eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówBudowa urządzenia dźwigowego, dostosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych - budynek szpitalny nr 4A.



Ogłoszenie z dnia 2016-06-15

Kraków: Budowa urządzenia dźwigowego, dostosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych - budynek szpitalny nr 4A.
Numer ogłoszenia: 87745 - 2016; data zamieszczenia: 15.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. dr J. Babińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Babińskiego 29, 30-393 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6524347, 6524526, faks 012 2621335.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.babinski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa urządzenia dźwigowego, dostosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych - budynek szpitalny nr 4A..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zrealizuje roboty budowlane i instalacyjne oraz montażowe mające na celu budowę urządzenia dźwigowego, dostosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych wraz z uzyskaniem wszystkich wymaganych pozwoleń na użytkowanie dźwigu. 2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje, między innymi: I. Budowa urządzenia dźwigowego dostosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych 1. Zagospodarowanie i urządzenie placu budowy 2. Zagospodarowanie terenu a)Rozbudowa instalacji zewnętrznej kanalizacji opadowej - w tym podłączenie projektowanej rury spustowej do istniejącej kanalizacji. b)Przebudowa instalacji zewnętrznej kanalizacji opadowej w związku z kolizją z projektowanym zagospodarowaniem c)Przebudowa istniejących ciągów pieszych na styku z projektowanym ciągiem pieszym d)Przebudowa i likwidacja części istniejących obrzeży e)Likwidacja fragmentu chodnika kolidującego z projektowanym zagospodarowaniem f)Likwidacja istniejących schodów (zejścia) do piwnicy g)Likwidacja istniejących schodów zewnętrznych do klatki schodowej h)Przebudowa/obniżenie krawężnika istniejącej drogi w związku z zapewnieniem dostępu dla osób niepełnosprawnych. 3. Roboty budowlane i montażowe a)Wykonanie wykopów pod fundamenty i szyb windowy b)Wykonanie podbicia fundamentów istniejącego budynku w miejscu lokalizacji planowanego szybu windowego c)Wykonanie fundamentów żelbetowych z betonu C20/25 (B25) d)Wykonanie podszybia dźwigu do poziomu minus 0,085m w konstrukcji żelbetowej z betonu C25/30 (B30) o wodoszczelności W8 e)Wykonanie izolacji przeciwwodnych pionowych i poziomych f)Wykonanie izolacji termicznych g)Wykonanie schodów zewnętrznych h)Wykonanie balustrad przy schodach zewnętrznych i)Dostawa i montaż konstrukcji stalowej dźwigu, wiatrołapu, zadaszenia (zabezpieczenie konstrukcji stalowej do R 120, zabezpieczenie elementów konstrukcji dachów do R30) j)Wykonanie wentylacji grawitacyjnej k)Dostawa i montaż klapy dymowej w szybie dźwigu l)Wykonanie obróbek z blachy m)Wykonanie rynien oraz rur spustowych n)Dostawa i montaż dźwigu o)Dostawa i montaż stolarki drzwiowej i okiennej - drzwi zewnętrzne oraz system fasadowy - wykończenie: część szkło, część płyty elewacyjne włókno-cementowe na podkonstrukcji systemowej z termoizolacją p)Wykonanie nowych ścianek wewnętrznych q)Dostawa i montaż sufitu podwieszonego w wiatrołapie r)Roboty tynkarskie i malarskie s)Usunięcie studzienki betonowej zabezpieczonej krata zabezpieczającej okno piwniczne t)Dostawa i montaż sufitu podwieszonego na styku z projektowanym szybem dźwigu na kondygnacjach: piwnica, parter, I piętro, poddasze u)Wykonanie fragmentów stropów łączących szyb dźwigu z istniejącą częścią stropu na kondygnacjach: parteru, I piętra, poddasza v)Wykonanie fragmentów ścianek wewnętrznych i przemurowań w)Wykonanie i odtworzenie fragmentów posadzek na kondygnacjach: piwnica, parter, I piętro, poddasze x)Demontaż istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej y)Wykonanie otworów drzwiowych w istniejących ścianach zewnętrznych wraz z osadzeniem nadproży z belek stalowych w celu połączenia szybu dźwigu z istniejącym budynkiem na kondygnacjach: piwnica, parter, I piętro, poddasze (w miejscu istniejących na parterze, I piętrze, poddaszu otworów okiennych z)Roboty tynkarskie i malarskie - część istniejąca przebudowana aa)Dostawa i montaż wycieraczek 4. Roboty instalacyjne a)Wykonanie instalacji zasilającej projektowany dźwig i rozsuwane drzwi zewnętrzne b)Wykonanie instalacji oświetlenia w tym awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego c)Wykonanie instalacji odgromowej d)Wykonanie instalacji słaboprądowych SAP (zapewnienie otwarcia drzwi rozsuwanych w przypadku pożaru również w celu zapewnienia dostatecznego dopływu powietrza dla oddymiania, zjazd dźwigu na poziom wejścia i otwarcie drzwi dźwigu w przypadku pożaru, oddymianie szybu dźwigu windowego), montaż czujek dymowych e)Instalacja grzewcza wiatrołapu i szybu dźwigowego - dostawa i montaż grzejników elektrycznych ok. 2 kW f)Wykonanie instalacji zasilającej elementy projektowane g)Przebudowa przewodów instalacji grzewczej kolidującej z projektowanym otworem drzwiowym w istniejącej ścianie zewnętrznej na poziomie parteru II. Wywóz i utylizacja gruzu III. Przywrócenie do stanu pierwotnego terenu budowy po zakończeniu robót IV. Wykonanie rozruchu, wszelkich pomiarów i prób oraz dokonanie odbioru i dopuszczenia urządzenia dźwigowego do użytkowania przez Urząd Dozoru Technicznego. V. Wykonanie dokumentacji powykonawczej 1. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania kompletnej dokumentacji powykonawczej (w formie papierowej i na nośniku CD) we wszystkich wykonywanych branżach, w tym: część opisową, część rysunkową, świadectwa, pomiary, dopuszczenia, atesty, certyfikaty, itp. 2. Dokumentacja powykonawcza powinna być spójna i skoordynowana we wszystkich branżach. Opracowana w języku polskim zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. 3) Wymagania Zamawiającego dotyczące urządzenia dźwigowego: 1. Urządzenie dźwigowe winno być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych i wyposażone we wszystkie konieczne ułatwienia; dźwig winien odpowiadać wymaganiom Rozdziału IX art. 193 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2002r., Nr 75, poz. 690 z późn. zmianami). 2. Zamawiający wymaga by wymiary wewnętrzne kabiny umożliwiały swobodny transport chorego na łóżku szpitalnym, z co najmniej dwoma osobami obsługi. 3. Kabina dźwigu powinna posiadać poręcze umieszczone na wysokości 90cm, wewnętrzny panel sterujący na wysokości 0,8 m - 1,2 m w odległości nie mniejszej niż 0,5 m od naroża kabiny z dodatkowym oznakowaniem dla osób niewidomych i informacją głosową, po lewej stronie przycisków należy umieścić wypukłe opisy, cyfry lub standardowe symbole a także oznaczenia w alfabecie Braillea, przycisk kondygnacji (zero) powinien być dodatkowo wyróżniony; panel sterowania powinien być zabezpieczony przed chwilowym wzrostem napięcia w sieci; ściany kabiny: wykonane z segmentów, ze stali nierdzewnej, w jednej bocznej ścianie zamontowane lustro bezpieczne; sufit: podwieszany; podłoga: trudnościeralna, antypoślizgowa; cokół: wykonany z ceownika z blachy nierdzewnej; oświetlenie: pośrednie; wentylacja: wentylator elektryczny; w otworze wejściowym zamocowany zespół fotokomórki umożliwiający regulację napełnienia kabiny oraz służący jako jeden z możliwych elementów antyzakleszczających; sygnalizacja piętra: w kabinie windy powyżej panelu sterującego lub nad drzwiami należy umieścić wyświetlacz pokazujący numer piętra, na którym znajduje się winda; na wyświetlaczu powinna pojawiać się informacja o zatrzymaniu windy na danym piętrze; podczas zatrzymania windy powinien pojawiać się sygnał dźwiękowy lub informacja głosowa informująca o numerze piętra, na którym zatrzymuje się dźwig. 4. Zewnętrzny panel sterujący należy umieścić na wysokości 0,8 m - 1,2 m od posadzki; sygnalizacja przyjazdu windy: przy każdych drzwiach do windy należy umieścić sygnalizację świetlną i dźwiękową informującą, w którą zmierza stronę. Pojedynczy sygnał dźwiękowy powinien oznaczać wjazd do góry, podwójny zjazd na dół (możliwa jest też informacja słowna (w górę) i (na dół), dodatkowo pozycja kabiny w szybie będzie pokazana przez podświetlenie odpowiedniego oznaczenia - numeru piętra, komunikaty głosowe o stanie kabiny winny być słyszalne w kabinie. 5. Drzwi windy powinny otwierać się i zamykać automatycznie, wyposażone powinny być w system zatrzymujący ich zamykanie i otwierający je, jeżeli jakikolwiek przedmiot lub osoba przeszkodzą w ich zamknięciu, system powinien być oparty na czujnikach (np. podczerwień) zatrzymujących zamykanie drzwi jeszcze przed kontaktem fizycznym z przedmiotem lub osobą, drzwi wykonane ze stali nierdzewnej, ognioodporne, napęd drzwi: prędkość zamykania i otwierania regulowana. 6. Zamawiający wymaga by urządzenie dźwigowe zasilane było energią elektryczną. 7. Sterowanie z regulacją prędkości: układ regulacji prędkości umożliwić ma płynny start i zahamowanie kabiny na poszczególnych przystankach oraz precyzyjne zatrzymywanie się kabiny na poziomie przystanku. 8. Urządzenie dźwigowe winno zapewniać awaryjny zjazd na przystanek podstawowy po zaniku napięcia z możliwością ręcznego otwarcia drzwi. 9. Urządzenie dźwigowe winno odpowiadać wymogom określonym w normach UE dla urządzeń dźwigowych. 10. Dźwig i jego wszystkie elementy muszą być tak wykonane, aby można było bezpiecznie uniknąć przeciążeń, podwyższonego zużycia i niedopuszczalnych stanów eksploatacji. 11. Dźwig winien gwarantować cichą i spokojną pracę; głośność urządzeń powinna odpowiadać obowiązującym normom; praca dźwigu nie może powodować zakłóceń fal radiowych oraz zakłócać działania urządzeń elektronicznych pracujących w budynku. 12. Dźwig w przypadku pożaru winien zostać unieruchomiony po wcześniejszym sprowadzeniu kabiny do poziomu parteru. Wykonawca winien zapewnić możliwości odbioru sygnału pożaru przez układ sterowania windą. 13. Jako uzupełnienie ochrony przed dotykiem bezpośrednim w urządzeniach dźwigowych należy zastosować wysokoczułe wyłączniki różnicowoprądowe. 14. Dźwig powinien być wyposażony w stosowne tabliczki znamionowe z aktualnymi parametrami technicznymi. 15. Zamawiający wymaga by urządzenie dźwigowe było uruchamiane przez personel medyczny za pomocą kart identyfikacyjnych będących w posiadaniu Zamawiającego, z wbudowanym nośnikiem magnetycznym oraz zabezpieczone przed niekontrolowanym dostępem i uruchomieniem przez osoby trzecie. 4) Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w oparciu o rozwiązania techniczno-materiałowe oraz opis wykonania robót i technologii wykonania robót zawarte w dokumentacji projektowej autorstwa PPiRI PROBADEX Kraków, Niepołomice. 5) Wykonawca wykona, na koszt Zamawiającego i umieści na terenie budowy tablice informacyjne zgodnie z poniższymi wytycznymi: 5.1) Województwa Małopolskiego: a) tablica winna zawierać logo Województwa Małopolskiego, herb Województwa Małopolskiego, wskazaną w ust. 1 nazwę zadania inwestycyjnego oraz informację o dofinansowaniu inwestycji ze środków budżetu Województwa Małopolskiego, b) tablica powinna znajdować się w widocznym miejscu, c) tablicę należy zamieścić w terminie nie dłuższym niż 10 dni od dnia podpisania umowy, przy czym demontażu tablicy dokona we własnym zakresie i na własny koszt Zamawiający w terminie wynikającym z wytycznych Województwa Małopolskiego, d) tablica winna być wykonana z trwałego materiału, napisy na tablicy należy wykonać w sposób czytelny i estetyczny. 5.2) wytycznymi PFRON o realizacji zadania ze środków PFRON będących w dyspozycji Województwa Małopolskiego. 6) Przedmiot umowy Wykonawca wykona zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a także zgodnie z najlepszą wiedzą i doświadczeniem oraz z zachowaniem najwyższej staranności..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Zakres możliwych do udzielenia zamówień uzupełniających może polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Ewentualne zamówienia uzupełniające mogą być wykonywane w obiektach Zamawiającego na terenie Szpitala Specjalistycznego im. dr. Józefa Babińskiego SP ZOZ w Krakowie.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.31.00 - Instalowanie wind .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) przez cały okres związania ofertą.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność oraz czynności objęte przedmiotem zamówienia nie wymagają posiadania specjalnych uprawnień. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ), metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca: 1) wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania ofert, 1 roboty budowlano-instalacyjnej polegającej na budowie i montażu urządzeń dźwigowych, o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 złotych brutto, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania - załącznik nr 3 do SIWZ, 2) przedłoży dowody dotyczące najważniejszych robót, określające czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące czy roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, którymi są: 2.1) poświadczenie, 2.2) inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt. 2.1), (zgodnie z zapisem §1 ust.2 pkt.2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2013, poz. 231). Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ) i dowodów, o których mowa w pkt. 2) powyżej, metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ), metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca: 1) wykaże się osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 4 do SIWZ), 2) wykaże się osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i będą posiadać wymagane uprawnienia (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień) (załącznik nr 5 do SIWZ), a w szczególności dysponowaniem kierownikiem budowy: a) posiadającym uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, obejmujących kierowanie robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane; Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623, ze zm.); i b) jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów; Dz. U. nr 5 z 2001r., poz. 42) i posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej terytorialnie okręgowej izby inżynierów budownictwa; i c) który, zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. 2014 r. poz. 1446 oraz z 2015 r. poz. 397 i 774 z późn. zm.), przez co najmniej 18 miesięcy brał udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury / bądź jeżeli udział w robotach budowlanych miał miejsce przed dniem wejścia w życie w/w ustawy, odbył odpowiednią praktykę podlegającą zaliczeniu według odpowiednich przepisów wcześniej obowiązujących. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonych do oferty oświadczeń (załącznik nr 4 do SIWZ i załącznik nr 5 do SIWZ), metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ), metodą spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 96
  • 2 - Dodatkowy okres gwarancji - 4

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą być dopuszczalne tylko w granicach art. 144 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Strony przez istotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty rozumieją takie zmiany, których wprowadzenie na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wpłynęłoby na krąg Wykonawców ubiegających się o zamówienie lub na wybór najkorzystniejszej oferty w postępowaniu (np. kryteria oceny ofert). 3. Wszelkie inne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty nie mają charakteru zmian istotnych. 4. Zamawiający dopuszcza zmianę niniejszej umowy w zakresie: 1) zmiany wskazanego w § 4 ust.1 umowy terminu realizacji przedmiotu umowy - w przypadku, gdy zmianę taką zaakceptuje Zamawiający, lub zmiana taka stanie się konieczna ze względu na okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty, w szczególności jeśli zmiana jest konieczna ze względu na wymagania instytucji przekazujących Zamawiającemu środki finansowe na realizację przedmiotu umowy, lub niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, 2) zmiany osób lub podmiotów odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego - jeżeli zmiana taka nie wpłynie na pozostałe warunki realizacji przedmiotu umowy, 3) zmiany zakresu realizacji przedmiotu umowy - jeżeli z wnioskiem takim wystąpi Zamawiający lub zmiana taka stanie się konieczna, 4) w przypadku wskazanym w § 3 umowy. 5. Zamawiający dopuszcza także możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: 1) gdy zaistnieją okoliczności niezależne od Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, pod warunkiem, że zmiana ta sprzyjać będzie optymalnemu wykonaniu przedmiotu umowy, jak również oszczędnemu, celowemu i efektywnemu wydatkowaniu środków finansowych, 2) gdy wystąpią zdarzenia losowe, 3) gdy wystąpią zmiany, których konieczność wprowadzenia będzie wynikała z wymagań instytucji przekazujących Zamawiającemu środki finansowe na realizację przedmiotu umowy. 6. Zamawiający dopuszcza również możliwość zmiany zakresu prac objętych przedmiotem umowy na następujących zasadach: 1) Wykonawca, w razie otrzymania pisemnego żądania Zamawiającego, co do zmiany zakresu prac, przeanalizuje proponowane zmiany pod względem finansowym i technicznym, w tym wpływ takich zmian na termin i koszt realizacji przedmiotu umowy, a następnie przedstawi na piśmie swój raport Zamawiającemu w uzgodnionym przez Strony terminie. Ostateczna decyzja należy do Zamawiającego. 2) W przypadku zmian zakresu przedmiotu umowy wniesionych przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest zgłosić uwagi w terminie 5 dni od daty ich otrzymania. Brak takich uwag w powyższym terminie będzie równoznaczny z akceptacją tych zmian. Ewentualne konsekwencje finansowe i terminowe powstałe w wyniku nie zgłoszenia uwag w powyższym terminie ponosi Wykonawca. 3) Wykonawca może złożyć Zamawiającemu pisemne propozycje zmian zakresu prac, o ile będą one wpływały na usprawnienie realizacji i zmniejszenie kosztów przedmiotu umowy. 4) Przewiduje się możliwość obniżenia wynagrodzenia określonego w § 2 ust.1 umowy w przypadku wprowadzenia przez Zamawiającego uzgodnionych z Wykonawcą zamiennych rozwiązań obniżających koszt realizacji przedmiotu umowy przy niezmienionym standardzie i bez ograniczania zakresu prac. 5) Wykonawca przystąpi do wykonania prac o zmienionym zakresie, po uzyskaniu od Zamawiającego pisemnego zatwierdzenia wszystkich warunków, w szczególności warunków finansowych wykonania takich zmian, w drodze pisemnego aneksu do niniejszej umowy. Stosowny aneks powinien zostać sporządzony w terminie 7 dni od dnia zatwierdzenia przez Zamawiającego wszystkich warunków przedstawionych przez Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.babinski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie, ul. dr. Józefa Babińskiego 29, 30-393 Kraków, Budynek nr 28.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2016 godzina 09:30, miejsce: Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie, ul. dr. Józefa Babińskiego 29, 30-393 Kraków, Budynek nr 28 - Kancelaria Szpitala.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.