To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-06-16
Żory: Dostawa i montaż wyposażenia nowego budynku oświatowego w Żorach przy ul. Wodzisławskiej 201
Numer ogłoszenia: 87553 - 2015; data zamieszczenia: 16.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 67267 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Żory, Al. Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory, woj. śląskie, tel. 32 4348245, faks 32 4348248.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia nowego budynku oświatowego w Żorach przy ul. Wodzisławskiej 201.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa i montaż wyposażenia nowego budynku oświatowego w Żorach przy ul. Wodzisławskiej 201. Zamówienie zostało podzielone na 2 części: Część 1 Dostawa i montaż wyposażenia meblowego i zabawek. Część 2 Dostawa i montaż wyposażenia kuchni, pralni oraz sprzętu nagłaśniającego Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a) Załączniki nr 3 Zestawienie mebli i zabawek - dla części 1, b) Załącznik nr 4 Zestawienie wyposażenia kuchni, pralni i sprzętu nagłaśniającego - dla części 2. Część 1 Dostawa i montaż wyposażenia meblowego i zabawek Zamówienie obejmuje dostawę i montaż fabrycznie nowych mebli do sal przedszkolnych i szkolnych, pomieszczeń biurowych, socjalnych, szatni, magazynków oraz toalet a także dostawę zabawek. Część 2 Dostawa i montaż wyposażenia kuchni, pralni oraz sprzętu nagłaśniającego Zamówienie obejmuje dostawę: 1) fabrycznie nowych urządzeń i elementów wyposażenia gastronomicznego kuchni zapewniającej wyżywienie przedszkola oraz obsługującej stołówkę szkolną. 2) wyposażenie pomieszczenia w pralnio-suszarnie oraz prasowalnicę, 3) wyposażenie sali gimnastycznej w sprzęt nagłaśniający oraz dostawę sprzętu audio. UWAGI 1) Wszystkie dostarczone i zamontowane meble szkolne i przedszkolne oraz sprzęt i urządzenia sportowe muszą być zgodne z normą PN-EN 1729 - dotyczy części 1, 2) Wszystkie dostarczone zabawki muszą posiadać deklaracje zgodności WE/CE. 3) Wszystkie urządzenia i sprzęt gastronomiczny, naczynia kuchenne muszą być wykonane zgodnie z wymogami stawianymi przez przemysł gastronomiczny oraz właściwe instytucje powołane do sprawowania nadzoru nad warunkami sanitarno-epidemiologicznymi w obiektach zbiorowego żywienia oraz posiadać deklarację zgodności WE/CE - dotyczy części 2 4) Wykonawca zobowiązany będzie przy odbiorze do dostarczenia Zamawiającemu kompletnych instrukcji obsługi i eksploatacji każdego dostarczonego urządzenia w języku polskim i dokumentów gwarancyjnych wraz z warunkami gwarancji oraz certyfikaty PN-EN 1729 oraz deklaracje zgodności WE/CE 5) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu wyłącznie wyroby fabrycznie nowe wyprodukowane nie wcześniej niż w 2014 roku, wolne od wad, oryginalnie zapakowane i posiadające aktualne atesty i certyfikaty. 6) Wszystkie elementy zastawy stołowej i sztućce muszą być jednego rodzaju i wzoru. 7) Wykonawca na swój koszt musi zapewnić załadunek, transport i rozładunek dostarczonego wyposażenia wraz z wniesieniem, ustawieniem, złożeniem w całość i zamontowaniem w poszczególnych pomieszczeniach według wskazówek przedstawicieli Zamawiającego; 8) Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia kolorystyki mebli i dywanów z Zamawiającym. 9) Zamawiający dopuszcza dostawę mebli w tonacji klon, buk, brzoza. Nie dopuszcza się dostawy mebli w różnych tonacjach w obrębie jednego pomieszczenia. 10) W trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do ochrony mienia, zabezpieczenia przeciwpożarowego, przestrzegania przepisów bhp, utrzymania ogólnego porządku na terenie obiektu. 11) Do obowiązków Wykonawcy należy ponadto: a) pisemne zgłoszenie Zamawiającemu chęci rozpoczęcia dostawy lub montażu z min. 2 dniowym wyprzedzeniem, b) wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej, c) uzyskanie wszelkich danych i materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, d) wykonanie zadania z dołożeniem należytej staranności, e) naprawa wszelkich uszkodzeń w budynku powstałych w trakcie i w wyniku realizacji zamówienia, f) uporządkowanie terenu po zakończeniu dostawy i montażu, g) pisemne zgłoszenie Zamawiającemu zakończenia robót montażowych. 2) Przedstawione w dokumentacji przetargowej wskazania na urządzenia techniczne/ materiały/znak towarowy z podaniem producenta oraz wskazania na normy o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy pzp, należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy pzp, a zwłaszcza art. 29 i 30. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich, równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu, będącego przedmiotem zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany wykazać jakie materiały i urządzenia zostały zmienione i określić jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. Ponadto winien wykazać w sposób nie budzący wątpliwości, że wskazane rozwiązania są równoważne.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00 - Meble szkolne 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 37.52.00.00 - Zabawki 39.71.32.10 - Pralki i suszarki 32.34.23.00 - Mikrofony i zestawy głośnikowe 32.33.16.00 - Odtwarzacze plików MP3 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa i montaż wyposażenia meblowego i zabawek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Moje Bambino Sp. z. o. o Sp. K, ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 265069,92 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 257000,00
Oferta z najniższą ceną: 251520,24 / Oferta z najwyższą ceną: 257000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa i montaż wyposażenia kuchni, pralni oraz sprzętu nagłaśniającego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 67061,79 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 57420,09
Oferta z najniższą ceną: 57420,09 / Oferta z najwyższą ceną: 57420,09
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŻOR
więcej: przetargi w Żorach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa oraz montaż nowych mebli biurowych oraz dostawa foteli biurowych na potrzeby PZPW Rzeszów, zamówienie z podziałem na 2 części
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
- "Zakup wraz z dostawą mebli i wyposażenia biurowego, sprzętu AGD i RTV oraz zakup rolet okiennych wraz z montażem oraz pozostałego asortymentu dla ŚWK OHP oraz podległych jednostek"
- Dostawa materiałów, pomocy dydaktycznych i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu edukacyjnego pn. "Szkoła marzeń"
- "Dostawa mebli biurowych oraz wyposażenia do Urzędu Gminy w Studzienicach"
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli biurowych oraz krzeseł
więcej: Odtwarzacze plików MP3 »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.