eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pniewy › ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA POMIESZCZENIA MAGAZYNOWEGO NA POMIESZCZENIA REKREACJI DLA UCZNIÓW W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ ORAZ REMONTU KORYTARZA NA II PIĘTRZE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-21

Pniewy: ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA POMIESZCZENIA MAGAZYNOWEGO NA POMIESZCZENIA REKREACJI DLA UCZNIÓW W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ ORAZ REMONTU KORYTARZA NA II PIĘTRZE
Numer ogłoszenia: 87596 - 2011; data zamieszczenia: 21.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa , ul. Strzelecka 11a, 62-045 Pniewy, woj. wielkopolskie, tel. 061 2910177, faks 061 2910177.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://sppniewy.szkolnastrona.pl/m_gl.php?id=46&szbl=1

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Podstawowa im. Powstańców Wlkp. w Pniewach.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA POMIESZCZENIA MAGAZYNOWEGO NA POMIESZCZENIA REKREACJI DLA UCZNIÓW W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ ORAZ REMONTU KORYTARZA NA II PIĘTRZE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.Opis przedmiotu zamówienia -Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Zmiana sposobu użytkowania pomieszczenia magazynowego na pomieszczenie rekreacji dla uczniów w budynku szkoły podstawowej oraz remont korytarza na II piętrze. -W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać: a)Zamiana sposobu użytkowania polegać będzie na adaptacji istniejącego pomieszczenia warsztatu na pomieszczenie rekreacji dla dzieci. W pomieszczeni tym nowoprzyjęte w poczet uczniów dzieci będą przebywał jedną jednostkę lekcyjną dziennie aby zrelaksować się pomiędzy lekcjami. W związku z tym, że dzieci będą przebywać w tym pomieszczeniu tylko jedną jednostkę lekcyjną Państwowa Inspekcja Pracy oraz Wielkopolski Państwowy Wojewódzki Inspektor Sanitarny wydały postanowienie i decyzję, że pomieszczenie nie jest pomieszczeniem pracy w rozumieniu obowiązujących przepisów. Remont pomieszczenia będzie podzielony na dwa etapy. Pierwszy etap obejmować będzie następujące roboty budowlane: -wymienienie stolarki okiennej na nową z PCV, w oknach zamontować nawiewniki higrosterowane, -wymienienie parapetów zewnętrznych na nowe z blachy ocynkowanej, -naprawie parapetów wewnętrznych poprzez uzupełnienie ubytków, -zaszpachlowaniu nierówności i pomalowaniu farbą olejną, -wygładzeniu masą szpachlową ściany i sufitu, -pomalowaniu ściany i sufitu farbą emulsyjną w kolorystyce uzgodnionej z Inwestorem, -wyrównaniu posadzki masą wyrównującą oraz ułożenie posadzki z płytek ceramicznych w kształcie i kolorystyce uzgodnionej z Inwestorem, zdemontowaniu obudowy umywali oraz zamontowaniu nowej umywalki i baterii, -ułożeniu wokół umywalki na ścianie płytek ceramicznych wg. rysunku, -wymianie opraw oświetleniowych na nowe wg projektu elektrycznego, -wymianie starego grzejnika i zamontowaniu nowych grzejników pod wszystkimi oknami, zasilanie grzejników rozprowadzić w bruździe w posadzce oraz w bruździe ściennej, -zamontowaniu na grzejnikach osłon wg. rysunku, -wymianie drzwi wejściowe do pomieszczenia na nowe z PCV przeszklone o szerokości skrzydła 90cm w kolorystyce uzgodnionej z Inwestorem, -wymianie kratki wentylacyjnej, wentylacja pomieszczenia odbywać się będzie poprzez istniejący kanał wentylacyjny. UWAGA !!! Opisany w projekcie adaptacji pomieszczeń użytkowych DRUGI ETAP prac będzie wykonywany w innym terminie i nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia. W ZWIĄZKU Z TYM PROSIMY NIE KOSZTORYSOWAĆ POZYCJI: 5d.1, 6d.1, 7d.1, 8d.1, 9d.1, 10d.1, 23d.4, 24d.4, 26d.4, 27d.4, zawartych w przedmiarze. b)Remont korytarza II pietra w budynku szkoły podstawowej polegał będzie na: Objęty opracowaniem korytarz znajduje się na II piętrze budynku. Remont korytarza ma na celu dostosowaniu korytarza do standardu wykończenia pozostałych wyremontowanych już korytarzy na pozostałych kondygnacjach. W tym celu należy wykonać prace remontowe polegające na: -wymianie stolarki drzwiowej na nową drewnianą, zarówno skrzydła jak i ościeżnice, mocowanie skrzydła drzwiowego na trzech zawiasach, drzwi wyposażyć w jedną wkładkę patentową (3 zestawy kluczy) oraz klamki (jedna skrzydło drzwiowe - gałko-klamka), typ dostosować do istniejących drzwi zamontowanych na korytarzu piętro niżej, -demontażu dwóch drzwi stalowych pomiędzy korytarzem a klatkami schodowymi, -obróbce nowo zamontowanych drzwi do klas -obróbce wnęk po demontażu drzwi stalowych -naprawie parapetów wewnętrznych poprzez uzupełnienie ubytków, zaszpachlowaniu nierówności i pomalowaniu farbą olejną, -pomalowanie dwóch grzejników, -pomalowanie osłon grzejników, -demontażu i ponownym montażu zamontowanych na ścianach i suficie elementów jak dzwonki, zegary itp., -wygładzeniu masą szpachlową ścian i sufitu, -pomalowaniu ścian do wysokości 2,1m farbą lateksową w kolorystyce uzgodnionej z Inwestorem (kolorystyka zielona). Farbą, winna spełniać następujące warunki: Odporność na szorowanie: klasa 1 (ISO 11998), stopień połysku: półmat, wodorozcienczalna, (TIKKURILA lub farba równoważna- dotyczy parametrów technicznych), -pomalowaniu pozostałej części ściany i sufitu farbą emulsyjną w kolorystyce uzgodnionej z Inwestorem, (przewiduje się pomalowanie pozostałej część ściany w kolorystyce zielonej, a sufitu na biało) -wymianie opraw oświetleniowych na nowe, lokalizacja i typ opraw do uzgodnienia z Inwestorem, -wykuciu bruzd zatynkowanie przewodów elektrycznych (trasa zaznaczona na rysunkach) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w dokumentacjach projektowych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach, które stanowią załącznik nr 4 i 5 do niniejszej SIWZ. UWAGA !!! Wymaga się udzielenia 36 - miesięcznego okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od dnia odbioru końcowego bez zastrzeżeń..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sppniewy.szkolnastrona.pl/m_gl.php?id=46&szbl=1
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa im. Powstańców Wlkp. w Pniewach ul. Strzelecka 11a 62-045 Pniewy Sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2011 godzina 09:00, miejsce: Szkoła Podstawowa im. Powstańców Wlkp. w Pniewach ul. Strzelecka 11a 62-045 Pniewy Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.