eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubaczówUsuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Lubaczów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-16

Lubaczów: Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Lubaczów
Numer ogłoszenia: 87743 - 2015; data zamieszczenia: 16.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubaczów , ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie, tel. 016 632 16 84, faks 017 717 36 55.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubaczow.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Lubaczów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest demontaż, transport i utylizacja wyrobów zawierających azbest z obiektów będących własnością osób fizycznych położonych na terenie Gminy Lubaczów w łącznej ilości 6.230 m2, tj. 110,52 Mg. Szczegółowy zakres prac obejmuje: 1) Zbieranie, transport i unieszkodliwianie pokryć dachowych zawierających azbest z terenu Gminy Lu-baczów w ilości 1.375,00 m2, tj. 24,15 Mg w następujących miejscowościach: Basznia Dolna - 70,00 m2, tj. 1,26 Mg; Basznia Górna - 200,00 m2, tj. 3,00 Mg; Borowa Góra - 150,00 m2, tj. 2,70 Mg; Lisie Jamy - 150,00 m2, tj. 2,70 Mg; Młodów - 80,00 m2, tj. 1,44 Mg; Opaka - 90,00 m2, tj. 1,62 Mg; Szczutków - 360,00 m2, tj. 6,48 Mg; Załuże - 275,00 m2, tj. 4,95 Mg. RAZEM: 1.375,00 m2, tj. 24,15 Mg W ramach prac wykonane zostaną: a) Zabezpieczenie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. ułożenie na paletach i za-bezpieczenie folią; b) Uporządkowanie miejsca wykonania usługi; c) Pakowanie; d) Załadunek; e) Transport odpadów niebezpiecznych z miejsca zbiórki do miejsca unieszkodliwiania; f) Rozładunek i zdeponowanie wraz z poniesieniem kosztów unieszkodliwiania na składowisku od-padów posiadającym odpowiednie zezwolenie na unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest; g) Prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w art.236 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r., poz.21). 2) Demontaż pokryć dachowych, transport i unieszkodliwianie pokryć dachowych zawierających azbest z terenu Gminy Lubaczów w ilości 4.855 m2, tj. 86,37 Mg w następujących miejscowościach: Basznia Dolna - 1200,00 m2, tj. 21,60 Mg; Borowa Góra - 300,00 m2, tj. 5,40 Mg; Dąbków - 120,00 m2, tj. 2,16 Mg; Dąbrowa - 90,00 m2, tj. 1,62 Mg; Karolówka - 530,00 m2, tj. 9,54 Mg; Krowica Hołodowska - 190,00 m2, tj. 3,42 Mg; Krowica Sama - 260,00 m2, tj. 4,68 Mg; Lisie Jamy - 330,00 m2, tj. 5,52 Mg; Młodów - 185,00 m2, tj. 3,33 Mg; Mokrzyca - 160,00 m2, tj. 2,40 Mg; Opaka - 520,00 m2, tj. 9,36 Mg; Szczutków - 370,00 m2, tj. 6,54 Mg; Tymce - 600,00 m2, tj. 10,8 Mg. RAZEM: 4.855,00 m2, tj. 86,37 Mg. W ramach prac wykonane zostaną: a) Demontaż; b) Zabezpieczenie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. ułożenie na paletach i zabezpieczenie folią; c) Uporządkowanie miejsca wykonania usługi; d) Pakowanie; e) Załadunek; f) Transport odpadów niebezpiecznych z miejsca zbiórki do miejsca unieszkodliwiania; g) Rozładunek i zdeponowanie wraz z poniesieniem kosztów unieszkodliwiania na składowisku od-padów posiadającym odpowiednie zezwolenie na unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest; h) Prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w art.236 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r., poz.21)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00 - Usługi usuwania azbestu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony (ocena wg zasady spełnia - nie spełnia), jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wymagane ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach ( Dz. U. z 2001 r. nr 185, poz 1243 z późń. zm) lub ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r., poz.21) zezwolenia w zakresie niezbędnym wytwarzania odpadów niebezpiecznych oraz zbierania i transportu odpadów niebezpiecznych zawierających azbest (dotyczy również podwykonawców w przypadku powierzenia niektórych zadań podwykonawcom)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony (ocena wg zasady spełnia - nie spełnia), jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku usług okresowych lub ciągłych wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 1 usługę demontażu, transportu i unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest o masie co najmniej 70 Mg (w ramach jednej umowy - nie dopuszcza się sumowania kilku umów w celu osiągnięcia progu 70 Mg)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w dz. VII ust. 5 pkt 5.1 SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy w przypadku: 1) działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym występujące po zawarciu niniejszej Umowy, za które Wykonawca odpowiedzialności nie ponosi i których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania, których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie niniejszej Umowy w ww. terminie. Do działań siły wyższej Strony zaliczają w szczególności: wojnę, działania wojenne, powódź, pożar, który nie powstał z winy Wykonawcy, epidemie, strajki, z wyjątkiem strajków w zakładach Wykonawcy. Strona po?wołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego pisemnego powiadomienia o powyższym drugiej Strony, a następnie do udokumento?wania zaistnienia tego stanu. Po ustąpieniu przeszkód w realizacji niniejszej Umowy, spowodowanych zaistnieniem siły wyższej, Wykonawca zobowiązany jest dołożyć starań dla nadrobienia zaległości powstałych w wyniku ww. nieprzewidzianych zdarzeń; 2) zdarzeń losowych; 3) wystąpienia okoliczności uniemożliwiających wykonywanie prac objętych niniejszą Umową, za wystąpienie których wyłączną odpowiedzialności ponosi Zamawiający; 4) wystąpienia odbiegających od normy ekstremalnych - ze względu na porę roku - warunków pogodowych obiektywnie uniemożliwiających wykonanie prac zgodnie z technologią; 5) ze względu na niezależne od Wykonawcy decyzje administracyjne uniemożliwiające lub mające istotny wpływ na brak możliwości wykonywania prac objętych umową; 6) opóźnienia w rozstrzygnięciu przetargu i podpisaniu umowy; 7) wystąpienia innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy na uzasadniony wniosek Wykonawcy pod warunkiem, że zmiana taka wynika z okoliczności których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lubaczow.com.pl/index.php?id=4;18;5;;
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wnioski do Zamawiającego o przekazanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia (koszt 20 zł) składać można pod adresem Urząd Gminy Lubaczów, ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Lubaczów, ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów, pok. nr 4 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.