Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-28
Wadowice: Dostawa brzeszczotów do piły wgłębnej GE 206 R.
Numer ogłoszenia: 87748 - 2008; data zamieszczenia: 28.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Karmelicka 5, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8232230, fax 033 8232230.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzozwadowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa brzeszczotów do piły wgłębnej GE 206 R..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa brzeszczotów do piły wgłębnej GE 206 R.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.16.90.00 - Przyrządy chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.90.00 - Przyrządy chirurgiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Dostawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełniania warunków umożliwiających udział w postępowaniu będzie dokonywana poprzez: a)bezpośrednie badanie kompletności i wiarygodności złożonych dokumentów, b)sprawdzenie dokumentów pod względem zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz obowiązującymi przepisami i wymogami SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, do oferty należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ 1.2. Do potwierdzenia, że Dostawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz że Dostawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu wykazania, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, do oferty należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 2.1. Oświadczenie o spełnianiu przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań przewidzianych przez ustawę z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004r. Nr 93 poz. 896 ze zm.) potwierdzające dopuszczenie tych wyrobów do obrotu i używania, stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, jeśli dotyczy. 2.2. Dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowany przedmiot zamówienia, wymagań przewidzianych przez ustawę z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004r. Nr 93 poz. 896 ze zm.), potwierdzające dopuszczenie tych wyrobów do obrotu i używania, jeśli dotyczy. 2.3. Dokumenty potwierdzające prawo producenta przedmiotu zamówienia do oznaczania go znakiem CE, jeśli dotyczy. 2.4. Oryginalne katalogi producenta dotyczące przedmiotu zamówienia, potwierdzające spełnianie określonych w niniejszej SIWZ parametrów. Dopuszcza się złożenie katalogów w języku producenta implantów. Dostawca winien w materiałach informacyjnych wskazać - zaznaczyć oferowany asortyment podając nr pozycji określonej w tabeli Formularza ofertowego - załącznik nr 3 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzozwadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych ZZOZ w Wadowicach, ul. Karmelicka 5, 34-100 Wadowice.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Sekretariacie, (pok. nr 230) lub przesłać na adres Zamawiającego:Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach; ul. Karmelicka 5,34-100 Wadowice;.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z WADOWIC
- Utrzymanie i obsługa cmentarzy komunalnych zlokalizowanych na terenie Gminy Wadowice w 2025 roku
- Dostawa samochodu elektrycznego do "BCU w ramach projektu pn. Branżowe Centrum Umiejętności w zakresie spedycji w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Andrychowie.
- Dostawa preparatów do żywienia pozajelitowego, dietetycznych środków spożywczych specjalnego przeznaczenia medycznego, żywieniowego oraz sprzętu - wyrobów medycznych dla ZZOZ w Wadowicach
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej im. św. O. Rafała Kalinowskiego w Wadowicach w okresie od 02 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej, ul. Parkowa 1, 34-100 Wadowice w okresie od 02 stycznia 2025r.do 31 grudnia 2025r
- Przebudowa bramy głównej w Zakładzie Karnym w Wadowicach.
więcej: przetargi w Wadowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.