eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrudnikZakup energii elektrycznej na potrzeby zasilania oświetlenia ulicznego, obiektów gminy Prudnik oraz jednostek organizacyjnych gminy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-22

Prudnik: Zakup energii elektrycznej na potrzeby zasilania oświetlenia ulicznego, obiektów gminy Prudnik oraz jednostek organizacyjnych gminy
Numer ogłoszenia: 87513 - 2014; data zamieszczenia: 22.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 60183 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Prudnik, ul. Kościuszki 3, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 077 4066200, faks 077 4066228.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup energii elektrycznej na potrzeby zasilania oświetlenia ulicznego, obiektów gminy Prudnik oraz jednostek organizacyjnych gminy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do oświetlenia ulicznego, na potrzeby zasilania budynków biurowych, remiz OSP oraz pozostałych obiektów Gminy Prudnik i jednostek organizacyjnych rozmieszczonych na terenie gminy Prudnik. 1.Lokalizacja dostawy: 1)dostawa energii elektrycznej do 84 punktów zasilania oświetlenia ulicznego rozmieszczonych na terenie gminy Prudnik (ilość pkt. zasilania oświetlenia w marcu 2014 roku - 84 pkt., ilość ta w okresie związania umową może się zwiększyć o ok. 10 %), 2) dostawa energii elektrycznej do 3 budynków biurowych i 7 remiz OSP na terenie gminy Prudnik, 3) dostawa energii do 2 punktów zasilania monitoringu miejskiego, oświetlenia studni ul. Sobieskiego, fontanny ul. Rynek 22, Park Miejski ul. Parkowa, pompy wodnej źródełka Park Miejski oraz przepompowni wody przy ul. Reja, 4) dostawa energii elektrycznej do budynków biurowych i użytkowych jednostek organizacyjnych gminy: a) Agencji Promocji i Rozwoju Gminy Prudnik - Regionalnego Inkubatora Przedsiębiorczości w Prudniku przy ul. Plac Zamkowy 2 i Placu Wolności 6, b) Środowiskowego Domu Samopomocy w Prudniku, c) Szkolnego Schroniska Młodzieżowego Dąbrówka w Prudniku wraz z filią schroniska w Wieszczynie, i węzłem cieplnym przy ul. Dąbrowskiego 26 w Prudniku d) obiektów i kompleksów sportowych Ośrodka Sportu i Rekreacji rozmieszczonych na terenie gminy Prudnik, e) Placówek Oświatowych, f) Ośrodka Pomocy Społecznej w Prudniku, g) Prudnickiego Ośrodka Kultury, h) Miejskiej i Gminnej Biblioteki Publicznej w Prudniku, i) Muzeum Ziemi Prudnickiej w Prudniku. Zestawienie punktów poboru energii elektrycznej wraz z danymi technicznymi przedstawia załącznik nr 6 do siwz. Wszystkie punkty poboru energii elektrycznej znajdują się na terenie Operatora Systemu Dystrybucyjnego - TAURON Dystrybucja S.A. 2.Rodzaj dostawy: dostawa sekwencyjna (codzienna) energii elektrycznej w czasie zmiennym od zmierzchu do świtu do 84 punktów zasilania oświetlenia ulicznego oraz dostawa energii elektrycznej do 79 punktów poboru energii - budynków biurowych, remiz OSP oraz pozostałych obiektów Gminy Prudnik oraz jednostek organizacyjnych gminy. Energia elektryczna powinna spełniać standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami. 3.Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: szacunkowa ilość dostarczonej energii ( +/- 20% ) w okresie dostawy - 1 994 377 kWh, w tym: - energia w strefie dziennej O12 348 677 kWh - energia w strefie nocnej O12 674 500 kWh - energia rozliczana całodobowo C11 512 470 kWh - energia rozliczana całodobowo C21 415 200 kWh - energia w strefie szczytowej C12a 19 300 kWh - energia w strefie pozaszczytowej C12a 24 230 kWh ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00 - Elektryczność .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ENEA S.A., ul. Górecka 1, 60-201 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 422807,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 548185,22

  • Oferta z najniższą ceną: 548185,22 / Oferta z najwyższą ceną: 576965,29

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.