eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDostawa materiałów eksploatacyjnych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-06-04

Poznań: Dostawa materiałów eksploatacyjnych
Numer ogłoszenia: 87735 - 2009; data zamieszczenia: 04.06.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 57861 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: POZSERWIS Gospodarstwo Pomocnicze Urzędu Miasta Poznania, pl. Kolegiacki 17, Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8785434, faks 061 8785215.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podsektor samorządowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Dostawa materiałów eksploatacyjnych.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów, szczegółowo opisanych w załączniku nr 2.Zamawiający dopuszcza materiały eksploatacyjne oryginalne (tzn. wyprodukowane przez producenta urządzenia, w którym będą eksploatowane), fabrycznie nowe (tzn. wcześnie nie eksploatowane, nie uzupełnione, nie przerobione). Przez produkt nowy należy rozumieć taki produkt, który posiada wszystkie cechy nowego tuszu, toneru, głowicy wcześniej nie eksploatowanego, w szczególności nie noszącego cech otwierania, posiadającego nową obudowę, nowe dysze, nowy tusz/toner, nowe opakowanie,Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez ofertę równoważną należy rozumieć taką ofertę, której przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagania jakościowe opisane w załączniku nr 1 stawiane przez Zamawiającego, nie narusza uprawnień wynikających z tytułu gwarancji na sprzęt, w którym tusze, tonery, głowice będą używane, a od opisu przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego różni się znakiem firmowym, znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Ofertą równoważną jest taka, w której zaoferowany materiał eksploatacyjny nie jest regenerowany (refabrykowany), nie podlega powtórnemu napełnieniu zużytych pojemników, nie powoduje szybszego zużycia od wcześniej stosowanych tuszy, tonerów, głowic oryginalnych.Dostawę materiałów eksploatacyjnych Zamawiający określać będzie każdorazowo w pisemnych zamówieniach składanych Wykonawcy. Zamówienia będą realizowane w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych, licząc od dnia następnego po otrzymaniu zamówienia od Zamawiającego pocztą elektroniczną lub faksem. Zamawiający określać będzie w zamówieniach ilość i rodzaj materiałów oraz wskaże miejsce tj. adres i numer pokoju, które będzie miejscem wydania materiałów. Zamawiający wymaga, aby okres przydatności do użytku dostarczonych materiałów wynosił: dla tuszy co najmniej 6 miesięcy , dla tonerów co najmniej 12 miesięcy, dla głowic co najmniej 36 miesięcy od terminu dostawy.Zamówienie będzie realizowane na podstawie umowy, której projekt stanowi załącznik nr 5.Wszelkie użyte w ofercie i załącznikach nazwy należy traktować jako typu. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania artykułów równoważnych pod warunkiem, że artykuł równoważny będzie posiadać parametry wskazane przez Zamawiającego lub lepsze.W terminie dwóch dni roboczych od zakończenia licytacji elektronicznej Wykonawca, który wygra licytacje dostarczy Zamawiającemu szczegółowy formularz cenowy, z zastrzeżeniem, że suma pozycji formularza będzie równa cenie oferowanej w licytacji oraz wypełniony załącznik nr 6 w przypadku gdy Wykonawca zaoferuje artykuły równoważne. Nie dostarczenie w/w załącznika traktowane będzie tak, jakby Wykonawca oferował wprost artykuły opisane w załączniku nr 1.UWAGA:Załączniki dostępne są na stronie http://bip.city.poznan.pl//bip/public/bip/zampub.html pod symbolem postępowania: GP.NZP/341-26/094..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 163114.75 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Licytacja elektroniczna

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PAPCOM s.c., ul. Kozia 18, 70-791 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 163114.75
  • Oferta z najniższą ceną: 163114.75 oferta z najwyższą ceną: 254098.36
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.