To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-06-15
Przechlewo: Odbieranie odpadów komunalnych stałych oraz odpadów segregowanych na terenie Gminy Przechlewo, z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy
Numer ogłoszenia: 87517 - 2016; data zamieszczenia: 15.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 130806 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Przechlewo, ul. Człuchowska 26, 77-320 Przechlewo, woj. pomorskie, tel. 059 8334301, faks 059 8334631.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie odpadów komunalnych stałych oraz odpadów segregowanych na terenie Gminy Przechlewo, z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbieraniu odpadów komunalnych stałych oraz odpadów segregowanych z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy z terenu Gminy Przechlewo oraz ich transport do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o. w Nowym Dworze k/Chojnic. zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz. 250 z późń. zm.). Zagospodarowanie odpadów tj. odzysk lub unieszkodliwienie powinno być zgodne z obowiązującymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późń. zm.), ustawą z dnia 13 września 1996 r, o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz. 250 z późń. zm.), oraz zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Pomorskiego 2018, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Pomorskiego nr 415/XX/12 z dnia 25 czerwca 2012 r. wraz z uchwalą zmieniającą nr 557/XXVII/13 z dnia 25.02.2013 roku i przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Przechlewo przyjętego Uchwałą Nr 159/XXXII/2012 z dnia 20 grudnia 2012 roku wraz z uchwałą zmieniającą nr 184/XXXVI/2013 a dnia 25 marca 2013 roku. A. Szczegółowe dane charakteryzujące zamówienie 1. Liczba mieszkańców Liczba mieszkańców gminy Przechlewo wynosi około 6 269 osób (wg ewidencji ludności stan na dzień 31 grudnia 2015 r.) Szacunkowa ilość gospodarstw domowych wynosi około: 1314 Miejscowość Ilość gospodarstw Czosnowo 9 Dąbrowa Człuchowska 55 Dobrzyń 6 Dolinka 2 Garbek 19 Jarzębnik 7 Kleśnik 6 Krasne 4 Lipczynek 10 Lisewo 36 Łubianka 13 Nowa Brda 10 Nowa Wieś 87 Pakotulsko 46 Nowiny 4 Pawłówko 60 Płaszczyca 73 Przechlewko 24 Przechlewko- Leśniczówka 1 Przechlewo 526 Rudniki 18 Sąpolno 163 Szczytno 78 Suszka 8 Szyszka 1 Trzęsacz 1 Wiśnica 1 Zawada 14 Zdrójki 5 Żołna 15 Ilości gospodarstw są szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości gospodarstw z których będą odbierane odpady komunalne. Ich ilość może wzrosnąć lub zmaleć o ok. 5 % w ciągu realizacji zamówienia w zależności od deklaracji jakie zostaną złożone przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych, o których mowa w art. 6 m ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Wyżej wymienione zmiany nie powodują zwiększenia lub zmniejszenia wartości zamówienia - wynagrodzenie ryczałtowe. 2. Ilość odpadów komunalnych odebranych z terenu Gminy Przechlewo w latach oraz 2014 2015: Rodzaj odpadu Ilość odpadów w 2014 [Mg] ilość odpadów w 2015 [Mg] Niesegregowane odpady komunalne 415,7 589,3 Szkło, opakowania ze szkła 122,3 120,8 Tworzywa sztuczne, opakowania z tworzyw sztucznych i opakowania wielomateriałowe, papier i tektura 132,6 163,2 Inne frakcje (bio) 49,3 40,2 Popiół 41,2 101,8 Zamawiający zastrzega, że są to dane uzyskane na podstawie dotychczasowego systemu odbioru odpadów i w stosunku do niniejszego zamówienia mają charakter poglądowy. 3. Istniejący system selektywnej zbiórki odpadów Na terenie Gminy istnieje LPSZOK w Przechlewie na os. Juźkowa przy bloku nr 18, w Przechlewie na ul. Szkolnej przy budynku GOPS można oddać zużytą odzież, w Sąpolnie przy SP zużytą odzież, odpady wielkogabarytowe i ZSEE, a w Ośrodku Zdrowia w Przechlewie, ul. Człuchowska 12 - przeterminowane leki oraz strzykawki. Dwa razy (wiosną i jesienią) do roku odbywają się zbiórki odpadów wielkogabarytowych (20 03 07), odpadów elektrycznych i elektronicznych (20 01 23, 20 01 35, 20 01 36) oraz opon (16 01 03). Zorganizowano również 2 PSZOK ( punkty selektywnej zbiórki odpadów komunalnych ) : a) Przechlewo, os. Juźkowa 7 (kotłownia) dla odpadów: szkło okienne, odpady wielkogabarytowe, ZSEE, gruz budowlany, opony, styropian opakowaniowy i budowlany (niezabrudzony), pojemniki ciśnieniowe. b) Przechlewo, ul. Młyńska 44b (oczyszczalnia) dla odpadów zielonych Odpady do PSZOK i LPSZOK mieszkańcy dostarczają własnym transportem. Obsługę LPSZOK i PSZOK nie obejmuje powyższe zamówienie publiczne. B. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Na terenie gminy obowiązywać będzie system mieszany workowo - pojemnikowy, zbiórki odpadów komunalnych. Wykonawca zobowiązany jest do odebrania całej ilości odpadów komunalnych stałych oraz odpadów selektywnie przekazanych przez właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, bez odpadów selektywnie zebranych w LPSZOK - lokalnych punktach selektywnej zbiórki odpadów komunalnych oraz zebranych w 2 PSZOK - punktach selektywnej zbiórki odpadów, których opróżnianie nie obejmuje powyższy przetarg. Zamówienie nie obejmuje również 2 krotnej (w ciągu roku) zbiórki odpadów wielkogabarytowych (20 03 07), odpadów elektrycznych i elektronicznych (20 01 23, 20 01 35, 20 01 36) oraz opon (16 01 03). C. Obowiązki ogólne 1. Obowiązkiem Wykonawcy będzie dostarczenie, w cenie świadczonej usługi, kolorowych worków oraz pojemników na odpady segregowane zgodnie z przedmiotem zamówienia do wszystkich nieruchomości zamieszkałych w zabudowie jednorodzinnej : 1) worek zielony - z napisem SZKŁO: pojemność 120 l, folia LDPE , grubość co najmniej 70 mikronów (wykluczająca rozerwanie się worka) w ilości minimum 1 szt. miesięcznie lub pojemnik zielony - z napisem SZKŁO pojemność 120L 2) pojemnik żółty - z napisem PLASTIK / METAL / OPAKOWANIA WIELOMATERIAŁOWE /PAPIER: pojemność 120L - gospodarstwa jedno i dwuosobowe pojemność 240L (lub wielokrotność120L) - gospodarstwa trzy i więcej osobowe 3) pojemnik na popiół - z napisem : POPIÓŁ pojemność 120L Na workach musi widnieć adres i dane kontaktowe Gminy Przechlewo oraz Wykonawcy. Dodatkowo pojemniki oraz worki należy dostarczyć do nieruchomości gdzie właściciele lub zarządcy zadeklarują selektywną zbiórkę odpadów. Po zakończeniu zamówienia pojemniki stanowią własność wykonawcy. 2. Pojemniki zapewnia Wykonawca i ustawia je w miejscach wskazanych przez właściciela nieruchomości. Liczba pojemników powinna odpowiadać liczbie gospodarstw domowych, za wyjątkiem pojemnika na popiół. Szacowana liczba wymaganych pojemników na popiół wynosi 800. Dopuszcza się zwiększenie lub zmniejszenie ilości pojemników do 10%. 3. Obowiązkiem Wykonawcy w przypadku niezabezpieczenia pojemników będzie uzupełnianie na własny koszt worków selektywnego zbierania szkła, poprzez pozostawianie w miejscu odbioru zapełnionych worków, nowych pustych w dniu odbioru selektywnie zebranych. 4. Obowiązkiem Wykonawcy będzie uzupełnienie - dostarczenie pojemników do selektywnej zbiórki odpadów w zabudowie wielorodzinnej : a) pojemników do odpadów zielonych koloru brązowego typu biotainer o pojemności 240 litrów, wyposażone w 2 koła b) pojemników na plastik, metal, opakowania materiałowe, papier koloru żółtego o pojemności 1100 litrów c) pojemników na szkło koloru zielonego o pojemności 1100 litrów Pojemniki te należy dostarczyć do nieruchomości gdzie właściciele lub zarządcy zadeklarują selektywną zbiórkę odpadów. Po zakończeniu zamówienia pojemniki stanowią własność wykonawcy. 5. Obowiązkiem Wykonawcy będzie dostarczanie co najmniej raz w miesiącu po 50 szt. worków żółtych i czarnych do selektywnej zbiórki odpadów oraz 30 sztuk worków zielonych - jako rezerwa do Urzędu Gminy Przechlewo. a) worek żółty - z napisem PLASTIK / METAL / OPAKOWANIA WIELOMATERIAŁOWE / PAPIER: pojemność co najmniej 120 l, folia LDPE , grubość co najmniej 60 mikronów (wykluczająca rozerwanie się worka) b) worek czarny - z napisem : POPIÓŁ: pojemność co najmniej 60 l, folia LDPE , grubość co najmniej 70 mikronów (wykluczająca rozerwanie się worka) 6. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zabezpieczenie odpowiedniej ilości pojemników na odpady zmieszane 120 l, 240 l, 360 l (lub inna wielkość zgodnie z rozdziałem 3 § 6 regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Przechlewo zał. do uchwały nr 159/XXXII/2012 Rady Gminy w Przechlewie z dnia 20 grudnia 2012 r.), - które będzie mógł wydzierżawić bądź sprzedać właścicielom nieruchomości. 7. Zadania powyższe stanowią koszt wykonawcy przez cały okres obowiązywania umowy. 8. Pojemniki przeznaczone do gromadzenia odpadów powinny być utrzymane w określonym kolorze, zgodnie z rozdziałem 3 § 6 regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Przechlewo zał. do uchwały nr 159/XXXII/2012 Rady Gminy w Przechlewie z dnia 20 grudnia 2012 r. Dopuszcza się zastosowanie pojemników w kolorach innych niż wskazane z rozdziałem 3 § 6 powyższego regulaminu. Na pojemnikach, o których mowa w pkt. 1 umieścić w widocznym miejscu niezmywalną naklejkę lub trwały napis o formacie minimalnym A4, w kolorze odpowiednim do danego rodzaju odpadów: pojemniki żółte - napis: PLASTIK METAL OPAKOWANIA WIELOMATERIAŁOWE PAPIER, pojemniki na popiół - napis: POPIÓŁ. pojemniki na szkło - napis: SZKŁO 9. Rzeczywistą wielkość pojemników odbioru należy dostosować do ilości odpadów wytwarzanych przez gospodarstwa domowe. (Wielkość pojemnika powinna co najmniej odpowiadać wielkości wskazanej w rozdziale 3 § 6 regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Przechlewo zał. do uchwały nr 159/XXXII/2012 Rady Gminy w Przechlewie z dnia 20 grudnia 2012 r.) 10. Wykonawca zobowiązany jest: a) odbierać wszystkie zmieszane odpady komunalne oraz selektywnie zebrane z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, b) przekazać odbierane odpady do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Nowym Dworze, d) opracować trasówki w taki sposób, aby odpady były zbierane na terenie Gminy Przechlewo i tylko z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy. Nie dopuszcza się zbierania odpadów z terenu innej gminy (dopełnianie). 11. Dopuszcza się na wniosek właściciela nieruchomości zamianę pojemników na szkło na worki. 12. Dopuszcza się zbieranie komunalnych odpadów segregowanych w workach w zabudowie jednorodzinnej w sytuacji, gdy ilość wytworzonych komunalnych odpadów segregowanych przekracza minimalną pojemność pojemnika przeznaczonego na ten rodzaj odpadów. D. Obowiązki dotyczące poszczególnych typów zabudowy I. Zabudowa jednorodzinna 1. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 20 03 01) gromadzone będą w odrębnych pojemnikach. Pojemniki o poj. 110, 120 i 240 litrów - zabezpieczają właściciele poszczególnych nieruchomości dbając jednocześnie aby ilość pojemników była dostosowana do liczby mieszkańców i cyklu odbioru. Częstotliwość odbioru i wywozu przez Wykonawcę - 1 (jeden) raz w miesiącu. 2. Selektywnie zbierane odpady komunalne. Wykonawca dostarcza worki oraz pojemniki odpowiedniego koloru : a) szkło (kod 20 01 02, 15 01 07) - worki lub pojemniki koloru zielonego. Częstotliwość odbioru i wywozu odpadów przez Wykonawcę - 1 (jeden) raz w miesiącu. b) tworzywa sztuczne (kod 20 01 39, 15 01 02) opakowania wielomateriałowe (kod 15 01 05), metal (kod 15 01 04, 20 01 40) oraz papier (15 01 01) zbierane łącznie - pojemniki koloru żółtego. Częstotliwość odbioru i wywozu odpadów przez Wykonawcę - 1 raz w miesiącu. c) Selektywnie zbierany popiół (20 01 99) - pojemniki. Częstotliwość odbioru i wywozu przez Wykonawcę - 1 (jeden) raz w miesiącach styczeń - kwiecień oraz październik - grudzień. Dodatkowo 1 (jeden) raz na przełomie miesięcy maj - czerwiec oraz sierpień - wrzesień. Dopuszcza się przy selektywnej zbiórce odpadów zanieczyszczenia innymi odpadami w ilości do 25%. II. Zabudowa wielorodzinna (spółdzielnie, wspólnoty) 1. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 20 03 01) gromadzone będą w odrębnych pojemnikach. Pojemniki o poj. 110, 120, 240 i 1100 litrów zabezpieczają właściciele poszczególnych nieruchomości dbając jednocześnie aby ilość pojemników była dostosowana do liczby mieszkańców i cyklu odbioru. Częstotliwość odbioru i wywozu przez Wykonawcę : a) 1 (jeden) raz w tygodniu , w okresie kwiecień - wrzesień , b) co 2 (dwa) tygodnie w okresie październik- marzec. 2. Selektywnie zbierane odpady zielone (20 02 01 - zielone- liście, trawa, obierki) - Pojemniki zabezpiecza Wykonawca po uzgodnieniu wielkości z właścicielami. Częstotliwość odbioru i wywozu przez Wykonawcę : a) 1 (jeden) raz w tygodniu, w okresie kwiecień - wrzesień , b) co 2 (dwa) tygodnie w okresie październik- marzec. 3. Tworzywa sztuczne (kod 20 01 39, 15 01 02) opakowania wielomateriałowe (kod 15 01 05), metal (kod 15 01 04, 20 01 40) oraz papier (15 01 01) - Pojemniki zabezpiecza Wykonawca po uzgodnieniu wielkości z właścicielami. Zbierane łącznie - pojemniki koloru żółtego. Częstotliwość odbioru i wywozu przez Wykonawcę : a) 1 (jeden) raz w tygodniu. 4. Szkło (kod 20 01 02, 15 01 07) - Pojemniki zabezpiecza Wykonawca po uzgodnieniu wielkości z właścicielami. Pojemniki koloru zielonego. Częstotliwość odbioru i wywozu przez Wykonawcę : a) 1 (jeden) raz w miesiącu. Do zadań wykonawcy należeć również będzie mycie bądź wymiana na czyste pojemników na odpady zielone a) 1 (jeden) raz w tygodniu, w okresie kwiecień - wrzesień , b) co 2 (dwa) tygodnie w okresie październik- marzec. . Po zakończeniu zamówienia pojemniki stanowią własność wykonawcy. Dopuszcza się przy selektywnej zbiórce odpadów zanieczyszczenia innymi odpadami w ilości do 20 %. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłową gospodarkę odpadami zgodnie z obowiązującymi przepisami. Dotyczy to między innymi załadunku, przeładunku, transportu, uregulowania spraw związanych z bazą magazynowo-sprzętową (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości) oraz wszelkich spraw formalno - prawnych związanych z odbieraniem i dostarczeniem odpadów uprawnionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych. W ramach zagospodarowania odpadów podmiot odbierający odpady zobowiązany jest do przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnej lub zastępczej regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, właściwej dla regionu południowo - zachodniego zgodnie z uchwałą nr 415/XX/12 z dnia 25 czerwca 2012 r. i uchwalą zmieniającą nr 557/XXVII/13 z dnia 25.02.2013 roku Sejmiku Województwa Pomorskiego w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Pomorskiego 2018. E. Wykaz ilości urządzeń do gromadzenia odpadów i sprzętu technicznego 1. Urządzenia do gromadzenia odpadów a) Ilości worków do selektywnej zbiórki odpadów: - worek zielony : SZKŁO - 37.000 szt. (w przypadku niezabezpieczenia pojemników) - worek żółty: PLASTIK METAL OPAKOWANIA WIELOMATERIAŁOWE /PAPIER - 1.500 szt. - worek czarny : POPIÓŁ - 1.500 szt. b) ilości pojemników do selektywnej zbiórki odpadów: I Zabudowa jednorodzinna: pojemniki żółte: PLASTIK METAL OPAKOWANIA WIELOMATERIAŁOWE PAPIER : a) gospodarstwa domowe jedno oraz dwu osobowe: pojemniki o pojemności min. 120L - 700 szt. b) gospodarstwa domowe trzy i więcej osobowe: pojemniki o pojemności min. 240 L (lub wielokrotność 120 L) - 500 szt. pojemniki na szkło (w przypadku wyboru tej opcji) SZKŁO o pojemności 120L - 1200 szt. pojemniki na popiół : POPIÓŁ o pojemności 120L - 800 szt. II Zabudowa wielorodzinna: pojemniki żółte: PLASTIK METAL OPAKOWANIA WIELOMATERIAŁOWE PAPIER o pojemności 1100 L - 30 szt. pojemniki na odpady zielone (liście, trawa, obierki) o pojemności 240L - 30 szt. pojemniki na szkło SZKŁO o pojemności 1100L - 30 szt. Dopuszcza się zwiększenie lub zmniejszenie ilości pojemników do 10%. c) Sprzęt techniczny pojazd przystosowany do odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych - ilość 1 szt. pojazd przystosowany do odbioru odpadów komunalnych zmieszanych (śmieciarka bezpyłowa) o masie całkowitej powyżej 3,5 t - ilość 2 szt. pojazd przystosowany do odbioru odpadów komunalnych zmieszanych selektywnych o masie całkowitej do 3,5 t - ilość 1 szt. system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postojów. system czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów, umożliwiający weryfikację tych danych. narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników. F. Obowiązki Wykonawcy przed rozpoczęciem i w trakcie realizacji zamówienia: a. W terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy Zamawiający dostarczy Wykonawcy wykaz obsługiwanych nieruchomości zamieszkałych z których wykonywany będzie odbiór odpadów komunalnych. W przypadku zmian (zmniejszenia lub zwiększenia) w wykazie, o którym mowa powyżej Zamawiający każdorazowo będzie informował wykonawcę w formie pisemnej. b. Wykonawca ma obowiązek wyposażenia właścicieli wszystkich nieruchomości objętych zbiórką odpadów w worki oraz pojemniki niezbędne do gromadzenia odpadów przed pierwszym dniem obowiązywania umowy na odbiór odpadów zawartej z Zamawiającym tj. dostarcza pojemniki na odpady zmieszane i selektywne oraz worki w ilości : minimum 1 zielony (w przypadku nieprzyjęcia opcji z pojemnikami), potem za każdy odebrany worek zostawia pusty tego samego koloru. Na potwierdzenie dostarczenia worków i pojemników przed pierwszym odbiorem, Wykonawca winien posiadać potwierdzenie ich odbioru przez właściciela nieruchomości lub jego przedstawiciela (umowa użyczenia). c. W trakcie wykonywania umowy - wyposażenie nowych zgłoszonych przez Zamawiającego miejsc gromadzenia odpadów w niezbędne pojemniki i worki następuje najpóźniej w ciągu 10 dni roboczych. d. Wykonawca odpowiada za informowanie mieszkańców o terminach odbierania poszczególnych rodzajów odpadów. W tym celu sporządza harmonogramy odbioru, które po akceptacji Zamawiającego, dostarczy właścicielom nieruchomości w formie wydruków, a Zamawiający opublikuje na stronie internetowej www.przechlewo.pl e. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru w terminach ustalonych w rocznym harmonogramie zarówno zmieszanych odpadów komunalnych jak również odpadów segregowanych wystawionych przed każdą nieruchomością. f. Zagospodarowanie odpadów tj. odzysk lub unieszkodliwienie powinno być zgodne z obowiązującymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. póz. 21), ustawą z dnia 13 września 1996 r., o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz. 250 z późń. zm.), oraz zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Pomorskiego 2018, przyjętego uchwalą Sejmiku Województwa Pomorskiego nr 415/XX/12 z dnia 25 czerwca 2012 r. oraz przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Przechlewo przyjętego Uchwałą nr 159/XXXII/2012 z dnia 20 grudnia 2012 roku. g. Usługa będzie wykonywana w dni robocze od poniedziałku do soboty. h. Załadunek jak i transport odpadów będzie odbywał się za pomocą odpowiedniego sprzętu oraz środków transportu, które muszą być w dyspozycji Wykonawcy. i. Wykonawca będzie dostarczać Zamawiającemu raz na kwartał sprawozdania z ilości odebranych i poddanych unieszkodliwianiu odpadów. Ilość odpadów winna być podana w Mg (tonach). Wykonawca ponadto wskaże w nim poszczególne rodzaje odpadów - (zmieszane, segregowane) oraz miejsce unieszkodliwiania wraz z dokumentem przyjęcia do instalacji. Sprawozdanie Wykonawca przekazuje Zamawiającemu do 15 dnia każdego miesiąca następującego po każdym kwartale. j. Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane odbiorem odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca. Warunek ten będzie spełniony poprzez: - posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 400 00 zł. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) ww. warunek mogą oni spełnić łącznie. k, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu wraz z fakturą następujących dokumentów za miesiąc rozliczeniowy: 1. dowodów przyjęcia poszczególnych rodzajów odebranych odpadów komunalnych przez uprawnionego przedsiębiorcę wykonującego działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów (karta przekazania odpadów sporządzona zgodnie z obowiązującymi przepisami), 2. wydruki wagowe potwierdzające ilość usuniętych odpadów, l. Wykonawca jest zobowiązany każdorazowo do kontroli zawartości pojemników i worków w celu określenia prawidłowości posegregowania odpadów. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowej segregacji Wykonawca zobowiązany jest, po udokumentowaniu, do niezwłocznego powiadomienia o zaistniałym fakcie Gminy i właściciela. Odebranie odpadów jest potwierdzeniem prawidłowej segregacji. m. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących w trakcie umowy przepisów prawnych, a w szczególności; 1. ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2010, Nr 185 poz. 1243 ze zm.), 2. ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016 r. poz. 250 z późń. zm.), 3. uchwały nr XXVI/215/12 z dnia 14 grudnia 2012 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Przechlewo przyjętego Uchwałą nr 159/XXXII/2012 z dnia 20 grudnia 2012 roku 4. rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. n. System odbierania odpadów komunalnych nie obejmuje odpadów powstających w wyniku prowadzenia działalności gospodarczej. o. W terminie do 10 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wykaz nieruchomości zamieszkałych wraz z podaną wielkością dostarczonych pojemników w celu weryfikacji....
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.00.00 - Usuwanie i obróbka odpadów 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Oczyszczania Miasta ZOM Andrzej Pestka,, Klawkowo, ul. Kościerska 4a, 89-600 Chojnice, 89-600 89-600 Chojnice, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 801566,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 566440,00
Oferta z najniższą ceną: 566440,00 / Oferta z najwyższą ceną: 756700,00
Waluta: PLN .
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z targowisk miejskich, będących w zarządzie Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Gubinie"
- ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW O KODZIE 20 03 07
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Grudziądzu oraz odbiór tablic rejestracyjnych wycofanych z eksploatacji - przeznaczonych do utylizacji
- Wykonanie usługi polegającej na odbiorze i transporcie odpadów komunalnych zmieszanych oraz odpadów komunalnych selektywnie zbieranych z terenu Gminy Chocz od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Wywóz odpadów (dzikie wysypiska, cmentarz) z terenu gminy Czerwonak w 2025 roku
- "Zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne pochodzących z trzech Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych"
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.