To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-06-15
Bielsko-Biała: Dostawa mebli biurowych dla Oddziałów Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Rybniku, Sosnowcu i Zabrzu
Numer ogłoszenia: 87475 - 2016; data zamieszczenia: 15.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 34624 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku -Białej, ul. Krasińskiego 34, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 33 825 27 15, faks 33 825 27 16.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych dla Oddziałów Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Rybniku, Sosnowcu i Zabrzu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamawiający dopuszcza możliwość skladania ofert częściowych, co oznacza, że Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część zamówienia, jak i również na wszystkie części zamówienia. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty dla każdej części zamówieania. Zamówienie zostało podzielone na następujące części: Część nr 1 - Rybnik. Oddział ZUS w Rybniku, ul. Reymonta 2, 44-200 Rybnik - następujący asortyment: - Biurko prostokątne na metalowym stelażu z kontenerkiem mobilnym: 7 sztuk, - Szafa ubraniowa: 2 sztuki, - Szafa biurowa: 4 sztuki, - Biurko prostokątne pod komputer: 60 sztuk, - Szafa biurowa z nadstawką: 60 sztuk, - Komoda biurowa: 10 sztuk, - Krzesło obrotowe 30 sztuk. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2A do SIWZ. Część nr 2.1 - Sosnowiec: meble biurowe. Oddział ZUS w Sosnowcu, ul. Partyzantów 1, 41-200 Sosnowiec - następujący asortyment: - Krzesło obrotowe: 20 sztuk, - Biurko: 4 sztuki, - Kontenerek z szufladą i drzwiczkami: 10 sztuk, - Kontener z szufladami: 10 sztuk, - Podstawka pod monitor: 34 sztuki, - Podstawka pod komputer: 14 sztuk, - Szafa aktowa z nadstawką: 15 sztuk, - Szafa ubraniowa z nadstawką: 6 sztuk, - Półka na ścianę: 1 sztuka. Inspektorat ZUS w Dąbrowie Górniczej, ul. Kościuszki 48, 41-300 Dąbrowa Górnicza - następujący asortyment: - Stół do narad:1 sztuka Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2B do SIWZ. Część nr 2.2 - Sosnowiec: lada recepcyjna. Inspektorat ZUS w Dąbrowie Górniczej, ul. Kościuszki 48, 41-300 Dąbrowa Górnicza - następujący asortyment: - Lada recepcyjna - biurko do sekretariatu: 1 sztuka Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2C do SIWZ. Część nr 2.3 - Sosnowiec: komplet wypoczynkowy. Oddział ZUS w Sosnowcu, ul. Partyzantów 1, 41-200 Sosnowiec - następujący asortyment: - Komplet wypoczynkowy: 1 sztuka. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2D do SIWZ. Część nr 2.4 - Sosnowiec: zabudowa kuchni. Inspektorat ZUS w Dąbrowie Górniczej, ul. Kościuszki 48, 41-300 Dąbrowa Górnicza - następujący asortyment: - Zabudowa kuchni : 1 sztuka. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2E do SIWZ. Część nr 3 - Zabrze. Oddział ZUS w Zabrzu, ul. Szczęść Boże 18, 41-800 Zabrze - następujący asortyment: - Biurko: 6 sztuk, - Kontenerek do biurka: 6 sztuk, - Szafa aktowa: 3 sztuki, - Szafka: 7 sztuk, - Krzesło obrotowe: 53 sztuki. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2F do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.13.21.00 - Szafy na akta 39.12.10.00 - Biurka i stoły 39.11.20.00 - Krzesła 39.11.30.00 - Różne siedziska i krzesła 39.14.14.00 - Kuchnie do zabudowy 39.14.30.00 - Meble do sypialni, jadalni i salonu 39.15.60.00 - Meble recepcyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Oddział ZUS w Rybniku, ul. Reymonta 2, 44-200 Rybnik.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 33.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZPM SOMEB, ul. Meblowa 4a, 97-505 Dobryszyce, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 68623,72 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 61623,00
Oferta z najniższą ceną: 56380,00 / Oferta z najwyższą ceną: 300543,12
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Część 2.1 Sosnowiec - Meble biurowe. Oddział ZUS w Sosnowcu, ul. Partyzantów 1, 41-200 Sosnowiec
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 31.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DRZEWIARZ-BIS SP. Z O.O., ul. Kardynała Wyszyńskiego 46a, 87-600 Lipno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19709,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19570,00
Oferta z najniższą ceną: 19570,00 / Oferta z najwyższą ceną: 100144,14
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Część 2.2 Sosnowiec - Lada recepcyjna. Inspektorat ZUS w Dąbrowie Górniczej, ul. Kościuszki 48, 41-300 Dąbrowa Górnicza
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 20.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BARMEB ANNA TAJER, ul. Tysiąclecia 15, 43-175 Wyry, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1489,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2017,20
Oferta z najniższą ceną: 1550,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9840,00
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Część 2.3 Sosnowiec - Komplet wypoczynkowy. Oddział ZUS w Sosnowcu, ul. Partyzantów 1, 41-200 Sosnowiec
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 20.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PROFITEX, ul. Partyzantów 34A, 42-500 Będzin, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 999,77 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1333,32
Oferta z najniższą ceną: 950,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4920,00
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Część 2.4 Sosnowiec - Zabudowa kuchni. Inspektorat ZUS w Dąbrowie Górniczej, ul. Kościuszki 48, 41-300 Dąbrowa Górnicza
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 19.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BARMEB ANNA TAJER, ul. Tysiąclecia 15, 43-175 Wyry, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1945,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2270,00
Oferta z najniższą ceną: 1230,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4920,00
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Oddział ZUS w Zabrzu, ul. Szczęść Boże 18, 41-800 Zabrze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 29.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 7.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- JARD SP. Z O.O., Aleja Na Skarpie 21/11, 00-488 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17410,36 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16419,27
Oferta z najniższą ceną: 15160,00 / Oferta z najwyższą ceną: 104134,26
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Dokończenie budowy kolumbarium na cmentarzu komunalnym przy ul. Ignacego Krasickiego w Bielsku-Białej.
- Wykonanie okresowych przeglądów podstawowych (rocznych) dróg na terenie miasta Bielska-Białej
- Świadczenie usług kompleksowej konserwacji oraz napraw urządzeń klimatyzacyjnych zainstalowanych w obiektach Oddziału ZUS w Bielsku-Białej i podległych Inspektoratach w Cieszynie i Żywcu
- Remont konserwatorski budynku przy ul. Władysława Orkana 2 i ul. Wzgórze 15 w Bielsku-Białej
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń drukujących oraz laptopów
- "Przebudowa i modern. budynku Przedszkola nr 25 przy ul. Widok 28 w BB w celu dost. do przepisów ppoż w ramach zadania "Wykonanie zabezp. ppoż zleconych decyzjami PSP w obiektach przedszkolnych".
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wyposaż. wnętrz Klubu Malucha w Andrychowie w ramach zad.: "Utworz.50 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w nowej inst. klubu dziec. pod adr.: ul. Metalowców 6 w Andrychowie"
- Adaptacja części budynku PUW w Zaściankach na potrzeby dyspozytorni medycznej
- Dostawa mebli biurowych do pomieszczeń Urzędu Miasta Kalisza
- Przedsięwzięcie pn. "Modernizacja i rozbudowa Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Sejnach" finansowanego ze środków planu rozwojowego, realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia
- Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do pomieszczeń budynku zaplecza portowego przy ul. Kusocińskiego 5 w Ostrowie Wielkopolskim
- Dostawa foteli biurowych
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.