow. 0,4381 ha, położonej w mieście Strzelno, gmina Strzelno (nieruchomość zabudowana, budynek gorzelni i budynek mieszkalny).

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Podział działki na trzy po około 9 ha każda zgodnie z załączonym do SIWZ szkicem. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia zamawiającemu kompletu dokumentacji przewłaszczeniowej dla nowo powstałych działek i wykazu zmian gruntowych. Dotyczy działki nr 1/4 o pow. 26,28 ha, położonej w obrębie Dochanowo, gmina Żnin (nieruchomość rolna) 2. Podział działki na trzy po około 12 ha każda zgodnie z załączonym do SIWZ szkicem. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia zamawiającemu kompletu dokumentacji przewłaszczeniowej dla nowo powstałych działek i wykazu zmian gruntowych. Dotyczy działki nr 37/1 o pow. 35,59 ha, położonej w obrębie Dochanowo, gmina Żnin (nieruchomość rolna).

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział polegający na wydzieleniu z działki poszerzenia przeznaczonego na drogę o szerokości 5 metrów według projektu na mapie ok. 0,6250 ha. Dotyczy działki nr 50/22 o pow. 80,4435 ha, położonej w obrębie Serock, gmina Pruszcz, powiat świecki (nieruchomość rolna niezabudowana).

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Podział działki zgodnie z planem zagospodarowania przestrzennego gminy Koronowo - dotyczy działki nr 17 o pow. 0,64 ha, położonej w obrębie geodezyjnym Samociążek, gmina Koronowo, powiat bydgoski (działka niezabudowana) 2. Podział działki zgodnie z planem zagospodarowania przestrzennego gminy Koronowo - dotyczy działki nr 97 o pow. 1,59 ha, położonej w obrębie Samociążek, gmina Koronowo, powiat bydgoski (działka niezabudowana) 3. Podział działki zgodnie z planem zagospodarowania przestrzennego gminy Koronowo - dotyczy działki nr 99 o pow. 0,89 ha, położonej w obrębie Samociążek, gmina Koronowo, powiat bydgoski (działka niezabudowana).

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Podział na 2 działki o powierzchni około 9,0000 ha i 12,5116 ha - zgodnie z załączonym do SIWZ szkicem. Dotyczy działki nr 15/3 o pow. 21,5116 położonej w obrębie Malice, gmina Kcynia, powiat nakielski (działka rolna niezabudowana) 2. Podział działki 150 (zgodnie z załączonym do SIWZ szkicem) na cztery działki - 2 działki o powierzchni około 10,0000 ha, 1 działka o powierzchni około 16,0000 ha i droga o powierzchni około 0,0400 ha. Dotyczy działki nr 150 o powierzchni 36,0888 ha, położonej w obrębie Bąk, gmina Kcynia, powiat nakielski (rolna niezabudowana) 3. Wydzielenie działki o powierzchni około 0,6000 ha zgodnie z załączonym do SIWZ szkicem. Dotyczy działki nr 149/1 o pow. 21,6176 ha, położonej w obrębie Rozstrzębowo, gmina Kcynia, powiat nakielski (rolna niezabudowana) 4. Podział działki nr 101/5 (zgodnie z załączonym do SIWZ szkicem) na cztery działki o powierzchni około 12,0000ha, 2 działki o powierzchni około 14,0000 ha i 16,8811 ha. Dotyczy działki nr 101/5 o pow. 56,8811 ha położonej w obrębie Rozstrzębowo, gmina Kcynia, powiat nakielski (rolna niezabudowana) 5. Wydzielenie 3 działek o powierzchni około 14,0000ha, 13,0000 ha i 10,0800 ha - (zgodnie z załączonym do SIWZ szkicem). Dotyczy działki nr 11/10 o pow. 125,7966 ha, położonej w obrębie Tupadły, gmina Kcynia, powiat nakielski (rolna niezabudowana) 6. Podział na 2 działki o powierzchni około 10,000 ha i 18,4005 ha - zgodnie z załączonym do SIWZ szkicem. Dotyczy działki nr 1/4 o pow. 28,4005 ha, położonej w obrębie geodezyjnym Tupadły, gmina Kcynia, powiat nakielski (rolna niezabudowana).

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rozgraniczenie działki 5/8 w całości i podział na 8 działek o powierzchni około 10,0000 ha i 1 działkę o powierzchni około 62,7500 ha. Dotyczy działki nr 5/8 o pow. 141,95 ha, położonej w obrębie Witosław, gmina Mrocza, powiat nakielski (rolna niezabudowana) 2. Rozgraniczenie działki 45/2 w całości i podział na 8 działek o powierzchni około 5,0000 ha, 5,0000 ha, 11,0000 ha, 9,0000 ha, 18,0000 ha, 22,0000 ha, 107,3000 ha i 0,7000 ha (droga). Dotyczy działki nr 45/2 o pow. 178,00 ha, położonej w obrębie geodezyjnym Witosław, gmina Mrocza, powiat nakielski (rolna niezabudowana).

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział działki zgodnie z załączonym do SIWZ obrazem graficznym, wydzielenie działki 47/4 powierzchni 13,2896 ha - zgodnie z użytkowaniem dwóch dzierżawców, z działki 50/2 wydzielenie powierzchni 3,5300 ha - zgodnie z użytkowanie dwóch dzierżawców. Konieczny obmiar całych działek wraz z odnowieniem granic. Dotyczy działek nr 47/4 o pow. 113,0867 ha oraz 50/2 o pow. 34,13 ha położonych w obrębie Smogulecka Wieś, gmina Kcynia, powiat nakielski. (Działki powinny mieć dostęp do drogi ZGODNIE Z ZAŁĄCZONYM OBRAZEM GRAFICZNYM, sporządzenie dokumentów na nowo utworzone działki.).

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozgraniczenie, podział i pomiar działki nr 619/4 o pow. 37,7368 ha, położonej w obrębie Kruszyn Krajeński, gmina Białe Błota, powiat bydgoski (nieruchomość rolna, wydzielenie działek dla rolników do sprzedaży).

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział działki na 2 działki po około 8,40 ha zgodnie z załączonym do SIWZ szkicem. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia zamawiającemu wykazu zmian gruntowych i kompletu dokumentacji przewłaszczeniowej dla każdej z nowo powstałych działek. Dotyczy to działki nr 199/10 o pow. 16,8868 ha, położonej w obrębie Łojewo, gmina Inowrocław, powiat inowrocławski. (nieruchomość rolna).

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-5.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Podział działki na 4 działki po około 9,00 ha i 1 około 13,30 ha zgodnie z załączonym do SIWZ szkicem. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia zamawiającemu kompletu dokumentacji przewłaszczeniowej dla każdej z nowo powstałych działek i wykazu zmian gruntowych. Dotyczy działki nr 4/7 o pow. 49,3089 ha, położonej w obrębie Pławinek, gmina Inowrocław, powiat inowrocławski (nieruchomość rolna) 2. Podział działki na 5 działek o pow. około 12,75 ha, 9,70 ha, 10,00 ha, 10,00 ha, 10,00 ha zgodnie z załączonym do SIWZ szkicem. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia zamawiającemu kompletu dokumentacji przewłaszczeniowej dla każdej z nowo powstałych działek i wykazu zmian gruntowych. Dotyczy to działki nr 9/2 o pow. 52,45 ha, położonej w obrębie Pławinek, gmina Inowrocław, powiat inowrocławski (nieruchomość rolna) 3. Podział działki na 3 działki o pow. około 12,50 ha każda zgodnie z załączonym do SIWZ szkicem. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia zamawiającemu kompletu dokumentacji przewłaszczeniowej dla każdej z nowo powstałych działek i wykazu zmian gruntowych. Dotyczy działki nr 9/3 o pow. 37,12 ha, położonej w obrębie Pławinek, gmina Inowrocław, powiat inowrocławski (nieruchomość rolna) 4. Podział działki na 4 działki o pow. około 10 ha, 10 ha, 9 ha, 10,6 ha, zgodnie z załączonym do SIWZ szkicem. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia zamawiającemu kompletu dokumentacji przewłaszczeniowej dla każdej z nowo powstałych działek i wykazu zmian gruntowych. Dotyczy działki nr 13/2 o pow. 39,6358 ha, położonej w obrębie Pławinek, gmina Inowrocław, powiat inowrocławski (nieruchomość rolna) 5. Podział działki na 2 działki o pow. około 13,20 ha każda zgodnie z załączonym do SIWZ szkicem. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia zamawiającemu kompletu dokumentacji przewłaszczeniowej dla każdej z nowo powstałych działek i wykazu zmian gruntowych. Dotyczy działki nr 12/50 o pow. 26,4571 ha, położonej w obrębie Pławinek, gmina Inowrocław, powiat inowrocławski (nieruchomość rolna) 6. Sporządzenie projektu podziału działki nr 16 na 3 działki po około 15 ha z podaniem pow. użytków i klas dla każdej z części oraz wskazanie ich na gruncie pod potrzeby wydzierżawienia działki nr 16 w częściach, zgodnie z załączonym do SIWZ szkicem. Dotyczy działki nr 16 o pow. 45,22 ha, położonej w obrębie Pławinek, gmina Inowrocław, powiat inowrocławski (nieruchomość rolna).

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wydzielenie z działki nr 170 działki o powierzchni około 4,00 ha zgodnie z załączonym do SIWZ szkicem. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia zamawiającemu wykazu zmian gruntowych i kompletu dokumentacji przewłaszczeniowej dla każdej z nowo powstałych działek. Dotyczy działki nr 170 o pow. 16,83 ha, położonej w obrębie Wola Wapowska, gmina Kruszwica, powiat inowrocławski (nieruchomość rolna).

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.