To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-03-21
Wrocław: Dzierżawa 12 sztuk fotokopiarek dla potrzeb Spółki
Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. wraz z ich serwisem, znak
postępowania WM/SZP/PN/11/2012/S
Numer ogłoszenia: 87594 - 2012; data zamieszczenia: 21.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 71750 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o., ul. Mikołaja Reja 53-55, 50-343 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3235700, faks 71 3235750.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa 12 sztuk fotokopiarek dla potrzeb Spółki Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. wraz z ich serwisem, znak postępowania WM/SZP/PN/11/2012/S.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa 12 sztuk fotokopiarek dla potrzeb Spółki Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. wraz z ich serwisem, znak postępowania WM/SZP/PN/11/2012/S. 1.Rodzaj zamówienia: dostawa. 2.Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa 12 sztuk fotokopiarek dla potrzeb Spółki Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. wraz z ich serwisem, zgodnie z nomenklaturą CPV (Wspólny Słownik Zamówień): 30.12.00.00-3 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego; 48.42.10.00-5 - Pakiety oprogramowania do zarządzania urządzeniami; 50.31.31.00-3 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek; 50.31.32.00-4 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek. 3.Zakres zamówienia obejmuje: 1) oddanie w dzierżawę Zamawiającemu 12 sztuk, w pełni sprawnych cyfrowych urządzeń wielofunkcyjnych umożliwiających drukowanie, skanowanie oraz kopiowanie przez pracowników spółki Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. o parametrach określonych w formularzu oferty a także dostarczenie, zainstalowanie i uruchomienie ich w terminie 7 dni od podpisania umowy, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w załączniku nr 4 do umowy; 2)dostarczenie, zainstalowanie i uruchomienie oprogramowania zarządzającego fotokopiarkami, a także przeszkolenie trzech administratorów, do używania tej aplikacji w terminie 7 dni od podpisania umowy; 3)wykonywanie na bieżąco wszelkich czynności związanych z konserwacją, naprawą i utrzymywaniem we właściwym stanie technicznym dostarczonych urządzeń; 4)dokonywanie deinstalacji, transportu i ponownej instalacji urządzeń w przypadku zmiany ich lokalizacji; 5)niezwłoczne dostarczanie wszystkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych oraz papieru odpowiednio kompatybilnych z dostarczonymi urządzeniami (których bieżącym uzupełnianiem ma zajmować się przeszkolony użytkownik) do głównej siedziby Zamawiającego, zgodnie z zapotrzebowaniem; 6)odbieranie zużytych części i materiałów eksploatacyjnych, w tym pustych pojemników po tonerach; 7)odbieranie urządzeń własnym sprzętem i staraniem z miejsca wskazanego przez Zamawiającego po wygaśnięciu lub rozwiązaniu umowy. 4.Zakres serwisu fotokopiarek obejmuje 1)przeszkolenie 20 osób, które będąobsługiwać urządzenia, 2)comiesięczny odczyt liczników urządzeń, 3)dostarczanie materiałów eksploatacyjnych (włącznie z papierem) dowozem własnym transportem, 4)wykonywanie przeglądów technicznych, 5)naprawy i wymianę zużytych części zamiennych (stanowią one własność wykonawcy), 6)dojazd do Zamawiającego na jego wezwanie, 7)instalację urządzeń, 8)inne czynności serwisowe mające na celu usunięcie występujących usterek oraz zapewnienie prawidłowego działania urządzeń, 9)dostarczenie urządzeń zastępczych w przypadku braku możliwości usunięcia awarii zgodnie z zapisami w umowy. 5.Szczegółowy zakres zamówienia określają: projekt umowy (załącznik nr 5 do SIWZ), formularz cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ) i opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ). 6.Przedmiot umowy musi odpowiadać warunkom jakościowym zgodnym z obowiązującymi atestami i normami polskimi, a ponadto w przypadku dostawy papieru i materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do funkcjonowania fotokopiarek dostarczanie ich w opakowaniach zabezpieczających jakość towaru i odpowiadających warunkom transportu, odbioru i przechowywania. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania całości zamówienia w zakresie ilości papieru i materiałów eksploatacyjnych, a także ilości wykonanych kopii ponad abonament. Zamówienie określa maksymalne potrzeby Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego 48.42.10.00 - Pakiety oprogramowania do zarządzania urządzeniami 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TOSHIBA TEC POLAND Spółka Akcyjna, ul. Mineralna 15A, 02-274 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 124362,93 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 148800,00
Oferta z najniższą ceną: 148800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 173040,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zakup i dostawa sprzętu kwaterunkowego (III części)
- Dostawa piasku do piaskownic objętych zarządem ZZK - 6 ZADAŃ
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego we Wrocławiu w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz paczek {....}
- Budowa rampy do odśnieżania samochodów ciężarowych na terenie MOP-ów Syców PN, Syców PD, Jonas PN i Jonas PD przy drodze ekspresowej S8 województwo dolnośląskie
- Remont nawierzchni betonowej autostrady A4 na odcinku Krzyżowa - Krzywa oraz w rejonie węzła Mikołajowice
- Usługa szkoleniowa obejmująca przygotowanie i przeprowadzenie Szkolenia z zakresu organizacji pracy i zarządzania zadaniami z Trello, dla kadry kierowniczej zarządzającej i administracyjnej UPWr.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.