Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-28
Warszawa: Budowa sali gimnastycznej (etap II) w zespole Szkół przy ul.Staffa 3/5 w Warszawie. Budynek z salami dydaktycznymi, niepodpiwniczony, w części pomocniczej o dwóch kondygnacjach o powierzchni wewnętrznej 3012,27 m2. Stan surowy obiektu powstał w ramach etapu I, obecnie należy wykonać roboty wykończeniowe wewnętrzne i zewnętrzne.
Numer ogłoszenia: 87530 - 2008; data zamieszczenia: 28.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany, ul. Przybyszewskiego 70/72, 01-824 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8651935, fax 022 8644857.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielany.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sali gimnastycznej (etap II) w zespole Szkół przy ul.Staffa 3/5 w Warszawie. Budynek z salami dydaktycznymi, niepodpiwniczony, w części pomocniczej o dwóch kondygnacjach o powierzchni wewnętrznej 3012,27 m2. Stan surowy obiektu powstał w ramach etapu I, obecnie należy wykonać roboty wykończeniowe wewnętrzne i zewnętrzne..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budynek z salami dydaktycznymi, niepodpiwniczony, w części pomocniczej o dwóch kondygnacjach o powierzchni wewnętrznej 3012,27 m2. Stan surowy obiektu powstał w ramach etapu I, obecnie należy wykonać roboty wykończeniowe wewnętrzne i zewnętrzne. Wykonanie robót budowlanych wykończeniowych: ścianek działowych, tynków, posadzek, schodów, balustrad, krycie dachu, montaż ślusarki aluminiowej, docieplenie elewacji, roboty malarskie, wyposażenie sali sportowej w trybuny i siedziska, roboty sanitarne (c.o., wod-kan, ct., przyłącze wody, węzeł cieplny, wentylacja i klimatyzacja), roboty elektryczne (inst. elektr. wewnętrzna, system sygnalizacji włamania, instalacja nagłośnienia, sieć komputerowa i telefoniczna, sygnalizacja pożaru); Wykonanie i odbiór robót będą odbywały się w oparciu o: 1. dokumentację projektową 2. specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych 3. aprobaty techniczne lub inne dokumenty, o których mowa w art.30 ustawy Pzp.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 420.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 80.000,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 ) a także zamawiający wymaga, aby wykonawca: a) zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat (licząc wstecz od daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, należycie wykonali (potwierdzone stosownym dokumentem) przynajmniej jedno zamówienie w zakresie budowy, rozbudowy lub remontu budynku użyteczności publicznej o wartości minimum 8.000.000,00 zł brutto; b) zamawiający wymaga, aby wykonawca zapewnił kierowanie prowadzonymi robotami przez osoby posiadające uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jedn. (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), tj. - kierownika budowy z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej, - kierownika(-ów) robót z uprawnienia do nadzoru robót w branży sanitarnej (uprawniającymi do prowadzenia robót w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych i c.o.) i w branży elektrycznej (uprawniającymi do prowadzenia robót w zakresie sieci i instalacji elektrycznych). W przypadku uprawnień w ograniczonym zakresie oraz wydanych przed nowelizacją ustawy Prawo budowlane - uprawnienia muszą obejmować zakres zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. nr 20 do SIWZ, W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa Pełnomocnik. 2) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg wzoru określonego w zał. nr 21 do SIWZ W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa Pełnomocnik. 3) dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy. 4) wykaz zamówień opisanych w Część III pkt. 1.2.a) zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat - wzór stanowi zał. nr 22 do SIWZ, poparty dokumentami świadczącymi o ich należytym wykonaniu. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument składa ten Wykonawca, który spełnia warunek udziału w postępowaniu. 5) Wykaz osób - wzór stanowi zał. 23 do SIWZ wraz z kopiami uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach opisanych w warunkach.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielany.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać z wyżej podanej strony internetowej lub odebrać w wersji papierowej w Wydz. Zam. Publ. w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy przy ul. Schroegera 90 pok.4..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy przy ul. Schroegera 90 pok. Nr 4. Otwarcie ofert w tym samym dniu o godz. 11:15 w Wydziale Zamówień Publicznych ul.Schroegera 90 pok.1..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Remont mostu nad rzeką Okrzejką w km 74+422 drogi wojewódzkiej nr 801 w miejscowości Maciejowice wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 031/25
- Wykonanie materiałów promocyjnych opatrzonych logo lub znakiem graficznym : Część 1, Część 2, Część 3.
- Wykonanie robót budowlanych związanych z: 1) przebudową ul. Środkowej na odcinku ul. Kowieńska - ul. Stalowa (budowa SZRM), 2) przebudową sieci gazowych (budowa PSG).
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do nieruchomości przy al. Prymasa Tysiąclecia 58 w Warszawie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Krucza 19 m. 68 część nr 2: Górnośląska 7 m. 21 (w podziale na 2 części)
- Zakup i dostawa papieru kserograficznego dla szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy oraz dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty-Wola m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie instalacji c.o. i wykonanie remontu pomieszczenia wymiennikowni dla budynku przy ul. Bytomskiej 39-41 w Rudzie Śląskiej
- Modernizacja energetyczna budynków przy ul. Bankowej 7 i 7a w Rudzie Śląskiej, etap I: modernizacja instalacji centralnego ogrzewania wraz z robotami towarzyszącymi
- Przebudowa trafostacji - rozdzielnic
- Budowa kanalizacji deszczowej w Wyganowie.
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Chynów
- "Adaptacja budynku internatu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu" - Etap I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.