To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-24
Ogłoszenie nr 87701 - 2017 z dnia 2017-05-24 r.
Krzyżowice: Dostawa artykułów żywnościowych do Powiatowego Zespołu Szkół Nr 1 w Krzyżowicach, w podziale na zadania.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 58536-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach, krajowy numer identyfikacyjny
11533500000, ul.
ul. Główna
2,
55040
Krzyżowice, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
0-71 311-84-79, faks
0-71 311-84-79, e-mail
pzs@pzs-krzyzowice.wroc.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pzs-krzyzowice.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów żywnościowych do Powiatowego Zespołu Szkół Nr 1 w Krzyżowicach, w podziale na zadania.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):3/ZP/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Powiatowego Zespołu Szkół Nr 1 w Krzyżowicac, w podziale na zadania, wraz z wniesieniem we wskazane miejsce, po uprzednim złożeniu zamówienia przez pracownika PZS nr 1 w Krzyżowicach telefonicznie, faxem bądź mailem zgodnie z wykazem zamawianych artykułów żywnościowych stanowiących załączniki do SIWZ, dla każdego z zadań osobno. Zadanie 1 - Dostawa produktów ogólnospożywczych Zadanie 2 - Dostawa produktów mięsnych Zadanie 3 - Dostawa produktów mleczarskich Zadanie 4 - Dostawa pieczywo, wyrobów piekarskich i ciastkarskich Zadanie 5 - Dostawa jaj Zadanie 6 - Dostawa mrożonek, ryb Zadanie 7 - Dostawa owoców i warzyw
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
15800000-6
Dodatkowe kody CPV:
15100000-9,
15500000-3,
15810000-9,
03142500-3,
15220000-6,
15330000-0,
03220000-9,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Zadanie 1 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT41703.20 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 28309.20 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Zadanie 2 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT75687.39 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 56034.60 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Zadanie 3 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT48621.30 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 42173.69 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Zadanie 4 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn: "Dostawa artykułów żywnościowych do Powiatowego Zespołu Szkół Nr 1 w Krzyżowicach w podziale na zadania", ponieważ dla Zadania 4, nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu. UZASADNIENIE FAKTYCZNE I PRAWNE W prowadzonym powyżej postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem zamówienia jest Dostawa artykułów żywnościowych do Powiatowego Zespołu Szkół Nr 1 w Krzyżowicach w podziale na zadania, w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu nr 58536 - 2017 zamieszczone w dniu 04.04.2017 r. w Biuletynie Zamówień Publicznych, na stronie internetowej oraz na tablicy ogłoszeń Zamawiającego, wypłynęły dwie oferty. W dniu 27.04.2017 r., Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty. m.in. na Zadanie nr 4 - dostawa pieczywa, wyrobów piekarskich i ciastkarskich, przyznając maksymalną ilość punktów tj.: 100 pkt. Wykonawcy - Piekarnia Lipianin GW Lipianin z siedzibą 49 - 351 Przylesie 32. Zamawiający przyznał punkty wg kryteriów oceny ofert: Lp zadanie 4 cena Ilość pkt. 1. Piekarnia Lipianin GW Lipianin 49 - 351 Przylesie 32 13 150,26 zł 100,00 8. Piekarnictwo S.C. Dariusz Jędrzejczak i Dorota Jędrzejczak Gniechowice Ul. Kątecka 61 55 - 080 Kąty Wrocławskie 14 827,31 zł Oferta odrzucona Art. 89 ust. 1 pkt. 2 Oferta Wykonawcy - Piekarnictwo S.C. Dariusz Jędrzejczak i Dorota Jędrzejczak, Gniechowice, ul. Kątecka 61; 55 - 080 Kąty Wrocławskie, który jako drugi złożył ofertę na przedmiotowe Zadanie 4, została na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy PZP odrzucona, ponieważ jej treść nie odpowiadała treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia (Wykonawca nie załączył do oferty Formularza Ofertowego, stanowiącego załącznik 2.1.do SIWZ). Pismem z dnia 11.05.2017 r. (przesłanego dnia 12.05.2017 r.,) Wykonawca - Piekarnia Lipianin GW Lipianin z siedzibą 49 - 351 Przylesie 32, poinformował Zamawiającego, "iż odstępuje od podpisania umowy na dostawę pieczywa". Przesłanki przytoczonego powyżej art. 93 ust. 1 pkt 1 Prawa zamówień publicznych zostały wyczerpane w całości, ponieważ na Zadanie nr 4 nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu i postępowanie należało unieważnić. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Zadanie 5 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3989.42 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2979.90 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: Zadanie 6 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT20384.70 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 14433.81 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: Zadanie 7 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT33776.05 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 20564.74 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.