To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-03-21
Kłobuck: Usługa przeprowadzenia szkoleń dla osób bezrobotnych w ramach projektu konkursowego pn. Szansa na lepsze jutro współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego - 4 części
Numer ogłoszenia: 87588 - 2012; data zamieszczenia: 21.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 55516 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kłobucki, Rynek im. Jana Pawła II 13, 42-100 Kłobuck, woj. śląskie, tel. 34 3109500, faks 34 3109507.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przeprowadzenia szkoleń dla osób bezrobotnych w ramach projektu konkursowego pn. Szansa na lepsze jutro współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego - 4 części.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kłobucku. Przedmiot zamówienia współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu konkursowego pn. Szansa na lepsze jutro. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wymienione w niniejszej specyfikacji części zamówienia. Część 1 - OPERATOR MASZYN STEROWANYCH NUMERYCZNIE CNC 1.1 Liczba osób i czas trwania szkolenia Szkolenie przeznaczone jest dla 10 osób bezrobotnych. Zajęcia powinny odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 8.00 a 20.00. Szkolenie realizowane musi być według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych tygodniowo (tj. 5 godzin zegarowych dziennie). Maksymalna liczba godzin dydaktycznych w ciągu jednego dnia nie może przekroczyć ośmiu. 1.2 Liczba godzin szkolenia Szkolenie musi zostać przeprowadzone w terminie do 20 dni roboczych w wymiarze 150 godzin lekcyjnych (przez godzinę lekcyjną należy rozumieć 45 minut zajęć) według planu nauczania obejmującego nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu (w tym godziny teoretyczne i praktyczne). W harmonogramie szkolenia Wykonawca uwzględnia przerwy, które nie mogą przekroczyć łącznie 30 minut w każdym dniu zajęć (wchodzące w 25 godzin zegarowych zajęć w tygodniu). 1.3 Miejsce szkolenia Szkolenie musi odbyć się na terenie powiatu kłobuckiego lub miasta Częstochowy. Wykonawca musi wskazać dokładny adres miejsca przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych. Sale dydaktyczne muszą posiadać dostęp do szatni (przebieralni) oraz dostęp do sanitariatów wyposażonych w bieżącą wodę (ciepłą i zimną). Wymagane jest aby powierzchnia sal dydaktycznych, ilość stanowisk oraz wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne były dostosowane do zakresu szkolenia oraz liczby uczestników szkolenia, zgodnie z przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny pracy. 1.4 Zakres tematyczny szkolenia Tematyka szkolenia musi obejmować minimum następujący zakres tematyczny: - przepisy BHP, p. poż. i ergonomia pracy w zakresie obszaru zawodowego CNC, - pierwsza pomoc przedlekarska, - obróbka skrawaniem i narzędzia skrawające w zakresie obrabiarek CNC, - kompletowanie i czytanie dokumentacji technicznej, - dostosowanie programów operacji technologicznych dla toczenia do użytkowanej tokarki, - dostosowanie programów operacji technologicznych dla frezowania do użytkowanej frezarki, - dorabianie narzędzi, ustawianie na tokarce wraz z wprowadzeniem danych do sterownika, - dorabianie narzędzi, ustawianie na frezarce wraz z wprowadzeniem danych do sterownika, - mocowanie przedmiotu na tokarce, - mocowanie przedmiotu na frezarce, - wczytywanie i weryfikacja programu obróbki do sterownika tokarki, - wczytywanie i weryfikacja programu obróbki do sterownika frezarki, - obsługa i użytkowanie tokarki sterowanej w systemie CNC, - obsługa i użytkowanie frezarki sterowanej w systemie CNC, - pomiar kształtu i wymiarów przedmiotu obrabianego. Szkolenie powinno kończyć się egzaminem sprawdzającym zdobyte wiadomości i umiejętności oraz wydaniem absolwentom szkolenia zaświadczeń o ukończeniu kursu. Czas trwania egzaminu wlicza się do czasu trwania zajęć. 1.5 Materiały szkoleniowe dla uczestników, poczęstunek Każdy uczestnik szkolenia musi otrzymać następujące materiały szkoleniowe: minimum jeden podręcznik i inne trwale zszyte materiały informacyjne związane z tematyką prowadzonego kursu oraz zeszyt A4 w twardej oprawie, długopis, ołówek, zakreślacz itp. przybory piśmienne. Odbiór materiałów musi zostać pokwitowany przez uczestników szkolenia. Dodatkowo wszyscy uczestnicy kursu w czasie przerwy muszą otrzymać każdego dnia szkolenia poczęstunek w postaci: ciastek, kawy, herbaty, cukru oraz wody mineralnej gazowanej i niegazowanej. Wykonawca musi zapewnić uczestnikom kursu higieniczne miejsce do spożywania poczęstunku. W sali lub jej bliskim sąsiedztwie musi znajdować się dodatkowy stolik, czajnik (termos) oraz miejsce zapewniające możliwość przechowywania produktów spożywczych i naczyń jednorazowych dla uczestników kursu bez dostępu dla osób trzecich. 1.6 Sprzęt oraz narzędzia do przeprowadzenia szkolenia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić sprzęt oraz narzędzia niezbędne do przeprowadzenia szkolenia. 1.7 Ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem wyłącznie uczestników szkolenia, którzy w trakcie szkolenia podejmą zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą. Koszt ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków zostanie sfinansowany przez Zamawiającego na podstawie odrębnej faktury lub rachunku oraz przedłożonej kserokopii polisy ubezpieczeniowej potwierdzającej wysokość poniesionych kosztów. 1.8 Program szkolenia, zaświadczenia Do oferty należy przedłożyć wypełniony program szkolenia zawierający preliminarz kosztów szkolenia, który powinien dodatkowo zawierać koszt materiałów szkoleniowych oraz koszt poczęstunku. W preliminarzu kosztów szkolenia nie należy uwzględniać kosztu NNW. Do oferty należy przedłożyć wzór zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji (na wzorze załączonym do SIWZ z logo EFS) zawierający: - numer z rejestru, - imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, - nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, - formę i nazwę szkolenia, - okres trwania szkolenia, - miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, - tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, - podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. Część 2 - PRAWO JAZDY KAT. C+E 2.1 Liczba osób i czas trwania szkolenia Szkolenie przeznaczone jest dla 10 osób bezrobotnych posiadających prawo jazdy kat. C. Zajęcia powinny odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 8.00 a 20.00.(stosuje się w przypadku zajęć teoretycznych). Szkolenie realizowane musi być według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych tygodniowo (tj. 5 godzin zegarowych dziennie). Maksymalna liczba godzin dydaktycznych w ciągu jednego dnia nie może przekroczyć ośmiu. 2.2 Liczba godzin szkolenia Szkolenie musi zostać przeprowadzone w terminie do 20 dni roboczych w wymiarze 45 godzin lekcyjnych (przez godzinę lekcyjną należy rozumieć 45 minut zajęć) według planu nauczania obejmującego nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu (w tym godziny teoretyczne i praktyczne). W harmonogramie szkolenia Wykonawca uwzględnia przerwy, które nie mogą przekroczyć łącznie 30 minut w każdym dniu zajęć (wchodzące w 25 godzin zegarowych zajęć w tygodniu). 2.3 Miejsce szkolenia Szkolenie musi odbyć się na terenie powiatu kłobuckiego lub miasta Częstochowy. Wykonawca musi wskazać dokładny adres miejsca przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych. Sale dydaktyczne muszą posiadać dostęp do szatni (przebieralni) oraz dostęp do sanitariatów wyposażonych w bieżącą wodę (ciepłą i zimną). Wymagane jest aby powierzchnia sal dydaktycznych, ilość stanowisk oraz wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne były dostosowane do zakresu szkolenia oraz liczby uczestników szkolenia, zgodnie z przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny pracy. 2.4 Zakres tematyczny szkolenia Szkolenie musi zostać przeprowadzone zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. Nr 108 z 2005 r., poz. 908 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. Nr 217 z 2005 r., poz. 1834 z późn. zm.) i powinno obejmować 20 godzin teoretycznych i 25 godzin praktycznych. Szkolenie musi zakończyć się egzaminem państwowym, którego koszt należy wliczyć w koszt kursu. 2.5 Materiały szkoleniowe dla uczestników, poczęstunek Każdy uczestnik szkolenia musi otrzymać następujące materiały szkoleniowe: minimum jeden podręcznik i inne trwale zszyte materiały informacyjne związane z tematyką prowadzonego kursu oraz zeszyt A4 w twardej oprawie, długopis, ołówek, zakreślacz itp. przybory piśmienne. Odbiór materiałów musi zostać pokwitowany przez uczestników szkolenia. Dodatkowo wszyscy uczestnicy kursu w czasie przerwy muszą otrzymać każdego dnia szkolenia poczęstunek (wyłącznie w trakcie zajęć teoretycznych) w postaci: ciastek, kawy, herbaty, cukru oraz wody mineralnej gazowanej i niegazowanej. Wykonawca musi zapewnić uczestnikom kursu higieniczne miejsce do spożywania poczęstunku. W sali lub jej bliskim sąsiedztwie musi znajdować się dodatkowy stolik, czajnik (termos) oraz miejsce zapewniające możliwość przechowywania produktów spożywczych i naczyń jednorazowych dla uczestników kursu bez dostępu dla osób trzecich. 2.6 Sprzęt oraz narzędzia do przeprowadzenia szkolenia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić sprzęt oraz narzędzia niezbędne do przeprowadzenia szkolenia. 2.7 Badania lekarskie Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić niezbędne badania lekarskie. Wykonawca wlicza koszt za badania lekarskie w koszt kursu. 2.8 Ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem wyłącznie uczestników szkolenia, którzy w trakcie szkolenia podejmą zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą. Koszt ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków zostanie sfinansowany przez Zamawiającego na podstawie odrębnej faktury lub rachunku oraz przedłożonej kserokopii polisy ubezpieczeniowej potwierdzającej wysokość poniesionych kosztów. 2.9 Program szkolenia, zaświadczenia Do oferty należy przedłożyć wypełniony program szkolenia zawierający preliminarz kosztów szkolenia, który powinien dodatkowo zawierać koszt badań lekarskich, koszt egzaminu państwowego, koszt materiałów szkoleniowych oraz koszt poczęstunku. W preliminarzu kosztów szkolenia nie należy uwzględniać kosztu NNW. Do oferty należy przedłożyć wzór zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji (na wzorze załączonym do SIWZ z logo EFS) zawierający: - numer z rejestru, - imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, - nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, - formę i nazwę szkolenia, - okres trwania szkolenia, - miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, - tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, - podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. Część 3 - PROFESJONALNY SPRZEDAWCA 3.1 Liczba osób i czas trwania szkolenia Szkolenie przeznaczone jest dla 10 osób bezrobotnych. Zajęcia powinny odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 8.00 a 20.00. Szkolenie realizowane musi być według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych tygodniowo (tj. 5 godzin zegarowych dziennie). Maksymalna liczba godzin dydaktycznych w ciągu jednego dnia nie może przekroczyć ośmiu. 3.2 Liczba godzin szkolenia Szkolenie musi zostać przeprowadzone w terminie do 20 dni roboczych w wymiarze 150 godzin lekcyjnych (przez godzinę lekcyjną należy rozumieć 45 minut zajęć) według planu nauczania obejmującego nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu (w tym godziny teoretyczne i praktyczne). W harmonogramie szkolenia Wykonawca uwzględnia przerwy, które nie mogą przekroczyć łącznie 30 minut w każdym dniu zajęć (wchodzące w 25 godzin zegarowych zajęć w tygodniu). 3.3 Miejsce szkolenia Szkolenie musi odbyć się na terenie powiatu kłobuckiego lub miasta Częstochowy. Wykonawca musi wskazać dokładny adres miejsca przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych. Sale dydaktyczne muszą posiadać dostęp do szatni (przebieralni) oraz dostęp do sanitariatów wyposażonych w bieżącą wodę (ciepłą i zimną). Wymagane jest aby powierzchnia sal dydaktycznych, ilość stanowisk oraz wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne były dostosowane do zakresu szkolenia oraz liczby uczestników szkolenia, zgodnie z przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny pracy. 3.4 Zakres tematyczny szkolenia Szkolenie musi zostać przeprowadzone w wymiarze 150 godzin lekcyjnych, z czego co najmniej 40 godzin zajęć praktycznych przeprowadzonych w jednostce handlowej (polegających na zapoznaniu się z czynnościami związanymi z obsługą klienta, obsługą kasy fiskalnej oraz urządzeń z nią współpracujących, wykładaniem towaru). Tematyka szkolenia musi obejmować minimum następujący zakres tematyczny: - przepisy BHP obowiązujące w jednostce handlowej, - pierwsza pomoc przedlekarska, - zapoznanie z podstawowymi pojęciami obowiązującymi w jednostce handlowej, - rodzaje punktów sprzedaży i ich charakterystyka, - rozmieszczanie i przechowywanie towarów, - przyjmowanie dostaw towarów oraz przygotowanie ich do sprzedaży, - sprawdzanie towarów przeznaczonych do sprzedaży pod względem jakościowym i ilościowym, - inkasowanie należności za sprzedawane produkty, - dokumentowanie obrotu towarowego, - zawieranie transakcji sprzedaży oraz przyjmowanie i wypełnianie dokumentów z nią związanych, - rozliczanie i zabezpieczanie utargu, - przeprowadzanie kontroli wewnętrznej (inwentaryzacja, remanent) punktu sprzedaży, - współpraca w przygotowaniu oferty sprzedaży (oferty towarowe, cenniki, katalogi itp.), - zasady obsługi urządzeń (czytników kodów kreskowych, wag elektronicznych, drukarek kodów kreskowych, metkownic, drukarek fiskalnych, obsługa terminalu kart płatniczych), - obsługa kasy fiskalnej oraz urządzeń z nią współpracujących, - zasady sprzedaży internetowej. Szkolenie powinno kończyć się egzaminem sprawdzającym zdobyte wiadomości i umiejętności oraz wydaniem absolwentom szkolenia zaświadczeń o ukończeniu kursu. Czas trwania egzaminu wlicza się do czasu trwania zajęć. 3.5 Materiały szkoleniowe dla uczestników, poczęstunek Każdy uczestnik szkolenia musi otrzymać następujące materiały szkoleniowe: minimum jeden podręcznik i inne trwale zszyte materiały informacyjne związane z tematyką prowadzonego kursu oraz zeszyt A4 w twardej oprawie, długopis, ołówek, zakreślacz itp. przybory piśmienne. Odbiór materiałów musi zostać pokwitowany przez uczestników szkolenia. Dodatkowo wszyscy uczestnicy kursu w czasie przerwy muszą otrzymać każdego dnia szkolenia poczęstunek w postaci: ciastek, kawy, herbaty, cukru oraz wody mineralnej gazowanej i niegazowanej. Wykonawca musi zapewnić uczestnikom kursu higieniczne miejsce do spożywania poczęstunku. W sali lub jej bliskim sąsiedztwie musi znajdować się dodatkowy stolik, czajnik (termos) oraz miejsce zapewniające możliwość przechowywania produktów spożywczych i naczyń jednorazowych dla uczestników kursu bez dostępu dla osób trzecich. 3.6 Sprzęt oraz narzędzia do przeprowadzenia szkolenia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić sprzęt oraz narzędzia niezbędne do przeprowadzenia szkolenia. 3.7 Badania lekarskie Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić niezbędne badania lekarskie (w tym badanie na nosicielstwo) i wydanie książeczek zdrowia ze stosownym wpisem. Wykonawca wlicza koszt za badania lekarskie w koszt kursu. 3.8 Ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem wyłącznie uczestników szkolenia, którzy w trakcie szkolenia podejmą zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą. Koszt ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków zostanie sfinansowany przez Zamawiającego na podstawie odrębnej faktury lub rachunku oraz przedłożonej kserokopii polisy ubezpieczeniowej potwierdzającej wysokość poniesionych kosztów. 3.9 Program szkolenia, zaświadczenia Do oferty należy przedłożyć wypełniony program szkolenia zawierający preliminarz kosztów szkolenia, który powinien dodatkowo zawierać koszt badań lekarskich, koszt materiałów szkoleniowych oraz koszt poczęstunku. W preliminarzu kosztów szkolenia nie należy uwzględniać kosztu NNW. Do oferty należy przedłożyć wzór zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji (na wzorze załączonym do SIWZ z logo EFS) zawierający: - numer z rejestru, - imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, - nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, - formę i nazwę szkolenia, - okres trwania szkolenia, - miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, - tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, - podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. Część 4 - OPIEKUN DZIECIĘCY 4.1 Liczba osób i czas trwania szkolenia Szkolenie przeznaczone jest dla 10 osób bezrobotnych. Zajęcia powinny odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 8.00 a 20.00. Szkolenie realizowane musi być według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych tygodniowo (tj. 5 godzin zegarowych dziennie). Maksymalna liczba godzin dydaktycznych w ciągu jednego dnia nie może przekroczyć ośmiu. 4.2 Liczba godzin szkolenia Szkolenie musi zostać przeprowadzone w terminie do 20 dni roboczych w wymiarze 150 godzin lekcyjnych (przez godzinę lekcyjną należy rozumieć 45 minut zajęć) według planu nauczania obejmującego nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu (w tym godziny teoretyczne i praktyczne). W harmonogramie szkolenia Wykonawca uwzględnia przerwy, które nie mogą przekroczyć łącznie 30 minut w każdym dniu zajęć (wchodzące w 25 godzin zegarowych zajęć w tygodniu). 4.3 Miejsce szkolenia Szkolenie musi odbyć się na terenie powiatu kłobuckiego lub miasta Częstochowy. Wykonawca musi wskazać dokładny adres miejsca przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych. Sale dydaktyczne muszą posiadać dostęp do szatni (przebieralni) oraz dostęp do sanitariatów wyposażonych w bieżącą wodę (ciepłą i zimną). Wymagane jest aby powierzchnia sal dydaktycznych, ilość stanowisk oraz wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne były dostosowane do zakresu szkolenia oraz liczby uczestników szkolenia, zgodnie z przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny pracy. 4.4 Zakres tematyczny szkolenia Tematyka szkolenia musi obejmować minimum następujący zakres tematyczny: - stosowanie wybranych form komunikacji interpersonalnej oraz metod poznawania dziecka, - określanie potrzeb dziecka i sposobów ich zaspokajania, - stosowanie podstawowych zasad i metod wychowania, - wychowanie dziecka w środowisku instytucjonalnym, - stosowanie wybranych zabaw i gier wpływających na rozwój dziecka, - utrzymywanie w czystości skóry dziecka i jego otoczenia, - zaspokajanie podstawowych potrzeb fizjologicznych dziecka, - udzielanie pierwszej pomocy przedlekarskiej w stanach zagrożenia i zapobieganie urazowości, - pomaganie w wykonywaniu pomiarów podstawowych parametrów życiowych i zapobieganie chorobom, - komunikowanie się z rodzicami, opiekunami dziecka i przekazywanie informacji o dziecku. Szkolenie powinno kończyć się egzaminem sprawdzającym zdobyte wiadomości i umiejętności oraz wydaniem absolwentom szkolenia zaświadczeń o ukończeniu kursu. Czas trwania egzaminu wlicza się do czasu trwania zajęć. 4.5 Materiały szkoleniowe dla uczestników, poczęstunek Każdy uczestnik szkolenia musi otrzymać następujące materiały szkoleniowe: minimum jeden podręcznik i inne trwale zszyte materiały informacyjne związane z tematyką prowadzonego kursu oraz zeszyt A4 w twardej oprawie, długopis, ołówek, zakreślacz itp. przybory piśmienne. Odbiór materiałów musi zostać pokwitowany przez uczestników szkolenia. Dodatkowo wszyscy uczestnicy kursu w czasie przerwy muszą otrzymać każdego dnia szkolenia poczęstunek w postaci: ciastek, kawy, herbaty, cukru oraz wody mineralnej gazowanej i niegazowanej. Wykonawca musi zapewnić uczestnikom kursu higieniczne miejsce do spożywania poczęstunku. W sali lub jej bliskim sąsiedztwie musi znajdować się dodatkowy stolik, czajnik (termos) oraz miejsce zapewniające możliwość przechowywania produktów spożywczych i naczyń jednorazowych dla uczestników kursu bez dostępu dla osób trzecich. 4.6 Sprzęt oraz narzędzia do przeprowadzenia szkolenia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić sprzęt oraz narzędzia niezbędne do przeprowadzenia szkolenia. 4.7 Ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem wyłącznie uczestników szkolenia, którzy w trakcie szkolenia podejmą zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą. Koszt ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków zostanie sfinansowany przez Zamawiającego na podstawie odrębnej faktury lub rachunku oraz przedłożonej kserokopii polisy ubezpieczeniowej potwierdzającej wysokość poniesionych kosztów. 4.8 Program szkolenia, zaświadczenia Do oferty należy przedłożyć wypełniony program szkolenia zawierający preliminarz kosztów szkolenia, który powinien dodatkowo zawierać koszt materiałów szkoleniowych oraz koszt poczęstunku. W preliminarzu kosztów szkolenia nie należy uwzględniać kosztu NNW. Do oferty należy przedłożyć wzór zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji (na wzorze załączonym do SIWZ z logo EFS) zawierający: - numer z rejestru, - imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, - nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, - formę i nazwę szkolenia, - okres trwania szkolenia, - miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, - tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, - podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. Inne wymagania Zamawiającego w zakresie wszystkich części zamówienia: - na zaświadczeniach o ukończeniu kursu musi zostać umieszczona informacja o realizowaniu szkolenia w ramach projektu konkursowego pn. Szansa na lepsze jutro współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego (zawierający logo EFS) jeżeli nie ma możliwości zamieszczenia odpowiedniej informacji na certyfikatach, świadectwach czy dyplomach (np. zaświadczenia na drukach MEN) - wydanie dodatkowego zaświadczenia zawierającego tę informację, - Wykonawca zobowiązany jest umieszczać aktualnie obowiązujące logotypy oraz informację o realizowaniu szkolenia w ramach projektu konkursowego pn. Szansa na lepsze jutro współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego na wszystkich dokumentach związanych z organizacją szkolenia (tj. m.in. na materiałach szkoleniowych, harmonogramie szkolenia, zaświadczeniach o ukończeniu szkolenia, certyfikatach, dyplomach, listach obecności, wykazie osób, które ukończyły szkolenie, protokóle z egzaminu, fakturze). Wytyczne dot. oznaczania projektów w ramach PO KL zamieszczone są na stronie internetowej Instytucji Wdrażającej Informacje pod adresem http:efs.wup-katowice.pl w zakładce Promocja PO KL), - Wykonawca zobowiązany jest w miejscu organizacji zajęć szkoleniowych umieszczać plakaty, przekazane przez Zamawiającego, informujące o organizacji szkolenia realizowanego w ramach projektu konkursowego pn. Szansa na lepsze jutro współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Ponadto zobowiązany jest umieszczać w widocznym miejscu flagę z emblematem Unii Europejskiej, - Wykonawca zobowiązany jest do zarejestrowania instytucji szkoleniowej w internetowej bazie ofert szkoleniowych dostępnej na stronie internetowej: www.inwestycjawkadry.pl i aktualizowania w tej bazie informacji o każdym szkoleniu organizowanym w ramach projektu konkursowego pn. Szansa na lepsze jutro współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, nie rzadziej niż raz w miesiącu. - Wykonawca zobowiązany jest do udostępniania uprawnionym Jednostkom kontrolującym prawa wglądu do dokumentów związanych z realizowanym Projektem konkursowym, w tym dokumentów finansowych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu konkursowego pn. Szansa na lepsze jutro.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Operator Maszyn Sterowanych Numerycznie CNC
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Jan FABJAŃSKI "AWANS" OŚRODEK USŁUG OŚWIATOWYCH
jakie przetargi wygrała firma
Jan FABJAŃSKI "AWANS" OŚRODEK USŁUG OŚWIATOWYCH
- AWANS Ośrodek Usług Oświatowych, ul. 3 Maja 18/22, 42-700 Lubliniec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22550,00
Oferta z najniższą ceną: 22550,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22550,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Prawo Jazdy Kat. C+E
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUGOWY "TEST-PAKT" KAZIMIERZ WYSTALSKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUGOWY "TEST-PAKT" KAZIMIERZ WYSTALSKI
- Zakład Usługowy TEST-PAKT, ul. Leśna 17, 42-141 Przystajń, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17650,00
Oferta z najniższą ceną: 17650,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17650,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Profesjonalny Sprzedawca
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Jan FABJAŃSKI "AWANS" OŚRODEK USŁUG OŚWIATOWYCH
jakie przetargi wygrała firma
Jan FABJAŃSKI "AWANS" OŚRODEK USŁUG OŚWIATOWYCH
- AWANS Ośrodek Usług Oświatowych, ul. 3 Maja 18/22, 42-700 Lubliniec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6600,00
Oferta z najniższą ceną: 6600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Opiekun Dziecięcy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Jan FABJAŃSKI "AWANS" OŚRODEK USŁUG OŚWIATOWYCH
jakie przetargi wygrała firma
Jan FABJAŃSKI "AWANS" OŚRODEK USŁUG OŚWIATOWYCH
- AWANS Ośrodek Usług Oświatowych, ul. 3 Maja 18/22, 42-700 Lubliniec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6055,00
Oferta z najniższą ceną: 6055,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12750,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KŁOBUCKA
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej pn.: "Projekt ul. Jesionowej 470 095S w Kłobucku" wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego oraz aktualizacją kosztorysów inwestorskich".
- Usuwanie i zagospodarowanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych w tym odpady z targowisk oraz nieczystości ciekłych z posesji będących w zarządzie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kłobucku.
- Dostawa medycznego ambulansu drogowego typu B zgodnego z normą PN:EN 1789 na potrzeby Pogotowia Ratunkowego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
więcej: przetargi w Kłobucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Klucze do zawodowej przyszłości" - z podziałem na II części.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów w ramach projektu "Kształcenie zawodowe na najwyższym poziomie-wsparcie uczniów i nauczycieli w powiecie radomszczańskim" nr FELD.08.08-IZ.00-0069/23.
- Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli na potrzeby realizacji projektów w Powiecie Opatowskim
- Przeprowadzenie kursu z druku 3D - rodzaje technologii addytywnych - poziom zaawansowany w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.