Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-17
Lądek-Zdrój: Rewitalizacja Parku 1000-lecia w Lądku Zdroju: - przebudowa nawierzchni ciągów komunikacji pieszej, - oświetlenie parkowe, - zieleń parkowa, - elementy małej architektury
Numer ogłoszenia: 87529 - 2011; data zamieszczenia: 17.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lądek Zdrój , ul. Rynek 31, 57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8117850, faks 074 8147418.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ladek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja Parku 1000-lecia w Lądku Zdroju: - przebudowa nawierzchni ciągów komunikacji pieszej, - oświetlenie parkowe, - zieleń parkowa, - elementy małej architektury.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. przebudowa nawierzchni ciągów komunikacji pieszej: ETAP I: roboty rozbiórkowe: 1.1.1. roboty pomiarowe - 1 kpl.; 1.1.2. rozbiórka nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych - 3.124,00 m2; 1.1.3. rozebranie nawierzchni z płytek betonowych - 250,00 m2; 1.1.4. rozebranie nawierzchni z kostek betonowych POLBRUK - 22,00 m2; 1.1.5. rozebranie krawężników betonowych z ławą betonową - 80,20 m; 1.1.6. rozebranie obrzeży trawnikowych - 1.396,00 m; 1.1.7. rozebranie stopni schodów i innych elementów betonowych - 21,00 m3; 1.1.8. usunięcie z terenu budowy elementów rozbiórkowych (betonu, masy mineralno-bitumicznej) wraz z kosztami wysypiskowymi - 201,18 m3; roboty ziemne: 1.1.9. usunięcie z terenu budowy urobku - 927,00 m3; krawężniki i obrzeża kamienne: 1.1.10. ułożenie krawężników kamiennych 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej - 80,20 m; 1.1.11. ułożenie obrzeży kamiennych na podsypce cementowo-piaskowej - 1.396,00 m; 1.1.12. wykonanie ławy pod obrzeża kamienne z oporem - 27,92 m3; osłony rurowe: 1.1.13. ułożenie osłon rurowych PVC 160 - 17,50 m; nawierzchnie z kostki: 1.1.14. profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne - 3.408,00 m2; 1.1.15. warstwy odcinające o grubości 6 cm - 3.289,00 m2; 1.1.16. warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych o grubości 10 cm - 3.289,00 m2; 1.1.17. podbudowa z kruszyw łamanych o grubości 8 cm - 323,00 m2; 1.1.18. nawierzchnie z kostki granitowej o wysokości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 560,00 m2; 1.1.19. nawierzchnie z kostki brukowej betonowej kolorowej STAROBRUK o grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 2.405,00 m2; 1.1.20. nawierzchnie z kostki brukowej betonowej kolorowej STAROBRUK o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 251,00 m2; 1.1.21. nawierzchnie z kostki brukowej betonowej czarnej HOLLAND o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 73,00 m2; schody blokowe pełne - remont: 1.1.22. demontaż elementów schodów granitowych z oczyszczeniem, roboty ziemne - 1 kpl.; 1.1.23. wykonanie warstwy odsączającej o grubości 10 cm i zagęszczenie - 38,25 m2; 1.1.24. wykonane ław fundamentowych betonowych - 11,73 m3; 1.1.25. przygotowanie i montaż zbrojenia - 0,18 t; 1.1.26. montaż zdemontowanych stopni kamiennych granitowych wraz z kwietnikiem i wjazdem na wózki - 1,00 kpl.; schody blokowe pełne: 1.1.27. wykonanie warstwy odsączającej o grubości 6 cm i zagęszczenie - 128,30 m2; 1.1.28. wykonanie ław fundamentowych betonowych - 47,00 m3; 1.1.29. przygotowanie i montaż zbrojenia - 0,84 t; 1.1.30. montaż stopni kamiennych granitowych o przekroju elementu 0,10x0,40 m promieniowanych lub groszkowanych - 313,00 m; inne roboty: 1.1.31. montaż 8 elementowej ławki okołodrzewnej (żeliwnej) na fundamentach wraz z żeliwną kratą okołodrzewną - 1,00 kpl.; 1.1.32. regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych - 0,5 m3; 1.1.33. remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych z obcinaniem krawędzi - 4,40 m2; 1.1.34. wykonanie i montaż poręczy ochronnych z pochwytem - 8,80 m; ETAP IA: roboty rozbiórkowe: 1.1.1. roboty pomiarowe - 1 kpl.; 1.1.2. rozebranie nawierzchni z płytek betonowych - 895,00 m2; 1.1.3. rozebranie krawężników betonowych z ławą betonową - 10,50 m; 1.1.4. rozebranie obrzeży trawnikowych - 802,00 m; 1.1.5. rozebranie elementów betonowych - 0,80 m3; 1.1.6. usunięcie z terenu budowy elementów rozbiórkowych (betonu, masy mineralno-bitumicznej) wraz z kosztami wysypiskowymi - 56,82 m3; roboty ziemne: 1.1.7. usunięcie z terenu budowy urobku - 215,00 m3; krawężniki i obrzeża kamienne: 1.1.8. ułożenie krawężników kamiennych 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej - 10,50 m; 1.1.9. ułożenie obrzeży kamiennych na podsypce cementowo-piaskowej - 802,00 m; 1.1.10. wykonanie ławy pod obrzeża kamienne z oporem - 16,04 m3; nawierzchnie z kostki: 1.1.11. profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne - 895,00 m2; 1.1.12. warstwy odcinające o grubości 6 cm - 895,00 m2; 1.1.13. warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych o grubości 10 cm - 895,00 m2; 1.1.14. nawierzchnie z kostki brukowej betonowej kolorowej STAROBRUK o grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 743,00 m2; 1.1.15. nawierzchnie z kostki granitowej nieregularnej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 152,00 m2; inne roboty: 1.1.16. regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych - 0,1 m3; 1.1.17. remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych z obcinaniem krawędzi - 1,05 m2; ETAP II: roboty rozbiórkowe: 1.1.1. roboty pomiarowe - 1 kpl.; 1.1.2. rozbiórka nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych - 2.265,00 m2; 1.1.3. rozebranie obrzeży trawnikowych - 1.518,00 m; 1.1.4. rozebranie stopni schodów i innych elementów betonowych - 2,10 m3; 1.1.5. usunięcie z terenu budowy elementów rozbiórkowych (betonu, masy mineralno-bitumicznej) wraz z kosztami wysypiskowymi - 129,13 m3; roboty ziemne: 1.1.6. usunięcie z terenu budowy urobku - 611,00 m3; obrzeża kamienne: 1.1.7. ułożenie obrzeży kamiennych na podsypce cementowo-piaskowej - 1.518,00 m; 1.1.8. wykonanie ławy pod obrzeża kamienne z oporem - 30,36 m3; osłony rurowe: 1.1.9. ułożenie osłon rurowych PVC 160 - 8,50 m; nawierzchnie z kostki: 1.1.10. profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne - 2.265,00 m2; 1.1.11. warstwy odcinające o grubości 6 cm - 2.200,00 m2; 1.1.12. warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych o grubości 10 cm - 2.200,00 m2; 1.1.13. nawierzchnie z kostki brukowej betonowej kolorowej STAROBRUK o grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 1.782,00 m2; 1.1.14. nawierzchnie z kostki granitowej nieregularnej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 418,00 m2; schody blokowe pełne: 1.1.15. wykonanie warstwy odsączającej o grubości 10 cm i zagęszczenie - 72,50 m2; 1.1.16. wykonanie ław fundamentowych betonowych - 26,40 m3; 1.1.17. montaż stopni kamiennych granitowych o przekroju elementu 0,10x0,40 m promieniowanych lub groszkowanych - 176,00 m; inne roboty: 1.1.18. montaż zdroju do wody - 1,00 kpl.; 1.1.19. regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych - 0,1 m3; 1.1.20. remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych z obcinaniem krawędzi - 0,40 m2; ETAP III: roboty rozbiórkowe: 1.1.1. roboty pomiarowe - 1 kpl.; 1.1.2. rozbiórka nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych - 789,00 m2; 1.1.3. rozebranie obrzeży trawnikowych - 701,00 m; 1.1.4. rozebranie stopni schodów i innych elementów betonowych - 8,50 m3; 1.1.5. usunięcie z terenu budowy elementów rozbiórkowych (betonu, masy mineralno-bitumicznej) wraz z kosztami wysypiskowymi - 56,88 m3; roboty ziemne: 1.1.6. usunięcie z terenu budowy urobku - 205,00 m3; osłony rurowe: 1.1.7. ułożenie osłon rurowych PVC 160 - 5,00 m; obrzeża kamienne: 1.1.8. ułożenie obrzeży kamiennych na podsypce cementowo-piaskowej - 701,00 m; 1.1.9. wykonanie ławy pod obrzeża kamienne z oporem - 14,02 m3; nawierzchnie z kostki: 1.1.10. profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne - 789,00 m2; 1.1.11. warstwy odcinające o grubości 6 cm - 756,00 m2; 1.1.12. warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych o grubości 10 cm - 756,00 m2; 1.1.13. nawierzchnie z kostki brukowej betonowej kolorowej STAROBRUK o grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 594,00 m2; 1.1.14. nawierzchnie z kostki granitowej nieregularnej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 162,00 m2; schody blokowe pełne: 1.1.15. wykonanie warstwy odsączającej o grubości 10 cm i zagęszczenie - 41,00 m2; 1.1.16. wykonanie ław fundamentowych betonowych - 15,01 m3; 1.1.17. montaż stopni kamiennych granitowych o przekroju elementu 0,10x0,40 m promieniowanych lub groszkowanych - 100,20 m; inne roboty: 1.1.18. regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych - 0,1 m3; INNE: chodnik: 1.1.1. rozebranie nawierzchni z płytek - 104,00 m2; 1.1.2. rozebranie obrzeży trawnikowych - 55,00 m; 1.1.3. rozebranie krawężników kamiennych (do ponownego wbudowania) z ławą betonową - 60,50 m; 1.1.4. rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej o wysokości 10 cm (kostka do ponownego wbudowania) - 12,10 m; 1.1.5. usunięcie z terenu budowy elementów rozbiórkowych wraz z kosztami wysypiskowymi - 9,32 m3; 1.1.6. roboty ziemne - usunięcie z terenu budowy urobku - 33,28 m3; 1.1.7. ułożenie krawężników kamiennych (z demontażu) z wykonaniem ław fundamentowych betonowych na podsypce cementowo-piaskowej - 80,20 m; 1.1.8. ułożenie ścieku ulicznego z kostki kamiennej granitowej nieregularnej o wysokości 10 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 80,20 m; 1.1.9. ułożenie obrzeży kamiennych granitowych surowo-łupanych 10x26 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 55,00 m; 1.1.10. regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych - 0,1 m3; 1.1.11. wykonanie ławy betonowej z oporem pod obrzeża kamienne - 1,10 m3; 1.1.12. profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne - 104,00 m2; 1.1.13. warstwa odcinająca o grubości 6 cm - 104,00 m2; 1.1.14. podbudowa z kruszyw łamanych o grubości 10 cm - 104,00 m2; 1.1.15. nawierzchnie z kostki granitowej nieregularnej 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 162,00 m2; ławki i kosze: 1.1.16. demontaż 44 szt. i montaż na kotwy 70 szt. ławek parkowych (ławki Zamawiającego); 1.1.17. demontaż 18 szt. i montaż 40 szt. koszy parkowych (kosze Zamawiającego); 2.2. oświetlenie parkowe: roboty przygotowawcze i towarzyszące: 1.2.1. kopanie rowów dla kabli - 554,88 m3; 1.2.2. zasypywanie rowów dla kabli - 554,88 m3; 1.2.3. ułożenie rur osłonowych z PCW 140 mm - 529,00 m; 1.2.4. podsypka piaskowa - 2.450,00 m; roboty kablowe: 1.2.5. układanie kabli ziemnych YAKXS 4x35 mm2 w rowach i rurach osłonowych - 1.944,00 m; 1.2.6. zarabianie na sucho końcówek kabla - 138,00 szt.; słupy oświetleniowe i elementy oświetleniowe: 1.2.7. montaż i stawianie słupów oświetleniowych parkowych - 30,00 szt. (słupy Zamawiającego); 1.2.8. wymiana tabliczek bezpiecznikowych - 62,00 szt.; 1.2.9. wymiana kompletu przewodów izolowanych w słupach parkowych - 62,00 kpl.; 1.2.10. montaż opraw oświetleniowych na słupach parkowych - 62,00 szt.; 1.2.11. układanie bednarki do 120 mm2 w rowach kablowych - 1.830,00 m; 1.2.12. badanie linii kablowej N.N. (kabel 4-żyłowy) - 68,00 szt.; 1.2.13. sprawdzenie samoczynnego wyłączana zasilania - 62,00 szt.; 1.2.14. badania i pomiary instalacji uziemiającej - 62,00 szt.; 2.3. zieleń parkowa i mała architektura: 2.3.1. remont pomnika 1.3.1.1. w części oznakowanej na mapie P (Załącznik 10 do SIWZ -Projekt-Mapa), należy przeprowadzić remont pomnika; 1.3.1.2. elementy remontu opisano w przedmiarze robót (Załącznik 12 do SIWZ -Przedmiar robót); 2.3.2. tablice informacyjne 1.3.2.1. planuje się zakup i montaż 3 tablic informacyjnych - - w miejscach wskazanych przez zamawiającego, o parametrach: 1.3.2.2. kształt i wymiary - jak na zał. 13 do SIWZ - rys. nr 1 (dopuszcza się odstępstwo w wymiarach) materiał wykonania - stal, elementy ozdobne wykonane z żeliwa; 1.3.2.3. zabezpieczenie powierzchni - farba antykorozyjna, farba nawierzchniowa czarna, malowanie proszkowe; 1.3.2.4. montaż - do zabetonowania; 1.3.2.5. dane techniczne: 1.3.2.5.1. wysokość (nad podłożem) /szer. /240-260 cm x 110-130 cm ; 1.3.2.5.2. wysokość z odcinkiem kotwiącym 300cm-330cm; 1.3.2.5.3. powierzchnia tablicy 90cm-100 x 110cm-120cm; 1.3.2.5.4. nogi: rura stalowa fi 50-75mm (oraz odlewy żeliwne - elementy dekoracyjne); 1.3.2.5.5. kolor - czarny mat, malowane proszkowo; 1.3.2.5.6. posadowienie nóg na stopach fundamentowych (B15); 2.3.3. stojaki rowerowe 1.3.3.1. planuje się zakup i montaż stojaków rowerowych - w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, o, parametrach: 1.3.3.2. stojaki w formie pojedynczego pałąka, półokrągła z giętej rury stalowej - jak na zał. 13 do SIWZ - rys. nr 2, w łącznej ilości 20szt.; 1.3.3.3. materiał wykonania - stal nierdzewna; 1.3.3.4. zabezpieczenie powierzchni - farba nawierzchniowa czarna, malowanie proszkowe; 1.3.3.5. montaż - na śruby (kotwy) wkręcane do betonowych stup fundamentowych; 1.3.3.6. dane techniczne: 1.3.3.6.1. wysokość (nad podłożem) /szer. /75-85 cm x 45-65 cm ; 1.3.3.6.2. rura fi 50-60mm; 1.3.3.6.3. posadowienie stojaków na stopach fundamentowych (B15), na głębokość min.130cm, o przekroju kwadratowym 40 x 40cm; 2.3.4. zieleń 1.3.4.1. przedmiot zamówienia obejmuje: dosypanie urodzajnej ziemi i splantowanie terenu, wykonanie nowych nasadzeń drzew, krzewów, bylin, róż, wykonanie nowych trawników, zakup i montaż elementów małej architektury (stojaki rowerowe , tablice informacyjne); 1.3.4.2. przewiduje się w całym Parku uzupełnienie powierzchni trawiastych poprzez wysiew nasion traw na wcześniej przygotowane podłoże; 1.3.4.3. przed sianiem trawy, przygotowanie podłoża, ma polegać na: wyplantowaniu terenu wraz z dowiezieniem i rozsypaniem warstwy urodzajnej ziemi (próchnicznej) na całej powierzchni; 1.3.4.4. na terenie oznakowanym róże przed ich posadzeniem należy wymienić glebę na urodzajną (wymieszaną z odpowiednią dawką obornika); 1.3.4.5. na terenie oznakowanym A, w części centralnej należy posadzić (zgodnie z- załącznik 13-rys.nr.3- schemat nasadzenia) w grupie krzewy gatunku: Magnolia George Henry Kern (3szt) - materiał nasadzeniowy: pojemniki 7,5l, krzewy wysokości min.1,2m Magnolia Siebolda (3szt) - materiał nasadzeniowy: pojemniki 10l, krzewy wysokości min.1,5m, Magnolia Nigra (3szt) - materiał nasadzeniowy: pojemniki 7,5l, krzewy wysokości min.1,2m; 1.3.4.6. pozostałe nasadzenia wykonać zgodnie z projektem oraz mapą do Projektu Pielęgnacji i Uzupełnienia Szaty Roślinnej Parku Tysiąclecia w Lądku Zdroju wykonanego przez Pracownię Dokumentacji i Projektowania Zieleni PARK z/s Bolesławiec (59-700), ul. Dzieci Wrześni 4/5 m5; 1.3.4.6.1. sposób sadzenia materiału roślinnego według załącznika 8 - Rodzaj prac związanych z utrzymaniem zieleni; 1.3.4.6.2. Materiał roślinny według załącznika 9 - Wykaz i specyfikacja materiału roślinnego; 1.3.4.7. pierwsze nasadzenia rabatowe wykonać niezwłocznie, po zaistnieniu warunków umożliwiających posadzenie roślin (nie później niż do dnia 30 maja 2011 roku), kolejne obsadzanie zgodnie z potrzebami i zaleceniami, z zachowaniem terminów kwitnienia, ostatnie nasadzenia wykonać nie później niż do dnia 20 października 2011 roku; 1.3.4.8. zakres prac / usług obejmuje m.in. sadzenie drzew, krzewów, pnączy i bylin, sianie trawy, przygotowywanie terenu pod sadzenia i siew (przygotowanie i zaprawienie miejsc sadzenia i siewu), itp.; 1.3.4.9. Wykonawca zobowiązany jest gwarantować żywotność materiału szkółkarskiego w okresie gwarancji; 1.3.4.10. Wykonawca zobowiązany jest do zakończenia prac, prowadzić pielęgnację nowo nasadzonego materiału roślinnego poprzez ich odpowiednie formowanie (cięcia), uzupełnianie wypadów, podlewanie, pielenie, nawożenie, wymianę zniszczonych wiązadeł i palików, wymianę materiału nasadzeniowego roślin, koszenie trawników; 1.3.4.11. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania cięć krzewów - formowania i strzyżenia nowych nasadzeń krzewów; 1.3.4.12. Wykonawca ma obowiązek prowadzić nasadzenia roślin w odpowiednim terminie dla danego typu i gatunku; 1.3.4.13. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia pielęgnacji nowo nasadzonego materiału roślinnego poprzez ich odpowiednie formowanie (cięcia), uzupełnianie wypadów, podlewanie, pielenie, nawożenie, wymianę zniszczonych wiązadeł i palików itp. (zgodnie z pkt.2 - Pielęgnowanie posadzonych drzew, krzewów, roślin okrywowych, cebulowych, bylin i traw w okresie do zakończenia prac, według załącznika nr.8 - Rodzaj prac związanych z utrzymaniem zieleni; U w a g a: Wykonawca zobowiązany jest do wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wykonanych robót (nawierzchniowych, oświetleniowych, zieleni i małej architektury) - koszt jej wykonania należy ująć w kosztorysie ofertowym jako ostatni punkt wyceny całego zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (jednolity tekst Dz.U.Nr.113, poz.759 z roku 2010, ze zmianami). a). Zakres rzeczowy robót uzupełniających: pielęgnacja nowych nasadzeń materiału roślinnego poprzez ich odpowiednie formowanie (cięcia), uzupełnianie wypadów, podlewanie, pielenie, nawożenie, wymianę zniszczonych wiązadeł i palików itp. (zgodnie z pkt.2 - Pielęgnowanie posadzonych drzew, krzewów, roślin okrywowych, cebulowych, bylin i traw wg załącznika nr 8 do SIWZ - Rodzaj prac związanych z utrzymaniem zieleni); b). Przewidywany okres wykonania robót uzupełniających: 1 (jeden) rok od terminu zakończenia robót objętych przedmiotem niniejszego zamówienia potwierdzonego protokółem końcowym odbioru robót;
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 60.000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych); Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach dopuszczonych przepisami ustawy - Prawo zamówień publicznych. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a). zrealizował min. 2 (dwa) zadania w zakresie rewitalizacji obiektów użyteczności publicznej (np. parkowych) wpisanych do rejestru zabytków z zakresem rzeczowym: nawierzchnie ciągów komunikacji pieszej, oświetlenie, zieleń (nasadzenia) i mała architektura, i o wartości min. 2.500.000,00 zł (dwa miliony pięćset tysięcy złotych) brutto dla każdego zadania; b). Wykonawca winien wykazać, że w/w roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz ogrodniczej i prawidłowo ukończone; c). Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów. W takim przypadku Wykonawca winien udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował tymi zasobami, tj. przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. d). Potwierdzenie spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie wg zasady spełnia / nie spełnia, na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę wymaganych dokumentów i oświadczeń,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że dysponuje narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi w celu realizacji zamówienia, co najmniej w następującym zakresie: a/. koparka; b/. sprzęt do zagęszczania warstw gruntu, w tym minimum: chodnikowy walec wibracyjny, płyta wibracyjna, stopa wibracyjna; c/. agregat prądotwórczy; d/. piła do cięcia asfaltu; e/. sprzęt umożliwiający dostęp do słupów i opraw parkowych do wysokości 4 m (np. podnośnik koszowy na pojeździe o masie całkowitej do 3,5 t); f/. samochód samowyładowczy; g/. samochód dostawczy; Wykonawca może polegać na potencjale technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia innych podmiotów. W takim przypadku Wykonawca winien udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował tymi zasobami, tj. przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia Potwierdzenie spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie wg zasady spełnia / nie spełnia, na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę wymaganych dokumentów i oświadczeń
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: a). ilość pracowników zapewniająca prawidłowe wykonanie zamówienia - osoby, w tym: pracownicy wykwalifikowani, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadają odpowiednie i wymagane kwalifikacje oraz doświadczenie w wykonywaniu robót; b). min. 1 (jedną) osobą na stanowisko Kierownika Budowy, posiadającą wykształcenie techniczne i uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności dostosowanej do zakresu robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia (drogowe, elektroenergetyczne) bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz będącą członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa; c). min. 3 (trzy) osoby na stanowiska Kierowników Robót: - nawierzchniowych (drogowych) - min. 1 (jedna) osoba posiadająca wykształcenie techniczne i uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności dostosowanej do zakresu robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia (drogowe) bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz będąca członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa; - oświetleniowych (elektroenergetycznych) - min. 1 (jedna) posiadająca wykształcenie techniczne i uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności dostosowanej do zakresu robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia (elektroenergetyczne) bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz będąca członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa; - zieleni - min. 1 (jedna) osoba sprawująca nadzór nad robotami prowadzonymi na terenie parku zabytkowego posiadająca uprawnienia do kierowania pracami na terenach zieleni urządzonej, zgodnie z § 8 ust. 3 i 4 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych; Uwaga ! Wymagane jest również, aby pozostałe osoby uczestniczące w wykonywaniu zamówienia (wymienione w pkt 2.4. lit. b, c) , spełniały wymagania określone w § 8 ust.4 wyżej cytowanego Rozporządzenia; d). Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów. W takim przypadku Wykonawca winien udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował tymi zasobami, tj. przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. e). Potwierdzenie spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie wg zasady spełnia / nie spełnia, na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę wymaganych dokumentów i oświadczeń
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego przedmiotem zamówienia. Wykonawca musi spełnić łącznie następujące warunki: a). wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1.500.000,00 zł (jeden milion pięćset tysięcy złotych), b). wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 1.000.000,00 zł (jeden milion złotych). c). Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów. W takim przypadku Wykonawca winien udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował tymi zasobami) tj. przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanych przez Zamawiającego warunków. d). Potwierdzenie spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie wg zasady spełnia / nie spełnia, na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę wymaganych dokumentów i oświadczeń
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oświadczenie, złożone na podstawie art. 44 PZP, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP i oświadczenie zgodne 24 ust. 1 pkt. 2 PZP (jeżeli dotyczy)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 2.1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: a). zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, geologicznymi, archeologicznymi, w szczególności: a.1). klęski żywiołowe; a.2). warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, w szczególności: temperatury powietrza poniżej 0 st. C, wiatr uniemożliwiający pracę maszyn budowlanych, gwałtowne opady deszczu (oberwanie chmury), gradobicie, burze z wyładowaniami atmosferycznymi; a.3). niewypały i niewybuchy; a.4). wykopaliska archeologiczne; a.5). odmienne od przyjętych w dokumentacji warunki geologiczne (kategorie gruntu, kurzawka, głazy narzutowe itp.); a.6). odmienne od przyjętych w dokumentacji warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji, urządzeń lub nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych (bunkry, fundamenty, ściany szczelne itp.). b). zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: b.1). przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp,; b.2). odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń; c). inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac, a w szczególności brak możliwości dojazdu oraz transportu materiałów na teren robót spowodowany awariami, remontami, przebudowami dróg dojazdowych oraz protestami mieszkańców z blokadą dróg. 2.2. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia - zmiany technologiczne, w szczególności: a). niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; b). pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; c). pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; d). konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych lub materiałowych niż wskazane w dokumentacji, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem robót, e). odmienne od przyjętych w dokumentacji warunki geologiczne (kategorie gruntu, kurzawka, głazy narzutowe itp.) skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych; f). odmienne od przyjętych w dokumentacji warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji, urządzeń, nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych (bunkry, fundamenty, ściany szczelne itp.) skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych lub materiałowych; g). konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. 2.3. Zmiany osobowe: a). zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane; b). zmiana Podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy; c). rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, o ile posłużenie się Podwykonawcą doprowadzi do skrócenia terminu wykonania przedmiotu umowy, zmniejszenia należnego Wykonawcy wynagrodzenia lub zastosowania przy wykonaniu przedmiotu umowy bardziej zaawansowanych rozwiązań technologicznych w porównaniu do wskazanych w SIWZ. Zmiana ta nie może dotyczyć czynności, które zgodnie z SIWZ muszą być wykonane przez Wykonawcę osobiście. d). zmiany osób do nadzorowania robót. 2.4. Pozostałe zmiany: a). zmiana obowiązującej stawki VAT - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę; b). zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu; c). rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy - w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami; d). zmiany uzasadnione okolicznościami o których mowa w art. 357.1 KC z uwzględnieniem faktu, że za rażącą zostanie uznana strata w wysokości, o której mowa w art. 397 ksh; e). inna niż wymienione siła wyższa (zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i do zapobieżenia) uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ i dokumentacją. 3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a). skorzystanie z klauzul waloryzacyjnych przewidzianych w umowie na warunkach w niej określonych; b). zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców); c). zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami; d). udzielenie zamówień dodatkowych/uzupełniających określonych w przepisach o zamówieniach publicznych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-ladekzdroj.dolnyslask.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy, 57-540 Lądek Zdrój, ul. Rynek 31.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2011 godzina 13:30, miejsce: Urząd Miasta i Gminy, 57-540 Lądek Zdrój, ul. Rynek 31, Biuro Obsługi Klienta (p. nr 1).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie w ramach projektu: Wzrost konkurencyjności miejscowości uzdrowiskowej Lądek-Zdrój poprzez rewitalizację zabytkowego Parku Zdrojowego Jana Pawła II, Zabytkowego Parku Tysiąclecia oraz przebudowę ul. Cienistej, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI LĄDEK-ZDRÓJ
więcej: przetargi LĄDEK-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i remonty urządzeń drogowej sygnalizacji świetlnej wraz z systemem ITS GENEO-CONNECTOR na terenie miasta Włocławek w 2025 r.
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3718P w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów w Środzie Wielkopolskiej
- Usługi związane z utrzymaniem zieleni i czystości na terenie miasta Tomaszowa Mazowieckiego w pasach drogowych dróg powiatowych
- Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Jeżowe
- Utrzymanie zieleni miejskiej w Tomaszowie Mazowieckim w 2025 roku
- Modernizacja i utrzymanie w stanie sprawności oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Kozienice
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.